Nou toevallig ben ik gisteren met een gezwollen klier naar de huisarts geweest, omdat ik dat al een week of 3 had en niet verkouden ben of zo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
Even heel snel wat anders (en dan snel boodschappen doen) maar ik voel net een best grote knobbel in mijn hals, pal onder mijn kaak onder mijn oor zeg maar.
Da's toch gewoon een opgezette klier ivm verkouden enzo en daar hoef je niet mee naar de dokter te hollen, right?
Spuit 11 ben ik, ik typ te langzaamquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik gisteren met een gezwollen klier naar de huisarts geweest, omdat ik dat al een week of 3 had en niet verkouden ben of zo.
Ik moest nu even bloedprikken voor de zekerheid , maar ze zei dat als je verkouden bent of keelpijn heb het normaal is dat die klier dik is.
Als het lang duurt kun je misschien wel even gaan voor de zekerheid.
Het enige dat ik me herinner is dat mijne bij aanraking pijn deedquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:30 schreef Barbaaf het volgende:
Is zo'n ontstoken klier ook niet vrij pijnlijk (en een gezwel juist nauwelijks) of is dat folklore?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem echt al honderd keer gespamd, maar deze BLIJF ik om lachen... die Bink die het zat was dat ik foto's van Boor bleef maken toen ik die net had, en zelf maar gewoon in beeld kwam
"Hallo????"
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik ook gelezen met op internet speuren en bij mij doet hij best wel zeer, dus eigenlijk is dat goed .quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:30 schreef Barbaaf het volgende:
Is zo'n ontstoken klier ook niet vrij pijnlijk (en een gezwel juist nauwelijks) of is dat folklore?
En?quote:
Wie? Tommie of Ollie?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef indaha het volgende:
Ik blijf aan de gang met de kleine Houdini hier, hebben we alles afgemaakt in de tuin en daar zit hij me gewoon midden in de heg.![]()
Hij kon niet meer voor of achteruit dus ik hoop dat het een eenmalige actie was.
Wehehe. Die rooie?quote:
No panic; gewoon een lekkere klier ivm de verkoudheidquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
Even heel snel wat anders (en dan snel boodschappen doen) maar ik voel net een best grote knobbel in mijn hals, pal onder mijn kaak onder mijn oor zeg maar.
Da's toch gewoon een opgezette klier ivm verkouden enzo en daar hoef je niet mee naar de dokter te hollen, right?
Ik zit in de wachtkamer. Auto rijden was zooooo niet grappigquote:
Dat!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
En Greys: niet panieken over die klier hoor. Kan best een verkoudheidje zijn of zo.
Balen, ben je alleen gegaan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:50 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in de wachtkamer. Auto rijden was zooooo niet grappigpijn in mn poot en rug
Jup. Niet bijster snugger achterafquote:
Dat is shit en je moet ook nog terugrijden dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit in de wachtkamer. Auto rijden was zooooo niet grappigpijn in mn poot en rug
Jupquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is shit en je moet ook nog terugrijden dus
Wat heeft je man hem toch goed uitgezocht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef indaha het volgende:
Nee, die is braaf, Tommieis de deugniet van de twee en Ollie
volgt.
Ik zag hem trouwens dankzij Ollie want Tommie zat op de schommelbank en ik zag Ollie niet dus ik loop naar achteren en daar kwam Ollie me tegenmoet .
Dus ik teruglopen en ik denk waar is Tommie nou en Ollie maar mieuwen en toen zag ik hem in de heg zitten.
Ik heb soms een aansteker en wat euro's in mijn jaszak zitten, maar paracodi tref ik er eiks nooit aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jupmaaar ik zie net dat ik paracodi in mn jas heb. Haalt iig de scherpe kantjes er vanaf
Standaard bij me over het algemeen, oxy meestal ook. Nee, mag mo om 18u doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb soms een aansteker en wat euro's in mijn jaszak zitten, maar paracodi tref ik er eiks nooit aan
BTW: is de stekker er al uit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |