Als je wilt dat ik over je heen kots..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Wie moet er een saucijzenbroodje?
Kom over vier uur maar terug. Met een verse.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Wie moet er een saucijzenbroodje?
Ik wil nog helemaal niet aan kerst denken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het het tofste kerstnummer
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil nog helemaal niet aan kerst denken.
quote:
Verrek, ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zegt ze twister als ze scrabble vast heeft?
Godt met z'n alziende oogquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook. Snap de humor ook niet..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien is het een strikvraag.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is toch gek.
Een appal zo vasthhouden en dan vragen: Wil je een banaan?
Rumicub is de geheime code voor neuken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het een strikvraag.
Ik heb geen Rumicubquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rumicub is de geheime code voor neuken.
Ja maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook geen seks dus de stelling lijkt te kloppen
Van alles. o.a. naar Q zijn hoofd gooien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wie weet wat je met die steentjes kunt doen.
Het zijn toch steentjes..?
Mieters!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van alles. o.a. naar Q zijn hoofd gooien.
Maakt me niet uit. Zoetsappige geneuzel. Kerstquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:21 schreef MNR het volgende:
Hey baby, dat zijn speciale nummers. Alle bekende en oude komen niet voor op mijn CD. Allemaal nieuwe en lekkere nummers, zoals 'Destiny's Child' met '8 days of Christmas' of van 'Train' met 'Shake up Christmas'.
Ik ben vandaag ook al veel te serieus merk ik..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag.
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Nou ben ik benieuwd!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien
[ afbeelding ]
Dit zijn kwaliteitsbroodjes van de eckte bakker, hè. Geen Hema-bagger of zo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik over je heen kots..
De Hema heeft zelden bagger. Pijs/kwaliteit uitermate in orde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit zijn kwaliteitsbroodjes van de eckte bakker, hè. Geen Hema-bagger of zo.
Dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit zijn kwaliteitsbroodjes van de eckte bakker, hè. Geen Hema-bagger of zo.
Waar was die vlammenwerper ook alweer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij probeerde Godt die te postenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar was die vlammenwerper ook alweer?
Ik ben geen creme bruleequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar was die vlammenwerper ook alweer?
Nou, zo'n laf Hema-saucijzenbroodje zou ik niet eens aan een Roemeense straatmuzikant durven geven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
De Hema heeft zelden bagger. Pijs/kwaliteit uitermate in orde.
Je goede ondergoed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik aan moet doen morgenavond. Ik ben zó niet in de stemming, het is niet grappig meer.
quote:
Een spijkerbroek en een hemd/shirt, et voila.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja dat sowieso.
Maar goed, dat is wat frisjes daar he..
Zuipsequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen
En allemaal een fijn weekend gewenst.
Hij die gaat drinken groet u
Jij manquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek en een hemd/shirt, et voila.
Ja, ik was ook niet van plan in een jurk te gaan ofzo.quote:
Die ene waar je tieten goed in uitkomen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet van plan in een jurk te gaan ofzo.Maar welk shirtje?
Noem eens wat kleuren die je hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet van plan in een jurk te gaan ofzo.Maar welk shirtje?
Of dit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ene waar je tieten goed in uitkomen.
Oh, die!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ene waar je tieten goed in uitkomen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:55 schreef Godtje het volgende:
Nog maar even beste nummer van dit bandje posten. Voor de rest zijn het omhooggevallen eikels
Ik heb niks leuksquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Noem eens wat kleuren die je hebt.
quote:
Zou wel hilarisch zijn ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan trek je niks aan, succes gegarandeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef Cue_ het volgende:
En anders ga je shoppen.
Oke, wacht.. trek je tien beste shirtjes aan. Denk erover na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn ja.
Een heel treintje pillenslikkers achter haar aan.
Hij was toch niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan bescherm jij me toch wel?
Jawel joh, hij heeft zelfs geregeld dat de hele tent voor me gaat zingen. Heeft ie beloofd.quote:
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan bescherm jij me toch wel?
Dat is geruststellend zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken.
Ja hallo, als jij daar in je blote reet gaat rondlopen vraag je er toch om !quote:
Maar dat moet van jouquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja hallo, als jij daar in je blote reet gaat rondlopen vraag je er toch om !
Volgens mij hadden we het niet over creme bruleequote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef MNR het volgende:
Over shirtjes en creme brulee gesproken. Kreeg van de week een berichtje van mijn onderbuurman. Of ik van creme brulee hield. Ik zo: oeeewwww gevaarlijk lekker. Zegt ie zo dat hij er zo een kwam brengen... en dat hij even een ander shirt aan moest trekken.
Staat hij hier voor de deur, ziet hij er godverdomme (!) lekker uit! Nou, echt, gewoon echt een lekker hapje!!! Ik dacht: hij doet t het erom, haha!
Nou ja, dat was eigenlijk het verhaal. Verder heb ik in het begin niet echt naar hem kunnen luisteren omdat ik nogal was afgeleid door zijn uiterlijk. Maar poosje later had ik dat alweer onder controle.
Welquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het niet over creme brulee
Maar gaat dat wat worden tussen jullie?
oww.. daar heb ik overheen gelezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef MNR het volgende:
WelMissb zei dat ze geen creme brule was!
Nee, ik voel me niet tot hem aangetrokkenDaarbij komt dat hij een vriendin heeft. Dat is voor mij sowieso al reden genoeg om er niet eens mee bezig te zijn.
De aandacht is wel leuk hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oww.. daar heb ik overheen gelezen
jammer
Welquote:
Jij ook al?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef MNR het volgende:
Daarbij komt dat hij een vriendin heeft. Dat is voor mij sowieso al reden genoeg om er niet eens mee bezig te zijn.
Ja, van die Libelle sletten ms..quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij ook al?In de Libelle lees ik altijd dat 90% v/d vrouwen het gewoon doet met een man die bezet is.
Ja ik ook. En de nacht met beetman doorbrengen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef rival het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Ik moet weer zuipen
Nou nee... mij veel te veel moeitequote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij ook al?In de Libelle lees ik altijd dat 90% v/d vrouwen het gewoon doet met een man die bezet is.
Weekend. Ik ben TOE aan weekend rival. W-e-e-k-e-n-d.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef rival het volgende:
Ik moet weer zuipen
Je kan ook teruglezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef rival het volgende:
Ik moet weer zuipen
doen ze ook. maar stiekem he.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
de horrorquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. En de nacht met beetman doorbrengen.
nee ik ben nu al bang voor de katerquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook teruglezen
Ik ga wat leuks doen
jij ook zo te zien
Jij bent meer van de Happinez of niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, van die Libelle sletten ms..
The horror !quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. En de nacht met beetman doorbrengen.
Gamen, film kijken, opruimen, dansen, slikken, snuiven, zuipen, en 2 dagen op de bank liggen om bij te komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef rival het volgende:
klinkt goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Gamen, film kijken, opruimen, dansen, slikken, snuiven, zuipen, en 2 dagen op de bank liggen om bij te komen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Happinez of niet?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
The horror !
[..]
Gamen, film kijken, opruimen, dansen, slikken, snuiven, zuipen, en 2 dagen op de bank liggen om bij te komen.
over een week de volgendequote:Op vrijdag 11 november 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach heb je daarna gewoon weer een weekje last van je 'kies'
Nee heb je, ja kan je krijgen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:34 schreef MNR het volgende:
Vrouwen die een relatie aangaan of willen gaan met een bezette man_!
Tsja, ik heb speciaal maandag vrij genomen omdat ik nu al weet dat er weinig van slapen terecht zal komen zaterdagnacht/zondagochtend.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo erg ben ik niet... 2 dagen bijkomen tssss
Daar gaat het niet eens om. Waarom zou je jezelf zo tekort doen? Let me refrase that: je gaat jezelf niet tekort doen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen!
Je hebt er weer zo'n eentje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:34 schreef MNR het volgende:
Vrouwen die een relatie aangaan of willen gaan met een bezette man_!
Ik zal zachtjes doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb speciaal maandag vrij genomen omdat ik nu al weet dat er weinig van slapen terecht zal komen zaterdagnacht/zondagochtend.
Zondag zo gaar als boter, maandag al wat frisser maar nog geen zin om te werken.
Nee, God zij dank niet. Ik word er alleen niet goed van.quote:
Ik bedoelde ook in de vriendenkring zeg maar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:38 schreef MNR het volgende:
Nee, God zij dank niet. Ik word er alleen niet goed van.
Oh nee! Komt omdat ik zelf die fout een keer heb gemaakt in het verleden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook in de vriendenkring zeg maar.
Of komt die gedachte nu omdat we het lang gleden over je buurman hadden?
Weet jij wel hoe irritant dat blad is?quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
Handig, mijn afspraak vanmiddag gaat niet door. Ben al de hele week van hot naar her aan het rennen, en nu kan ik dus relaxen vanmiddag. Heerlijk, maar ik weet nu al dat het me vanmiddag niet lukt om stil te zitten
Ik heb geen idee, ben niet zo zweverig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe irritant dat blad is?
Het is je geraden !quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal zachtjes doen.Of het iig proberen.
Voor kluts sta ik uiteraard niet inquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ben niet zo zweverig.
Ik zie wel dat er een Happinez is speciaal voor de kleine spirituele man:
[ afbeelding ]
Die heeft speciale privileges.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor kluts sta ik uiteraard niet in
Dat lukt me vaak niet als ik de hele week nog niet heb stilgezeten.... Ik ga het wel proberen hoorquote:
Hier ook al nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:58 schreef Cue_ het volgende:
ik heb nog maar bar weinig gedaan.. ziet er niet uit als een productieve dag
relaxen kan ik per directquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat lukt me vaak niet als ik de hele week nog niet heb stilgezeten.... Ik ga het wel proberen hoor
ik durf te wedden dat ik minder heb gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:58 schreef Cue_ het volgende:
dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik minder heb gedaan
Hier nog eentje. Zo maar eens een rondje koffie halen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:58 schreef Cue_ het volgende:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, God zij dank niet. Ik word er alleen niet goed van.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet tegen mij zeggen. Ik maak de tikfout niet.
Dan is je acceptatie niet goed gegaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Leuk als dingen in de testomgeving wel werken, maar niet in productie
ik heb de verandering zeker geaccepteerd en nog goed gekeurd ook!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
Dan is je acceptatie niet goed gegaan.
Je hebt een OTAP straat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb de verandering zeker geaccepteerd en nog goed gekeurd ook!
Ja snap ik allemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Je hebt een OTAP straat.
Ontwikkeling is niet zo belangrijk in deze.
In test gaat het goed.
Acc ...?
Prod
Waar is het veranderd dan? Een Acc en Prod zijn over het algemeen change plichtig dus kunnen niet zomaar veranderen. Acc moet een 1 op 1 copy zijn met Prod.
Dus kan het toch alleen daar fout gegaan zijn? Of de test na in productiename niet
En met test zal je wel ont bedoelen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow die acc hebben we niet. Dat is onze test
Kortom een puinhoop en dan krijg je dit soort dingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
test is ont/test en acc ..
prod eigenlijk ook
Tis al heel wat dat er weer een testomgeving is. en ik dank god mijn collega dat ie die weer heeft opgezet toen ik hier kwam werkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
Kortom een puinhoop en dan krijg je dit soort dingen.
Kennelijk niet zo kritisch wat jullie doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis al heel wat dat er weer een testomgeving is. en ik dank god mijn collega dat ie die weer heeft opgezet toen ik hier kwam werken
Bijna al t software van t bedrijfquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
Kennelijk niet zo kritisch wat jullie doen.
hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kennelijk het hele bedrijf niet zo kritisch
Langzaam? Het is al bijna 12:00quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Wat gaat de ochtend fucking langzaam!
Ja, nu pas!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Langzaam? Het is al bijna 12:00
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Langzaam? Het is al bijna 12:00
Katten knuffelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Bijna weekend!
Vanmiddag thuis werken, kan ik eindelijk weer eens mn huishouden op orde krijgen.
DAT ZOU WEL MOETEN!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig trekt de wereld zich niks aan van door mensen arbitrair gekozen getallen
Who cares Cue_ het is bijna weekendquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Hij dut t
Nu nog dat andere *#$%(#* probleem oplossen
Wat werkt er niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Hij dut t
Nu nog dat andere *#$%(#* probleem oplossen
Zou verdorie zo de wereld vergaan zonder dat wij op de hoogte waren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Who cares Cue_ het is bijna weekend
Oh, en heb net begrepen dat de wereld zou "vergaan"? Geen idee waarom hoor, dat heb ik dan weer gemist... maar we zijn er nog
Dat was toch al een maandje of wat geleden? En die gast had het maar opgegevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef MNR het volgende:
Who cares Cue_ het is bijna weekend
Oh, en heb net begrepen dat de wereld zou "vergaan"? Geen idee waarom hoor, dat heb ik dan weer gemist... maar we zijn er nog
21-12-2012quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was toch al een maandje of wat geleden? En die gast had het maar opgegeven
iPhone nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik
Nee functionaliteit die gebruikt maakt van Geocoding van Google.
Nee, dit is weer iets andersquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was toch al een maandje of wat geleden? En die gast had het maar opgegeven
quote:
Ik minimaal 2 keerquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoe vaak ik die hier wel niet heb gespamd.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoe vaak ik die hier wel niet heb gespamd.
quote:
Ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef rival het volgende:
gaat iedereen de 20ste nou ook roepen dat het 20 11 2011 is?
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef rival het volgende:
gaat iedereen de 20ste nou ook roepen dat het 20 11 2011 is?
Dat is nog lang niet genoeg!quote:
Nee, niet in mijn bijzijn, maar ik vind m LEUK!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een bank met een gezwel?
Misschien is je laatste scharrel er blijven liggen?
Nee ben wettelijk opgelegde bewindvoerder van mijn autistische broertje. En dat is niet voor niets zo gekomen. Nu heeft de Rabobank er echter een handje van domme fouten te maken en daarmee je bewind te ondermijnen. Zodat broertje lief tot de 20e keer toe bij rekeningen kan waar hij zelf niet bij moet kunnen. Ben ik tot op heden al mijn vrije dagen en veel pauzes kwijt met bellen naar die apen, omdat mn broertje weer eens een pc besteld heeft van 2000 euro van geld waar hij niet bij kon. En dan werd mij vermeld dat het probleem nu echt was opgelost. Maar dat ik zelf maar weer moest zien hoe ik dat geld terug moest toveren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een bank met een gezwel?
Misschien is je laatste scharrel er blijven liggen?
Hoe kan jouw broertje aan geld komen waar hij eigenlijk niet aan mag komen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ben wettelijk opgelegde bewindvoerder van mijn autistische broertje. En dat is niet voor niets zo gekomen. Nu heeft de Rabobank er echter een handje van domme fouten te maken en daarmee je bewind te ondermijnen. Zodat broertje lief tot de 20e keer toe bij rekeningen kan waar hij zelf niet bij moet kunnen. Ben ik tot op heden al mijn vrije dagen en veel pauzes kwijt met bellen naar die apen, omdat mn broertje weer eens een pc besteld heeft van 2000 euro van geld waar hij niet bij kon. En dan werd mij vermeld dat het probleem nu echt was opgelost. Maar dat ik zelf maar weer moest zien hoe ik dat geld terug moest toveren.
Inmiddels heeft meneer 600 euro verbrast waar hij niet bij zou moeten kunnen volgens de bank aan oa een taxi en spellen. En heeft hij van de week een gitaar gekocht van 2600 euro van zijn spaargeld.
Het erge is dat ik verantwoordelijk ben en dus ook eventueel strafbaar ben en geen bedragen boven de 1000 euro uit mag geven voor hem zonder overleg met de rechtbank. En het dus in feitte keer op keer de fout is van de bank waar ik me failliet aan bel.
Lekker is dat zegquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ben wettelijk opgelegde bewindvoerder van mijn autistische broertje. En dat is niet voor niets zo gekomen. Nu heeft de Rabobank er echter een handje van domme fouten te maken en daarmee je bewind te ondermijnen. Zodat broertje lief tot de 20e keer toe bij rekeningen kan waar hij zelf niet bij moet kunnen. Ben ik tot op heden al mijn vrije dagen en veel pauzes kwijt met bellen naar die apen, omdat mn broertje weer eens een pc besteld heeft van 2000 euro van geld waar hij niet bij kon. En dan werd mij vermeld dat het probleem nu echt was opgelost. Maar dat ik zelf maar weer moest zien hoe ik dat geld terug moest toveren.
Inmiddels heeft meneer 600 euro verbrast waar hij niet bij zou moeten kunnen volgens de bank aan oa een taxi en spellen. En heeft hij van de week een gitaar gekocht van 2600 euro van zijn spaargeld.
Het erge is dat ik verantwoordelijk ben en dus ook eventueel strafbaar ben en geen bedragen boven de 1000 euro uit mag geven voor hem zonder overleg met de rechtbank. En het dus in feitte keer op keer de fout is van de bank waar ik me failliet aan bel.
Fout van de bank. Iedereen die onder bewind staat bij de rabobank en zelf gemachtigd is met zijn of haar "zakgeldrekening" te internetbankieren, kan dus in feitte bij alle rekeningen waar ze zelf niet voor verantwoordelijk zijn. Al krijgt de bewindvoerder dan tot 20 maal toe te horen dat het probleem nu echt echt echtttt is opgelost.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe kan jouw broertje aan geld komen waar hij eigenlijk niet aan mag komen?
Hmmmm.... rechtsbijstand al om hulp gevraagd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Fout van de bank. Iedereen die onder bewind staat bij de rabobank en zelf gemachtigd is met zijn of haar "zakgeldrekening" te internetbankieren, kan dus in feitte bij alle rekeningen waar ze zelf niet voor verantwoordelijk zijn. Al krijgt de bewindvoerder dan tot 20 maal toe te horen dat het probleem nu echt echt echtttt is opgelost.
Er ligt inmiddels een klacht. En krijg binnen een week bericht hoe ze dit op gaan lossen.
Als ze echter zelf het geld dit maal niet terug "toveren" ben ik bang dat ik al helemaal geen vrije tijd meer ga hebben, aangezien ik dan mag gaan procederen. En in dat geval wil ik alle kosten die ik ten onrechte heb moeten maken ook terug zien van de bank.
Jup, maar als ze niet geneigd zijn dat toe te geven (al deden ze dat telefonisch wel net) dan kan het in bureaucratisch Nederland wel enorm lang duren voordat je je recht gekregen hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker is dat zegMaar als het aantoonbaar de fout is van de bank, ligt in deze gevallen de verantwoordelijkheid ook bij hen lijkt me.
Denk dat ik eerst een week wacht, en wacht op de oplossing. Anders bel ik de rechtbank en juridische hulp. Hmz of is het verstandig om bij voorbaat van het ergste uit te gaan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmmm.... rechtsbijstand al om hulp gevraagd?
als je nu tijd hebt en wil weten hoe en wat.. doe je het nu. Heb je in ieder geval reply van waar je evt recht op hebt. zodat je gleijk verder kan met het antwoord van de Rabo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ik eerst een week wacht, en wacht op de oplossing. Anders bel ik de rechtbank en juridische hulp. Hmz of is het verstandig om bij voorbaat van het ergste uit te gaan?
De bank heeft de fout gemaakt, en de fout ligt bij de bank. Aldus de medewerker van net.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Als t echt zo aan de bank ligt.. zijn zij de fout in gegaan.
Of je broertje is slim genoeg om dat te omzeilen zodat t legaal lijkt
Nou ja, je kunt ze altijd om advies vragen. Je hoeft niet te wachten totdat het mogelijk erger wordtquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ik eerst een week wacht, en wacht op de oplossing. Anders bel ik de rechtbank en juridische hulp. Hmz of is het verstandig om bij voorbaat van het ergste uit te gaan?
Heb zelf geen rechtsbijstandverzekering, en denk dat ik die ook niet ga krijgen als ik van plan ben te gaan procederen. Maargoed dat plan ligt er nog niet nu natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je nu tijd hebt en wil weten hoe en wat.. doe je het nu. Heb je in ieder geval reply van waar je evt recht op hebt. zodat je gleijk verder kan met het antwoord van de Rabo.
Ik zou vast juridisch advies in gaan winnen ja. Beter goed voorbereid zijn op een loos antwoord dan een week lang hopen op het gewenste antwoord van de bank.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:04 schreef Evie het volgende:
[..]
WGR? Sorry moet even koffie eerstquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou vast juridisch advies in gaan winnen ja. Beter goed voorbereid zijn op een loos antwoord dan een week lang hopen op het gewenste antwoord van de bank.![]()
Vraag anders eens in WGR?
Hmz 11:11 11-11-11 is al geweest natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
22.22 zou dan interessanter zijn
Zeker.. maar ben bang dat ik de 2222 niet meer mee ga makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
22-22-2222 22:22:22 lijkt mij een veel interessantere datum.
Nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. maar ben bang dat ik de 2222 niet meer mee ga maken
Maand 22 vind je verder geen probleem?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. maar ben bang dat ik de 2222 niet meer mee ga maken
Jazeker, toen zat ik aan mijn eerste biertje van vandaagquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz 11:11 11-11-11 is al geweest natuurlijk...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maand 22 vind je verder geen probleem?
Nee, mijn jaren duren langerquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
22-22-2222 22:22:22 lijkt mij een veel interessantere datum.
Werk, Geld en Recht. Topic op Fok! en zulksquote:
Ik herinner me de beelden van een gapend gat in een flatgebouw.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef MNR het volgende:
En niet vanwege 'The Voice', want dat hele programma kan me gestolen worden, maar is wel indrukwekkend.
Emmanuel overleefde Bijlmerramp
Ik was nog vrij jong toen de Bijlmerramp plaats vond, maar wat me later het meest verbaasde was dat er slechts 3 (of 4) personen aan boord waren van dat toestel. Geloof 2 bemanningsleden en 1 vrouw, medewerkster van El Al die mee instapte in A'dam om naar Tenerife te vliegen, waar ze met een andere El Al medewerker zou gaan trouwen.
WHUT?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:37 schreef MNR het volgende:
De lengte van Nederland pas er volgens mij maar 20, 25 keer in.
Damn! Dat weet je goed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Tenerife was die andere fijne vliegtuigramp.
Fijne documentaires op National Geographic op zondagochtendquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Damn! Dat weet je goed.
Ff informatie inwinnen
Jouw poes is de moeder aller wensputten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:37 schreef MNR het volgende:
De lengte van Nederland pas er volgens mij maar 20, 25 keer in.
Heeft NG net als History Channel alleen maar waarheid?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijne documentaires op National Geographic op zondagochtend
Waarheid is afhankelijk van het perspectief waaruit je ernaar kijkt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft NG net als History Channel alleen maar waarheid?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw poes is de moeder aller wensputten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Neen, er is maar 1 waarheid. Dat veel mensen denken dat ze meerdere of andere waarheden zien, zit in hun hoofd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarheid is afhankelijk van het perspectief waaruit je ernaar kijkt.![]()
Waarheid sjah
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
subtiel is voor mietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg weer iets geks?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw poes is de moeder aller wensputten?
Nou ja, er zijn twee vliegtuigen op elkaar geknald en >500 mensen omgekomen. Dat feit staat wel vast denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft NG net als History Channel alleen maar waarheid?
jezus moet ik dat nog zelf gaan copypasten ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg weer iets geks?
http://img716.imageshack.us/img716/297/51verschil.jpg (copy/paste deze link)
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus moet ik dat nog zelf gaan copypasten ook.
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg weer iets geks?
http://img716.imageshack.us/img716/297/51verschil.jpg (copy/paste deze link)
Sorry was even weg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:27 schreef MNR het volgende:
Ha! Hier Cue_ bewijs
(al is het voor de rest opnieuw een saai artikel)
vliegrampen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef MNR het volgende:
Het zijn dit soort verhalen waardoor ik "zin" krijg om op vakantie te gaan.
Ja, maar je kennis weer beter!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Wat is mijn topografie slecht zeg.
No need to say sorry.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry was even weg.
Nou dergelijke topdromen heb ik nooit
qua nachtmerries ken ik er maar één van die top 5.
Ik haakte af bij die grammaticale fout in de intro.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry was even weg.
Nou dergelijke topdromen heb ik nooit
qua nachtmerries ken ik er maar één van die top 5.
Ik lees er vaak overheen, lees sowieso niet elke zin.. pas als t interessant wordtquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haakte af bij die grammaticale fout in de intro.
Neej. Bedoel eerder dat als je ergens naartoe gaat, er altijd een "verhaal" te vertellen is. Ongeacht of het mooi, treurig, naar of geestig is... is mooi om naar te luisteren. Kijk, je kunt bijv. naar Tel Aviv gaan en je weet dan helemaal niet wat er gebeurd is. Heb je ook wel een leuke vakantie, maar persoonlijk, als ik daar dan naartoe ga en erbij stilsta wat er gebeurd is en zo'n gedenksteen oid tegenkom, dan zit er wel een waardevol verhaal achter. En dat maakt de vakantie dan bijzonder.quote:
Ook staat er:quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik lees er vaak overheen, lees sowieso niet elke zin.. pas als t interessant wordt
Hehe. Ja, dat dus. Het is nou niet bepaald een kwalitatief hoogstandje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook staat er:
"Uit een studie van de Universiteit van West Engeland blijkt dat slechts 19 procent van de mannen nachtmerries hebben en maar liefst 30 procent van de vrouwen, zo schrijft The Sun."
Dus de rest van die mensen hebben nooit nachtmerries? Kan dat?
Lijkt me stug. Misschien hebben ze ze niet onthouden of gaat het over een periode. Maar tis sowieso niet al te best artikelquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ook staat er:
"Uit een studie van de Universiteit van West Engeland blijkt dat slechts 19 procent van de mannen nachtmerries hebben en maar liefst 30 procent van de vrouwen, zo schrijft The Sun."
Dus de rest van die mensen hebben nooit nachtmerries? Kan dat?
Als ze er nou een tijdspanne bij vermeld hadden ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Ja, dat dus. Het is nou niet bepaald een kwalitatief hoogstandje.
Hebben die ook een kerstnummer dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef MNR het volgende:
Ja CL zat een liedje van de Backstreet Boys mee te zingen
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hebben die ook een kerstnummer dan?
Maar dat was geen kerstliedjequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef MNR het volgende:
Ja CL zat een liedje van de Backstreet Boys mee te zingen
Ik dacht dat ik niet kon rekenenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef MNR het volgende:
*proest!
Interpretatie
"Wel worden de kledingstukken hierdoor duurder. De prijzen zullen met vijf procent stijgen, naar 99 tot 189 euro."
Die zijn iig lekkerder dan pepernoten.quote:
Pepernoten met truffelchocolaquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn iig lekkerder dan pepernoten.
Ach het klopt wel opzich. Alleen nogal onlogisch neergezetquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef MNR het volgende:
*proest!
Interpretatie
"Wel worden de kledingstukken hierdoor duurder. De prijzen zullen met vijf procent stijgen, naar 99 tot 189 euro."
Ja. Daarom komt het ook geinig op me overquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach het klopt wel opzich. Alleen nogal onlogisch neergezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |