abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104226545
De Peuters:

24 november 2007: R, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
02 december 2007: Shenaya, dochter van Annelies en Henk Draaijer
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
29 februari 2008: Kyelle, dochter van Tjabbobabbekaai
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
05 mei 2008: Angelo, zoon van Dolphinqueen
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009: Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Ko, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_104226620
"Op" werkt hier alleen voor dat ene moment. Dan zegt ze "moeten we nieuwe kopen, mama" en als we dan later boodschappen gaan doen, weet ze precies wat we nog moeten hebben :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104226647
Ssserpente, ligt eraan of je chocoladehazelnootpasta (suikerrrrr) bedoelt of hazelnootpasta van de biowinkel (gehakte hazelnoten met olie).
pi_104226713
Die eerste. Maar wel biologisch. :P
pi_104226820
Nou ja, suiker dus. Ik weet eigenlijk niet of chocolade in die vorm ook caffeine bevat :? Nooit in verdiept, Emma krijgt nog geen chocolade.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 november 2011 @ 23:00:58 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104226838
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:56 schreef miss_sly het volgende:
"Op" werkt hier alleen voor dat ene moment. Dan zegt ze "moeten we nieuwe kopen, mama" en als we dan later boodschappen gaan doen, weet ze precies wat we nog moeten hebben :')
En Jan trekt doodleuk de vriezer open om dan triomfantelijk met een ijsje tevoorschijn te komen. Terwijl hij inmiddels echt wel weet dat hij niet in de koelkast/vriezer mag komen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104227331
Haha Sserpente, ik zou ook zeggen ongezond! Ik heb dat trouwens nooit zo begrepen, het is toch chocoladepasta? Ik proef bijna nooit wat van die hazelnoten. :@

Gooi ik hem er gewoon nog een keertje in, omdat ik hem zelf heel leuk vind! :P

Goh, door al die verhalen wil ik Ko nog liever gaan wegen. Volgende week maar even naar het weeguurtje dan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 10 november 2011 @ 23:11:06 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_104227375
Hier dus geen hazelnootpasta maar in huis, maar enkel nog chocoladepasta, sinds Ruben allergisch blijkt te zijn voor hazelnoten.

overigens in mijn ogen echt zoet beleg, maar ik vraag me af welk beleg wel echt gezond zou zijn, want ook smeerkaas en smeerworst en dergelijke is niet je van het natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 november 2011 @ 23:14:29 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104227545
Troel: Jan krijgt ook vaak boterhamworst, gewone jonge kaas of cervelaat als beleg. Dat hij dan meestal 't beleg opsnoept en z'n brood laat liggen soit :') Overigens wil een eitje er ook nog wel eens in gaan bij hem!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104227572
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:11 schreef Troel het volgende:
Hier dus geen hazelnootpasta maar in huis, maar enkel nog chocoladepasta, sinds Ruben allergisch blijkt te zijn voor hazelnoten.

overigens in mijn ogen echt zoet beleg, maar ik vraag me af welk beleg wel echt gezond zou zijn, want ook smeerkaas en smeerworst en dergelijke is niet je van het natuurlijk.
een appel in plakjes op je brood :Y)
en dat is op een geroosterde boterham verdorie nog haske lekker ook! :D

chocopasta in welke vorm dan ook is voor mij echt zoet beleg, tenzij wat wup zegt maar dat schaar ik eerder onder de categorie notenpasta en de hazelnootpasta zoals nuttela valt meer in de categorie chocopasta.
:)
pi_104227652
quote:
12s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef DJMO het volgende:
Troel: Jan krijgt ook vaak boterhamworst, gewone jonge kaas of cervelaat als beleg. Dat hij dan meestal 't beleg opsnoept en z'n brood laat liggen soit :') Overigens wil een eitje er ook nog wel eens in gaan bij hem!
allemaal behoorlijk vet :D

geeft niets, hier krijgt ze dat ook op brood hoor, maar als je de richtlijnen van het voedingscentrum heel droog gaat nemen dan mag ineens niets meer. Want wat the hell is er gebeurd met kaas? welke idioot heeft er verzonnen dat 20+ kaas een veul betere keuze is dan gewone kaas???
heb je dat wel eens geproefd? :') je kunt beter een a4'tje dubbelvouwen en dat op je boterham doen, ben je stukken goedkoper uit en t smaakt t zelfde.
  donderdag 10 november 2011 @ 23:22:27 #12
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_104227952
Ik ren ook maar weer eens door dit topic! Sinds ik niet meer werk heb ik het bijna te druk o te fokken. Ook erg eigenlijk!

Met Morris is alles OK. Hij heeft nu officieel zijn zus ingehaald qua kledingmaat, 110 en soms 116 it is. Schoenmaat 28. Niet echt meer een klein hummeltje dus.
Hij gaat inmiddels twee ochtenden in de week naar de psz, waarvan er een samen met Bep van Taartjesfee! Hij vindt het er erg leuk.

Dus...ik wou het maar even kwijt.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 november 2011 @ 23:28:20 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104228262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

allemaal behoorlijk vet :D

geeft niets, hier krijgt ze dat ook op brood hoor, maar als je de richtlijnen van het voedingscentrum heel droog gaat nemen dan mag ineens niets meer. Want wat the hell is er gebeurd met kaas? welke idioot heeft er verzonnen dat 20+ kaas een veul betere keuze is dan gewone kaas???
heb je dat wel eens geproefd? :') je kunt beter een a4'tje dubbelvouwen en dat op je boterham doen, ben je stukken goedkoper uit en t smaakt t zelfde.
heel eerlijk? Ik heb geen flauw benul wat het voedingscentrum wel of (juist niet) adviseert. Ik doe wat mij goeddunkt (en voor Geert houd ik van borst tot boterham aan). Zelf zit ik nu verplicht aan de volle roomboter, ontbijt ik smorgens en eet ik gewoon echt het totaal dubbele van wat ik voor de zwangerschap at. En toch weeg ik nog maar 48 kg :') Jan eet met mij mee, al krijgt hij dan halvarine en volle melk (ipv de volle melk neem ik regelmatig slagroom in m'n koffie :') ) . Ik ben nog nooit een calorieenteller gweest om eerlijk te zijn.

donderdag 10 november 2011 @ 23:39:25 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_104228751
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Memmel het volgende:
Ik ren ook maar weer eens door dit topic! Sinds ik niet meer werk heb ik het bijna te druk o te fokken. Ook erg eigenlijk!

Met Morris is alles OK. Hij heeft nu officieel zijn zus ingehaald qua kledingmaat, 110 en soms 116 it is. Schoenmaat 28. Niet echt meer een klein hummeltje dus.
Hij gaat inmiddels twee ochtenden in de week naar de psz, waarvan er een samen met Bep van Taartjesfee! Hij vindt het er erg leuk.

*vind ik leuk*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_104228855
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Memmel het volgende:

jeumig wat een lange! :o zn zus voorbij O+

leuk dat ie t zo naar zn zin heeft <3
pi_104230540
arme oeke ; KIJK HAAR FILMPJE VERDORIE
:D
pi_104231615
Ko :o :D wat gaaf zeg dat tellen!
Hij slaat de 6 en 12 over, best fascinerend. Net alsof het hoort dat je na 6 cijfers iets over móet slaan.
Hij registreert wel dat hij wat anders dot want herhaalt daarna of ervoor een handeling. Maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn, hoogstwaarschijnlijk wel.
Maar wat geweldig om te zien, het is nog zo ver van mijn bed show. Ik kan haast niet bedenken dat mijn kleine uk binnen afzienbare tijd ook gaat tellen
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104233937
Wat goed zeg van Ko!!
Senna kan wel het lijstje een behoorlijk eind opdreunen, maar echt tellen zoals Ko met dat vingertje echt niet! Schattig stemmetje ook O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 november 2011 @ 08:26:55 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104234389
Jan vond net ergens een notitieboekje. Nu zit hij een boodschappenlijstje te maken, en ik hoorde hem zeggen: koffie voor mama
O+

pi_104234485
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 00:17 schreef Kleurdoos het volgende:
arme oeke ; KIJK HAAR FILMPJE VERDORIE
:D
O+

Wooh Memmel, wat een reuzejongen heb jij in huis! :D
En wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op de psz met Beppie. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 november 2011 @ 08:36:25 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104234503
en nu mag ik hopen dat het toilet niet verstopt raakt :{ Hij spoelt net in één onbewaakt ogenblik z'n onderbroek door de wc :')

vrijdag 11 november 2011 @ 08:37:13 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104234515
Oh wat een schattig filmpje. O+ en zo'n rij duplo-auto's met schapen en paarden. ff een cliché erin hoor, maar ohohoh wat gaat het snel! En wat vergeet je die dingen ook weer snel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104236147
Dat stemmetje van Ko! :D Heel knap. Ivan komt niet verder dan 10.

DJMO, ik vraag me af wat er gebeurt als je bijvoorbeeld samen met Jan smoothies maakt. Zet hem op een trapje bij het aanrecht, snijd samen stukjes aardbei of zo (hij met een kindermes, vanzelfsprekend :+), laat hem de stukjes in de blender gooien, snoep intussen wat aardbei, kijk of hij ook wil snoepen zonder er druk op te zetten, laat hem yoghurt erbij gieten en de blender aanzetten. Zou hij dan misschien wel gewoon fruit gaan eten?

Het mandarijnseizoen is weer begonnen en ik ga dit jaar weer een poging wagen om Ivan aan de mandarijntjes te krijgen. Ik hoop dat het lukt door zelf bijvoorbeeld met een kop thee en een mandarijn op de bank te zitten en zichtbaar te smullen. :') Meestal is hij dan zo geïnteresseerd dat hij het ook wil proberen. Wat betreft groentes heb ik maar matig succes met deze strategie. Dan gaat z'n 'help! gezond!'-radar af of zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104236206
snoezig oeke O+

selene kan ook tot 20 tellen maar weigert de 12 mee te laten doen. ik heb geeeeeen idee waar dat vandaan komt. vannacht eventjes ergens een om haar piep (heur knuffelmuis in bed) huilend meisje, maar i guess dat ze hem zelf alweer vond. om vervolgens vanochtend tegen de papa heel verontwaardigd te roepen dat die haar piep gestolen had! :(
:?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104236310
Het ging pas toch over lampen? Wij hebben onderstaande lamp (van Fatboy) gekregen. Heel fijn! Net als de Ikeaspookjes is hij oplaadbaar en hij heeft 2 standen. Als je aan het labeltje trekt gaat 'ie aan en hij is volledig gesloten waardoor 'ie kindproof is.

pi_104236504
Kindproof als in: ze kan hem bij wijze van spreken mee in bed nemen en als knuffel gebruiken?

Het lampje dat we hadden gezien, gaat niet door. Ze kunnen er geen houten frame bij leveren, en het witijzeren frame dat ze wel hadden, vond ik meer geschikt voor een kamer in een bejaardenhuis :P Ik had bij lobbes.nl een lampbloem besteld, ook kindproof, en ze vindt hem geweldig leuk en mooi en interessant, maar hij geeft niet voldoende licht en dus slaapt ze alsnog met het grote licht aan. Ik sta dus nog steeds open voor opties, maar ze moeten wel echt behoorlijk licht geven!
pi_104236637
Ja, hij is van plastic. Ivan krijgt hem 's ochtends in bed om nog wat te lezen. Dan kan ik naar m'n werk en kan lief nog even verder slapen.

Ik zie nu dat 'ie niet al te goedkoop is (50 euro). Bij de Villa Arena geven ze ze gratis weg. Ik weet alleen niet zo goed waarbij. Wij kregen het lampje bij onze bank.
pi_104236664
Whahaha, wij willen best nog een nieuwe bank, maar die zit nu niet in het budget :P Kunnen we toch echt beter een ietwat duurder lampje kopen, gok ik ;) Ze verkopen ze ook bij Villa Arena?
pi_104236754
Ik zat meer te denken dat je je charmes misschien op een verkoper kunt gebruiken. O-)

Ik weet niet of ze ze er ook verkopen, eigenlijk!
pi_104236780
Miss Kim heeft een nachtlampje die alle kleuren geeft. Is behoorlijk fel. Kun je als disco instellen of per kleur. Blauw is haar lievelingskleur en als ik dan 's avonds ga kijken hoef ik nergens een lamp extra aan te doen, zie alles goed.

Over eten kan ik amper meepraten. Sinds zijn gebroken arm en alles eromheen eet hij dramatisch.
Hier is de regel op woensdag, zaterdag en zondag krijgen ze een broodje chocopasta.
Tyler eet wel kaas en worst, vooral boterhamworst en ham, meestal laat hij het brood dan liggen.
Crackers kaal of met pindakaas, daar is hij gek op.
Avondeten nihil. Dan eet hij wel een bak turkse yoghurt en een toetje. Hij is gek op banaan en als hij in een goede bui is, eet hij wel een appel.
Koekjes zijn uiteraard altijd goed, net zoals de berenchips van de lidl. En als ik cornflakes eet, komt hij schooien :P Ik hou er dan al rekening mee dat hij ook wil.
Drinken is nog steeds alleen water uit de bidon en een pakje taksi op de psz en in het weekend.
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:21:37 #31
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104236842
Is het niet gewoon makkelijker ( en goedkoper) zo'n losse aan en uitknop te kopen voor de grote lamp? Kan ze m zelf uitdoen!

Het heet een draadloze wandschakelaar!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104236936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Is het niet gewoon makkelijker ( en goedkoper) zo'n losse aan en uitknop te kopen voor de grote lamp? Kan ze m zelf uitdoen!

Het heet een draadloze wandschakelaar!
Dat is een optie om te bekijken, hoewel ik betwijfel of ze het uit zal doen. Ze wil momenteel ook slapen met (behoorlijk wat) licht. Afgelopen week wilde schaap een keer het licht uitdoen toen wij naar bed gingen, 23 uur ofzo. Dus hij heel voorzichtig de deur open, keek nog even en zag dat ze bijna uit bed zou vallen. Hij haar dus recht gelegd, niets aan de hand, ze sliep gewoon door, lamp uitgedraaid (is een dimmer) en meteen zat ze rechtop in bed: nee, niet de lamp uit!
Lamp weer beetje aangedraaid en ze draaide zich om en sliep verder.

Maar nu ik erover denk, is dat sowieso wel een goede optie, want het duurt nog wel een flink aantal jaren voor ze zelf bij de dimmer kan :D
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:27:03 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104236983
Ah ja, gekke fase. Daar had ik zo'n wandstekker lampje voor. Een behoorlijk fel schijnend nachtlampje. Maar goed, wij hebben gewoon van die Ikea wandlampen voor het lezen in bed.
pi_104236999
Amber heeft deze op haar kamer

en die geeft behoorlijk wat licht.

Deze is ook leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104237019
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah ja, gekke fase. Daar had ik zo'n wandstekker lampje voor. Een behoorlijk fel schijnend nachtlampje. Maar goed, wij hebben gewoon van die Ikea wandlampen voor het lezen in bed.
Ja, wij wilden eerst iets anders, echt heel leuk enzo, maar ik denk dat het zomaar misschien toch Ikea ofzo wordt :P

die bloem vind ik wel leuk :Y
pi_104237024
wij zijn met eten enerzijds heel makkelijk, ze weten zelf hoeveel honger ze hebben, dus tsjah. we dringen nooit aan. anderzijds ben ik dan wel weer heel star met dingen, in de zin van 's ochtends ontbijt (aan tafel), dan 1 fruitmoment, lunch, na het slaapje een koekje en dan avondeten met yoghurt als toetje.

ze mag wel zelf haar ontbijt kiezen: yoghurt met muesli, maisvlokjes met melk, brinta met melk of smacks. fruit mag ze ook zelf kiezen en als ze het op tafel laat staan pikt ravi het. idem met haar drinken trouwens :P dat zelf ontbijt kiezen heeft trouwens ook als bijkomstigheid dat ravi 's ochtends meestal ook muesli met yoghurt eet (wat nou mondtrauma :+ ) want die wil uiteraard alles wat zn zusje heeft OOOOHK
pi_104237121
Zo moeilijk als Mikael was/is met eten zo makkelijk is Leander. Die eet alles. En hij proeft ook alles.
We gingen met halloween pompoenen uithollen. En Mikael vroeg of je dat binnenste kon eten. Dus ik vertel wat je er allemaal mee kunt maken. Ondertussen Leander maar steeds een hapje nemen. En weer uitspugen want niet lekker. Dus weer nieuw hapje en zo ging het een tijdje door. De pompoen was leeg en Leander zucht: Ohh lekkerrrrr :Y)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104237442
Ko O+! Wat knap!
Niels telt 1-2-3-5-9-10 :D Van 1 tot 3 is echt tellen, alles wat meer is is 10 :P

Niels is tegenwoordig ongelooflijk kieskeurig wat avondeten en dan vooral groenten betreft. Als er ook maar iets groens inzit eet hij het niet meer. Zo is hij dol op pasta, maar no way dat hij het eet wanneer er spinazie doorheen zit. Helaas heeft hij nu volgens mij ook in de gaten dat soep van groenten gemaakt is.
Van de week bakte ik mini pannenkoekjes met geraspte courgette. Niels smulde de helft van een pannenkoekje op en ineens spot hij iets groens; hij heeft de pannenkoeken niet meer aangeraakt :')
Het lijkt wel instinctief, dat ze denken dat groen giftig is :D Maar ik vind het zo onlogisch, bruin wordt wel lekker gevonden: gebakken dingen. Terwijl in de natuur bruin veelal bederf betekent.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104237491
Niels is trouwens ziek. Gisteren verkouden geworden met veel hoesten en een paar keer overgegeven en erg misselijk. Vannacht had hij er ook nog koorts bij. Nu gaat het weer beter, maar hij durft nog niets te eten.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104237852
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat meer te denken dat je je charmes misschien op een verkoper kunt gebruiken. O-)

Ik weet niet of ze ze er ook verkopen, eigenlijk!
Mijn charmes zijn echt geen 50 euro meer waard :')
pi_104238311
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is een optie om te bekijken, hoewel ik betwijfel of ze het uit zal doen. Ze wil momenteel ook slapen met (behoorlijk wat) licht. Afgelopen week wilde schaap een keer het licht uitdoen toen wij naar bed gingen, 23 uur ofzo. Dus hij heel voorzichtig de deur open, keek nog even en zag dat ze bijna uit bed zou vallen. Hij haar dus recht gelegd, niets aan de hand, ze sliep gewoon door, lamp uitgedraaid (is een dimmer) en meteen zat ze rechtop in bed: nee, niet de lamp uit!
Lamp weer beetje aangedraaid en ze draaide zich om en sliep verder.

Maar nu ik erover denk, is dat sowieso wel een goede optie, want het duurt nog wel een flink aantal jaren voor ze zelf bij de dimmer kan :D
Elin zit ook al een tijd in die fase, groot licht aan. bij mij gaat ie steevast uit, ik leg haar dan liever een kwartier uit dat er niets engs is (want gisteren liep er bijvoorbeeld een zogenaamde schildpad door haar kamer, die heb ik er dus hardhandig uitgewerkt STOMME SGILPAAAAAAAF..
en dan mag het licht ook uit.
Manuel laat r wel eens met licht aan slapen omdat ie geen zin heeft in gezeur.. ze heeft zo'n bloemenlamp die vicky heeft gepost..en daar komt een hoop licht uit ;(
pi_104238570
Wij hebben dat maanlampje met daarin een ledlampje wat weinig ligt geeft. Maar ik laat die nooit aan, Niels heeft nog geen last van bang zijn in het donker.
Hij heeft ook nog een klein nachtlampje op batterijen:

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 11-11-2011 11:19:36 ]
pi_104238699
Seb is sinds hij geen middagslaap meer doet zo moe dat hij geen boe of bah meer kan zeggen, zodra hij zijn bed ziet slaapt hij al. Meestal laat ik het licht op de overloop aan tot wij naar bed gaan en dan doe ik hem uit, heel handig dat we een bovenlicht hebben.

Wat betreft eten, wij bemoeien ons maar weinig met wat hij wel of niet op eet. Het gaat heel goed eigenlijk eet hij alles wel. Soms neemt hij maar een paar happen maar hij eet altijd wel iets. En regelmatig zegt hij tijdens het eten: "mmmmm mama heeeeerlijk'' _O- slijmjurk
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_104239007
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Elin zit ook al een tijd in die fase, groot licht aan. bij mij gaat ie steevast uit, ik leg haar dan liever een kwartier uit dat er niets engs is (want gisteren liep er bijvoorbeeld een zogenaamde schildpad door haar kamer, die heb ik er dus hardhandig uitgewerkt STOMME SGILPAAAAAAAF..
en dan mag het licht ook uit.
Manuel laat r wel eens met licht aan slapen omdat ie geen zin heeft in gezeur.. ze heeft zo'n bloemenlamp die vicky heeft gepost..en daar komt een hoop licht uit ;(
Als er iets engs was om weg te jagen, zou ik dat zeker doen, maar dat is het punt niet. Ze wil ten eerste even lezen, en ten tweede heeft ze liever licht op het moment. Gaat wel weer over, denk ik dan. En we hebben ene dimmer erop zitten, dus het is geen heel groot licht wat aan is. Toch lijkt een leeslampje a la die bloem me wel wat.

Haha Estrys :D Senna kan ook zo enthousiast doen, maar vooral voor het eten. Dan wil ze even kijken wat we aan het koken zijn, en dan zegt ze heel blij "lekker nasi/pasta/brocolli/whatever" en als we dan aan tafel zitten, is ze na twee happen klaar :')
pi_104239600
Die paddenstoelenlampjes zijn leuk twinkly!!! Waar haal je die?

Vanmorgen met lars een lampion gemaakt, hij mocht verven, geweldig natuurlijk.
Ik had eigenlijk in mijn hoofd om er, hoe gemakkelijk, eentje te halen bij de blokker, maar ik hou zelf zoooooo van zelfgeknutselde lampions, dat ik het ook niet kon om er eentje te kopen, dus toch nog maar even aan de knutsel, een vis is het geworden.
Ik zal later een foto posten, nu weer verder het liedje erin rammen, dan kan hij mooi met meike op pad vanavond voor sintmaarten.
En eindelijk niet eens het geijkte sintmaarten de koeien hebben staarten blabla liedje, meike heeft een makkelijk liedje geleerd over mickey mouse, en lars kent hem ook al aardig.

Mickey mouse ging lichtje lopen
Iedereen deed zijn deurtje open
Mickey mouse zei dankjewel
En ging naar de volgende bel

Op melodie van mickey mouse ging visjes vangen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104240266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als er iets engs was om weg te jagen, zou ik dat zeker doen, maar dat is het punt niet. Ze wil ten eerste even lezen, en ten tweede heeft ze liever licht op het moment. Gaat wel weer over, denk ik dan. En we hebben ene dimmer erop zitten, dus het is geen heel groot licht wat aan is. Toch lijkt een leeslampje a la die bloem me wel wat.

Haha Estrys :D Senna kan ook zo enthousiast doen, maar vooral voor het eten. Dan wil ze even kijken wat we aan het koken zijn, en dan zegt ze heel blij "lekker nasi/pasta/brocolli/whatever" en als we dan aan tafel zitten, is ze na twee happen klaar :')
Oh maar het is niet alleen het wegjagen hoor, elke avond heeft ze wel een nieuwe smoes,En ik denk dat we daarin verschillen :D want elin kan een hoop 'liever' hebben, die lamp gaat gewoon uit. en in bed is slapen en niet lezen of spelen, dat doen we voor bedtijd wel :)
pi_104240447
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Oh maar het is niet alleen het wegjagen hoor, elke avond heeft ze wel een nieuwe smoes,En ik denk dat we daarin verschillen :D want elin kan een hoop 'liever' hebben, die lamp gaat gewoon uit. en in bed is slapen en niet lezen of spelen, dat doen we voor bedtijd wel :)
Ik heb zelf ook altijd nog gelezen voor ik sliep en ik vind het heel prima als ze dat doet. ik vind het ook neit erg als ze met licht aan wil slapen, ik vind alleen dat het grote licht dan eigenlijk niet aan moet. Dus moeten we maar iets regelen om bij te lezen en tot die tijd doen we het zo :)
pi_104240620
Het is toch ook zo dat als je met het licht aan slaapt dat je minder goed slaapt omdat je lichaam iets niet aanmaakt ofzo?
Hier is ook altijd het licht uit. Mikael luistert vaak nog even naar een kindercd en Leander snapt nog niet eens dat hij nog iets kan als ie in bed ligt :')
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104240967
Beterschap Niels, Roy is hier alleen verkouden en hoesten en niesen.
Kobus O+ :D goed hoor ^O^
Wat een grote knul Memmel :)
Vicky hoe gaat het nu met het slapen bij Tess?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:45:19 #50
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_104242027
Kobus, wat goed... Lennon telt tegenwoordig ook tot 20 *O* En in het Engels tot en met zeven. Lang leven het boekje van Dora. *O* :')

Memmel, wat een grote knul zeg!! :o

Lennon wil trouwens ook vaak de grote lamp aan, maar dat doen wij ook niet. Ik laat wel de lamp op overloop aan, de deur van Lennon heeft ook een bovenlicht. Maar we willen nog wel op zoek naar een leuk slaapkamer lampje als hij z'n grote bed heeft. Lennon vindt het ook erg fijn om nog even (kort) te "lezen" voordat hij gaat slapen. Dan horen we hem via de babyfoon hele verhalen vertellen.
Make love, not war ☮
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:49:33 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104242178
Ondanks het wonderspul vandaag een knoeperd van een pestbui, het wil gewoon niet op de een of andere manier. En dus zat ik er net een doorheen:

Sasha: Ben je verdrietig mama?
Waarop hij heel stilletjes tegen me aan kwam staan. O+
En toen tegen Oscar: Je moet met mama kroelen, want zij is verdrietig. *;
Waarop Oscar zijn armpjes om me heen slaat: It jou tus geven mama! O+ :') O+

Dus nu mezelf maar even vermannen. :@
pi_104242319
och O+
pi_104242621
Ow, wat lief O+
Lastig is dat dan he?
pi_104242688
BE, dikke knuf!!

Bar, het inslapwn gaat heel goed. Het doorslapen is bal. Mevrouw komt er elke nacht uit en beland dan in ons bed. Het stomme is: zodra haar hoofd het kussen raakt slaapt ze weer. We laten het voorlopig even zo. Het is zo'n chaos bij ons in huis.. Eerst maar eens de boel klaar hebben, dan gaan we ons weer op het slapen richten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104242757
Oh be, wat een lieve mannetjes heb je....
En voor jou een knuffel!
pi_104242924
Ohh wat heb je ontzettend lieve jongetjes BE O+ Knapte je ervan op? :* Stomme hormonsters ook.

Karin, ik heb dat lampje in een winkeltje hier in de stad gekocht. Maar het is ook online te koop als je googled op "paddestoel nachtlampje met batterijen".
pi_104242995
Jemig, BE. Je kleine jongetjes. O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:46:28 #58
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_104244276
Ongeveer een jaar geleden vroeg hij of ik de lamp aan wilde laten (ook zo'n ikea lamp) ipv van het kleine nachtlampje. Maar laatst zei hij dat ik de lamp uit moest doen net voordat ik de slaapkamer uit liep. Ik was nog niet halverwege de trap naar beneden toen ik opeens heel hard gehuil hoorde. Hij vond het blijkbaar doodeng in het donker en het duurde ook wel even voordat hij getroost was. Dus nu laten we het lampje maar weer gewoon aan, vind het zelf ook wel handig als ik hem 's avond nog even wil toestoppen of als hij huilend wakker is geworden.
pi_104245311
vraagje voor de meer-kindjes-ouders. mijn dreumes is peuterassertief, maar hoe krijg ik mijn peuter dreumesassertief? zie ook Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 179

selene was bij ravi in bed gekropen en die zag zn kans schoon om eens lekker aan haar haar te trekken, hard! ik heb dus plukken selenehaar op moeten ruimen :X :'(

probleem is dat ze dus gewoon blijft liggen dan! ze is dol op haar broertje en die heeft dat in de gaten en maakt er dus echt misbruik van :(
pi_104245634
Lars aan het lampionnetje maken

en het resultaat;

Nu nog goed zingen vanavond..... :P
pi_104247084
Lars O+ mooie lampion, Karin, dan is zingen al niet meer heel belangrijk :P

twinkly, hoe is het met Niels? Heeft ie alweer wat gegeten? Beterschap in ieder geval!
pi_104247259
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef Vicky het volgende:

Bar, het inslapwn gaat heel goed. Het doorslapen is bal. Mevrouw komt er elke nacht uit en beland dan in ons bed. Het stomme is: zodra haar hoofd het kussen raakt slaapt ze weer. We laten het voorlopig even zo. Het is zo'n chaos bij ons in huis.. Eerst maar eens de boel klaar hebben, dan gaan we ons weer op het slapen richten.
Bij ons is het andersom, zodra Roy zijn bed nog maar ziet, klampt hij zich aan één van ons vast en begint te huilen,en eer hij dan slaapt zijn we soms uren verder :{
Het lastige blijft hier dat Roy zich niet teveel op mag winden, dus we doen hem nu braaf naar bed, blijven stug een verhaaltje lezen, geven hem een kus en vertellen wat hij morgenochtend gaat doen en lopen weg.
Dan kijken we het 5 minuten aan, als hij dan nog zo overstuur huilt, proberen we hem wat te kalmeren, aai over de bol, zeggen dat we zo nog even komen kijken en gaan weer weg. en dan proberen we van die 5 min 6 min te maken enz enz.
Maar valt niet mee, heel erg vermoeiend ;)

Roy durft nog wel eens snachts terug wakker te worden maar dan hebben wij het "probeem"dat Roy dan ook echt wakker is >:) en gaat keten enzo :7

Mag ik ook zeggen dat ik het opvoeden nu echt wel heel zwaar vind en dat ik regelmatig met mijn handen in het haar zit, van wat moet ik nu... ;( :{

wel fijn dat Tess nu wel fijn inslaapt, dat ze dan bij jullie verder slaapt ach nou jou even op de koop toe nemen idd.
pi_104249748
Wat rot dat naar bed brengen nog steeds zo moeizaam gaat, Bar -O-
Je schreef dat hij nu op het niveau van een kind van 9 maanden zit, met 9 maanden hebben kinderen toch het meeste last van verlatingsangst? Zou het kunnen dat Roy ook wat dat betreft nog in die fase zit, of werkt dat niet zo?
Ik hoop heel hard dat hij snel lekker gaat slapen, dit houd je niet lang vol :*

Miss Sly, lief dat je het vraagt :* Hij heeft vanmiddag een klein beetje cruesli in melk gegeten (ik dacht, iets wat heel lekker is eet hij vast wel :P) en net een halve cracotte. Dus dat is in ieder geval iets en hij heeft niet meer gespuugd :) Hij heeft nu wel weer koorts, geloof ik (ik heb hem nog niet getemd, dat vind ik zo zielig. We zouden echt eens een oorthermometer moeten aanschaffen).

Nu zit hij op het potje te poepen (met broek aan hoor ;) ) Maar dit is de eerste keer dat hij op tijd op het potje zit! :D
Edit: en nu zet hij hem op zijn hoofd "helm op" Ben ik even blij dat hij niet echt in het potje gepoept heeft ;)
pi_104250070
Och die rode wangetjes...sneu manneke!
Lekker bankhangen en je laten verwennen door je papa en mama!
pi_104250421
Och gut, kereltje! Fijn dat hij wat gegeten heeft, maar naar dat zijn temp niet goed is. Lekker hangen en verwennen :Y
Leuke sokken heeft hij aan, trouwens O+
pi_104251167
Simmu auw! Geen tips helaas.

Lars mooie lampion!

Beterschap voor Niels!

Tyler is heel trots op zijn lampion. Maar het lampje is nog mooier! :D
pi_104252013
Ik heb een kacheltje op mijn rug (39 graden trouwens) Hij pakte zelf de drager: "oppe rug" O+
pi_104260789
Niels O+ mooie lieve zieke foto.

Hier ligt er weer eentje te huilen...
pi_104260934
Niels arm jochie, maar wat een mooie foto O+

Mijn grote kleine meid is uit logeren bij opa en oma al voor de 2e nacht.

Bar hoe gaat het nu met 'm?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104262105
Och Niels.. Beterschap!

Mijn meiden hebben een "logeerpartijtje"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104263964
Niels beterschap!

Oh wat gezellig vicky! Gaat dat goed zo met je tweetal, bij elkaar slapen?

Peutertje Iris heeft vandaag samen met grote zus en de buurmeisjes bij 3 huizen gezongen en snoepjes gekregen. Helemaal apetrots :D. Ze hadden beide een erg mooie lampion geknutseld.
Fake it till you make it...
pi_104264702
Volgens mij zijn ze meteen gaan slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104265621
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:20 schreef wickie het volgende:
Niels arm jochie, maar wat een mooie foto O+

Mijn grote kleine meid is uit logeren bij opa en oma al voor de 2e nacht.

Bar hoe gaat het nu met 'm?
Roy is nu stil, hij hoest zo nu en dan. een uurtje vanavond eer hij kalm werd.
Ben er een half uur bij blijven liggen, in de hoop dat Roy dan rustiger zou worden,maar dat werkte averechts Roy ging juist harder huilen :')

Ga er maar vanuit dat het een fase is.

Tess en Amber O+ ziet er gezellig uit Vicky ^O^
Nijna O+
pi_104284119
Lente heeft met per ongeluk een hele grote poep op het potje gedaan. En daar is ze zo van geschrokken dat ze er niet meer op durft. :')
pi_104284176
Ooh, wat gezellig, Vick! Goed gegaan vannacht?

Hoe is het met Roy, Bar?

Be, wat lief!
pi_104284660
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Kleurdoos op 12-11-2011 13:59:43 ]
pi_104285270
Ziet er gezellig uit Vicky! O+

Niels alweer wat beter?

En hoe is t met Roy? Nog lekker geslapen vannacht?

Ik word een beetje moe van mijn peuter de laatste dagen, hij luistert echt totaal niet meer, terwijl hij dat juist altijd zo goed deed :{ Is ook een (korte??) fase toch?
pi_104285388
Oeehh KD ben benieuwd wat daar stond :D

Serpente , ze was om 5.10 wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104285461
Lente, wat stoer! Hoef je niet van te schrikken meisje ;) :*

Hoe is het met Roy, Bar?

Chan, dat niet luisteren is wel herkenbaar... ik vermoed een soort fase idd. Mevrouw peuter wil hier ook het liefst alles zelf doen. Dus doen wij de rits van haar laarsjes dicht, dan worden die eerst open gedaan, want ze wil het zelf doen.
En dat gebeurd bij heel wat dingen.... Volgens mij is ze ook opnieuw grenzen aan het verkennen... en middagdutjes zijn voor kleine kinderen ofzo... ze protesteert steeds vaker... :{
Maar verder is het een lekker boevige peuter hoor :)
pi_104287020
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:31 schreef Vicky het volgende:
Oeehh KD ben benieuwd wat daar stond :D

Serpente , ze was om 5.10 wakker.
Ik ook! Een voorspelling? :P

Oeh, da's vroeg. Amber ook dus?

Chan, als je consequent blijft is het een fase. ;)
pi_104287067
Nee Amber slaapt daar gewoon doorheen. Die kwam om 7.00 geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104288679
o nee joh, mijn edit was een smilietest, nothing special :P
pi_104289436
Oh die met die groenejompel?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104289466
juhp
pi_104289761
vandaag is deze ontopic !

Vicky, wat ziet die logeerfoto er gezellig uit! O+
Niels (met de mooie sokken :Y ) ben je alweer beetje opgeknapt?

mijn a.s. peuter gaat morgen naar de efteling, zijn er hier nog leuke mensen die ook gaan? ;)
en een mini/micromeet leuk vinden? O+
pi_104290136
Dat ziet er heel gezellig uit, Vicky O+

Wij zijn vandaag naar wat autodealers geweest omdat we een nieuwe leaseauto mogen uitzoeken. Senna heeft zich er goed mee bemoeid, wilde veel auto's passen (even achterin zitten :D ) en wist ook welke ze het mooiste vindt :D Net als vorige week, wilde ze eigenlijk ook in de kofferbak. Vorige week zei ik al dat die voor koffers en buggy's was, en ook vandaag zei ze meteen weer: "Ik ben en buggy!"
pi_104291938
Senna, grapjas!
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:56:06 #88
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_104293814
Laars gezet, kadootje erin. Ik houd d'r van hoor O+ O+

Hihi, Senna :D Welke auto heb je uitgekozen?
pi_104294945
oh al die gezette schoenen, ik zag er op facebook ook al een paar. Zo leuk!! O+ O+ ik hou zo van deze tijd van t jaar <3 <3

Nice miss! nieuwe leasewagen, toe maar :D welke hebben jullie gekozen?

We zijn vandaag naar een verjaardagsfeestje geweest van familie, oudste heeft zich enorm vermaakt met alle kindjes <3 zo lief.

en dr eerste 'praatje' is een feit }:| :')

- Ga je een liedje voor Sinterklaas zingen?
> Nee...
- waarom niet?
> Sinteklaasje weggelopen...
- Maar sinterklaas komt volgende week ook hier hoor!

> ja... tuurlijk mama... :')

de bijdehandheid :D
pi_104294971
ohja en vicks, je dames samen O+ zo leuk! ik kan niet wachten tot die tijd <3
pi_104295384
Haha, bijdehandje heb je, mignonne O+ :D

Het wordt waarschijnlijk de lexus hybrid, mooi, ruim en toch milieubewust. En Senna vond hem dus mooi, in het rood, maar dat wordt hem dan weer niet :P
pi_104295647
Haha, mignonne O+ lief bijdehandje heb je :Y en straks doen je meisjes dat samen *;

Senna, heb je al voorkeuren met auto's O+
Miss_Sly, het is toch een taak van "de vrouw" om de kleur uit te kiezen? (vroegah :') ) , dusss... mag jij t dan zeggen en welke kleur wordt t? >:)
pi_104295696
Ik heb wel een dikkere vinger in de pap dan alleen de kleur :+
Maar het wordt waarschijnlijk een heel diepblauwe kleur, erg mooi O+ Heb ik uitgezocht inderdaad 8-)
pi_104296101
gheghe ^O^
pi_104296173
Zo wij zijn een midweekje weg geweest en zaten zo goed als zonder internet, wat een rust zeg :)

NU weer helemaal terug! Getracht bij te lezen maar niet helemaal gelukt, het blijft niet hangen.
Zag wel een lieve foto van Vicky.
En een praatje van de oudste van Mignonne, geweldig.
EN Senna zoekt een auto uit voor papa en mama :)

Wij hebben een heerlijke week gehad in een bosrijke omgeving en op de ochtend dat we naar huis gingen zei ik tegen Jaël dat we naar huis gingen, haar reactie "ik wil hier wonen mama" zo lief. Verder heeft ze alle ochtenden konijntjes gevoert en daar begon ze vanmorgen dus weer over, mijn reactie, hebben wij konijntjes dan? "ow nee" echt zo een oeps reactie zo lief.
Gister op de terugweg nog even langs familie geweest die een boerderij hebben dus lekker bij de koeien rondgedarteld! En gisteravond sintemaarten gelopen en een enorme bak snoep verzameld :) En vandaag was ze ietwat sjagerijnig ik denk dat gister de dag iets te druk was. Maar goed ze heeft genoten en blijft er maar over praten mijn moppie :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:32:29 #96
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_104302254
Wij hadden voor de gelegenheid maar even een tv aangesloten speciaal voor de intocht van sinterklaas, dat was natuurlijk helemaal geweldig.
Hij mocht ook zijn schoen zetten, maar ik moet oppassen dat ik zelf niet te veel doordraaf want hij vind het wel spannend. Het idee dat zwarte piet hier binnen zou komen vannacht vond hij niet zo leuk, dus we hebben zijn schoen precies onder het gaatje van de schoorsteen gezet zodat zwarte piet het cadeautje alleen maar door de schoorsteen hoeft te gooien.
Maar toch kon ik het niet laten om te zeggen dat sinterklaas wel een beetje chagrijnig zou worden als hij zijn tanden niet goed zou poetsen :@
pi_104303154
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:32 schreef krijtlijk het volgende:
Maar toch kon ik het niet laten om te zeggen dat sinterklaas wel een beetje chagrijnig zou worden als hij zijn tanden niet goed zou poetsen :@
Herkenbaar :D Ik betrapte mezelf erop dat ik zei: "Zwarte piet gluurt nu stiekem door het raam om te kijken of je je tanden wel goed aan het poetsen bent hoor! En alleen als je lief bent én je tandenpoetst krijg je iets in je schoen...." Ik had het al gezegd voor ik er zelf erg in had :@ Nou ja, het werkte in ieder geval wel, ze rende naar het raam, gluurde langs het blindeerfolie en zei: "Ik zie `m niet hoor?!" maar deed wel heel braaf haar bekkie wijd open :+
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:57:41 #98
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_104303390
Ik ben niet de enige dus met dat soort omkoperij. :D
Heb nog geen cadeautjes in de schoen gedaan, ben toch een beetje bang dat hij straks huilend beneden staat omdat het toch te spannend is.
  zondag 13 november 2011 @ 08:18:32 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_104309418
Welkom Ivan *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zondag 13 november 2011 @ 08:29:59 #100
5428 crew  miss_sly
pi_104309464
Wij maken het niet al te spannend. Sterker nog, ik moest vanmorgen al meteen kiezen tussen een leugentje en de waarheid, want Senna vroeg meteen: "Heb jij dat gekocht voor mij, mama?"
Daar heb ik maar gewoon ja op gezegd, en gezegd dat dat is omdat het Sinterklaastijd is. En zeggen dat ze lief moet zijn omdat ze anders niets krijgt, gaan we echt niet doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')