In the UK zijn ze wereldberoemd hoor....quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Celebrities? Ik ken er nul, ligt dat aan mij?
Dit had ik ook ja, precies nul.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Pat Sharp ken ik nog wel van heeeel vroegâh (80's presentator van een muziekprogramma, als ik het goed herinner)quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
In de begin dagen van MTV toch? Toen was het nog een heel jong ventje...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef EdRendum het volgende:
[..]
Pat Sharp ken ik nog wel van heeeel vroegâh (80's presentator van een muziekprogramma, als ik het goed herinner)
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Roevka. Ik heb deel 3 al gekeken maar ik zeg niks.![]()
Is het handig om de afleveringen hier gewoon neer te zetten?
Ook handig om te volgen op Twitter is @Ermmmmmmm die doet veel aan RLS-en.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef beequeen het volgende:
Ok dan.
Deel1.
Deel2.
Deel3.
Ik vind die Fatima maar een kutventwijf.Sfeerverpester.
Dankjewel, I'm a follower.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef akveor het volgende:
Ook handig om te volgen op Twitter is @Ermmmmmmm die doet veel aan RLS-en.
Ben nog maar bij dag 2... dus ik weet nog niet wat ik van Fatima moet denken
Ze had vast last van PMS.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef beequeen het volgende:
Ok dan.
Deel1.
Deel2.
Deel3.
Ik vind die Fatima maar een kutventwijf.Sfeerverpester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef beequeen het volgende:
Deel 4 staat inmiddels ook online.Kijk je die andere show ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Hoe laat wordt die andere show uitgezonden? Die wil ik ook wel een keertje bekijken...quote:
Ja, dat met die bodem die onder haar vandaan valt was wel wat... Als je dat niet verwacht gaat je hart wel even sneller kloppen...quote:Op zondag 20 november 2011 01:06 schreef akveor het volgende:
Sinitta....
There is nothing alive in that box.... na 5 minuten....
Die green ants zullen ook wel weer vaker komen... moeten nogal bijtgrage tering beestje zijn.
Fakkin hell die bodem die onder haar vandaan gaat.
Leuke hysterische opdracht.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |