SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 10-11-2011 23:33:22 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
* Sub voelt 't ongeduld toch opkomen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wachten tot morgen of om 1.00 spelen?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
facking vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Voor de mensen die die VPN dialer hebben gebruikt, je kan daarna Skyrim afsluiten, Steam in offline mode zetten en vervolgens die VPN connectie sluiten.
Daarna is ie gewoon speelbaar zonder VPN en toestandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
facking vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Aneurysma vermoordt een draak. Aneurysma wordt doodgeknepen door een mudcrab terwijl de draak dood neerstort.
...
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
facking vetIemand anders vertelde mij dit ook! Enig idee welke quest/actie daarvoor gezorgd heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Heb hulp nodig met iets kleins van the Thieves Guild.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hier de razor-release in de download, ik twijfel nog of ik hem spelen vanavond of morgen pas nadat ik 'm gekocht heb
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nope, geen idee.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Iemand anders vertelde mij dit ook! Enig idee welke quest/actie daarvoor gezorgd heeft?I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Zow.. eindelijk Skyrim werkend gekregen voor de pc.
Time to play!
De intro was super bruut in ieder geval![]()
Is maar hoe je het bekijkt. Imperial Legion is voor het behoud van het Empire in totaal. De Stormcloacks willen dat Skyrim zich afsplitst van de rest van het Empire. Je kunt je volgens mij bij beide aansluiten.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef hans1988 het volgende:
Welke zijn nou de goeierikken?Imperial Legion of de Stormcloaks?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Damn... thats a spicy meatball... net in de dungeon met die golden claw de eerste keer neer gegaan... Beetje frustrerend, maar wel zeer vetjes
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
Stormcloaks natuurlijk! Imperials zijn nazisquote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef hans1988 het volgende:
Welke zijn nou de goeierikken?Imperial Legion of de Stormcloaks?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heil the Empire.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stormcloaks natuurlijk! Imperials zijn nazisOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Ik heb het ook gehad, meerdere malen zelfs. Helemaal in het begin van de game al.... denk dat ik ze eens een bezoekje ga brengenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Iemand anders vertelde mij dit ook! Enig idee welke quest/actie daarvoor gezorgd heeft?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Godver, ik moet even de deur uit om peuken te halen en ik moet ook nog eten dalijk een keer
vosss is de naam,
Btw, is er al geklaagd over de f'ed up controls bij de 360? Volgens mij voor het eerst (bij een bethesda game) dat je met rechterstick loopt en met de linker kijkt.. zelfs iets simpels als springen word zo lastig :SWhen I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
Ik wacht nog wel even, geen zin in gezeik met Steam, hoe klein de kans ookquote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef J86 het volgende:
Zow.. eindelijk Skyrim werkend gekregen voor de pc.
Time to play!
De intro was super bruut in ieder geval![]()
![]()
Kun je dat niet aanpassen? Op de ps3 heb ik gewoon normale controls.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef RedDevil085 het volgende:
Btw, is er al geklaagd over de f'ed up controls bij de 360? Volgens mij voor het eerst (bij een bethesda game) dat je met rechterstick loopt en met de linker kijkt.. zelfs iets simpels als springen word zo lastig :SCop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Kan bijna alles aanpassen, behalve de twee sticksquote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kun je dat niet aanpassen? Op de ps3 heb ik gewoon normale controls.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Ik heb verder geen steam games dus mij boeit het niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even, geen zin in gezeik met Steam, hoe klein de kans ook
Buiten dat heb ik hem gewoon legaal gekocht en als ze mn account blocken of wat dan ook dan pirate ik hem wel. Dat is voor mij persoonlijk dan gerechtvaardigd. Voor mn gevoel. Want ik heb toch betaald.
Anyway, even peuken halen, snel wat eten in elkaar flanzen en dan ga ik weer verder
vosss is de naam,
Hmmmmm, mn pre-load dinges is gewoon uit zichzelf begonnen?ik heb niks aangeklikt en opeens zie ik een steam-venster verschijnen met een download die al op 72% zit?
![]()
![]()
Ben bijna klaar met hun questline, is awesome.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad, meerdere malen zelfs. Helemaal in het begin van de game al.... denk dat ik ze eens een bezoekje ga brengenOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Mooie gelegenheid om te stoppen met roken? Kan je nu doorspelenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef vosss het volgende:
Godver, ik moet even de deur uit om peuken te halen en ik moet ook nog eten dalijk een keer
edit: preload compleet trouwensNu maar hopen dat ik straks de verleiding kaan weestaan om tot 3 uur 's nachts door te spelen
![]()
![]()
Ik blow doorgaans nog nauwelijks meer maar speciaal voor skyrim heb ik een dikke zak in huis gehaald
Maar onder een goede game moet ook goed gerookt worden jonge!Conscience do cost.![]()
quote:
Geen zin om er eentje aan te zetten om er morgen, wanneer ik helemaal zo van: YEAH SPELLEN! ben erachter te komen dat het een fake is.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Volgens mij moet je een nieuwe controller dan gastquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef RedDevil085 het volgende:
Btw, is er al geklaagd over de f'ed up controls bij de 360? Volgens mij voor het eerst (bij een bethesda game) dat je met rechterstick loopt en met de linker kijkt.. zelfs iets simpels als springen word zo lastig :S![]()
![]()
QFT.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een nieuwe controller dan gastOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Neh, mij te duur en ongezondquote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef ems. het volgende:
Ik blow doorgaans nog nauwelijks meer maar speciaal voor skyrim heb ik een dikke zak in huis gehaald
Maar onder een goede game moet ook goed gerookt worden jonge!Bovendien vind ik een gameverslaving wel genoeg, hoeft niet ook nog eens een rookverslaving bij te komen
![]()
![]()
Dit, heel erg dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even, geen zin in gezeik met Steam, hoe klein de kans ook[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zou ik over nadenken als het spel me daar niet op had gewezen... is dus een standaard instelling voor de 360 (denk ik)... Kan wel een andere controller proberen.. heb er nog 3 liggen, maar denk niet dat het veel helpt...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een nieuwe controller dan gast
[ Bericht 6% gewijzigd door RedDevil085 op 10-11-2011 19:38:37 ]When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Ik heb een probleem bij een missie van de companions..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
Ik heb een probleem bij een missie van de companions..Reload ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ik moet ineens terugdenken aan de tijd dat ik nog dagelijks blowde (dat is al meer dan 12 jaar geleden). Hoe vet moet het zijn om lekker stoned te Skyrimmenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef ems. het volgende:
Maar onder een goede game moet ook goed gerookt worden jonge!
Ik kan me er wel een voorstelling bij maken in elk geval en nee ik ga niet weer beginnen met blowen
vosss is de naam,
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
Ik heb een probleem bij een missie van de companions..Datzelfde heb ik ook, ik ben gewoon weggelopen. Ik zit vol en moet spullen verpatsen en dat wilde ik eerst doen. Kun je nu bij al die knakkers geen missies meer ophalen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja als dat zo is, dikke pech voor hun, ik ga geen stomme wolf worden
vosss is de naam,
50% !!!
Ik kan niet wachten![]()
Hele weekend vrij
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ik heb een hete Viking chick gemaakt.
Ik had gelezen dat Ati nog geen crossfire profile heeft voor Skyrim. Weet iemand hier meer over?
Ik heb zelf 11.9 Cap 4 en de 11.10 driver.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Nee kan geen missies meer voor ze doen maar dan hoop ik dat 't goedkomt en anders inderdaad maar geen companions... Succes iig!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik ook, ik ben gewoon weggelopen. Ik zit vol en moet spullen verpatsen en dat wilde ik eerst doen. Kun je nu bij al die knakkers geen missies meer ophalen dan?
Nouja als dat zo is, dikke pech voor hun, ik ga geen stomme wolf worden![]()
Welkom op het forum trouwensquote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
[..]
Nee kan geen missies meer voor ze doen maar dan hoop ik dat 't goedkomt en anders inderdaad maar geen companions... Succes iig!
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Overigens is transformeren volgens mij geheel vrijwillig.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
[..]
Nee kan geen missies meer voor ze doen maar dan hoop ik dat 't goedkomt en anders inderdaad maar geen companions... Succes iig!Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Iemand die mij kan helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Kasanova_ het volgende:
Heb ik meen ik in een trailer gezien, op die klauw staan een paar tekentjes....meer zeg ik nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Kasanova_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Wel ironisch dat ik eerder kan spelen dan de mensen die er voor betaald hebben
Dat is het inderdaad, je hoeft geen weerwolf te worden. Vind het alleen een beetje jammer dat ik daardoor niet verder kan met de companionsquote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Overigens is transformeren volgens mij geheel vrijwillig.![]()
![]()
Vertel mij watquote:Op donderdag 10 november 2011 19:54 schreef Cara het volgende:
Wel ironisch dat ik eerder kan spelen dan de mensen die er voor betaald hebben. Ik zie Spotnet opeens vol staan met Skyrim, en ik maar wachten op het mailtje waarin staat dat ie verzonden is... Ik hoop echt dat het spel er in ieder geval morgen is.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Nay ik bedoel dat je als je kiest om weerwolf te worden je alleen transformeert als je dat zelf wil. Je merkt er dus niks van als je de transformatie niet activeert. Ook; niet naar me knipogen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:55 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, je hoeft geen weerwolf te worden. Vind het alleen een beetje jammer dat ik daardoor niet verder kan met de companionsOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Heb ik meen ik in een trailer gezien, op die klauw staan een paar tekentjes....meer zeg ik niequote:Op donderdag 10 november 2011 19:54 schreef Aneurysma het volgende:
[..]Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul goed kijken in je inventory idd.
Dubbele Flames als spell is ook tof btw.
![]()
Ik had het ook met de FIFA PC versie. Die heb ik alsnog gekocht voor de online, maar die was gelocked tot een bepaalde datum terwijl ik hem al vier dagen lang gratis aan het spelen wasquote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Orbis het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik zie Spotnet opeens vol staan met Skyrim, en ik maar wachten op het mailtje waarin staat dat ie verzonden is... Ik hoop echt dat het spel er in ieder geval morgen is.
Niet piepen, het was niet mijn bedoeling om je punt af te zeiken, dacht dat je me verkeerd begreep. En ik weet niet of dat klopt, zal t straks eens uit proberen. Thx voor de tip iig.![]()
Zucht, wat gaat de tijd maar langzaam vandaagLoop maar een beetje te afk'en in WoW om de tijd te doden
![]()
![]()
Heeft iemand hier ook die man aangesproken in de Inn van Whiterun die je uitdaagt tot een drink wedstrijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand die moordquest al gedaan in Windhelm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand trouwens al een huis behalve in Whiterun? Hoe kom je eraan?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Oke wtf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee?![]()
Kan je voor 5k kopen bij de advisor van de Jarl, nadat je die quest metquote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand trouwens al een huis behalve in Whiterun? Hoe kom je eraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebt gedaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke wtf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef David_ het volgende:
[..]
Kan je voor 5k kopen bij de advisor van de Jarl, nadat je die quest metBehalve bedoel ik. Whiterun heb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebt gedaan.
Moet je trouwens naar Ivarstead eerst gaan om met de Elders te praten of kun je ook rechtstreeks naar de Horthgar?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dat behalve had ik niet gezien.Ik heb daar verder eigenlijk niet op gelet of ik ergens anders huisjes kon kopen
![]()
![]()
Oh ja, er kwam ook opeens uit het niets een "Assassin" op mij af. Even buiten Whiterun. Toen ik hem doodde had hij een briefje bij zich met daarop het bevel mij te vermoorden, en hij mocht niet falen want het was al betaald.
Maar er is geen quest mee gestart en er lijkt verder niets mee verbonden. Willekeurige gebeurtenis?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef Desunoto het volgende:
Oh ja, er kwam ook opeens uit het niets een "Assassin" op mij af. Even buiten Whiterun. Toen ik hem doodde had hij een briefje bij zich met daarop het bevel mij te vermoorden, en hij mocht niet falen want het was al betaald.
Maar er is geen quest mee gestart en er lijkt verder niets mee verbonden. Willekeurige gebeurtenis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mmm, paar mogelijkheden.
Je moet langer wachten of er komt iemand langs als je slaapt, net als in Oblivion.
Of je kan ze niet joinen omdat je een lid van ze vermoord hebt, die op pad was gestuurd om jou te vermoorden? Dat zou wel vreemd zijn.![]()
Dat zou een een kutstreek van ze zijn... Heb namelijk geen idee hoe ik die assassin op m'n hals heb gehaald.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Mmm, paar mogelijkheden.
Je moet langer wachten of er komt iemand langs als je slaapt, net als in Oblivion.
Of je kan ze niet joinen omdat je een lid van ze vermoord hebt, die op pad was gestuurd om jou te vermoorden? Dat zou wel vreemd zijn.![]()
Idd geniale questline de DB.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ben bijna klaar met hun questline, is awesome.
Niet altijd serieus![]()
Dat zal wel een compleet willekeurige gebeurtenis geweest zijn. Ik ben ook braaf geweest en opeens komt er een assassin op me af.
Ik denk dat je gewoon even moet wachten voor het joinen van The Dark Brotherhood. Of misschien moet je zelf eens zo'n "black door" van ze binnenstappen. Heb er al een paar gespot.![]()
![]()
Niet blijven staan wachten joh, het duurt echt een poos. Ik heb een complete quest vervuld voordat die messenger eindelijk langskwam. Je hoeft niet eerst te gaan slapen, gewoon geduld hebben en door gamen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat zou een een kutstreek van ze zijn... Heb namelijk geen idee hoe ik die assassin op m'n hals heb gehaald.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]Je moet eerst terug om verslag uit te brengen aan dat jongetje, sufkut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Waarom zou je willen crossfiren als een 6870 enkel hem al op ultra prima trekt op 1920x1200?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Casino.Bob het volgende:
Ik heb een hete Viking chick gemaakt.
Ik had gelezen dat Ati nog geen crossfire profile heeft voor Skyrim. Weet iemand hier meer over?
Ik heb zelf 11.9 Cap 4 en de 11.10 driver.
vosss is de naam,
Wel een vervelende (en de enige) bug die ik ben tegengekomen:
Als je pijlen op je rug draagt terwijl je in een menu zit om het in een kistje/kast te dumpen, dan verdwijnt het uit je inventory, maar niet van je rug (zie je in third person view). En als je dan andere pijlen die nog wel in je menu zitten wilt equippen, loopt het spel vast.
Misschien gebeurt dit alleen als je in third person zit terwijl je het doet, maar het is wel even oppassen.![]()
Heeft iemand al een sterk pijl en boog gevonden? Mijn sterkste doet nu 32 damage maar wil graag een sterkere.![]()
Overigens vind ik het onder de keys 1 tot 8 zetten van spells/wapens echt lastig gedaan zeg.
Je moet ze eerst als favourite kiezen, zodat ze in de lijst erbij komen te staan als je op q drukt.
En dan vervolgens van uit die lijst kun je een key toewijzen.
vosss is de naam,
Boeiuhquote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik het onder de keys 1 tot 8 zetten van spells/wapens echt lastig gedaan zeg.
Je moet ze eerst als favourite kiezen, zodat ze in de lijst erbij komen te staan als je op q drukt.
En dan vervolgens van uit die lijst kun je een key toewijzen.Zolang het er staat ben ik tevreden
![]()
![]()
consolification heet datquote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef vosss het volgende:
En dan vervolgens van uit die lijst kun je een key toewijzen.![]()
![]()
Oke, ik heb net een save geladen van voor er een assassin achter me aanzat,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke, ik heb net een save geladen van voor er een assassin achter me aanzat,Goed nieuws dus. Geduld en doorspelen dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waar zal het volgende deel zich afspelen denken jullie?
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke, ik heb net een save geladen van voor er een assassin achter me aanzat,Heb je mijn post gelezen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Je moet eerst terug om verslag uit te brengen aan dat jongetje, sufkut.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Van waaruit kom ik nou op die klote berg?Ik wil naar High Hrothgar.
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Jup, had ik ook al gedaan, maar strookte niet helemaal met wat ik op internet lasquote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen??
[..]![]()
![]()
Wat is dan..?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jup, had ik ook al gedaan, maar strookte niet helemaal met wat ik op internet lasOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Zuiden van de berg, een beetje richting het oosten staat een dropje. Ben de naam even kwijt maar iemand anders hier zal hem wel weten. In dat dorpje aan de oostkant vind je een bruggetje, vanaf daar zie je de trappen al. Dan volg je die trappen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Frankii het volgende:
Van waaruit kom ik nou op die klote berg?Ik wil naar High Hrothgar.
Een aantal mensen in het dorp hebben het ook over de klim. Eentje heeft ook nog een opdracht voor je (om iets naar boven te brengen).![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Laser. het volgende:
Heb hulp nodig met iets kleins van the Thieves Guild.Er zit een button op de grafsteen en die moet je indrukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, pas om 01:00?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Nog 4 uur en een kwartierNiks ca. 3 uurtjes
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]Dat is ook niet zo. Travel eens naar Riverwood. Even rondlopen en anders nog een paar uur wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Hier kom ik even op terug.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zuiden van de berg, een beetje richting het oosten staat een dropje. Ben de naam even kwijt maar iemand anders hier zal hem wel weten. In dat dorpje aan de oostkant vind je een bruggetje, vanaf daar zie je de trappen al. Dan volg je die trappen.
Een aantal mensen in het dorp hebben het ook over de klim. Eentje heeft ook nog een opdracht voor je (om iets naar boven te brengen).
Zoek naar het dorpje dat Ivarstead heet. Vanaf daar zijn de trappen naar High Hrothgar (of zoiets) makkelijk te vinden. Mensen bij het dorpje wijzen je in de goede richting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: