In ben zelf maar zo vrij geweest.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zou er hiervoor trouwens genoeg interesse zijn om er een eigen topic voor te openen??? Het is nu al laat maar ik wil morgen best wel even een bewonersfoto voor de OP maken...
En die links zijn goed en volledig genoeg om het allemaal goed te kunnen volgen...
OK, ziet er goed uit...quote:Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef akveor het volgende:
[..]
In ben zelf maar zo vrij geweest.
I'm A Celebrity... Get Me Out Of Here!
Wat een irritant wezen is die Heaven toch ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:11 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, Heaven acts as if she won BB.Volgens mij waren die meiden als een slagschip.
Dus het verhaal over Anton die ruzie kreeg is toch waar. Hij wordt gewoon afgevoerd, de aso.![]()
Dus dat!.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een irritant wezen is die Heaven toch ook.
En Anton denkt dat die een celebrity is nu en volgende keer met BBC mee zal gaan doen.
Misschien met BBT (trailertrash)
Het was, is en blijft een kneus. Zoiets is echt voor levenslangquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!.
Ik las je Tweet.
Het mooie is dat hij iedere Tweet RT om maar in de picture te blijven. Wat een kneus.
Hij followed 1 iets, geen idee wie of wat dat is.![]()
Dus ze hebben die 50.000 nog steeds niet onder elkaar verdeeld, zoals ze hadden afgesproken... Dacht ik wel, dat is belasting-technisch ook best moeilijk lijkt mij... Maar Aaron vindt het best, heeft met die andere 50.000 voorlopig even genoeg geld...quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:36 schreef akveor het volgende:
Aaron and Faye appear on the Gabby Logan show | Big Brother Xtra
Leuk, ik heb er zijn an.quote:Op zondag 4 december 2011 12:32 schreef mazaru het volgende:
4 Januari begint BBC weer!
RT @marcusBBbentley: Just to say to those asking, Celeb Big Brother is back on the 4th January with some fabulous Housemates!
Niks van gehoord. Maar het zou wel leuk zijn jaquote:Op zondag 4 december 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk, ik heb er zijn an.![]()
![]()
Wrs nog niks bekend over eventuele livestreams hè?
Klinkt goed...quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef spapaars het volgende:
Lindsay Lohan is not doing Big Brother. ..
http://www.bigbrotherxtra.co.uk/
En.
Sky are to launch a Brand New reality show in March, in what is seen as head to head with Big Brother. But most importantly it will feature live feed
The landlord? Misschien wordt het een gelijkenis van "the farm"quote:Op donderdag 8 december 2011 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt goed...
15 Celebs and 4 regular tenants will enter for series 1 of The Landlord, the show will broadcast from the 31st March 2012.
Read more: http://www.bigbrotherxtra.co.uk/?p=2808#ixzz1fxtwS5mE
Nu maar hopen dat iemand de stream gaat streamen zodat we het ook kunnen kijken.
Misschien dat dit er voor gaat zorgen dat C5 BB ook weer gaat streamen. (Ze mogen wel beginnen met streams op 4 januari).
Head to head? BB begint toch meestal voor de zomervakantie? Twee RLS-en met streams lijkt me overkill. Zou het ook uit de Endemol stal komen?
Over Teasers gesproken:quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef beequeen het volgende:
Drie korte teasers van CBB.
http://www.bbspy.co.uk/ne(...)rt-airs-on-channel-5
Ah, Sophie heeft haar kerstballen ook maar weer eens tevoorschijn gehaald...quote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Over Teasers gesproken:
[ afbeelding ]
Kennen we die nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |