Oh ja, vergeten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, dat kleine meisje werd misbruikt door dr (stief)vader
Dat ging wat ver, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, dat kleine meisje werd misbruikt door dr (stief)vader
philosotaku... je moe thet maar verzinnenquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ging wat ver, inderdaad.
Was echt zo sneu![]()
Elfen Lied is echt prachtig, ik hoop stiekem op een nieuwe anime, die de manga opvolgt.
Er is een youtuber die filosofie en ethiek analyseert in anime, geniaal.
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:21 schreef Yi-Long het volgende:
Naruto is geweldig. Maar dan wel gewoon de manga, want de anime zit vol met fillers en tijdrekken enzo.
Net zoals alle andere anime die langer dan 3 seizoenen loopt meestal..quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:21 schreef Yi-Long het volgende:
Naruto is geweldig. Maar dan wel gewoon de manga, want de anime zit vol met fillers en tijdrekken enzo.
ach, als je bij de manga de filler eps eruit filtert valt het allemaal wel mee volgens mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:21 schreef Yi-Long het volgende:
Bij de anime bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, als je bij de manga de filler eps eruit filtert valt het allemaal wel mee volgens mij
uiteraardquote:
manga lees ik niet.. kan daar nooit het geduld voor opbrengen.. al zou ik soms willen dat het anders wasquote:Dan zou het al een stuk beter zijn maar bij de anime stoorde ik me ook regelmatig aan de vrij wisselvallige kwaliteit van de art, dus soms zag het er OK uit en dan opeens weer heel matig. Sowieso is het geen fantastisch getekende show natuurlijk door het wekelijkse releaseprogramma, maar de manga is juist 1 van de mooist getekende manga's op de markt.
Bij de Naruto anime skip ik de fillers, maar dan blijft er bar weinig over eilkquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De manga is beter![]()
Als je de anime zou kijken wist je waar mijn rage vandaan kwam.
een datum dat de half nederland weer moet gaan trouwenquote:
genoeg reden om hem te gaan kijken dusquote:
En dan op 11:11:11 het 'ja' woord zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een datum dat de half nederland weer moet gaan trouwen
In real life ja. Niet als het getekende meisjes die 12 lijken zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
genoeg reden om hem te gaan kijken dus
ik wordt gewoon niet erkent als anime kijkend persoonquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:46 schreef Xaryna het volgende:
Willen jullie nou eindelijk eens mschols MAL in de OP zetten? Ik vroeg het vorig topic ook al.
zat dat erin dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:20 schreef Ascendancy het volgende:
Las ik nou serieus dat jullie fate/stay night goed vonden om de erotische air van saber in combinatie met die andere vechtersdingen en een lesbian romance?![]()
dat is 70% van de matige anime.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wordt gewoon niet erkent als anime kijkend persoon
Ik nab de laatste post wel en stop hem erin.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wordt gewoon niet erkent als anime kijkend persoon
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik nab de laatste post wel en stop hem erin.
Eens!quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:21 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, dat is alleen bij Naruto. Fillers bij Bleach zijn er ook heel heel heel veel maar omdat ze die in een arc stoppen is het beduidend leuker. Er zijn wat losse filler episodes die echt zuigen maar dat zijn er niet zo veel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Net zoals alle andere anime die langer dan 3 seizoenen loopt meestal..
HxH is leuk! Valt me erg veel mee tov. de oude seriequote:Is de nieuwe HxH anime wat? Of is dat gewoon een reboot met minder gore etc. (zoiets hoorde ik, dat Hisoka geen pervert meer zou zijn etc. )
Elfenlied, Claymore. Zoek zelf maar uit of het shonen is of nietquote:Verder heb ik laatst nog de 3 seizoenen van Nodame Cantabile gekeken, vond ik ook leuk en Durarara, die een beetje matig eindigde imo.
Nog tips? Shounen hoeven niet meer, tenzij het echt toppers zijn. Iets in 't straatje van Kimi no Nozomu Eien o.i.d. zou ik wel trekken.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In real life ja. Niet als het getekende meisjes die 12 lijken zijn![]()
Tenzij ze Senjougahara of Mio heten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |