Ritsu does not approve.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind haar het vervelendste meisje van K-ON!
Yui is schattigquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ritsu does not approve.
[ afbeelding ]
Ui is het vervelendste meisje van K-ON
ik ga voor Ritsu als vervelendste karakterquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ritsu does not approve.
[ afbeelding ]
Net episode 1 gezien. Het heeft wel potentie en de meisjes er in zijn echt super kawaiii!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:54 schreef mschol het volgende:
The iDOLM@STER zit ik een beetje over te twijfelen.. ik ben bang dattie te lang is..
(al zie ik dat S01 maar 24 eps is..)
Wordt het ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, een vriend van me leest de manga. Hij zegt dat het nog veel beter wordt
Geen buffer in gebouwt? Eigen schuldquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Derde heb ik gemist door kut ns.
Nonsens. Een Ui is onmisbaar in ieder harem.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ritsu does not approve.
[ afbeelding ]
Ui is een feeder, die hoef ik niet in m'n harem.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef Ascendancy het volgende:
Nonsens. Een Ui is onmisbaar in ieder harem.
Jawel, van 30 minuten. Maar eerst reed er een trein niet. Kon ik pas de volgende (een half uur later) nemen. Vervolgens had die ook iets van 30 minuten vertraging in totaal of zo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen buffer in gebouwt? Eigen schuld
nee ritsu is coolquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga voor Ritsu als vervelendste karakter
Hier hadden ze zich verzameld bij de basisschool om de hoek oid, vanuit het niets tig groepjes achter elkaar...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen kindjes aan de deur geweest hier voor 11-11.
Mioquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Ascendancy het volgende:
Word je zo snel dik?![]()
Ze mag mij taartjes voeren terwijl Mio het betere werk doet
Zo, nu weer genoeg falende stereotypes bevestigd
mio heeft toch helemaal geen dikke wenkbrauwen? das mugi, dat zou hier een monster zijn..quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mio![]()
Ze heeft wel dikke wenkbrauwen. In de 3d-wereld zou dat haar mannelijk maken, maar in 2d vind ik het best schattig
nee joh, dat valt wel mee..quote:
Ja, dat vertelde de manager van Patty Brard me gisteravond nogquote:
Ik ben in een vreemde bui.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef mschol het volgende:
heb je teveel RTL4/5/7/8/SBS6 gekeken robin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |