Ah, tsja, ik ben misschien wat minder materialistisch ingesteld op dat vlak. (niet lullig bedoelt, maar als een gitaar geen erfstuk is vind ik het al niets tot weinig waard)quote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, voor mij heel veel waarde. Het is niet een heel erg dure en je kunt m vast ook nog wel kopen (al zijn er niet veel van gemaakt)
Kan ik best inkomen hoor. Hij is financieel ook niet veel waard.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
Goede TT
[..]
Ah, tsja, ik ben misschien wat minder materialistisch ingesteld op dat vlak. (niet lullig bedoelt, maar als een gitaar geen erfstuk is vind ik het al niets tot weinig waard)
KOM JE NU MEEquote:Op donderdag 10 november 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tchock!!!! Die torrent van Foster the People had ik tijd terug ook gedownload bedenk ik me net en bleef ook steken bij de laatste procenten!!!
Snap ik prima hoor. Kan me goed voorstellen. Maar deze gitaar, tsjaquote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
Goede TT
[..]
Ah, tsja, ik ben misschien wat minder materialistisch ingesteld op dat vlak. (niet lullig bedoelt, maar als een gitaar geen erfstuk is vind ik het al niets tot weinig waard)
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik best inkomen hoor. Hij is financieel ook niet veel waard.
Financieel vind ik ook niet interessant, maar och, als het je eerste serieuze gitaar is kan ik me er wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap ik prima hoor. Kan me goed voorstellen. Maar deze gitaar, tsja
Jan?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:37 schreef Tchock het volgende:
Maak ik een TT voor hem, is onze scheepsvaarder er niet meer
Vinc, sorry. Maar Jan mag er ook van profiteren.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan?Of Vinc?
Denk Vinc maar Jan is een Piraat hmm.. Lastig lastig.
Ik vond dat altijd een leuk spel vroegahhhhquote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vinc, sorry. Maar Jan mag er ook van profiteren.
Tering, dat zegt ergens wel wat meer over het examen dan over de mensen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
13 van de 18 mensen waren na een half uur weggelopen
lijkt me ook ja,quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering, dat zegt ergens wel wat meer over het examen dan over de mensen.
Als die nou ongeveer hetzelfde is, dan weet je in ieder geval ongeveer de vraagstellingen, dat is dan weer positief.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef leeell het volgende:
[..]
lijkt me ook ja,
ach, dan de herkansing maar
Zag het, viel allemaal mee toch? De rest van je cijfers waren meer dan goed!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet ook herkansen einde van deze periode.
1 luistertoets (had me verslapen)
1 vakgerichte toets.
Komt wel goed.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zag het, viel allemaal mee toch? De rest van je cijfers waren meer dan goed!![]()
En goedenavond vers verworven collega
?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen opeens bij de redactie wat is gaande.
Dat ik steeds vaker mensen zie die bij de redactie zittenquote:
Whehe inderdaad! Nouja, het is wel goed in ieder geval, iets met een vaste basisquote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]Collega's ja, wie had dat kunnen denken
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ik steeds vaker mensen zie die bij de redactie zitten
HoiSucces met wat je nieuwe taken zijn enzo!
Truequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe inderdaad! Nouja, het is wel goed in ieder geval, iets met een vaste basis
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat, alletwee crew, wat valt er uit te leggen dan?
Ik word niet groter dan dit, ben ik bang...quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je later groot bent, dan snap je het allemaal wel
Klinkerbroertje is vanmiddag ontslagen uit het ziekenhuis, alsof hij nooit weggeweest is hehe. Hij heeft veel films gekeken en gedanst en geknuffeld en alles. Zelfs een 'woedeaanval' gehad hehehe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Dastan het volgende:
Toch afgekregen? Mooi. Hoe is het met de kleine Klinker?
LEER HET MEquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef Dastan het volgende:
Wat goed. Doe hem de groeten van Dastan.
En met mij gaat het goed. Heb een woning in onze hoofdstad.
OH MY FUCKING GOD EN DAT ZEG JE NU PAS?! OH IK HAAT JE!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef Dastan het volgende:
Wat goed. Doe hem de groeten van Dastan.
En met mij gaat het goed. Heb een woning in onze hoofdstad.
Omg!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
Hoorde het pas om vier uur en ben net thuis. Je bent dus daadwerkelijk een van de eersten.
Wat burgerlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg!Ik kom een keer eten enzo he!
Feestje waard dit! Wanneer mag je erin?
Ja/18.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Studeer je in Amsterdam? Wat en hoe oud ben je?
O, dacht dat je ouder was.quote:
Ja, kom gerust langs. Gezellig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tof!Ik wil komen.
We hadden het afgesproooooken.![]()
Ja. Wel het leuke gedeelte van Noord hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt leuk! Waar ergens? In die C.?
Oke! Ben je nu wel bereikbaar op je mobiel?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Wel het leuke gedeelte van Noord hoor.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:27 schreef Dastan het volgende:
Nee, moet 'm weer eens opladen. Hoezo? Wil je me bellen?
okquote:
Hoi kliboquote:
Weet ik waarvan? En ik bij leeell? Wanneer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee, ik bel nooit. Hoe weet jij hier van? Was je echt bij leeell toen?
[..]
ok
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet ik waarvan? En ik bij leeell? Wanneer?
quote:
Shit happens.quote:
Lichte stijging ten opzichte van gister.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Lichte stijging ten opzichte van gister.
Dat wordt morgen mn nieuwe accountnaam, thanks bro!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe 'ns even normaal. Is dit weer een van de vele onderonsjes van leeell en jou?
Kleeellnker.
2 december van 17:00 tot in de late uurtjes in het rookcafe in amsterdamquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:33 schreef krokdown het volgende:
ik heb trouwens gelezen dat er een meet kwam?
waar wanneer en hoelaat?
Iets met drank en HIPSquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Leuke avond ja?
[..]
Shit happens.
ooh! even kijken of ik er bij kan zijn? wie komen er allemaal?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
2 december van 17:00 tot in de late uurtjes in het rookcafe in amsterdam
slaapsequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:35 schreef Dastan het volgende:
Maar goed, morgen weer kats vroeg in de schoolbanken, dus ik ga slapen. De groeton.
Trustenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:35 schreef Dastan het volgende:
Maar goed, morgen weer kats vroeg in de schoolbanken, dus ik ga slapen. De groeton.
http://forum.fok.nl/topic/1731171[quote]quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:35 schreef krokdown het volgende:
[..]
ooh! even kijken of ik er bij kan zijn? wie komen er allemaal?
quotefalerquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trusten
[..]
[ROO] meet #2 2 December
[..]
Trusteng
Dat ik hard op weg ben naar dronkenschapquote:
Hihihquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trusten
[..]
[ROO] meet #2 2 December
[..]
Trusteng
Moner!!!!quote:
bij wie?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moner!!!!
Mijn held![]()
Ik heb jou vanavond nog zitten ophemelen
KLINKERMUTS!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm nee doet niks met me
ik moet een band met de naam hebben..
Gewoon doen!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat overwoog ik ook even
[..]
hjb![]()
Nee hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
messgien, maar dan ben ik zo'n na-aper ook
Que?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:44 schreef ThaTim het volgende:
heej jongens, zeengt geer dat leedje nog uns?
Barelyquote:
Je nek nog steeds?quote:
Ja.quote:
Wow dan heb je hem goed verrekt ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja.
Het steekt nu zelfs wanneer ik een pakje melk uit de koelkast pak.
Geen trek in vanmorgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow dan heb je hem goed verrekt ja!
Dat valt vast niet weg te masseren.
Enne melk? Had niemand de koffie klaar gezet voor je?
Dat kan gebeuren he.quote:
Uh oh. En nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kuttttt, in een van mn verslagen staat nog een heel groen stuk in van een klasgenoot die dat verbeterd had. Fml.
Straks in het verslag kijken en hopen dat ik het al veranderd heb, zo niet, dat het niet opvalt ofzo. Pffff heb ik weer.quote:
Maar dat gaat toch niet het verschil tussen voldoende en onvoldoende zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Straks in het verslag kijken en hopen dat ik het al veranderd heb, zo niet, dat het niet opvalt ofzo. Pffff heb ik weer.
Geen idee. Bleghhh. Mja zal wel, kan het niet meer veranderen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet het verschil tussen voldoende en onvoldoende zijn?
quote:
Stormachtig op zee?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:01 schreef Vincpod het volgende:
bleeh wat een klote weer. Vanacht 2 keer me nest uit geslingerd.en we zijn ook niet meer vooruit te branden.
Kijken jullie wel uit voor ijsbergenquote:
Nee, bier gedronken gisterenquote:
Op zich geen spijt, had alleen tijdig moeten stoppen en niet moeten overstappen op ander merkquote:
Whut did I do?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:03 schreef LompeHork het volgende:
Muts!![]()
Ik kan trouwens niet overweg met Amstel en Heineken
Dat!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich geen spijt, had alleen tijdig moeten stoppen en niet moeten overstappen op ander merk
Ja nou thuis was geen HJ en ik wilde nog meer bier en en enquote:
U2quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sundayyyy blooodyyy sundaaaaay
Veronica?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sundayyyy blooodyyy sundaaaaay
Had hij je thuis klemgezet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
Stervende hoeren vuilophaalvrachtwagen dingesen
Rot is datquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou thuis was geen HJ en ik wilde nog meer bier en en en
Damn kotsmisselijk werd ik wakker en ik had echt weinig gedronken
Mjah dat was eigenlijk de bedoeling maar vergeten ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rot is datvoortaan even wat water of thee drinken voordat je je nest in duikt!
GOED ZO!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh dat groene stuk toch weggehaald.![]()
Ja, en ging kapot, waardoor ik te laat kwam.quote:
Macaroni!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:45 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou het houden op Klinkerbotsing.
Iemand nog tips voor wat ik kan eten vanavond?
Hoiquote:
Gewoon maar houden ja lijkt me ook het bestequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:45 schreef LompeHork het volgende:
Oosterse makreelspiesjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:45 schreef LompeHork het volgende:
Nah, geen trek in pasta!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon maar houden ja lijkt me ook het beste
Nah, ik wil iets dat net even gezonder is, hoewel het wel makkelijk is in verband met de deur open doen (Sint Maarten)quote:En jij gaat de frituurpan lekker aangooien vanavond toch![]()
Hmm, ziet er goed uit, even doorlezen.quote:
Nouja, ik kan daar wel wat mee hoor, gewoon varieren en opdienen met witte rijst, gamba en nog wat dingenquote:
Boeiend, wel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boeiend, wel lekker.
Sowieso iets met vis. Vis.![]()
Scholfilets met amandelen en munt klinkt dan ook wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]Inderdaad, ik heb hier ook nog een Schol in de vriezer liggen, zat ik ook nog aan te denken, maar ik denk dat ik die in het weekend klaar ga maken (kop enzo zit er nog aan, dus moet dat even uitgebreid fileren).
Zoek je ruziequote:
Heb je hoofdpijn?quote:
Pompoen zit zo weinig smaak aanquote:
Klinkt inderdaad wel goed, sowieso de combinatie amandelen en munt is goed te doen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Scholfilets met amandelen en munt klinkt dan ook wel aantrekkelijk.
Daarom. Nog nooit gehad overigens, maar wat ik lees klinkt aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel goed, sowieso de combinatie amandelen en munt is goed te doen!
Ja godverdomme, en ik heb trainingsweekendquote:
Stamppot eet je als de mussen bevroren van het dak vallen. Als het koud is dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom geen stamppot? Waarom ?
Nietesquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pompoen zit zo weinig smaak aan
[..]
Klinkt inderdaad wel goed, sowieso de combinatie amandelen en munt is goed te doen!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja godverdomme, en ik heb trainingsweekend
Niet zoveel drinken dwergje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja godverdomme, en ik heb trainingsweekend
Sinds wanneer kook jij?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom. Nog nooit gehad overigens, maar wat ik lees klinkt aantrekkelijk.
Ik eet het midden in de zomer ook. En nu is het ook koudquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stamppot eet je als de mussen bevroren van het dak vallen. Als het koud is dus.
Je kan nooit genoeg stamppot eten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stamppot eet je als de mussen bevroren van het dak vallen. Als het koud is dus.
Was maar 1 biertjequote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Niet zoveel drinken dwergje.
QFTquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg stamppot eten.
Als ik er zin in heb. Why?quote:
Aansteller.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik eet het midden in de zomer ook. En nu is het ook koud
Dat mag dan wel een tactical nuclear penguin geweest zijn.quote:
Ik ben niet in een pieper-bui, dus ik wil iets met rijst, doorgaans kook ik Oosters, dus ik verzien wel wat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom geen stamppot? Waarom ?
Ik iets soortgelijks met tong, was erg lekker in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom. Nog nooit gehad overigens, maar wat ik lees klinkt aantrekkelijk.
Vind je? Ik vind pompoen echt niets toevoegen, geef mij dan liever een aubergine, daar zit wat meer smaak aanquote:
Hutspot! Maar ik eet het veel te weinigquote:
Fixed!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh rijst met zalm en nog meer dingetjes alles. Rijst met kipRijst kan gewoon met bijna alles.
Zo ken ik je helemaal niet!quote:
Ik loop ook nog steeds in mijn zomerjas rond hoorquote:[..]
Aansteller.
Ik loop nog steeds met mijn zomerjack.
Een wat?quote:[..]
Dat mag dan wel een tactical nuclear penguin geweest zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Een wat?
Ik heb de laatste tijd heel vaak last van hoofdpijn. Iets met stress enzo.
Gadverdamme, Brand vind ik echt niet zo lekker. Doe mij dan maar een Grolsch of een HJ, ik denk dat ik vanavond maar eens aan deze rakkers ga:quote:
Grolschquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gadverdamme, Brand vind ik echt niet zo lekker. Doe mij dan maar een Grolsch of een HJ, ik denk dat ik vanavond maar eens aan deze rakkers ga:
[ afbeelding ]
Ho ho, ik sta hier bekend als Grolsch drinker, iedereen hier drinkt namelijk Amstel of HJ (ter vervanging van het aloude Brouwers bier trouwens)quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grolsch
Brand is best te doen hoor, vooral als je de keuze hebt tussen Brand en Amstel
Dat weet ik, maar in ABO heb ik ook al meermalen gezegd dat ik het niet te zuipen vindquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, ik sta hier bekend als Grolsch drinker, iedereen hier drinkt namelijk Amstel of HJ (ter vervanging van het aloude Brouwers bier trouwens)
Oh ja, dan ga ik ook liever voor Brand trouwens, Amstel krijg ik op onverklaarbare wijze hoofdpijn van, vooral als ik daarna nog wat anders drink.
Weet ik, maar dat weet men hier nog nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in ABO heb ik ook al meermalen gezegd dat ik het niet te zuipen vind![]()
Bij mij is het ook vooral om het gebrek aan beterIk drink liever ander bier.
Kan gebeuren.quote:
Kachel is hier ook nog niet aangeweest.quote:[..]
Ik loop ook nog steeds in mijn zomerjas rond hoorMaar ik zit op het moment nog in mn string op mn kamer, en ik zit net op de tocht. Lekker handig als je last van je nek hebt
Een sterk biertje.quote:[..]
Een wat?
Ik heb de laatste tijd heel vaak last van hoofdpijn. Iets met stress enzo.
Oranjeboomquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat weet men hier nog niet![]()
Tsja, Brand is een van de weinige bieren die ik qua smaak niet echt lekker vind, hoewel alles beter is dan Oranjeboom, dat is pas echt vies
Hier wel, maar dat is meer omdat ik sowieso in een heel slecht geïsoleerde woning zit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
[..]
Kachel is hier ook nog niet aangeweest.
Hoeft niet zo voor mij.quote:[..]
Een sterk biertje.
Dat heb ik met Heineken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, ik sta hier bekend als Grolsch drinker, iedereen hier drinkt namelijk Amstel of HJ (ter vervanging van het aloude Brouwers bier trouwens)
Oh ja, dan ga ik ook liever voor Brand trouwens, Amstel krijg ik op onverklaarbare wijze hoofdpijn van, vooral als ik daarna nog wat anders drink.
Heinekenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oranjeboomin het Bolwerk (waar ik vroegah minstens 2x per week te vinden was) hadden ze dat standaard, nu zijn ze overgestapt op Heineken sinds de verbouwing. Weet niet of ik dat veel beter vind...
Zie boven, illuminatie zeg ik je! Komt gewoon doordat die bocht uit Amsterdam komt volgens mij, dat is de enige connectie die ik kan vinden.quote:
Sowieso Amsterdamquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie boven, illuminatie zeg ik je! Komt gewoon doordat die bocht uit Amsterdam komt volgens mij, dat is de enige connectie die ik kan vinden.
quote:
quote:
Nouja, met Amsterdam an sich is weinig mis, alleen het bier wat ze daar brouwenquote:
Dat is ongefilterd, af en toe moet ik nog wat stukjes weghalen voordat ik door kan drinken!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
Amstel heb ik juist helemaal geen problemen mee. En Grolsch, daar geef ik de omschrijving ' gefilterd slootwater met een chemische schuimkraag' aan, hoewel ik twijfel over de filtering.
Nee.quote:
Ik houd niet van Amsterdam.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, met Amsterdam an sich is weinig mis, alleen het bier wat ze daar brouwen
[..]
Dat is ongefilterd, af en toe moet ik nog wat stukjes weghalen voordat ik door kan drinken!
Niet te hard roepen, anders meot jij ook Grolsch gaan drinken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
Hork en ik zijn ongeveer soulmates, wat ik je brom.
Ik moet helemaal niets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, anders meot jij ook Grolsch gaan drinken.
Niet?quote:
Nope.quote:
Exact, het was voorbestemd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
Hork en ik zijn ongeveer soulmates, wat ik je brom.
Ga je schamen.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, het was voorbestemd.
[..]
Ga je schamen.
Leerling? Pertinent onmogelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik ontdek nu net dat je ook mijn leerling bent, Hork.
Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leerling? Pertinent onmogelijk
[..]
Amsterdam
Het staat in je ondertitel man.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leerling? Pertinent onmogelijk
[..]
Amsterdam
Ik haat niet, ik vind het gewoon een kutstad.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het staat in je ondertitel man.
Waarom dan? Op sommige kutplekken na, is het best een aardige stad, gezellige mensen over het algemeen en leuke pubs! Oh, en Ajax natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind het gewoon een kutstad.
Dat is correct, die was al weggekaapt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]!
Maar je username hier is niet Bart
Klopt, maar die Bart is ook meer dan puik!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is correct, die was al weggekaapt.
Te touristisch, te massaal, kutmentaliteit. Ik krijg er hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]!
Maar je username hier is niet Bart
[..]
Waarom dan? Op sommige kutplekken na, is het best een aardige stad, gezellige mensen over het algemeen en leuke pubs! Oh, en Ajax natuurlijk.
Ik vind Bart een beetje raar, maar dat zal wel in de naam zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, maar die Bart is ook meer dan puik!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Te touristisch, te massaal, kutmentaliteit. Ik krijg er hoofdpijn van.
Voetbal
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind Bart een beetje raar, maar dat zal wel in de naam zitten.
Niet veel te maken gehad met de Bart in kwestie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, maar die Bart is ook meer dan puik!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind Bart een beetje raar, maar dat zal wel in de naam zitten.
quote:
Jawel.quote:[..]
Ok moest lachen.quote:Hitler, Bieber and Skrillex go to hell.They meet the devil sitting on his throne,and he asks them why they're in hell.
Hitler: I killed 20 million people and caused a holocaust on the Jewish population.
Devil: Good, Good, sit to my right.
Bieber: I poisoned world of music with my little faggy voice who irritates every normal person in the world
Devil:You are such an asshole. Well done, sit to my left. *looks at skrillex*
And why are you here?
Skrillex: get off my throne bitch
Video had je al gepost en ik kijk ook rugby, zit ook in de familie trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jtYHaMg Fe5I
[..]
Jawel.
Linkfaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Video had je al gepost en ik kijk ook rugby, zit ook in de familie trouwens
En nee, Amsterdam is best okeik heb persoonlijk liever Amsterdam dan een stad als Eindhoven
360p videos, we meet again!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Linkfaal![]()
Rugbyzondag wedstrijd, heuhhhh
Eindhoven, doe eens normaal man![]()
Ik zie toevallig in het AD nu dat het recept van de dag Scholfilet met een chipskorstje isquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Video had je al gepost en ik kijk ook rugby, zit ook in de familie trouwens
En nee, Amsterdam is best okeik heb persoonlijk liever Amsterdam dan een stad als Eindhoven
Whehe! Nah, die wil ik eerst even op m'n gemak schoonmaken, hoofdje er af halen en de graat er uit pielenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zie toevallig in het AD nu dat het recept van de dag Scholfilet met een chipskorstje isdus haal die schol maar tevoorschijn vanavond
Die is mooi jaquote:
De mooiste filmpjes zijn altijd nog met Chabal of Lomuquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
360p videos, we meet again!
Desondanks wel aardig om te zien ja
Ik vind die opening van Sky ook fantastisch:quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De mooiste filmpjes zijn altijd nog met Chabal of Lomu
die blijft ook geniaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind die opening van Sky ook fantastisch:
En deze vind ik al helemaal briljant, hoewel het geen rugby commercial/promo is:
owned!
Ik heb echt geen reet met haka, maar het is wel leuk om te zien, volgens mij imponeert het wel redelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
die blijft ook geniaal
Blijft supermooi.
KIA RITE!
Ik lig heir in mijn bh en boxer, waar meot ik een zak hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, vond hem wel vreemd
[..]zakken al gecontroleerd?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lig heir in mijn bh en boxer, waar meot ik een zak hebben
ik heb op mijn kamer altijd een portemonnee liggen met cash erin, maar die is foetsie.
Mensen die niet naakt rondlopen en alsnog een zak hebben de hele dagquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet naakt rondlopen de hele dag
Je kan hem toch in je bh stoppen. Zijn genoeg vrouwen die dat doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lig heir in mijn bh en boxer, waar meot ik een zak hebben
Ik heb geen zakquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]Nouja, als ik op bed lig in een bh en boxer heb ik nog wel een zak
Euh...dat is toch raar, het kan niet zomaar verdwijnen, al nagegaan waar je gelopen hebt e.d.?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen zak
Nee inderdaad, lag eerst op mn tafel. Maar mijn huisgenoot had laatst hier opgeruimd (don't ask me why) dus ik denk dat hij hem verplaatst heeft, nu rest alleen nog de vraag, waarheen?
De inhoud van je portemonnee is nu verplaatst naar 3 kratjes bier in zijn kamerquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen zak
Nee inderdaad, lag eerst op mn tafel. Maar mijn huisgenoot had laatst hier opgeruimd (don't ask me why) dus ik denk dat hij hem verplaatst heeft, nu rest alleen nog de vraag, waarheen?
Mijn portemonnee niet hoor, mijn telefoon of aansteker wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan hem toch in je bh stoppen. Zijn genoeg vrouwen die dat doen![]()
ja sowieso out of the blue. 'Ik voel me kut, ik ga je kamer opruimen' whuuuuuut?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]Lekker altijd als mensen voor je opruimen, kun je niets meer terugvinden
hij heeft geen kratjes bier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De inhoud van je portemonnee is nu verplaatst naar 3 kratjes bier in zijn kamer![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Tevens, ik ben op zoek naar ovaal fruit, want dat meot ik meenemen op het trainingsweekend.
Ja! Vooral vandaag omg! Dit betekent vast iets!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg wel vaak de dingen die je ook wilde zeggen eh
waarschijnlijk overgooien met fruit.quote:
Iets met Illuminatiequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja! Vooral vandaag omg! Dit betekent vast iets!
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen! Echt op de letter en emoticon nauwkeurig!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG! Dit wilde ik eigenlijk zeggen maar dacht nah.![]()
![]()
JEETJE.
NIET?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen! Echt op de letter en emoticon nauwkeurig!!
Dus als ik wel een grapje met je maakte had je het uitgemaakt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, anders maakte ik het uit met Jan en ging ik er met jou vandoor.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, anders maakte ik het uit met Jan en ging ik er met jou vandoor.
Wat is er?quote:
Niets. Ik had gewoon zin om 'negers' te roepen.quote:
Nee, ik zei: Are you fucking kidding me en toen zei jij daarop YA SRSLY. DUS Jij maakte al een grapje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus als ik wel een grapje met je maakte had je het uitgemaakt?
quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets. Ik had gewoon zin om 'negers' te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |