kkclowns in de bus en trein overalquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
Jongens ellufde vn d['n ellufde
ALAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Lemburrug op zn kop
sinds wanneer ga jij voor >14quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hey maar ik zoek dus nog een sma voor de komende winterperiode tot en met kerst enzo. oud en nieuw kunnen we ook samen doen.
stuur even je cv naar me op
Hm srry heb pas 2012 tijdquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hey maar ik zoek dus nog een sma voor de komende winterperiode tot en met kerst enzo. oud en nieuw kunnen we ook samen doen.
stuur even je cv naar me op
Wat praat je bent je bent zelf kklimburgerquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
kkclowns in de bus en trein overal
ik mag niet aan leeftijdsdiscriminatie doen bij de 1e sollicatieronde, krijg ik problemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
sinds wanneer ga jij voor >14
ik vier geen carnaval in novemberquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat praat je bent je bent zelf kklimburger(sorry sky)
Tja, wat is een hipster? Iemand die regelmatig naar een concert van een nieuwe band gaat? Of naar feesten waar 'wat meer' geëxperimenteerd wordt met muziek?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar jij bent toch wel echt hipster?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
ok ok, het is dat ik 2 hertentamens had vandaag dus ik kon niet gaan
starbucksquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tja, wat is een hipster? Iemand die regelmatig naar een concert van een nieuwe band gaat? Of naar feesten waar 'wat meer' geëxperimenteerd wordt met muziek?
Ik ben in ieder geval niet een type die van Starbucks houdt, maar dat is ook het stereotype wat mensen onder hipster zien.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tja, wat is een hipster? Iemand die regelmatig naar een concert van een nieuwe band gaat? Of naar feesten waar 'wat meer' geëxperimenteerd wordt met muziek?
Ik ben in ieder geval niet een type die van Starbucks houdt, maar dat is ook het stereotype wat mensen onder hipster zien.
quote:
kom we maken gelijk afspraak danquote:
maastricht is wel leuk, in de kroegen althans, vrijthof is een grote bende waar je in bekers moet plassen omdat de wc's onhaalbaar zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had het ook wel willen vieren, hoor. Feest is feest. Al vind ik het niet leuk in Limburg. Misschien is Maastricht wel leuk.
gewoon lekker buiten zuipen met eigen pilsquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
maastricht is wel leuk, in de kroegen althans, vrijthof is een grote bende waar je in bekers moet plassen omdat de wc's onhaalbaar zijnhier is carnaval alleen leuk op zondag en maandag, eerlijk gezegd
thanks XOXOXquote:
dadelijk kratje atje doen in de kroegquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon lekker buiten zuipen met eigen pils
Kinderen mogen hier niet buiten komen na 7 uurquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oke.
Als het zo doorgaat ben ik straks out of candydan maar de bel er af of zo
.
Nog een reden om naar jou toe te gaan dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kinderen mogen hier niet buiten komen na 7 uur. Dus lekker rustig
.
eeuhm bedankt ?quote:
Well, girl lets goquote:
Nee, want ik ben niet in Maastricht. Maarja, ik moet bijkomen (quote:
quote:
Wat een combinatie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Well, girl lets go
Walk your broken heart through that door
Sit yo sexy ass on that couch
Wipe that lipstick off of your mouth
I take it slow
She in love with my crew
She said make enough so I can try some
I thought taking drugs jus’ aint you
Yeah girl, just be you
And I do this shit for my hometown
It being going down it aint new
That’s that north north, that up top
That OVO and that XO
Your girlfriend at our next show
But its all good, don’t stress though
First night f-ck, never really planned it
Take a deep breath, no need to panic
Lips so French, ass so Spanish![]()
![]()
ha! ik ken het gevoel, nu lekker douchen en dan met andere verstekelingen ons troosten met bierquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet in Maastricht. Maarja, ik moet bijkomen ().
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |