Ik moet nog steeds die serie een keer kijken. Helaas weet ik al zo'n beetje wat het einde inhoudt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:45 schreef robin007bond het volgende:
School Days HQ komt uit in het Engels
http://www.jlist.com/product/JAST004
Het mooie aan School Days, is dat het volledig geanimeerd is.
Zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Tentamens voorbij, tijd voor Mirai Nikki en School Days kijken.
Ahwwwquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds die serie een keer kijken. Helaas weet ik al zo'n beetje wat het einde inhoudt.
Dat soort dingen weet ik al, inclusief het einde. Maar ik moet 'm gewoon zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker een aanrader.
Je hebt wel kans boos te worden op de main character, meer zeg ik niet
Veel kijkplezier danquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik al, inclusief het einde. Maar ik moet 'm gewoon zien.
Hoe gingen ze? Ik heb de mijne denk ik gehaaldquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Tentamens voorbij, tijd voor Mirai Nikki en School Days kijken.
Dus ik kan 't beter voor de PS3 kopen dan voor m'n laptop waar ik 'm niet op hoogste stand kan spelen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:20 schreef robin007bond het volgende:
Skyrim met toetsenbord en muis is trouwens
Die menu's zijn nauwelijks zo te besturen.
Ik heb maar gelijk mijn Dualshock 3 controller aangesloten
Dat sowieso, denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dus ik kan 't beter voor de PS3 kopen dan voor m'n laptop waar ik 'm niet op hoogste stand kan spelen?
Way ahead of youquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat sowieso, denk ik.
Download hem anders eerst om te kijken of je het lekker vindt spelen. Zo niet, dan kan je de PS3 versie kopen. Speelt het lekker, dan koop je de PC-versie.
Nouuu...een ging heel goed. Sluit ik denk ik wel af met een 8 ongeveer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe gingen ze? Ik heb de mijne denk ik gehaald
niet kut ns, dat is je eigen falen om in te zien dat de NS mogelijk problemen/vertraging heeftquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouuu...een ging heel goed. Sluit ik denk ik wel af met een 8 ongeveer.
Ander ging mwah.
Derde heb ik gemist door kut ns.
Hater.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
niet kut ns, dat is je eigen falen om in te zien dat de NS mogelijk problemen/vertraging heeft
Ik vind haar het vervelendste meisje van K-ON!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef .Cake. het volgende:
Weet je wat ik net lees?
Azu-nyan is jarig vandaag!
Het is ook echt een faalsysteem hier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
niet kut ns, dat is je eigen falen om in te zien dat de NS mogelijk problemen/vertraging heeft
Ritsu does not approve.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind haar het vervelendste meisje van K-ON!
Yui is schattigquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ritsu does not approve.
[ afbeelding ]
Ui is het vervelendste meisje van K-ON
ik ga voor Ritsu als vervelendste karakterquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ritsu does not approve.
[ afbeelding ]
Net episode 1 gezien. Het heeft wel potentie en de meisjes er in zijn echt super kawaiii!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:54 schreef mschol het volgende:
The iDOLM@STER zit ik een beetje over te twijfelen.. ik ben bang dattie te lang is..
(al zie ik dat S01 maar 24 eps is..)
Wordt het ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, een vriend van me leest de manga. Hij zegt dat het nog veel beter wordt
Geen buffer in gebouwt? Eigen schuldquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Derde heb ik gemist door kut ns.
Nonsens. Een Ui is onmisbaar in ieder harem.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ritsu does not approve.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |