oh fijn is datquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef oeke het volgende:
Het ging hier laatst toch over aankomen en hoeveel enzo?
Vandaag zei iemand tegen me, Jemig, wat een buik! Echt enorm bladiebla.
Was ik wel even heel blij dat ik kon melden dat ik nog maar een halve kilo was aangekomen.
Nou, zat er nog meer dan 10 kilo teveel aan, dus dat komt mooi uit, maar ik hoop dat ik het dit keer iets beter doe dan bij Ko. Daar kwam ik denk ik zo'n 17 kilo aan.
Ik moet bekennen dat ik vanmiddag ook even stond te kijken, van jeetje wat een enorme buik! Maar die halve kilo geeft me hoop.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:28 schreef mignonne het volgende:
oh fijn is dat![]()
en een halve kilo tot nu toe is supergoed!
joh je hebt gewoon een tweedekindjesbuik, dat staat strakjes weer stil, terwijl de eerstekindjesbuiken dan juist ontploffen. Dat was hier wel zo iig.
Misschien eerst proberen een reactie uit te lokken (beetje porren, lamp op je buik, geluid?). En anders gewoon bellen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef xaban06 het volgende:
30 weken nu, maar voel al sinds vanmorgen helemaal niks, terwijl de kleine normaal heel actief is...ben ongerust, wat nu
van alles al geprobeerd, geen enkele reactie terug. Bellen, op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien eerst proberen een reactie uit te lokken (beetje porren, lamp op je buik, geluid?). En anders gewoon bellen.
Bellen. Echt. Op de controles vragen ze vaak ook of je het kindje voldoende voelt. Als dat niet het geval is, heb je alle reden om te bellen. Nogmaals, beter bel je en is er niks aan de hand, dan dat je afwacht en er toch wat is waar iets aan gedaan kan worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:43 schreef xaban06 het volgende:
Mja, misschien dat 1 dag niet voelen normaal is? Pfff bellen of niet
niet voelen is niet normaal.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:43 schreef xaban06 het volgende:
Mja, misschien dat 1 dag niet voelen normaal is? Pfff bellen of niet
Bellen. Hoe dan ook, bellen, ze zitten er voor, en ze hebben liever dat je tien keer teveel belt dan 1 keer te weinig. Sterkte en succesquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef xaban06 het volgende:
30 weken nu, maar voel al sinds vanmorgen helemaal niks, terwijl de kleine normaal heel actief is...ben ongerust, wat nu
bestaan er in jouw ogen alleen mama's en geen papa's ?quote:
30 weken nu, maar voel al sinds vanmorgen helemaal niks, terwijl de kleine normaal heel actief is...ben ongerust, wat nuquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
bestaan er in jouw ogen alleen mama's en geen papa's ?
bij 30 weken is er ook aan de buitenkant van de buik (normaal gesproken) al flink leven te voelen. Oh en soms zijn er mensen die hun ware geslacht verborgen houden, of bewust het andere geslacht kiezen in hun profiel. Zou ook nog een mogelijkheid zijn. Ik betwijfel of er inmiddels een Arnold Schwarzenegger mogelijk isquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:38 schreef kissaa het volgende:
[..]
Innepin&gezin, gefeliciteerd met Matildaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef innepin het volgende:
wtf moet ik toch maar even op mn fb kijken...
Om 15.47u is Matilda geboren! Alles gaat goed, ze is een propje met mega hamsterwangen (50cm, 3775g) en een hele hoop donkere krullen! <3
De VK vond het niet zo'n lekker plan om tussen de schappen op die hele vieze vloer te gaan liggen. Liever naar huis/ziekenhuis, want daar moet je toch heen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:13 schreef __Isis__ het volgende:
Niet ! van de super naar huis gaan lopen bij gebroken vliezen bij een niet ingedaald kindje! Navelstreng kan dan om nekje gaan, echt meteen (na telefoon pakken als je alleen thuis bent bijv) gaan liggen en vk bellen!
Woensdagochtend, maar die moet niet veel bijzonders laten zien. De mevrouw bij de pretecho heeft alles ook al bekeken en die zei dat ze niet verwachte dat daar nog veel uit zou komen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:49 schreef sproet-je het volgende:
Potver flugel al 20 weken!!!! Wanneer heb je echo?
Ben benieuwd of ik jullie spot in de drukte orea!
+1quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Of je rakelt het nog eens op terwijl t voorbij was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is dan geen probleem, wordt dan afgestoten en heeft verder geen invloed op de ander. Tenminste, zolang die natuurlijk zelf verder goed is. voor zover ik heb begrepen (ik was eerst al emo van het knippertje en daarna van de andere mededeling, haha).quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef KatyM het volgende:
Innepin gefeliciteerd!
Enne clauwheee, wow! Wat een nieuws. En als nou de ene goed groeit en de ander knippert straks niet, is dat dan geen probleem? Ik hoop natuurlijk dat ze t allebei onwijs goed gaan doen, maar gewoon uit interesse
.
Ja kan me voorstellenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee dat is dan geen probleem, wordt dan afgestoten en heeft verder geen invloed op de ander. Tenminste, zolang die natuurlijk zelf verder goed is. voor zover ik heb begrepen (ik was eerst al emo van het knippertje en daarna van de andere mededeling, haha).
Neequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef Kyara het volgende:
heeft iemand Bitterend eigenlijk al gezien/gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |