Ah, tsja, ik ben misschien wat minder materialistisch ingesteld op dat vlak. (niet lullig bedoelt, maar als een gitaar geen erfstuk is vind ik het al niets tot weinig waard)quote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, voor mij heel veel waarde. Het is niet een heel erg dure en je kunt m vast ook nog wel kopen (al zijn er niet veel van gemaakt)
Kan ik best inkomen hoor. Hij is financieel ook niet veel waard.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
Goede TT
[..]
Ah, tsja, ik ben misschien wat minder materialistisch ingesteld op dat vlak. (niet lullig bedoelt, maar als een gitaar geen erfstuk is vind ik het al niets tot weinig waard)
KOM JE NU MEEquote:Op donderdag 10 november 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tchock!!!! Die torrent van Foster the People had ik tijd terug ook gedownload bedenk ik me net en bleef ook steken bij de laatste procenten!!!
Snap ik prima hoor. Kan me goed voorstellen. Maar deze gitaar, tsjaquote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
Goede TT
[..]
Ah, tsja, ik ben misschien wat minder materialistisch ingesteld op dat vlak. (niet lullig bedoelt, maar als een gitaar geen erfstuk is vind ik het al niets tot weinig waard)
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik best inkomen hoor. Hij is financieel ook niet veel waard.
Financieel vind ik ook niet interessant, maar och, als het je eerste serieuze gitaar is kan ik me er wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap ik prima hoor. Kan me goed voorstellen. Maar deze gitaar, tsja
Jan?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:37 schreef Tchock het volgende:
Maak ik een TT voor hem, is onze scheepsvaarder er niet meer
Vinc, sorry. Maar Jan mag er ook van profiteren.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan?Of Vinc?
Denk Vinc maar Jan is een Piraat hmm.. Lastig lastig.
Ik vond dat altijd een leuk spel vroegahhhhquote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vinc, sorry. Maar Jan mag er ook van profiteren.
Tering, dat zegt ergens wel wat meer over het examen dan over de mensen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
13 van de 18 mensen waren na een half uur weggelopen
lijkt me ook ja,quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering, dat zegt ergens wel wat meer over het examen dan over de mensen.
Als die nou ongeveer hetzelfde is, dan weet je in ieder geval ongeveer de vraagstellingen, dat is dan weer positief.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef leeell het volgende:
[..]
lijkt me ook ja,
ach, dan de herkansing maar
Zag het, viel allemaal mee toch? De rest van je cijfers waren meer dan goed!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet ook herkansen einde van deze periode.
1 luistertoets (had me verslapen)
1 vakgerichte toets.
Komt wel goed.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zag het, viel allemaal mee toch? De rest van je cijfers waren meer dan goed!![]()
En goedenavond vers verworven collega
?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen opeens bij de redactie wat is gaande.
Dat ik steeds vaker mensen zie die bij de redactie zittenquote:
Whehe inderdaad! Nouja, het is wel goed in ieder geval, iets met een vaste basisquote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]Collega's ja, wie had dat kunnen denken
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ik steeds vaker mensen zie die bij de redactie zitten
HoiSucces met wat je nieuwe taken zijn enzo!
Truequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe inderdaad! Nouja, het is wel goed in ieder geval, iets met een vaste basis
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat, alletwee crew, wat valt er uit te leggen dan?
Ik word niet groter dan dit, ben ik bang...quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je later groot bent, dan snap je het allemaal wel
Klinkerbroertje is vanmiddag ontslagen uit het ziekenhuis, alsof hij nooit weggeweest is hehe. Hij heeft veel films gekeken en gedanst en geknuffeld en alles. Zelfs een 'woedeaanval' gehad hehehe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Dastan het volgende:
Toch afgekregen? Mooi. Hoe is het met de kleine Klinker?
LEER HET MEquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef Dastan het volgende:
Wat goed. Doe hem de groeten van Dastan.
En met mij gaat het goed. Heb een woning in onze hoofdstad.
OH MY FUCKING GOD EN DAT ZEG JE NU PAS?! OH IK HAAT JE!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef Dastan het volgende:
Wat goed. Doe hem de groeten van Dastan.
En met mij gaat het goed. Heb een woning in onze hoofdstad.
Omg!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
Hoorde het pas om vier uur en ben net thuis. Je bent dus daadwerkelijk een van de eersten.
Wat burgerlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg!Ik kom een keer eten enzo he!
Feestje waard dit! Wanneer mag je erin?
Ja/18.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Studeer je in Amsterdam? Wat en hoe oud ben je?
O, dacht dat je ouder was.quote:
Ja, kom gerust langs. Gezellig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tof!Ik wil komen.
We hadden het afgesproooooken.![]()
Ja. Wel het leuke gedeelte van Noord hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt leuk! Waar ergens? In die C.?
Oke! Ben je nu wel bereikbaar op je mobiel?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Wel het leuke gedeelte van Noord hoor.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:27 schreef Dastan het volgende:
Nee, moet 'm weer eens opladen. Hoezo? Wil je me bellen?
okquote:
Hoi kliboquote:
Weet ik waarvan? En ik bij leeell? Wanneer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee, ik bel nooit. Hoe weet jij hier van? Was je echt bij leeell toen?
[..]
ok
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet ik waarvan? En ik bij leeell? Wanneer?
quote:
Shit happens.quote:
Lichte stijging ten opzichte van gister.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Lichte stijging ten opzichte van gister.
Dat wordt morgen mn nieuwe accountnaam, thanks bro!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe 'ns even normaal. Is dit weer een van de vele onderonsjes van leeell en jou?
Kleeellnker.
2 december van 17:00 tot in de late uurtjes in het rookcafe in amsterdamquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:33 schreef krokdown het volgende:
ik heb trouwens gelezen dat er een meet kwam?
waar wanneer en hoelaat?
Iets met drank en HIPSquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Leuke avond ja?
[..]
Shit happens.
ooh! even kijken of ik er bij kan zijn? wie komen er allemaal?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
2 december van 17:00 tot in de late uurtjes in het rookcafe in amsterdam
slaapsequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:35 schreef Dastan het volgende:
Maar goed, morgen weer kats vroeg in de schoolbanken, dus ik ga slapen. De groeton.
Trustenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:35 schreef Dastan het volgende:
Maar goed, morgen weer kats vroeg in de schoolbanken, dus ik ga slapen. De groeton.
http://forum.fok.nl/topic/1731171[quote]quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:35 schreef krokdown het volgende:
[..]
ooh! even kijken of ik er bij kan zijn? wie komen er allemaal?
quotefalerquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trusten
[..]
[ROO] meet #2 2 December
[..]
Trusteng
Dat ik hard op weg ben naar dronkenschapquote:
Hihihquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trusten
[..]
[ROO] meet #2 2 December
[..]
Trusteng
Moner!!!!quote:
bij wie?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moner!!!!
Mijn held![]()
Ik heb jou vanavond nog zitten ophemelen
KLINKERMUTS!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm nee doet niks met me
ik moet een band met de naam hebben..
Gewoon doen!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat overwoog ik ook even
[..]
hjb![]()
Nee hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
messgien, maar dan ben ik zo'n na-aper ook
Que?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:44 schreef ThaTim het volgende:
heej jongens, zeengt geer dat leedje nog uns?
Barelyquote:
Je nek nog steeds?quote:
Ja.quote:
Wow dan heb je hem goed verrekt ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja.
Het steekt nu zelfs wanneer ik een pakje melk uit de koelkast pak.
Geen trek in vanmorgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow dan heb je hem goed verrekt ja!
Dat valt vast niet weg te masseren.
Enne melk? Had niemand de koffie klaar gezet voor je?
Dat kan gebeuren he.quote:
Uh oh. En nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kuttttt, in een van mn verslagen staat nog een heel groen stuk in van een klasgenoot die dat verbeterd had. Fml.
Straks in het verslag kijken en hopen dat ik het al veranderd heb, zo niet, dat het niet opvalt ofzo. Pffff heb ik weer.quote:
Maar dat gaat toch niet het verschil tussen voldoende en onvoldoende zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Straks in het verslag kijken en hopen dat ik het al veranderd heb, zo niet, dat het niet opvalt ofzo. Pffff heb ik weer.
Geen idee. Bleghhh. Mja zal wel, kan het niet meer veranderen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet het verschil tussen voldoende en onvoldoende zijn?
quote:
Stormachtig op zee?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:01 schreef Vincpod het volgende:
bleeh wat een klote weer. Vanacht 2 keer me nest uit geslingerd.en we zijn ook niet meer vooruit te branden.
Kijken jullie wel uit voor ijsbergenquote:
Nee, bier gedronken gisterenquote:
Op zich geen spijt, had alleen tijdig moeten stoppen en niet moeten overstappen op ander merkquote:
Whut did I do?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:03 schreef LompeHork het volgende:
Muts!![]()
Ik kan trouwens niet overweg met Amstel en Heineken
Dat!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich geen spijt, had alleen tijdig moeten stoppen en niet moeten overstappen op ander merk
Ja nou thuis was geen HJ en ik wilde nog meer bier en en enquote:
U2quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sundayyyy blooodyyy sundaaaaay
Veronica?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sundayyyy blooodyyy sundaaaaay
Had hij je thuis klemgezet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
Stervende hoeren vuilophaalvrachtwagen dingesen
Rot is datquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou thuis was geen HJ en ik wilde nog meer bier en en en
Damn kotsmisselijk werd ik wakker en ik had echt weinig gedronken
Mjah dat was eigenlijk de bedoeling maar vergeten ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rot is datvoortaan even wat water of thee drinken voordat je je nest in duikt!
GOED ZO!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh dat groene stuk toch weggehaald.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |