En Jan trekt doodleuk de vriezer open om dan triomfantelijk met een ijsje tevoorschijn te komen. Terwijl hij inmiddels echt wel weet dat hij niet in de koelkast/vriezer mag komenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:56 schreef miss_sly het volgende:
"Op" werkt hier alleen voor dat ene moment. Dan zegt ze "moeten we nieuwe kopen, mama" en als we dan later boodschappen gaan doen, weet ze precies wat we nog moeten hebben
een appel in plakjes op je broodquote:Op donderdag 10 november 2011 23:11 schreef Troel het volgende:
Hier dus geen hazelnootpasta maar in huis, maar enkel nog chocoladepasta, sinds Ruben allergisch blijkt te zijn voor hazelnoten.
overigens in mijn ogen echt zoet beleg, maar ik vraag me af welk beleg wel echt gezond zou zijn, want ook smeerkaas en smeerworst en dergelijke is niet je van het natuurlijk.
allemaal behoorlijk vetquote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef DJMO het volgende:
Troel: Jan krijgt ook vaak boterhamworst, gewone jonge kaas of cervelaat als beleg. Dat hij dan meestal 't beleg opsnoept en z'n brood laat liggen soitOverigens wil een eitje er ook nog wel eens in gaan bij hem!
heel eerlijk? Ik heb geen flauw benul wat het voedingscentrum wel of (juist niet) adviseert. Ik doe wat mij goeddunkt (en voor Geert houd ik van borst tot boterham aan). Zelf zit ik nu verplicht aan de volle roomboter, ontbijt ik smorgens en eet ik gewoon echt het totaal dubbele van wat ik voor de zwangerschap at. En toch weeg ik nog maar 48 kgquote:Op donderdag 10 november 2011 23:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
allemaal behoorlijk vet
geeft niets, hier krijgt ze dat ook op brood hoor, maar als je de richtlijnen van het voedingscentrum heel droog gaat nemen dan mag ineens niets meer. Want wat the hell is er gebeurd met kaas? welke idioot heeft er verzonnen dat 20+ kaas een veul betere keuze is dan gewone kaas???
heb je dat wel eens geproefd?je kunt beter een a4'tje dubbelvouwen en dat op je boterham doen, ben je stukken goedkoper uit en t smaakt t zelfde.
*vind ik leuk*quote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Memmel het volgende:
Ik ren ook maar weer eens door dit topic! Sinds ik niet meer werk heb ik het bijna te druk o te fokken. Ook erg eigenlijk!
Met Morris is alles OK. Hij heeft nu officieel zijn zus ingehaald qua kledingmaat, 110 en soms 116 it is. Schoenmaat 28. Niet echt meer een klein hummeltje dus.
Hij gaat inmiddels twee ochtenden in de week naar de psz, waarvan er een samen met Bep van Taartjesfee! Hij vindt het er erg leuk.
Dus...ik wou het maar even kwijt.
jeumig wat een lange!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Memmel het volgende:
Ik ren ook maar weer eens door dit topic! Sinds ik niet meer werk heb ik het bijna te druk o te fokken. Ook erg eigenlijk!
Met Morris is alles OK. Hij heeft nu officieel zijn zus ingehaald qua kledingmaat, 110 en soms 116 it is. Schoenmaat 28. Niet echt meer een klein hummeltje dus.
Hij gaat inmiddels twee ochtenden in de week naar de psz, waarvan er een samen met Bep van Taartjesfee! Hij vindt het er erg leuk.
Dus...ik wou het maar even kwijt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:17 schreef Kleurdoos het volgende:
arme oeke ; KIJK HAAR FILMPJE VERDORIE
Dat is een optie om te bekijken, hoewel ik betwijfel of ze het uit zal doen. Ze wil momenteel ook slapen met (behoorlijk wat) licht. Afgelopen week wilde schaap een keer het licht uitdoen toen wij naar bed gingen, 23 uur ofzo. Dus hij heel voorzichtig de deur open, keek nog even en zag dat ze bijna uit bed zou vallen. Hij haar dus recht gelegd, niets aan de hand, ze sliep gewoon door, lamp uitgedraaid (is een dimmer) en meteen zat ze rechtop in bed: nee, niet de lamp uit!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Is het niet gewoon makkelijker ( en goedkoper) zo'n losse aan en uitknop te kopen voor de grote lamp? Kan ze m zelf uitdoen!
Het heet een draadloze wandschakelaar!
Ja, wij wilden eerst iets anders, echt heel leuk enzo, maar ik denk dat het zomaar misschien toch Ikea ofzo wordtquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah ja, gekke fase. Daar had ik zo'n wandstekker lampje voor. Een behoorlijk fel schijnend nachtlampje. Maar goed, wij hebben gewoon van die Ikea wandlampen voor het lezen in bed.
Mijn charmes zijn echt geen 50 euro meer waardquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat meer te denken dat je je charmes misschien op een verkoper kunt gebruiken.![]()
Ik weet niet of ze ze er ook verkopen, eigenlijk!
Elin zit ook al een tijd in die fase, groot licht aan. bij mij gaat ie steevast uit, ik leg haar dan liever een kwartier uit dat er niets engs is (want gisteren liep er bijvoorbeeld een zogenaamde schildpad door haar kamer, die heb ik er dus hardhandig uitgewerkt STOMME SGILPAAAAAAAF..quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is een optie om te bekijken, hoewel ik betwijfel of ze het uit zal doen. Ze wil momenteel ook slapen met (behoorlijk wat) licht. Afgelopen week wilde schaap een keer het licht uitdoen toen wij naar bed gingen, 23 uur ofzo. Dus hij heel voorzichtig de deur open, keek nog even en zag dat ze bijna uit bed zou vallen. Hij haar dus recht gelegd, niets aan de hand, ze sliep gewoon door, lamp uitgedraaid (is een dimmer) en meteen zat ze rechtop in bed: nee, niet de lamp uit!
Lamp weer beetje aangedraaid en ze draaide zich om en sliep verder.
Maar nu ik erover denk, is dat sowieso wel een goede optie, want het duurt nog wel een flink aantal jaren voor ze zelf bij de dimmer kan
Als er iets engs was om weg te jagen, zou ik dat zeker doen, maar dat is het punt niet. Ze wil ten eerste even lezen, en ten tweede heeft ze liever licht op het moment. Gaat wel weer over, denk ik dan. En we hebben ene dimmer erop zitten, dus het is geen heel groot licht wat aan is. Toch lijkt een leeslampje a la die bloem me wel wat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin zit ook al een tijd in die fase, groot licht aan. bij mij gaat ie steevast uit, ik leg haar dan liever een kwartier uit dat er niets engs is (want gisteren liep er bijvoorbeeld een zogenaamde schildpad door haar kamer, die heb ik er dus hardhandig uitgewerkt STOMME SGILPAAAAAAAF..
en dan mag het licht ook uit.
Manuel laat r wel eens met licht aan slapen omdat ie geen zin heeft in gezeur.. ze heeft zo'n bloemenlamp die vicky heeft gepost..en daar komt een hoop licht uit
Oh maar het is niet alleen het wegjagen hoor, elke avond heeft ze wel een nieuwe smoes,En ik denk dat we daarin verschillenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als er iets engs was om weg te jagen, zou ik dat zeker doen, maar dat is het punt niet. Ze wil ten eerste even lezen, en ten tweede heeft ze liever licht op het moment. Gaat wel weer over, denk ik dan. En we hebben ene dimmer erop zitten, dus het is geen heel groot licht wat aan is. Toch lijkt een leeslampje a la die bloem me wel wat.
Haha EstrysSenna kan ook zo enthousiast doen, maar vooral voor het eten. Dan wil ze even kijken wat we aan het koken zijn, en dan zegt ze heel blij "lekker nasi/pasta/brocolli/whatever" en als we dan aan tafel zitten, is ze na twee happen klaar
Ik heb zelf ook altijd nog gelezen voor ik sliep en ik vind het heel prima als ze dat doet. ik vind het ook neit erg als ze met licht aan wil slapen, ik vind alleen dat het grote licht dan eigenlijk niet aan moet. Dus moeten we maar iets regelen om bij te lezen en tot die tijd doen we het zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oh maar het is niet alleen het wegjagen hoor, elke avond heeft ze wel een nieuwe smoes,En ik denk dat we daarin verschillenwant elin kan een hoop 'liever' hebben, die lamp gaat gewoon uit. en in bed is slapen en niet lezen of spelen, dat doen we voor bedtijd wel
Bij ons is het andersom, zodra Roy zijn bed nog maar ziet, klampt hij zich aan één van ons vast en begint te huilen,en eer hij dan slaapt zijn we soms uren verderquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef Vicky het volgende:
Bar, het inslapwn gaat heel goed. Het doorslapen is bal. Mevrouw komt er elke nacht uit en beland dan in ons bed. Het stomme is: zodra haar hoofd het kussen raakt slaapt ze weer. We laten het voorlopig even zo. Het is zo'n chaos bij ons in huis.. Eerst maar eens de boel klaar hebben, dan gaan we ons weer op het slapen richten.
Roy is nu stil, hij hoest zo nu en dan. een uurtje vanavond eer hij kalm werd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:20 schreef wickie het volgende:
Niels arm jochie, maar wat een mooie foto![]()
Mijn grote kleine meid is uit logeren bij opa en oma al voor de 2e nacht.
Bar hoe gaat het nu met 'm?
Ik ook! Een voorspelling?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:31 schreef Vicky het volgende:
Oeehh KD ben benieuwd wat daar stond
Serpente , ze was om 5.10 wakker.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:32 schreef krijtlijk het volgende:
Maar toch kon ik het niet laten om te zeggen dat sinterklaas wel een beetje chagrijnig zou worden als hij zijn tanden niet goed zou poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |