Als je wilt dat ik over je heen kots..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Wie moet er een saucijzenbroodje?
Kom over vier uur maar terug. Met een verse.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Wie moet er een saucijzenbroodje?
Ik wil nog helemaal niet aan kerst denken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het het tofste kerstnummer
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil nog helemaal niet aan kerst denken.
quote:
Verrek, ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zegt ze twister als ze scrabble vast heeft?
Godt met z'n alziende oogquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook. Snap de humor ook niet..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien is het een strikvraag.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is toch gek.
Een appal zo vasthhouden en dan vragen: Wil je een banaan?
Rumicub is de geheime code voor neuken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het een strikvraag.
Ik heb geen Rumicubquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rumicub is de geheime code voor neuken.
Ja maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook geen seks dus de stelling lijkt te kloppen
Van alles. o.a. naar Q zijn hoofd gooien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wie weet wat je met die steentjes kunt doen.
Het zijn toch steentjes..?
Mieters!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van alles. o.a. naar Q zijn hoofd gooien.
Maakt me niet uit. Zoetsappige geneuzel. Kerstquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:21 schreef MNR het volgende:
Hey baby, dat zijn speciale nummers. Alle bekende en oude komen niet voor op mijn CD. Allemaal nieuwe en lekkere nummers, zoals 'Destiny's Child' met '8 days of Christmas' of van 'Train' met 'Shake up Christmas'.
Ik ben vandaag ook al veel te serieus merk ik..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag.
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Nou ben ik benieuwd!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien
[ afbeelding ]
Dit zijn kwaliteitsbroodjes van de eckte bakker, hè. Geen Hema-bagger of zo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik over je heen kots..
De Hema heeft zelden bagger. Pijs/kwaliteit uitermate in orde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit zijn kwaliteitsbroodjes van de eckte bakker, hè. Geen Hema-bagger of zo.
Dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit zijn kwaliteitsbroodjes van de eckte bakker, hè. Geen Hema-bagger of zo.
Waar was die vlammenwerper ook alweer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij probeerde Godt die te postenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar was die vlammenwerper ook alweer?
Ik ben geen creme bruleequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar was die vlammenwerper ook alweer?
Nou, zo'n laf Hema-saucijzenbroodje zou ik niet eens aan een Roemeense straatmuzikant durven geven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
De Hema heeft zelden bagger. Pijs/kwaliteit uitermate in orde.
Je goede ondergoed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik aan moet doen morgenavond. Ik ben zó niet in de stemming, het is niet grappig meer.
quote:
Een spijkerbroek en een hemd/shirt, et voila.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja dat sowieso.
Maar goed, dat is wat frisjes daar he..
Zuipsequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen
En allemaal een fijn weekend gewenst.
Hij die gaat drinken groet u
Jij manquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek en een hemd/shirt, et voila.
Ja, ik was ook niet van plan in een jurk te gaan ofzo.quote:
Die ene waar je tieten goed in uitkomen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet van plan in een jurk te gaan ofzo.Maar welk shirtje?
Noem eens wat kleuren die je hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet van plan in een jurk te gaan ofzo.Maar welk shirtje?
Of dit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ene waar je tieten goed in uitkomen.
Oh, die!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ene waar je tieten goed in uitkomen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:55 schreef Godtje het volgende:
Nog maar even beste nummer van dit bandje posten. Voor de rest zijn het omhooggevallen eikels
Ik heb niks leuksquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Noem eens wat kleuren die je hebt.
quote:
Zou wel hilarisch zijn ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan trek je niks aan, succes gegarandeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef Cue_ het volgende:
En anders ga je shoppen.
Oke, wacht.. trek je tien beste shirtjes aan. Denk erover na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn ja.
Een heel treintje pillenslikkers achter haar aan.
Hij was toch niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan bescherm jij me toch wel?
Jawel joh, hij heeft zelfs geregeld dat de hele tent voor me gaat zingen. Heeft ie beloofd.quote:
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan bescherm jij me toch wel?
Dat is geruststellend zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken.
Ja hallo, als jij daar in je blote reet gaat rondlopen vraag je er toch om !quote:
Maar dat moet van jouquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja hallo, als jij daar in je blote reet gaat rondlopen vraag je er toch om !
Volgens mij hadden we het niet over creme bruleequote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef MNR het volgende:
Over shirtjes en creme brulee gesproken. Kreeg van de week een berichtje van mijn onderbuurman. Of ik van creme brulee hield. Ik zo: oeeewwww gevaarlijk lekker. Zegt ie zo dat hij er zo een kwam brengen... en dat hij even een ander shirt aan moest trekken.
Staat hij hier voor de deur, ziet hij er godverdomme (!) lekker uit! Nou, echt, gewoon echt een lekker hapje!!! Ik dacht: hij doet t het erom, haha!
Nou ja, dat was eigenlijk het verhaal. Verder heb ik in het begin niet echt naar hem kunnen luisteren omdat ik nogal was afgeleid door zijn uiterlijk. Maar poosje later had ik dat alweer onder controle.
Welquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het niet over creme brulee
Maar gaat dat wat worden tussen jullie?
oww.. daar heb ik overheen gelezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef MNR het volgende:
WelMissb zei dat ze geen creme brule was!
Nee, ik voel me niet tot hem aangetrokkenDaarbij komt dat hij een vriendin heeft. Dat is voor mij sowieso al reden genoeg om er niet eens mee bezig te zijn.
De aandacht is wel leuk hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oww.. daar heb ik overheen gelezen
jammer
Welquote:
Jij ook al?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef MNR het volgende:
Daarbij komt dat hij een vriendin heeft. Dat is voor mij sowieso al reden genoeg om er niet eens mee bezig te zijn.
Ja, van die Libelle sletten ms..quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij ook al?In de Libelle lees ik altijd dat 90% v/d vrouwen het gewoon doet met een man die bezet is.
Ja ik ook. En de nacht met beetman doorbrengen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef rival het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Ik moet weer zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |