. En er zat best veel verschil in. Zou wel de bloedingen kunnen verklaren, maar ook de grote vruchtzak. Broeden en wachten ladies, that's what i have to do!
. En er zat best veel verschil in. Zou wel de bloedingen kunnen verklaren, maar ook de grote vruchtzak. Broeden en wachten ladies, that's what i have to do!

. En als nou de ene goed groeit en de ander knippert straks niet, is dat dan geen probleem? Ik hoop natuurlijk dat ze t allebei onwijs goed gaan doen, maar gewoon uit interesse
. En als nou de ene goed groeit en de ander knippert straks niet, is dat dan geen probleem? Ik hoop natuurlijk dat ze t allebei onwijs goed gaan doen, maar gewoon uit interesse  .
.

!
 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

spannend hoor!
 spannend hoor!

. Spannend, en fijn dat je in ieder geval 1 kloppend hartje gezien hebt.
. Spannend, en fijn dat je in ieder geval 1 kloppend hartje gezien hebt.  .
.

En misschien zelfs wel een tweeling. Broeden geblazen inderdaad.
  En misschien zelfs wel een tweeling. Broeden geblazen inderdaad.  

voor de mijlpalen.
 voor de mijlpalen.

Nee dat is dan geen probleem, wordt dan afgestoten en heeft verder geen invloed op de ander. Tenminste, zolang die natuurlijk zelf verder goed is. voor zover ik heb begrepen (ik was eerst al emo van het knippertje en daarna van de andere mededeling, haha).quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef KatyM het volgende:
Innepin gefeliciteerd!
Enne clauwheee, wow! Wat een nieuws. En als nou de ene goed groeit en de ander knippert straks niet, is dat dan geen probleem? Ik hoop natuurlijk dat ze t allebei onwijs goed gaan doen, maar gewoon uit interesse
.

Ja kan me voorstellenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee dat is dan geen probleem, wordt dan afgestoten en heeft verder geen invloed op de ander. Tenminste, zolang die natuurlijk zelf verder goed is. voor zover ik heb begrepen (ik was eerst al emo van het knippertje en daarna van de andere mededeling, haha).
 .  Fijn dat dan geen invloed heeft. Maar wow, misschien wel twee. Dat is wel even wennen zeg. Het zou in ons huis nog net passen
.  Fijn dat dan geen invloed heeft. Maar wow, misschien wel twee. Dat is wel even wennen zeg. Het zou in ons huis nog net passen  .
.

Ik zal duimen voor een goede afloop
  Ik zal duimen voor een goede afloop   

wat leuk!!
 wat leuk!!

Om je een hart onder de riem te steken. Ik heb weken lang bloedverlies gehad en zo nu en dan ook behoorlijk veel maar ondertussen groeide mijn kindje gewoon door.. het kan dus echt goed blijven gaan!
  Om je een hart onder de riem te steken. Ik heb weken lang bloedverlies gehad en zo nu en dan ook behoorlijk veel maar ondertussen groeide mijn kindje gewoon door.. het kan dus echt goed blijven gaan! Ben benieuwd wat je op de volgende echo te zien krijgt!!
  Ben benieuwd wat je op de volgende echo te zien krijgt!!

!
! en dat je snel een mooie echo hebt.
 en dat je snel een mooie echo hebt.

ik ga nog 2 weken wachten op mijn verlof
  ik ga nog 2 weken wachten op mijn verlof 

Neequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef Kyara het volgende:
heeft iemand Bitterend eigenlijk al gezien/gelezen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |