abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104211397
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval niet per se de namen van de leasemaatschappijen, maar van bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04.

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als hikers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Mallet, hiker regio Doetinchem
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RTS91, hikere regio Groningen
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
Franknfurter, hiker regio Utrecht

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
.
pi_104211423
Volgens mij is het gelukt, dus we kunnen weer verder.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zijn de werkzaamheden bij Leek eigenlijk al afgerond? Ik ben daar al tijden niet langsgereden.
.
pi_104211820
Ja is al weg.
pi_104212046
Ik lurk ook weer wat mee :) De laatste tijd maak ik lange dagen (12 uur of langer / privé chauffeur), verdient wel lekker natuurlijk, maar dan is zo'n dag toch best zwaar. Vooral als je geconcentreerd de ochtend- en avondspits doorrijdt. In de OP zie ik trouwens vooral hikers, hangen hier geen privé chauffeurs rond?
pi_104212586
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:02 schreef Dalliance het volgende:
Ik lurk ook weer wat mee :) De laatste tijd maak ik lange dagen (12 uur of langer / privé chauffeur), verdient wel lekker natuurlijk, maar dan is zo'n dag toch best zwaar. Vooral als je geconcentreerd de ochtend- en avondspits doorrijdt. In de OP zie ik trouwens vooral hikers, hangen hier geen privé chauffeurs rond?
BetweenTheRays of zoiets is ook PC, maar die staat niet in de OP.

Wat een toepasselijke ad trouwens onder dit topic (van 'de grote oranje leasemaatschappij').

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2011 19:28:18 ]
pi_104213584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:02 schreef Dalliance het volgende:
Collega! :W
pi_104213859
Ik ben ook PC, regio Breda.
Nee.
pi_104214566
Lurkers laat je horen! :D

Morgen een ritje Keulen-Meerkerk in een V50 1.6. Helaas niet echt knallen op de Autobahn dus. Wel knallen in de trein. 200km/h met de ICE. Helaas ook hier geen topsnelheid.

Wel een hoop geregel zeg, trein reserveren en zulks. En flink wat voorschieten. Maar ik ga wel een aantal uren maken gelukkig! :)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Haha als ze dat er bij zetten moet het wel heel erg zijn.
En, hoe vies was ie?

quote:
Alle andere berichten op de laatste pagina van vorige topic.
:D :')
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Wordt net gesmst voor vestigingswerkzaamheden voor morgen in Rotterdam. Misschien dat ik dat wel ga doen, anders vraag ik wel of er andere ritjes zijn. Heb ze dan toch aan de lijn.
Ik ook, maar dan voor maandag in Nieuwegein. Mooi niet!
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Weet niet of iemand mij kan helpen, maar de ritinfo voor m'n 2e rit is een beetje vaag. Ze hebben het over een auto afleveren bij DL of ophalen bij DL. Voor beiden heb je een ander transportformulier nodig. Alleen ik haal de auto op bij een bedrijf en lever hem af bij een Audi-dealer. Wat dan?
Je moet ze beide meenemen. Eén invullen en tekenen bij ophalen, de ander bij afleveren. Als het goed is is je schadenotatie hetzelfde. ;)

[ Bericht 23% gewijzigd door Hojdhopper op 10-11-2011 20:23:10 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_104218362
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Hojdhopper het volgende:
Lurkers laat je horen! :D

Morgen een ritje Keulen-Meerkerk in een V50 1.6. Helaas niet echt knallen op de Autobahn dus. Wel knallen in de trein. 200km/h met de ICE. Helaas ook hier geen topsnelheid.

Wel een hoop geregel zeg, trein reserveren en zulks. En flink wat voorschieten. Maar ik ga wel een aantal uren maken gelukkig! :)

[..]

Je moet ze beide meenemen. Eén invullen en tekenen bij ophalen, de ander bij afleveren. Als het goed is is je schadenotatie hetzelfde. ;)
Nice :D Dat zijn wel de leukere dagen :Y

[..]

Als hij het over het bedrijf heeft waar ik denk dat hij het over heeft is dat niet het geval. Voor het inleveren in Oldenzaal heb je daar een transportformulier van een ander bedrijf nodig die de schadecontrole doet. Als je voor dat bedrijf zelf rijdt heb je het formulier van DL zelf nodig (volgens mij is er daar maar één van).
pi_104220412
Morgen lekker weer een 5 serie mee, daarna een opel corsa. Ook prima. Eindelijk weer een iPhone, dus snel even navi erop zetten en geen gezeik meer met routebeschrijvingen enzo :D
pi_104220777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Chapelle het volgende:
Morgen lekker weer een 5 serie mee, daarna een opel corsa. Ook prima. Eindelijk weer een iPhone, dus snel even navi erop zetten en geen gezeik meer met routebeschrijvingen enzo :D
Nice, beetje motor?
pi_104222339
Nice vanuit Keulen. Daar heb ik een keer een V50 1.6 gebracht, moet je naar Meerkerk snelweg? Want dan zou het zomaar dezelfde kunnen zijn :D
En ik heb Hojd en Panthera even een PM gestuurd over het bedrijf :P
pi_104224712
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nice vanuit Keulen. Daar heb ik een keer een V50 1.6 gebracht, moet je naar Meerkerk snelweg? Want dan zou het zomaar dezelfde kunnen zijn :D
Ik heb niks gehad :o
pi_104224854
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik heb niks gehad :o
En nu? :P
pi_104225137
:Y

Er is trouwens ook een nieuwe telefoniste. Ik dacht al zoiets toen ik haar aan de lijn had (kon de naam niet goed verstaan) maar we hebben een nieuwe collega op de centrale *O*
pi_104225293
Morgen Leiden - Born (wissel) - Hillegom. Heerlijk, bijna geen openbaar vervoer! Ik rij morgen een VW Passat (2.0 D) en een Renault Mégane (1.6 B).
pi_104225687
Morgen Hengelo - Almere in een Caddy, Almere - Leerdam in een Peugeot 107 1.0 ( :') ) en Leerdam - Apeldoorn in een Corsa. Lang dagje.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_104226002
Blijkbaar toch erg druk op zo'n doordeweekse vrijdag :o
pi_104226968
Doordeweekse vrijdag?
Maar ik heb het inderdaad wel eens rustiger gehad. Ik werd nu om kwart voor 5 overigens pas gebeld, had het niet meer verwacht.
#26 || Luciano da Silva
pi_104226998
Ik reageerde op een smsje voor vestigingswerkzaamheden, maar kreeg 2 ritjes :D Om kwart over 5 pas trouwens.
pi_104227524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
Doordeweekse vrijdag?
Maar ik heb het inderdaad wel eens rustiger gehad. Ik werd nu om kwart voor 5 overigens pas gebeld, had het niet meer verwacht.
Doordemaandse vrijdag eigenlijk :') Geen maandwissel dus.

Jij word nooit later dan kwart voor vijf gebeld? :o ik werd vandaag om vijf over half 6 gebeld en vaak genoeg ook na vijven.
pi_104227626
Stond morgen reserve, mag morgen ook weer opdraven :) Blijft voor mij altijd spannend wat de ritten worden, krijgen ze pas op de vestiging. Moesten speciaal mij hebben, dus zal wel weer inwerken worden ofzo :)
  vrijdag 11 november 2011 @ 07:45:41 #23
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104234005
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Doordemaandse vrijdag eigenlijk :') Geen maandwissel dus.

Jij word nooit later dan kwart voor vijf gebeld? :o ik werd vandaag om vijf over half 6 gebeld en vaak genoeg ook na vijven.
Nee, eigenlijk niet. Eén keer om half zes maar dan houdt het daarmee ook wel op. Meestal rond 4 uur, half 5.
#26 || Luciano da Silva
pi_104234054
Mensen van Autoreset; Dat stukje over dat vergeten van die sleutels _O- Dit krijg je toch te horen als je die rit aangeboden krijgt? Hoe kun je alsnog zo stupide zijn om dan die sleutel in je auto te laten liggen.

Gister trouwens een lekke band met mijn eigen auto, ik ga toch echt maar even oefenen met het banden wisselen, want wachten op de ANWB (gelukkig wel thuis) is ook niet echt prettig als je langs de weg staat.
pi_104234424
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 07:51 schreef -tape- het volgende:
Mensen van Autoreset; Dat stukje over dat vergeten van die sleutels _O- Dit krijg je toch te horen als je die rit aangeboden krijgt? Hoe kun je alsnog zo stupide zijn om dan die sleutel in je auto te laten liggen.

Gister trouwens een lekke band met mijn eigen auto, ik ga toch echt maar even oefenen met het banden wisselen, want wachten op de ANWB (gelukkig wel thuis) is ook niet echt prettig als je langs de weg staat.
Haha ja, heb ik gelezen. Zou me niks verbazen als een senior dat heeft gedaan. Studenten krijgen vaak de naam niet netjes te zijn, maar bij AR heb ik al meerdere keren meegemaakt dat juist die senioren en onverzorgd bij lopen en zich niet aan de opdracht houden..
pi_104236493
Sta bij een tankstation op te warmen. Wat is het irritant als je op hetzelfde industrieterrein moet zijn maar anderhalf uur wachttijd hebt. En de enige bus naar het centrum reed ook net voorbij.

Heb nog geluk dat hier een bemand station zit, want buiten is het koud.
pi_104236744
Niet omgeving Alkmaar toevallig? Ga namelijk nu naar dat industrieterrein toe.
pi_104237330
Nee, Zwolle ;)
pi_104237619
Moet nu wachten bij mijn garage/dealer.. Ach er is koffie en mooie 2e hands auto's.

Er staat hier een 650i 2007, 45.000¤. Als ik toch geld had gehad :)

[ Bericht 51% gewijzigd door -tape- op 11-11-2011 10:59:07 ]
pi_104240947
Nice, kon meerijden met iemand die toevallig naar Emmen moest. Scheelt een uur! Kreeg koffie enzo, toffe mensen. Alle busaansluitingen kwamen ook precies uit.. dus ben heeeeeeeel snel weer thuis :P Kort dagje dus ;)
pi_104241458
Gewoon de 9292OV tijd opgeven toch? :9
pi_104241624
Mwah, ben dan wel zo netjes om dat niet te doen :P
pi_104243555
Meh. Moest voor het bedrijf waarvoor je naar EW moet bellen na controle rijden. Kreeg op de snelweg een steentje tegen de ruit, klein putje. En ook nog een krasje op het dak over het hoofd gezien. Verder wel echt 10 miniscule krasjes en gebruikssporen genoteerd, werden ook allemaal nagelopen... Benieuwd of ik daar nog wat van hoor.
pi_104244981
Ik groet jullie vanaf een winderig bedrijven terrein in groningen. Nu de bus vinden. Bij deze halte komt de bus pas 15.04...
.
pi_104245376
Heb je hem dan net met 2 minuten gemist? Dat zou echt zuur zijn.
pi_104245536
Nee, daar komt hij een aantal uren niet. Bij halte osloweg zag ik wel mijn bus wegrijden.......
.
pi_104245699
Met een fatsoenlijke telefoon is het redelijk makkelijk de juiste weg te vinden.
pi_104246056
Ik zit in een lekker warme bus :) en pas nu gps fix op mijn telefoon....
Lexus Ct was lekker wagentje om te rijden. Nu nog 3,5 uur ov naar huis, geen ritje meer gekregen vanaf hier.
.
pi_104246931
Nog even over de ranzige auto van gister, ik had geen tijd meer om het hier te posten... Het bleek uiteindelijk goddank wel mee te vallen allemaal. De stoelen, het stuur en de pook waren iig nog schoon. Maar voor de rest leek de eigenaar het bos mee de auto in genomen te hebben :') ... Ik moet trouwens zeggen dat die auto behoorlijk zenuwachtig reed, en als ik op de rem trapte begon ie te hobbelen :{
pi_104247554
Was een moeizaam dagje. Het begon allemaal goed en was netjes op tijd in rdv. Misschien Pizzabodem tegengekomen, stond jij toevallig achter mij in de portocabin? Ik had een bruine jas aan en was er rond 10.40!
Toen naar mijn 2e adres in Houten. Adres bleek niet te kloppen en ben zowel door de receptie als de planning van AR wel 3x een andere kant opgestuurd :P
Toen net de bus gemist, dus een half uur moeten wachten bij de Vleugelboot. Dat is met deze kou geen pretje, je kunt niet eens ergens zitten..
Ondertussen nog een spoedje gekregen Nieuwegein - Meerkerk in een A4. Kentekenpapieren waren niet aanwezig, dus heb daar ook nog een half uur staan wachten en bellen. Nu eindelijk in de bus naar huis :)
pi_104248997
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:27 schreef Panthera. het volgende:
Meh. Moest voor het bedrijf waarvoor je naar EW moet bellen na controle rijden. Kreeg op de snelweg een steentje tegen de ruit, klein putje. En ook nog een krasje op het dak over het hoofd gezien. Verder wel echt 10 miniscule krasjes en gebruikssporen genoteerd, werden ook allemaal nagelopen... Benieuwd of ik daar nog wat van hoor.
Dat had ik dus ook een keer. Gelukkig was het een afmelding, maar bij die leasemaatschappij ligt de verantwoordelijkheid dus echt bij de chauffeurs. Heb ze heel soms, ik heb dan liever de maatschappijen waar je geen schades hoeft te noteren.

Vanaf volgende week weer lekker veel werken tot en met m'n stage, rooster is ideaal. Bijna altijd 4 dagen in de week vrij. $$$ :P
pi_104249085
Ik was er ook rond die tijd. Had ook een bruine leren jas aan. Voor mij stond idd ook iemand met een bruine jas, volgens mij met gmail(uu) printjes...
.
pi_104249277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:46 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook een keer. Gelukkig was het een afmelding, maar bij die leasemaatschappij ligt de verantwoordelijkheid dus echt bij de chauffeurs. Heb ze heel soms, ik heb dan liever de maatschappijen waar je geen schades hoeft te noteren.

Vanaf volgende week weer lekker veel werken tot en met m'n stage, rooster is ideaal. Bijna altijd 4 dagen in de week vrij. $$$ :P
Heb je er nog wat van gehoord?

Ik kan echt boos worden om zulk soort dingen. Ik vind het prima om schade te controleren en snap waarom we het moeten doen, maar we zijn toch helemaal niet opgeleid voor een expert schade controle?

Maar goed, de man die de auto innam was wel aardig, heeft me nog een lift gegeven naar het station zelfs. Denk dat het wel losloopt, maar wel weer een waarschuwing voor als je voor dat bedrijf moet rijden...
pi_104249680
Nee, ik heb nog nooit iets gehoord over enige schade die ik over het hoofd zou hebben gezien. Dus maak je niet teveel zorgen, jij kan er niks aan doen dat dat steentje op je voorruit komt.
Als je nou je hele voorkant in de prikkelbosjes had geragd, tja, ander verhaal.
Bovendien staat de handtekening van die meneer toch op je trafor? Dan was het ook wel een beetje zijn verantwoordelijkheid om te kijken of de schades overeenkomen, tenzij je die schades nog snel hebt opgeschreven en er dus een verschil zit tussen de trafor bij vertrek en de trafor bij aankomst.

Maar volgens mij is het meer bangmakerij, ik hoor weinig verhalen dat er eigen risico's aangeboord moeten worden.
pi_104249752
Had vanochtend een megane van 8 maanden jong mee. Dat ding leek wel een zwijnenstal. Overal zand, beide achterlichten misten glas, krass. en buiten en in interieur. En plakkend stuur+pook. Hele tijd de melding 'onderhoud' tussen de tellers
.
pi_104249915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik was er ook rond die tijd. Had ook een bruine leren jas aan. Voor mij stond idd ook iemand met een bruine jas, volgens mij met gmail(uu) printjes...
Klopt, dat was ik! Had ook wel zo'n vermoeden dat jij het was, maar om nou te vragen "hee, ben jij toevallig Pizzabodem op Fok!" is ook een beetje :')
pi_104249938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef Jorian29 het volgende:
Nee, ik heb nog nooit iets gehoord over enige schade die ik over het hoofd zou hebben gezien. Dus maak je niet teveel zorgen, jij kan er niks aan doen dat dat steentje op je voorruit komt.
Bovendien staat de handtekening van die meneer toch op je trafor? Dan was het ook wel een beetje zijn verantwoordelijkheid om te kijken of de schades overeenkomen, tenzij je die schades nog snel hebt opgeschreven en er dus een verschil zit tussen de trafor bij vertrek en de trafor bij aankomst.

Maar volgens mij is het meer bangmakerij, ik hoor weinig verhalen dat er eigen risico's aangeboord moeten worden.
Hij heeft het volgens mij wel op zijn kopie gezet. Maar ja, het zal ook wel. Ga me er niet meer druk om maken.
pi_104250446
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Hahaha wat toevallig. Die was het inderdaad. ;)

Alles ging flink soepel! De trein, de metro.. het sloot allemaal aan dus alles volgens schema. Op de Autobahn op zijn staart getrapt dus dat ging ook vlot. Maarr... rij ik verdomme 10 km voor Meerkerk verkeerd. :') Ik kwam vanaf de A15 en het zat in mijn hoofd dat Meerkerk tussen Gorinchem en Breda lag. Stomme fout, dus ik keer om. Staat er file. Hierdoor dus drie kwartier langer erover gedaan. Dat was best een faal! Verder een lekker dagje. Waren alle treinen in NL maar zoals de ICE. _O_
pi_104250497
Lekker dagje gehad. De Passat was heerlijk. Full option volgens mij met beige lederen bekleding, DSG-bak, stoelverwarming en Adaptive Cruise Control. Dat laatste was echt heerlijk, heb maar één keer moeten remmen omdat ik dacht dat de ACC niet ging ingrijpen maar dat deed hij zelfs alsnog, heerlijk systeem. Stoelverwarming was ook wel lekker met dit koude weer.

De Mégane die ik daarna moest ophalen viel weer wat tegen. Hele kale auto was het met een onbegrijpelijke achteraf ingebouwde cruisecontrol. Maar goed wel lekker dagje met +/- 450 KM en geen enkele trein van binnen gezien.
pi_104250810
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef RangeRover het volgende:
Lekker dagje gehad. De Passat was heerlijk. Full option volgens mij met beige lederen bekleding, DSG-bak, stoelverwarming en Adaptive Cruise Control. Dat laatste was echt heerlijk, heb maar één keer moeten remmen omdat ik dacht dat de ACC niet ging ingrijpen maar dat deed hij zelfs alsnog, heerlijk systeem. Stoelverwarming was ook wel lekker met dit koude weer.

De Mégane die ik daarna moest ophalen viel weer wat tegen. Hele kale auto was het met een onbegrijpelijke achteraf ingebouwde cruisecontrol. Maar goed wel lekker dagje met +/- 450 KM en geen enkele trein van binnen gezien.
Lekker zo'n Passat. Ik heb nog nooit een auto met Adaptive Cruise Control gehad helaas.

Was iemand van hier vandaag rond 14:45 in Meerkerk? ik kwam namelijk 3 hikers tegen maar niemand zei ook maar hoi.
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:45:20 #51
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104251582
Ik was er al om 11u, dus mij kun je niet gezien hebben ;). Wellicht 'mijn' auto nog wel, een groenblauwe Mazda 5.
#26 || Luciano da Silva
pi_104251907
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:28 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Lekker zo'n Passat. Ik heb nog nooit een auto met Adaptive Cruise Control gehad helaas.

Was iemand van hier vandaag rond 14:45 in Meerkerk? ik kwam namelijk 3 hikers tegen maar niemand zei ook maar hoi.
Ik was dan net een kwartier eerder dan jij. Ik had de bus van 14.47 uur bij het Postkantoor, stonden ook nog 2 hikers te wachten..
pi_104251929
Begonnen in Rotterdam met een Trafic van het welbekende telecombedrijf. Alleen er zat een of ander wazig alarmsysteem in dat ik niet uitgeschakeld kreeg :') Zelfs toen ik de motor gestart had en al 30 reed ging ie luid toeterend af :') Uiteindelijk bleek er ergens in het handschoenenkastje een kastje te liggen met een knopje waarmee ik het uit kon zetten dus dat ging toen goed.
Daarna Waalwijk - Krimpen a/d IJssel met een Peugeot 407, prima auto wel.
pi_104252053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:28 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Het zijn niet voor niks hikers :o

Ik had net zoiets als jij, moest van Veenendaal naar Zwolle. Bij Arnhem dus de A50 op richting het noorden. Ik had de navigatie aan vanwege onbekend eindadres, die zei niks, maar ik ging met m'n nog slaperige kop zo vanaf de A12 de A50 op richting het zuiden (die afslag is een paar km eerder) :')

Vandaag in een C4 Picasso gereden, rijdt ook verrassend lekker.
pi_104252937
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ik was dan net een kwartier eerder dan jij. Ik had de bus van 14.47 uur bij het Postkantoor, stonden ook nog 2 hikers te wachten..
Oh haha, ik had de halte aan de snelweg. ;)
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:39:47 #56
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104253858
Pff. Om 1723u een voicemail ingesproken door EW dat ze ritten voor me hadden maandag met de mededeling dat ze vastgehouden worden, dus ik bel terug om 1735u zijn de ritten alweer vergeven :')
#26 || Luciano da Silva
pi_104254761
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nice, beetje motor?
Was een 520d dus instappertje. Maar reed prima hoor! Ook grappig die blikken van afgunst als je als 'broekie' ergens uitstapt om wat te eten in een dikke auto :')
pi_104254827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:39 schreef joppie_saus het volgende:
Pff. Om 1723u een voicemail ingesproken door EW dat ze ritten voor me hadden maandag met de mededeling dat ze vastgehouden worden, dus ik bel terug om 1735u zijn de ritten alweer vergeven :')
Mja ze willen er voor het weekend vanaf hé, half 6 gaan ze meestal dicht geloof ik.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_104254953
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:51 schreef -tape- het volgende:
Moet nu wachten bij mijn garage/dealer.. Ach er is koffie en mooie 2e hands auto's.

Er staat hier een 650i 2007, 45.000¤. Als ik toch geld had gehad :)
Nice. Ik moest gisteren een auto afleveren bij zo'n automuseum o.i.d. in Raamsdonksveer. Kom ik binnenlopen staat er een lexus lfa van 7 ton. Als ik het geld toch had :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:15:09 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104255234
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef mergbot het volgende:

[..]

Mja ze willen er voor het weekend vanaf hé, half 6 gaan ze meestal dicht geloof ik.
Spreek dan geen voicemail in en bel gelijk de volgende :')
#26 || Luciano da Silva
pi_104255797
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hahaha wat toevallig. Die was het inderdaad. ;)

Alles ging flink soepel! De trein, de metro.. het sloot allemaal aan dus alles volgens schema. Op de Autobahn op zijn staart getrapt dus dat ging ook vlot. Maarr... rij ik verdomme 10 km voor Meerkerk verkeerd. :') Ik kwam vanaf de A15 en het zat in mijn hoofd dat Meerkerk tussen Gorinchem en Breda lag. Stomme fout, dus ik keer om. Staat er file. Hierdoor dus drie kwartier langer erover gedaan. Dat was best een faal! Verder een lekker dagje. Waren alle treinen in NL maar zoals de ICE. _O_
Klinkt goed. En zo'n fout van verkeerd rijden heb ik ook wel eens gemaakt. Heb je vaak bij plekken waar je vaak komt. Dan ga je op de autopilot en krijg je dat. Hoop dat ik binnenkort ook een naar het buitenland wordt gestuurd of voor een meerdaagse PC-rit (komende week wel vaak 2 dagen achter elkaar werken)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef RangeRover het volgende:

Klinkt ideaal! Zou ik ook best wel eens willen uitproberen. Denk dat het het wel wat relaxeter maakt :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef Jorian29 het volgende:

Als de CP op aankomst eenmaal zijn krabbel zet kunnen ze je volgens mij niks meer maken.
pi_104256910
quote:
Als de CP op aankomst eenmaal zijn krabbel zet kunnen ze je volgens mij niks meer maken.
Ik weet niet. De schadeopname die je maakt is niet bindend (staat onderaan het formulier altijd). Dus als zij dat aan mij laten zien hebben en opgeschreven hebben weet ik niet hoe het zit.

Dat adaptive CC lijkt me trouwens ontzettend irritant. Ten eerste krijg je dus altijd remlichten en op de snelweg rem je niet. Ten tweede vertrouw je volledig op techniek, weet niet of ik dat durf :P
pi_104256936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik groet jullie vanaf een winderig bedrijven terrein in groningen. Nu de bus vinden. Bij deze halte komt de bus pas 15.04...
Kon je de 73 niet nemen?

SPOILER
pi_104257182
Had dinsdag mijn allereerste rit :D In een VW Caddy Groningen-Almere. Was zeer goed te doen en kwam gelijk al wat andere hikers van EW tegen :P
pi_104257465
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Kon je de 73 niet nemen?

SPOILER
Jawel, ik was onderweg naar de halte van 73 (Osloweg) en toen bij de rotonde 200meter vanaf de halte kwam de bus voorbij gereden...

Toen maar 2 minuten doorgelopen naar PR Euroborg en daar de bus genomen. 13:50 vertrokken vanaf afleveradres, en 14:34 zat ik pas in een bus. Maar vertraging door verkeerde bus heb ik niet opgelopen, kwam gewoon binnen de door 9292ov (via een andere route) opgegeven tijd thuis aan.
.
pi_104259548
Iemand van hier die vandaag dezelfde rit moest rijden maar dan in een leukere auto dan ik?
pi_104259664
Goed, laatst mail gekregen, 1 december sollicitatiegesprek in Breda. Maar nu de hamvraag: Wat zijn de do's en don't's in zo'n sollicitatiegesprek bij EW? Aangezien jullie de meeste ervaring hebben vraag ik het maar hier;)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_104259747
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
Goed, laatst mail gekregen, 1 december sollicitatiegesprek in Breda. Maar nu de hamvraag: Wat zijn de do's en don't's in zo'n sollicitatiegesprek bij EW? Aangezien jullie de meeste ervaring hebben vraag ik het maar hier;)
Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Edit: wie heeft de OP geschreven? Een gigantische taalfout, of ben ik nou gek :P
pi_104260088
Dat is idd een heel behoorlijke taalfout ;)
pi_104260397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Sollicitatieprocedure

Edit: wie heeft de OP geschreven? Een gigantische taalfout, of ben ik nou gek :P
dat stond ook in de mail die ik kreeg, maar ik ben op zoek naar inside information ;) Gewoon over het rijden bijvoorbeeld. Waar moet je heen, wat moet je doen, wat wordt er van je verwacht etc.
pi_104260496
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

dat stond ook in de mail die ik kreeg, maar ik ben op zoek naar inside information ;) Gewoon over het rijden bijvoorbeeld. Waar moet je heen, wat moet je doen, wat wordt er van je verwacht etc.
Veel te hard rijden, afsnijden en nooit richting aangeven.

Dan nemen ze je niet aan.

Nee serieus, als je gewoon fatsoenlijk rijdt en een goede indruk maakt tijdens het gesprek is er niks aan de hand. Ik vergat een keer vrij dom voorrang te verlenen van rechts, zag dat pas heel laat, was totaal geen probleem.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:21:04 #72
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104260943
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
:O x 2000
#26 || Luciano da Silva
pi_104265605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Sollicitatieprocedure

Sorry....!!! Ik zal het verbeteren voor de volgende! ;)
pi_104265749
Ah, mijn eerste bestelbusje maandag, een 2 uur durend ritje in een Crafter. Daarna 1,5 uur relaxen in een BMW 318d :P
pi_104269233
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Sorry....!!! Ik zal het verbeteren voor de volgende! ;)
O+
pi_104279360
Waarom krijgt iedereen hier audi's en bmw's en zit ik met de opels en de peugeots aan te klooien?
pi_104279378
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:23 schreef Franknfurter het volgende:
Waarom krijgt iedereen hier audi's en bmw's en zit ik met de opels en de peugeots aan te klooien?
Wees maar niet bang ik had gisteren een busje en een Peugeot :P
pi_104279403
quote:
Komt vanzelf, ik had in mijn eerste maanden ook niks bijzonders. Op een gegeven moment had ik elke dag dat ik werkte een Audi of BMW of een keer een Mercedes en Alfa GT. Nu ben ik weer terug bij de Citroëns, Peugeots en Mitsubishus.

Van mijn laatste 6 auto's waren er 3 een 3-cilinder en de maximale motorinhoud was 1.6 ;(
pi_104280147
quote:
Heb ik ook last van hoor, nog maar een keer een Audi gehad. Tijdens me werk dan :@
pi_104280380
Ik heb wel al een aantal Audi's gehad. Paar A6'en met de 2.0T, A5 2.0T ( _O_ ), A3 1.8T met DSG ( _O_ ), paar kale A4'en.
pi_104281407
Zijn er nog mensen die in de OP willen? Ik ga het dit weekend veranderen namelijk!
pi_104282135
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel al een aantal Audi's gehad. Paar A6'en met de 2.0T, A5 2.0T ( _O_ ), A3 1.8T met DSG ( _O_ ), paar kale A4'en.
Audi's zijn ondertussen routine voor me, heb ondertussen denk ik een stuk of 15 gehad. 3 of 4 keer A6, stuk of 5 keer A4 en een hele rits A3'tjes.

Moet er veel naar Barneveld brengen.
pi_104282842
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Zijn er nog mensen die in de OP willen? Ik ga het dit weekend veranderen namelijk!
Naast het feit dat er misschien nog mensen in de OP bijgeplaatst moeten worden, lijkt mij dat er nog wel meer aan de OP veranderd kan worden. Zo kan het kopje met overige chauffeursdiensten, zoals Brussaard en ABAZ wel helemaal weg, want niemand werkt hiervoor. In plaats daarvan zou ik graag een kopje met Autoreset zien, aangezien er inclusief ik er al 3 users van dit topic werken. Ik maak alvast de info voor je, dan hoef je het alleen nog maar te kopieren naar de OP ;)

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
pi_104283958
Jo goed idee NL_T! Komt voor de bakker. Bedankt voor het alvast maken van die info.
pi_104284909
quote:
Pff.. als hiker ook vaak genoeg rommel mee gehad. Sporadisch 1 of 2 keer een A6 maar over het algemeen middenklasse of lager -_-

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Jo goed idee NL_T! Komt voor de bakker. Bedankt voor het alvast maken van die info.
Zet mij er dan maar in als PC :)
pi_104285393
Ook iets moois meegemaakt. Kom ik bij de klant na een tijdje lopen in de kou, doe ik mijn EasyWay mapje open, breekt de hele voorkant af. Door de kou is dat plastic dus zo hard geworden dat het bij beweging breekt 8)7

Nu is mijn mooie EasyWay mapje stuk :'(
pi_104285939
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:32 schreef roflkartoffel het volgende:
Ook iets moois meegemaakt. Kom ik bij de klant na een tijdje lopen in de kou, doe ik mijn EasyWay mapje open, breekt de hele voorkant af. Door de kou is dat plastic dus zo hard geworden dat het bij beweging breekt 8)7

Nu is mijn mooie EasyWay mapje stuk :'(
Ik heb niet eens een mapje gekregen. En ook geen tas. :'(
pi_104287804
Graag in de OP aanpassen:

De zin bovenaan in subscript. Dit heb ik al een keer eerder aangegeven en volgens mij heeft hij er wel een tijdje goed gestaan. Klantnamen zijn wel degelijk de namen van de leasemaatschappijen. Puur vanuit ons perspectief zijn de leasemaatschappijen onze klanten en de bedrijven waar we komen de klanten van de leasemaatschappij (maar indirect ook weer van ons aangezien we namens de leasemij werken).
pi_104288284
quote:
Pff. Hoe lang werk je nou al voor EW?

En zo spannend zijn die BMW's en Audi's nou ook weer niet doordat het leasebudget het amper toelaat een dikke motor te nemen.

Mijn 'dikste' auto was een Audi A6 3.2Q en ik heb een keer een 2.7T mee gehad. Verder gewoon 316's en 318's die te traag voor woorden zijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_104288498
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:34 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Pff. Hoe lang werk je nou al voor EW?

En zo spannend zijn die BMW's en Audi's nou ook weer niet doordat het leasebudget het amper toelaat een dikke motor te nemen.

Mijn 'dikste' auto was een Audi A6 3.2Q en ik heb een keer een 2.7T mee gehad. Verder gewoon 316's en 318's die te traag voor woorden zijn.
Ik werk bijna 2jaar voor EW en slechts 2x bmw, 1x mercedes gehad
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]
pi_104289078
Ik heb pas één keer een Mercedes Benz gehad, maar dat was wel gelijk een full options E-klasse station O+
#26 || Luciano da Silva
pi_104289374
Ik heb één keer een E gehad.. E280 met 231 pk. Dát is pas een fijne uitvoering.
pi_104297770
Lelijk idd. Door die bijtellingzooi kiezen de meeste voor die 'eco' en 'groene' auto's.. zo lelijk!

doe mij een dikke Mondeo Sport met automaat.. of een gloednieuwe VW Passat met die DSG, of de VW Sharan... die heb ik ook gehad, die zou ik wel elke dag willen! lekker telefoon via de bluetooth koppelen en de navi gebruiken die in de auto zit.

rijden voor easyway is nog nooit zo makkelijk geweet!

helaas hebben de Opel Astra's 1.6 die ik ook vaak moet rijden dit allemaal niet. mag al blij zijn dater uberhaupt een radio in zit zowat 8)7
pi_104301511
Tja, logisch toch dat men voor eco-modellen kiest, scheelt nogal onder de streep. Je kan ze ook gewoon allemaal 25% bijtelling geven, dit is alleen maar mooi mee genomen.
pi_104303274
tuurlijk, groot gelijk natuurlijk. maar minder leuk voor ons :+
pi_104305755
Ach, als je altijd in leuke auto's zou rijden zou het ook minder 'speciaal' worden. Polo's zijn inderdaad oersaai, maar brengen je wel zonder problemen van A naar B. Tussendoor dan een keertje iets moois is dan des te leuker.

Een keertje als eerste rit een Polo BM met een driepittertje om vervolgens in een Porsche Cayenne te stappen, dat voelt fijn!
pi_104313991
Ik neem aan dat je als privé chauffeur altijd in dikke auto's rijdt. Dan alsnog heb je in die categorie 'dure' en 'goedkope' modellen, dus ik denk dat je altijd wel een onderscheid kan maken, in welk segment je ook rijdt. Ik denk zeker niet dat het gaat vervelen als je alleen maar duurdere auto's zal rijden.

Het is dan altijd wel zo jammer als je weer in je eigen auto moet gaan stappen. }:|

Aankomende periode heb ik maar 1 doordeweekse dag vrij, dus dat wordt wat minder werken. Ik ben niet echt van het skippen van school om te werken, dus het zal gewoon wat zuiniger moeten gaan.
pi_104314603
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:14 schreef -tape- het volgende:
Ik neem aan dat je als privé chauffeur altijd in dikke auto's rijdt. Dan alsnog heb je in die categorie 'dure' en 'goedkope' modellen, dus ik denk dat je altijd wel een onderscheid kan maken, in welk segment je ook rijdt. Ik denk zeker niet dat het gaat vervelen als je alleen maar duurdere auto's zal rijden.
Nope, je rijdt zeker niet altijd in dure auto's. ik heb ook wel eens in een Fiat 500 gereden. Ik sprak een PC die regelmatig een klant in een of ander oude Daihatsu naar Duitsland rijdt en heb ook best wel regelmatig een middenklasser zoals een C5. Daarnaast veel A4/A6 in de prijsklasse wat je als hiker ook nog tegen kan komen. Natuurlijk is het over het algemeen wel duurder dan wat je als hiker rijdt maar je hebt ook best wel diverse auto's waar je in komt te rijden.

[ Bericht 5% gewijzigd door BetweenTheRays op 13-11-2011 13:41:39 ]
pi_104314946
Zet mij er ook maar bij. Hiker voor Autoreset in de regio Eindhoven :)
pi_104315121
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:35 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Nope, je rijdt zeker niet altijd in dure auto's. ik heb ook wel eens in een Fiat 500 gereden. Ik sprak een PC die regelmatig een klant in een of ander oude Daihatsu naar Duitsland rijdt en heb ook best wel regelmatig een middenklasser zoals een C5. Daarnaast veel A4/A6 in de prijsklasse wat je als hiker ook nog tegen kan komen. Natuurlijk is het over het algemeen wel duurder dan wat je als hiker rijdt maar je hebt ook best wel diverse auto's waar je in komt te rijden.
Oké verrassend! Had wel gedacht dat je toch minstens een A4 prijssegement reed. Maar de standaard ligt uiteraard wel een stuk hoger, gemiddeld gezien dan. Uitschieters heb je altijd.

Oh en Autoreset ^O^
pi_104316126
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:52 schreef -tape- het volgende:

[..]

Oké verrassend! Had wel gedacht dat je toch minstens een A4 prijssegement reed. Maar de standaard ligt uiteraard wel een stuk hoger, gemiddeld gezien dan. Uitschieters heb je altijd.

Oh en Autoreset ^O^
Nee, het kan nog best wisselen. Er zijn namelijk bedrijven die een etentje voor een aantal werknemers organiseren en ook chauffeurs daarvoor huren zodat er gewoon gedronken kan worden. Bij dat soort etentjes rij je nog wel eens middenmanagers die vrij standaard auto's rijden.
pi_104322742
Ik heb het hier al wel vaker gezegd, maar nu de OP weer eens ter sprake komt: ik wil er ook wel in. Ben hiker regio Leeuwarden...
pi_104324370
Ik wil ook graag in de OP, ben EW hiker in Groningen :)
pi_104326055
Voor de categorie filmpjes in de OP:

:')
pi_104327202
Lol! De inlogomgeving ziet er trouwens wel wat gelikter uit dan die van EW :P
pi_104327393
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef Neerlands_Trots het volgende:

Ah, daar is jullie topacteur weer. EW heeft al een hele tijd geen nieuwe filmpjes gemaakt.
pi_104327890
quote:

Daar heb ik best wel hard om gelachen eigenlijk :@
pi_104327905
Tenenkrommend gewoon dat filmpje. Die vrolijkheid.. DAAG !! DAAG !! IK GA OP PAD !!
pi_104328204
Hahahahahaha dit is priceless
pi_104328357
quote:

:') :') :') :') :') :') :') :') ernstig
[/quote]
pi_104328729
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:50 schreef roflkartoffel het volgende:
Lol! De inlogomgeving ziet er trouwens wel wat gelikter uit dan die van EW :P
Dat kan je in ieder geval niet zeggen over dat hok van een kantoor. Shabby zooitje.
pi_104328918
Ik heb me ook al een aantal keer verbaasd over die portocabins ín die loods...
pi_104331464
Vooral die geforceerde spontaniteit en dat '9 uur sharp' doen het 'm :')
  zondag 13 november 2011 @ 21:19:15 #114
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104331739
Oh ja dat filmpje :{ . Tranen met tuiten heb ik gelachen toen ik die voor het eerst zag. Maakte mijn dag gelijk weer goed.
#26 || Luciano da Silva
pi_104331794
8 uur he, wel blijven opletten!
pi_104335419
Ik kan daar niet eens naar kijken :') Wat een sneue bedoeling zeg. En Autoreset is ook echt niet zo uitgebreid aan de telefoon trouwens:

'Goedemiddag, kun je morgen een rit rijden?'

'Jahoor, waarheen?'

'Van x naar y'

'Ja is goed'

'Oké ik doe hem op de mail'

*Tuuutuuutuuuu*

Daar stopte ik dus al met kijken.
pi_104336219
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:20 schreef Franknfurter het volgende:
8 uur he, wel blijven opletten!
Haha! En het leuke is: de auto moet om 8 uur opgehaald worden en meneer loopt pas om 8 uur de deur uit (zo lijkt het, in ieder geval). Oei, oei...
pi_104337676
Ah, daar is het filmpje weer, kijk hem niet nog een keer, tranentrekkend.
pi_104338237
Tanken. En wassen. En stofzuigen.
pi_104338374
Ergens irriteert het me ook dat er best veel 65+ers zijn die dit gewoon doen om niet thuis te zitten en om bezig te zijn terwijl er weer een aantal EWers thuiszitten omdat er geen werk is die de centen gewoon hard(er) nodig hebben.
pi_104342989
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 23:31 schreef Mallet het volgende:
Ergens irriteert het me ook dat er best veel 65+ers zijn die dit gewoon doen om niet thuis te zitten en om bezig te zijn terwijl er weer een aantal EWers thuiszitten omdat er geen werk is die de centen gewoon hard(er) nodig hebben.
Nou, meestal is een pensioen maar karig. Voor hen betekent dit misschien ook een (extra) vakantie of vaker uit eten. Prima toch :)

Zij zullen het ook niet altijd even leuk vinden dat wij onze OV kaart die we voor studie gekregen hebben gebruiken om geld mee te verdienen ;)
  maandag 14 november 2011 @ 09:30:30 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104343715
Ik had voor de zomer een retourtje vanaf de oranje in Groningen. Toen ik terug kwam, kwam er ook net een 65+er aan die naar het station moest. Aangezien ik daar ook heen moest om iemand op te halen heb ik hem een lift gegeven. Hij vertelde toen dat hij wegens omstandigheden niet een volledig pensioen op gebouwd had, en dit werk dus nog echt nodig had. AR was ook één van de weinigen die mensen van zijn leeftijdsgroep aan nam.

Verder zei hij dat veel collega's het deden om uit de dagelijkse sleur te komen na hun pensioen, dus in die zin vind ik het vrij logisch dat ook ouderen nog in de auto stappen. Anders zitten ze thuis ook maar te zitten.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 14 november 2011 @ 09:31:02 #123
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104343730
Afijn, ik heb een spoedje. Voor 15u een 308 afleveren in Houten, ophalen in Hoogeveen dus ik spring zo maar eens onder de douche.
#26 || Luciano da Silva
pi_104344633
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had voor de zomer een retourtje vanaf de oranje in Groningen. Toen ik terug kwam, kwam er ook net een 65+er aan die naar het station moest. Aangezien ik daar ook heen moest om iemand op te halen heb ik hem een lift gegeven. Hij vertelde toen dat hij wegens omstandigheden niet een volledig pensioen op gebouwd had, en dit werk dus nog echt nodig had. AR was ook één van de weinigen die mensen van zijn leeftijdsgroep aan nam.

Verder zei hij dat veel collega's het deden om uit de dagelijkse sleur te komen na hun pensioen, dus in die zin vind ik het vrij logisch dat ook ouderen nog in de auto stappen. Anders zitten ze thuis ook maar te zitten.
Ik stond een keer op het station in Barneveld waar ook 2 oudere hikers stonden. Die waren echt overal over aan het klagen, over de auto's waarin ze reden, over AR, over de bedrijven waar ze kwamen, over het OV en dat ze soms zover moesten lopen. :')
pi_104345569
Sinds wanneer houden ze je transportformulieren bij zich in Vianen? :o Had dat laatst ineens, stond er niet eens bij stil dat ik daarna nog dat autotransportformulier moest invullen :@ Uiteindelijk wist ik het nog ongeveer wel omdat ik er net toen ik in de bus stapte aan dacht.
  maandag 14 november 2011 @ 10:58:32 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104345679
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik stond een keer op het station in Barneveld waar ook 2 oudere hikers stonden. Die waren echt overal over aan het klagen, over de auto's waarin ze reden, over AR, over de bedrijven waar ze kwamen, over het OV en dat ze soms zover moesten lopen. :')
Dan kun je beter direct stoppen met dit werk :')
#26 || Luciano da Silva
pi_104347015
Ik woon vlak naast een begin- en eindpunt van een buslijn, maar daar komt maar 1 lijn. Daar moet ik altijd 15-20 minuten inzitten voordat ik bij een station ben, dus elke dag een ruime 30 minuten onbetaald werken. Nou hoorde ik laatst een buschauffeur tegen z'n collega zeggen dat er een andere lijn wordt ingekort en iets wordt omgeleid waardoor dat begin- en eindpunt ook bij "mijn" halte komt te liggen :9~
Elke dag een ruim half uur extra werktijd dus :7
pi_104347521
Als ik ook nog in de OP kan, ben hiker regio Leiden!
pi_104349626
Momenteel stukje op RTL7 Business Links over 1 van de klanten van EW.
pi_104349971
Even de TV aan zetten :)

Edit: Oh jammer :P
pi_104350639
Was maar een kort stukje, over een shortlease maatschappij uit Almere.
pi_104352527
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Sinds wanneer houden ze je transportformulieren bij zich in Vianen? :o Had dat laatst ineens, stond er niet eens bij stil dat ik daarna nog dat autotransportformulier moest invullen :@ Uiteindelijk wist ik het nog ongeveer wel omdat ik er net toen ik in de bus stapte aan dacht.
Al best lang, hoewel dat grietje in Vianen dan zegt dat zij er niks aan heeft en je dus vervolgens alsnog met die papiertjes de deur uitloopt. EW hoeft ze niet, Vianen hoeft ze niet, dus ik tyf ze altijd tussen de andere trafor's.
pi_104352616
Laatste paar weken ben ik 3 keer in Vianen geweest, heb gewoon een notitie in m'n telefoon gemaakt van de kilometerstanden voor het autotransportding en de formulieren achter gelaten.
  maandag 14 november 2011 @ 15:52:55 #134
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104354595
Morgen weer twee ritten. Eindelijk weer eens eentje terug naar Groningen.
#26 || Luciano da Silva
pi_104355017
Morgen (hopelijk) loon!
  maandag 14 november 2011 @ 16:17:07 #136
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104355480
Hoop ik ook.. Van het allerlaatste geld op mijn rekening heb ik net genoeg kunnen tanken om de auto bij een Esso te kunnen krijgen vanmiddag. Maar ik ga uit van de 16e, zoals gewoonlijk.
#26 || Luciano da Silva
pi_104357016
Nog niet gebeld voor morgen. Vandaag leuk ritje gehad, in een oranje TNT bus inclusief versiering van de chauffeur. Knuffels, kentekenplaten met namen erop, etc etc :P
pi_104357519
Met al die miljoenen euro's op mijn rekening heb ik het niet nodig joh, dit is pure hobby! :7

Ik wil het eigenlijk ook wel zsm hebben ja...
pi_104357857
Ah toch gebeld. Weer lekker naar bleiswijk :)

Deze keer zal ik wél de goeie tram pakken, ipv een heel rondje door zoetermeer te rijden :+
pi_104357971
Ik vind Bleiswijk echt kut om te komen. Ligt hemelsbreed 15km van m'n huis, maar doe er 2.5 uur om er te komen :')
Hoewel ik er al een tijdje niet geweest ben. Schijnt nu wel verbeterd te zijn. Ik ging altijd met bus 173 (dacht ik) vanaf Rotterdam Centraal, die doet er ongeveer een uur over. Nu schijn je vanaf Rotterdam Centraal met de metro naar Berkel Westpolder te moeten gaan en daar een andere bus te moeten nemen, wat een stuk sneller gaat.
pi_104358597
Ach ja. terugreis mag ik 2,5 uur treinen, dus lekker filmpje kijken 8-)
pi_104363252
Betaald film kijken doet het altijd goed!

Ik heb morgenavond nog een ritje. Best ideaal, begint rond 6 uur en het startadres is op 15 minuten lopen bij de uni vandaan. _O_
pi_104365325
Jaloers zijn op PC's. Wat voor auto?
pi_104366803
XC90. Wel 4 uur wachttijd dus laptopje maar meenemen.
pi_104370444
Ben wel gebeld voor morgen, vestigingswerk weer in Nieuwegein. Maar ik heb geweigerd en heb gevraagd of ze me van de lijst af wil halen. Helaas niks anders maar ach, dat is het risico.

Vorige week in Nieuwegein was er ook zo'n jongen, zie ik die vandaag op mijn studie/bij mijn studievereniging. Best grappig!
  maandag 14 november 2011 @ 21:04:58 #146
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_104370991
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Ben wel gebeld voor morgen, vestigingswerk weer in Nieuwegein. Maar ik heb geweigerd en heb gevraagd of ze me van de lijst af wil halen. Helaas niks anders maar ach, dat is het risico.

Ook gebeld voor vestigingswerkzaamheden, en ook geaccepteerd.
Ik vind het prima werken daar... Of is dat heel gek?
pi_104375769
Over Nieuwegein hoor ik eigenlijk vrij weinig positieve verhalen.... Ik woon gelukkig te ver weg daarvoor en word alleen gebeld voor de oranje rental service hier in Rotterdam en dat doe ik graag.
pi_104376535
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef BetweenTheRays het volgende:
XC90. Wel 4 uur wachttijd dus laptopje maar meenemen.
Ik heb er nog (buiten EW) een klant bij die ik zo'n 2 avonden per week moet chauffeuren. Ook in een XC90, wat een heerlijke auto is dat zeg.
Nee.
pi_104376634
Vind dat de XC90 flink duikt als je remt, wat het lastig maakt om comfortabel te rijden voor de persoon achterin :P Jullie geen last van?
pi_104376914
Morgen een Mazda 5 en een BMW 525 Touring.
pi_104377145
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef MuurStraat het volgende:
Vind dat de XC90 flink duikt als je remt, wat het lastig maakt om comfortabel te rijden voor de persoon achterin :P Jullie geen last van?
Bedankt voor de tip, ik ga het morgen ondervinden want heb nog nooit een XC90 gereden.

@Mallet 525 is goed! :) Welk bouwjaar?
pi_104378371
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, ik ga het morgen ondervinden want heb nog nooit een XC90 gereden.

@Mallet 525 is goed! :) Welk bouwjaar?
2008, ik heb hem vaker gereden. Fijne auto's.
pi_104379394
De keus is als volgt: een halfuur te vroeg én 20 minuten in de kou over Driebond lopen
óf een kwartier eerder vertrekken, de bus die voor de deur stopt en een uur te vroeg.

die dealer is toch wel open, en ik denk dat de auto er ook al staat. heb al vaker gehad dat ik ergens tussen 10-1030 moest zijn, en dat de dealer zegt; je had ook wel eerder mogen komen hoor, we zijn open vanaf 0800 :P

kies ik voor gemak, of kies ik voor zo dicht mogelijk bij de easywaytijden arriveren? :+
pi_104380084
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:08 schreef roflkartoffel het volgende:
De keus is als volgt: een halfuur te vroeg én 20 minuten in de kou over Driebond lopen
óf een kwartier eerder vertrekken, de bus die voor de deur stopt en een uur te vroeg.

die dealer is toch wel open, en ik denk dat de auto er ook al staat. heb al vaker gehad dat ik ergens tussen 10-1030 moest zijn, en dat de dealer zegt; je had ook wel eerder mogen komen hoor, we zijn open vanaf 0800 :P

kies ik voor gemak, of kies ik voor zo dicht mogelijk bij de easywaytijden arriveren? :+
Gemak. En als de auto er nog niet is kun je lekker binnen wachten met een warm kopje koffie.
pi_104380928
Mooi, dan ben ik niet de enige die daarvoor kiest :+ doe ik dat lekker idd :)
pi_104381606
Ik zou het ook zo doen. Veel te koud om buiten te lopen.
pi_104381750
Tuurlijk. altijd kiezen voor het minste lopen als het significant is.

Vooral bij autodealers maakt het helemaal niks uit vaak. Die auto staat daar en de receptioniste tekent af. Bij gewone bedrijven of prive adressen is het soms nog wat anders, maar ook daar gewoon proberen.
pi_104382104
Ik moest laatst ook bij een dealer zijn, volgens de gegevens om 10.00. Was er om 9.00, auto was er wel, maar moest nog op naam gezet worden :D (was een hele nieuwe).
pi_104384309
Het is echt koud vandaag.. Gelukkig hoef ik niet heel veel te lopen.
pi_104385185
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 00:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moest laatst ook bij een dealer zijn, volgens de gegevens om 10.00. Was er om 9.00, auto was er wel, maar moest nog op naam gezet worden :D (was een hele nieuwe).
Op jouw naam laten zetten neem ik aan? ;)
pi_104385255
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:40 schreef Mallet het volgende:
Het is echt koud vandaag.. Gelukkig hoef ik niet heel veel te lopen.
Maar wel te krabben >:)
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 08:54 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Op jouw naam laten zetten neem ik aan? ;)
Neuh, was een Seat Ibiza Bluemotion, dan pas ik, hoe nieuw die ook is :P
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:01:47 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104385278
Great. Auto is kwijt.
#26 || Luciano da Silva
pi_104386308
Kwijt zelfs :p hoe dat dan?
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:52:03 #164
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104386318
Auto was gisteren opgehaald door bergingsbedrijf. Het zal wel. Ik zit nu in de trein naar Amsterdam om de volgende auto op te halen.
#26 || Luciano da Silva
pi_104386834
Toch nog een ritje. Lag nog in bed. Nieuwegein-Meerkerk (snelweg) in een Pug 206. Afleveren tussen 2 en 4 dus nog even chillen met de billen!
pi_104390353
Nieuwegein - Meerkerk :') Da's ook een ritje van niks :P Maar ja beter dan niets.
pi_104390508
ah ik geloof dat ze mij net belden voor dat ritje. Was rond die tijd maar zat nog op school waardoor ik niet op kon nemen
pi_104391031
En weer richting huis. Auto stond er gewoon, dus maar goed dat ik een uurtje eerder met de bus ben gegaan zodat ik letterlijk voor de deur kon uitstappen :p

Nu maar wachten op de trein in den haag cs. Aanrijding met een persoon ergens onderweg lees ik net dus hopelijk niet al te veel vertraging :p
pi_104391387
Aanrijding tussen Naarden Bussum en Hilversum.. Wordt aangegeven te reizen via A'dam en Utrecht.. Succes!
pi_104391410
Mja, volgens mij kom ik daar niet langs. Ga nu weer verder film kijken :+
pi_104393020
Oh godver, ik heb nog steeds mn vog niet aangevraagd. Kutkutkut. Helemaal vergeten :(
pi_104395369
Iemand zijn loon al binnen? Mallet, jij hebt toch ook ABN jij kan het me wel vertellen. Heb hier geen toegang tot mijn e-banking.
pi_104395482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:56 schreef Franknfurter het volgende:
Oh godver, ik heb nog steeds mn vog niet aangevraagd. Kutkutkut. Helemaal vergeten :(
Daar zeg je wat! Ik moet ook nog:(
pi_104395712
Sorry Chap ik heb niet gewerkt in oktober.

Wat een fijne bak toch die 525i. De actieradius stond toen ik hem startte op 25km.. Toen ik de parkeergarage uitkwam op 13 en toen ik begon te rijden op 8.. Gelukkig was er een Esso na 5min rijden want ik zag het doemscenario al voor me.
pi_104396621
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:59 schreef Chapelle het volgende:
Iemand zijn loon al binnen? Mallet, jij hebt toch ook ABN jij kan het me wel vertellen. Heb hier geen toegang tot mijn e-banking.
Nope nog niet binnen.
pi_104397096
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef Mallet het volgende:
Sorry Chap ik heb niet gewerkt in oktober.

Wat een fijne bak toch die 525i. De actieradius stond toen ik hem startte op 25km.. Toen ik de parkeergarage uitkwam op 13 en toen ik begon te rijden op 8.. Gelukkig was er een Esso na 5min rijden want ik zag het doemscenario al voor me.
Haha maar als hij eenmaal vol zit is het heerlijk rijden O+ Sowieso met afstand de snelste, duurste en meest luxueuze auto die ik voor EW gereden heb. Maar dat motorgeluid is echt lekker, heb de radio niet aangehad in die auto :9
pi_104397190
525 blijft lekker, doet je de A6 toch wel vergeten!

Had ook nog middagritje naar Almere, nu weer onderweg naar huis.
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:37:47 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104399114
Zoals ik al zei, loon wordt toch morgen...

Afijn, ik ben weer thuis. Werkdag van acht uur en maar liefst twee uur in de auto gezeten :')

Kom om negen uur aan vanochtend in Sappemeer, was de auto gisteren al opgehaald door een bergingsbedrijf. Dubbele boeking van de opdrachtgever dus :') Volgens het formulier, waar ik een kopie van meekreeg, was die wel naar Almere gebracht in plaats van Nieuwegein. Nou goed, het zal mij ook een rotzorg zijn.

Daarna door naar Amsterdam. Was de bedoeling. Ik in Amersfoort aangekomen, kon ik eerst niet verder omdat er weer iemand voor de trein moest springen. Liggen er geen blaadjes op de rails, dan liggen er wel weer mensen op. Idioten.
Uiteindelijk om kwart over één in plaats van half één aangekomen in Amsterdam na een pleuris eind lopen, stonden daar vijftig identieke zwarte Polo Bluemotion's te wachten om opgehaald te worden. Zeker een keer zoveel waren al opgehaald. En allemaal vrouwelijke hikers daar om de één of andere reden :').

Uiteindelijk was ik net voor vier uur terug in Groningen. Stervenskoud dat het is. Niet te doen in pantalon dit :').
#26 || Luciano da Silva
pi_104399291
Zo, morgen twee ritjes. Amersfoort - Deventer en daarna Deventer - Apeldoorn. Dat wordt een kort dagje dus.
pi_104399338
Huilie
pi_104399414
Boehoe.
pi_104399512
Was voor joppie.
pi_104399591
Ik wilde gewoon graag meedoen :')
pi_104399984
Nog niet gebeld, wil wel graag werken morgen. Denk dat het nu al wel te laat is om te bellen?
pi_104400041
Gewoon doen, ik werd ook net pas gebeld dus misschien hebben ze nog wel wat ritten voor je.
pi_104400049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:01 schreef Jorian29 het volgende:
Nog niet gebeld, wil wel graag werken morgen. Denk dat het nu al wel te laat is om te bellen?
Nee als je veel langer wacht wel.
pi_104400155
Morgen weer eens aan het werk. Rotterdam - Barneveld in een Passat, Bunnik - Houten in een 508 en Woerden - Nieuwegein in een Astra. Prima dagje.
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:10:20 #188
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104400333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:49 schreef RTS91 het volgende:
Was voor joppie.
Jij gaat in de kofferbak naar Gelsenkirchen ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_104400450
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieuwegein - Meerkerk :') Da's ook een ritje van niks :P Maar ja beter dan niets.
2 uur gewerkt in totaal. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:59 schreef Chapelle het volgende:
Nog niet, ABN ook.

Die ophaallocatie in Nieuwegein was een straat verder dan de grote blauwe, waarvoor ze me gisteren nog belden voor vestigingswerk. Heb maar even symbolisch gezwaaid. :bye:
pi_104400463
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:10 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Jij gaat in de kofferbak naar Gelsenkirchen ;)
Met jou als chauffeur? ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:14:29 #191
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104400501
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:13 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Met jou als chauffeur? ;)
Dan wel ja. En ieder hobbeltje en ieder bultje gaat hij voelen.
#26 || Luciano da Silva
pi_104401156
Morgen 2 ritjes, Venlo - Breda en Breda - Meerkerk. 2x Honda Civic.
pi_104401325
Ik zit in de auto van de klant te wachten. Maar vast even goed stoken. Fijn dat ik van tevoren al de auto mocht pakken. Lekker op het gemak alles instellen enzo.

Ondertussen verwarming op max zodat de klant in een lekkere voorverwarmde auto stapt :)
pi_104401702
Een echt goede chauffeur zie ik al :p succes vanavond!
pi_104404299
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:42 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, morgen twee ritjes. Amersfoort - Deventer en daarna Deventer - Apeldoorn. Dat wordt een kort dagje dus.
Dat red je voor het middaguur wel :P
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_104405198
Muahaha! Ik heb wachttijd die 1 à 2 uur blijkt te zijn ipv 4. Maakt verder niet uit. Ik zit in de lobby van een hotel. Laptop, wifi en gratis cappuchino. Bring it!!

Wel weer de keerzijde van het chauffeurswerk ervaren. Ik moest hier in 55 minuten heenrijden (in de spits, vanuit Amsterdam) terwijl Google Maps er 1u10 voor geeft. Maar het is wel gelukt, ondanks 15 minuten filerijden :7
pi_104405332
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef BetweenTheRays het volgende:
Muahaha! Ik heb wachttijd die 1 à 2 uur blijkt te zijn ipv 4. Maakt verder niet uit. Ik zit in de lobby van een hotel. Laptop, wifi en gratis cappuchino. Bring it!!

Wel weer de keerzijde van het chauffeurswerk ervaren. Ik moest hier in 55 minuten heenrijden (in de spits, vanuit Amsterdam) terwijl Google Maps er 1u10 voor geeft. Maar het is wel gelukt, ondanks 15 minuten filerijden :7
:o hoe doe je dat, dan moet je echt flink te hard rijden lijkt me.
pi_104405347
Yep.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:37 schreef joppie_saus het volgende:
Dubbele boeking van de opdrachtgever dus :')

Liggen er geen blaadjes op de rails, dan liggen er wel weer mensen op. Idioten.
Voor beide voorvallen geldt dat het zeker niet voor het eerst is dat ik het hoor. Vooral bij Naarden-Bussum liggen er regelmatig mensen op het spoor. Wel weer extra uurtjes maken.

Koud is het zeker. Maarja, Groningen is dan ook meteen het hoge noorden.. :{
pi_104407516
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:22 schreef BetweenTheRays het volgende:
Yep.

[..]
Vooral bij Naarden-Bussum liggen er regelmatig mensen op het spoor.
Dan is vast de alimentatie te hoog.
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:13:50 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104417371
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:22 schreef BetweenTheRays het volgende:
Yep.

[..]

Voor beide voorvallen geldt dat het zeker niet voor het eerst is dat ik het hoor. Vooral bij Naarden-Bussum liggen er regelmatig mensen op het spoor. Wel weer extra uurtjes maken.

Koud is het zeker. Maarja, Groningen is dan ook meteen het hoge noorden.. :{
Heb vandaag acht uur gemaakt, terwijl ik met een kloppende planning op zes was uitgekomen. Not bad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Die UGGS moeten ergens van betaald worden.
#26 || Luciano da Silva
pi_104420185
quote:

[..]

Dan zou ik ook veel zelfmoordenaars bij Heemstede-Aerdenhout verwachten :D
pi_104425443
quote:

[..]

Scherp
pi_104430304
Pfff wil nu toch mn loon wel!!
pi_104430433
Meh. Vijf minuten nadat ik wat anders had afgesproken voor vandaag werd ik gebeld voor spoedje. Had het geld goed kunnen gebruiken...
pi_104431162
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Panthera. het volgende:
Meh. Vijf minuten nadat ik wat anders had afgesproken voor vandaag werd ik gebeld voor spoedje. Had het geld goed kunnen gebruiken...
Dat kon je niet meer afzeggen?
pi_104431197
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:07 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dat kon je niet meer afzeggen?
Nee, zat al in de trein.
pi_104434942
Loon is binnen (rabo).

73,50 euro, maar ik heb in oktober maar 1 dag gewerkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 14:11:28 ]
pi_104435041
73,50 in één dag verdienen? Ja denk :P
pi_104435077
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:14 schreef -tape- het volgende:
73,50 in één dag verdienen? Ja denk :P
Ja, een dag van dik 10 uur. Dat is niet uitzonderlijk als je in Groningen woont.
pi_104435078
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Loon is binnen (rabo).

73,50 euro, maar ik heb in oktober maar 1 dag gewerkt.
Inclusief tanken dan zeker? :P
pi_104436040
Loon ook binnen bij ING, nu onderweg naar me laatste ritje. 9uur gemaakt vandaag:)
  woensdag 16 november 2011 @ 14:59:10 #212
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104436722
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Inclusief tanken dan zeker? :P
Hoeft niet. Mijn kortste werkdag deze maand is 9 uur. Regio Groningen ftw :9
#26 || Luciano da Silva
pi_104436971
Hier ook loon inderdaad :9

Morgen 1 rit. In Krimpen aan den IJssel een VW Transporter ophalen met winterbanden, winterbanden in Arnhem afgeven en zonder winterbanden die Transporter weer terug naar Krimpen brengen.
Wat voor transportformulier zou ik dan eigenlijk mee moeten nemen? Want de auto gaat in principe nergens heen, het gaat puur om die banden.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:31:31 #214
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104437948
Staat er niks bij? Dan zou ik gewoon dat standaard formulier van EasyWay pakken, daarop invullen dat het om winterbanden ging en eventueel schade aan de bus noteren om jezelf in te dekken in geval van schade.
#26 || Luciano da Silva
pi_104438299
Er staat verder niks bij, alleen iets over als je bij desbetreffende dealer een huurauto ophaalt dat je een huurovereenkomst en retourenvelop meekrijgt.
Maar ik bel EW gewoon maar even, better safe than sorry!

EDIT: ik heb EW gebeld en moet idd doen wat joppie zegt. Gewoon een transportformulier meenemen voor de schades, maar dat hoeft niet getekend te worden.
pi_104438578
En ook ik heb mijn loon binnen! Ondanks dat ik nog altijd mijn vog moet aanvragen. Kon het goed gebruiken dus ben erg blij dat ze daar niet moeilijk over doen!
pi_104439842
Ze zijn goed bezig bij de administratie van easyway weer. Klopt tot op de cent alweer. Morgen 4 ritten. Paar korte en een lange. In een panda, polo, 120d en een touran.
  woensdag 16 november 2011 @ 16:36:06 #218
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104440510
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:

EDIT: ik heb EW gebeld en moet idd doen wat joppie zegt. Gewoon een transportformulier meenemen voor de schades, maar dat hoeft niet getekend te worden.
Zo dom ben ik nou ook weer niet ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_104441899
Vandaag spoedje gehad van Breda naar Veenendaal. In Breda van hot naar her gestuurd omdat het verhuurbedrijf 'net' verhuisd was. Achja, goed voor de uren en conditie. Morgen twee ritjes, Arnhem Meerkerk in een C1 ( :') ) en van Rotterdam naar Vianen in een Polo. Bij elkaar 137 paardjes. :') Wel pas om 10 uur in Arnhem zijn, dus niet heel vroeg m'n bed uit gelukkig.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jorian29 op 16-11-2011 17:31:50 ]
pi_104443729
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef Jorian29 het volgende:
Vandaag spoedje gehad van Breda naar Veenendaal. In Breda van hot naar her gestuurd omdat het verhuurbedrijf 'net' verhuisd was. Achja, goed voor de uren en conditie. Morgen twee ritjes, Arnhem Meerkerk in een C1 ( :') ) en van Rotterdam naar Vianen in een Polo. Bij elkaar 137 paardjes. :') Wel pas om 10 uur in Arnhem zijn, dus niet heel vroeg m'n bed uit gelukkig.
Hoe laat kreeg je die en in welke auto? Misschien was dat de spoed waar ik nee op had gezegd, mocht het zo zijn, graag gedaan :P
pi_104443893
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:58 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Hoe laat kreeg je die en in welke auto? Misschien was dat de spoed waar ik nee op had gezegd, mocht het zo zijn, graag gedaan :P
Vrij vroeg, 8:42 staat in m'n telefoon. Was een Golf Variant, altijd fijne autootjes.
pi_104443949
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:03 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Vrij vroeg, 8:42 staat in m'n telefoon. Was een Golf Variant, altijd fijne autootjes.
Ah nee, dan was het 'm niet.
pi_104444250
is er verder niemand hier die wel eens (altijd) te weinig krijgt uitbetaald?

ik raad jullie allemaal aan om precies bij te houden in excel wat je gewerkt hebt..
pi_104445167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:13 schreef mothergoose het volgende:

ik raad jullie allemaal aan om precies bij te houden in excel wat je gewerkt hebt..
Thanks voor de tip, maar dat wordt hier al grootschalig gedaan door sommigen. Een paar topics terug staan hele excel bestanden.
pi_104445885
ah oke. ik ben hier net een uur geleden voor t eerst dus..
pi_104450259
Morgen weer rijden voor het blauwe postbedrijf, dit keer vanuit Nieuwegein.
pi_104450343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:13 schreef mothergoose het volgende:

Naja ik denk dus dat ik vorige maand 11,- te weinig uitbetaald heb gekregen. Maar ik denk dat dat komt omdat het m'n eerste maand was en dan die 11,- verzekering eraf gaat. Nu heb ik 3 euro te weinig gekregen. Waar kan ik eigenlijk de salarisspecificatie zien?

Morgen ook twee ritjes. In een Citroën Berlingo van Hillegom naar Almere en in een Opel Corsa van Almere naar Amsterdam. Kort maar krachtig zeg ik dan maar.
  woensdag 16 november 2011 @ 20:58:53 #228
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104451835
Loonstrookje komt per e-mail.
Die drie euro komt waarschijnlijk omdat je reistijd binnen je eigen woonplaats hebt meegerekend, iets wat je niet vergoed krijgt.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 17 november 2011 @ 09:59:01 #229
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_104466596
Zo, na een paar maanden niets van mij te hebben laten horen hier ook weer terug.
Binnenkort weer eens het werk hier oppakken.
In september nog 2 keer vestigingswerk gedaan in Amsterdam, relaxed werken is dat:P
En nu hopelijk volgende week weer is.
pi_104467714
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:59 schreef ajaxcruijff het volgende:
Zo, na een paar maanden niets van mij te hebben laten horen hier ook weer terug.
Binnenkort weer eens het werk hier oppakken.
In september nog 2 keer vestigingswerk gedaan in Amsterdam, relaxed werken is dat:P
En nu hopelijk volgende week weer is.
Toepasselijke naam heb je om hier dan vandaag terug te keren ;)
pi_104468945
Nou toenet naar het 'beruchte' Meerkerk gereden. Wat was hier nou zo speciaal aan? :P Alleen naar de bus lopen is redelijk ver....
pi_104469920
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:29 schreef JMagus het volgende:
Nou toenet naar het 'beruchte' Meerkerk gereden. Wat was hier nou zo speciaal aan? :P Alleen naar de bus lopen is redelijk ver....
Een paar weken terug is het verbouwd en het is nu een stuk beter dan dat het was. Het lopen blijft maar dat vind ik zelf nooit echt een probleem.

Volgende week trouwens 3 dagen en een avond beschikbaar \O/ $$$
pi_104471267
nou over 3 of 11 euro zou ik niet zeuren.. maar het is wel eens voorgekomen dat er een bedrag van bijna 3 cijfers miste..
pi_104472504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:48 schreef mothergoose het volgende:
nou over 3 of 11 euro zou ik niet zeuren.. maar het is wel eens voorgekomen dat er een bedrag van bijna 3 cijfers miste..
Hoezo niet? Je hebt er toch voor gewerkt, is weer 2 pakjes sigaretten haha. Als ze dat 10x doen is het toch al 110¤.
pi_104473375
Ja inderdaad; geld is geld :P 11 euro zou betekenen dat ik bijna 2 uur onbetaald gewerkt zou hebben.

Word hopelijk vandaag nog gebeld voor een ritje. Denk dat ik rond 3 uur zelf al ga bellen, dat ik een mooie rit krijg. Doelstelling is een auto van minimaal ¤30.000,-; ik laat weten of dat gaat lukken. :D
pi_104474330
Ik heb afgelopen maand het tanken zelf voorgeschoten, maar op het strookje is daar niets van te zien. Heb uiteraard een bon opgestuurd, maar staat dit normaliter expliciet aangegeven?

Zie wel onkostenvergoeding staan, dat is 2,45 :') Wat houdt dat in?
pi_104475042
Onkosten is 35 cent per rit voor printen ed.

Ik ben net thuis van Krimpen aan den IJssel - Arnhem - Krimpen aan den IJssel. Was wel een relaxte rit. In Krimpen een busje met winterbanden ophalen, in Arnhem die banden dumpen en met het busje weer terug.
Word net nog gebeld voor een spoedje, dus ik ga ook meteen weer weg :D
pi_104475116
Mannenberoep dit. Ik ben blijkbaar de heer A. P. :')
pi_104475550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Onkosten is 35 cent per rit voor printen ed.

Ik ben net thuis van Krimpen aan den IJssel - Arnhem - Krimpen aan den IJssel. Was wel een relaxte rit. In Krimpen een busje met winterbanden ophalen, in Arnhem die banden dumpen en met het busje weer terug.
Word net nog gebeld voor een spoedje, dus ik ga ook meteen weer weg :D
Spoedje rotterdam Vianen? Dat is mijn rit. Wat een gedonder. Eerste rit ging prima, was ruim op tijd op Utrecht cs om naar rotterdam te gaan toen er werd omgeroepen dat er een spoorbrug was aangevaren. Advies; reis via Amsterdam naar Rotterdam. Ik in de trein naar Amsterdam, stopt de trein op Bijlmer omdat ie niet verder kon. Er was er iemand levensmoe geworden. Ik in een andere trein naar Schiphol om van daaruit naar Rotterdam te gaan. Die reed ook niet. Toen naar Amsterdam CS, hoorde ik dat de fyra toeslagvrij was. Maar toen was het al zo laat dat m'n rit gecanceld werd. Zit nu in de trein op weg naar huis. Gedoe ook altijd.
pi_104475754
Hehe ik had er ook last van maar dan op Rotterdam. Als ik dat geweten had, had ik die rit wel even kunnen doen... had me heel wat tijd gescheeld.

Maar mijn salaris :o dat valt even goed mee. Ruim boven de 500. En zo te zien hebben ze de tankkosten ook weer eens meteen meegestort. Staan op de strook als voorkosten tbv klant.
pi_104475765
Ik heb laatst mijn rijtest gehad in Breda, en ben nu ook aangenomen als hiker voor EW. Ik woon in de omgeving Apeldoorn.

Ik heb morgen mn eerste dag gepland. Nu maar zien of ik wordt gebeld. Wellicht is het nog wel heel kort dag, maar ik ben benieuwd.

(wat een vertragingen trouwens weer vandaag, echt beroerd :') )
gewillig
pi_104475944
Net terug van mijn ritjes. Moest overstappen op schiphol na m'n laatste ritje dus ik denk, hmm lekker over een kwartier thuis. NOT, wil de trein instappen, "door een aanrijding met een persoon is er naar Leiden geen treinverkeer meer mogelijk". Dus terug en via Sloterdijk en Haarlem met een uur en drie kwartier vertraging toch nog in Leiden gekomen. Voor de uren, zeggen we dan maar.

En na de Opel Corsa van vandaag, nog steeds... wat maakt Opel een kutstoelen zeg.
pi_104476737
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef Riddah het volgende:
Ik heb laatst mijn rijtest gehad in Breda, en ben nu ook aangenomen als hiker voor EW. Ik woon in de omgeving Apeldoorn.

Ik heb morgen mn eerste dag gepland. Nu maar zien of ik wordt gebeld. Wellicht is het nog wel heel kort dag, maar ik ben benieuwd.

(wat een vertragingen trouwens weer vandaag, echt beroerd :') )
En anders kun je zelf ook nog bellen he :) Heb je meer kans dat je een beetje een leuke rit krijgt. Ben je de hele dag beschikbaar of één dagdeel?
pi_104477702
Indicatieve aanschafprijs ¤ 33.502

Gelukt :D Ford Mondeo 2.0 van Alkmaar naar Den Bosch. Wel een relaxte rit! Gaat alleen niet heel veel tijd in zitten, maar heb ik ook niet echt behoefte aan. Als ik het een beetje fatsoenlijk plan kan ik vanaf Den Bosch naar Alkmaar Noord (Waar ik woon) blijven zitten in de trein. Ideaal.
pi_104478304
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

En anders kun je zelf ook nog bellen he :) Heb je meer kans dat je een beetje een leuke rit krijgt. Ben je de hele dag beschikbaar of één dagdeel?
Zelf bellen op je eerste dag in dienst?? :P
pi_104478347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:04 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, maar dat is dan ook gebruikelijk bij Autoreset.
pi_104478501
quote:

[..]

Ook gedaan bij Autoreset. Bel eigenlijk altijd zelf.

Net weer gebeld, morgen
Woerden - Raamsdonksveer en
Raamsdonksveer - Groningen.

Eerste rit een Citroën C1 en 2e rit nog niet bekend.
.
pi_104478833
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef RangeRover het volgende:
Net terug van mijn ritjes. Moest overstappen op schiphol na m'n laatste ritje dus ik denk, hmm lekker over een kwartier thuis. NOT, wil de trein instappen, "door een aanrijding met een persoon is er naar Leiden geen treinverkeer meer mogelijk". Dus terug en via Sloterdijk en Haarlem met een uur en drie kwartier vertraging toch nog in Leiden gekomen. Voor de uren, zeggen we dan maar.

En na de Opel Corsa van vandaag, nog steeds... wat maakt Opel een kutstoelen zeg.
Hoe was de test? Wat kan ik de eerste van december zoal verwachten? Mag anders ook via pm;)
pi_104478978
quote:

[..]

Heb ik ook gedaan. Werd bij bij zelfs aangeraden bij het gesprek. Dan laat je meteen even van je horen en weten ze dat je er bent.
pi_104480543
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef Franknfurter het volgende:
Mannenberoep dit. Ik ben blijkbaar de heer A. P. :')
Ach ja, ik heb een paar keer een brief van EW gekregen met als aanhef 'beste Jeroen' terwijl mijn voornaam niet eens op Jeroen lijkt. :')
  donderdag 17 november 2011 @ 17:31:57 #251
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104481341
Niet gebeld voor morgen. Helaas pindakaas.

EW heeft trouwens twee keer dezelfde onkosten uitbetaald, zullen ze volgende maand wel weer verrekenen.
#26 || Luciano da Silva
pi_104482569
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:24 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan. Werd bij bij zelfs aangeraden bij het gesprek. Dan laat je meteen even van je horen en weten ze dat je er bent.
Werd mij ook aangeraden maar heb de test echt deze week gehad. Dinsdag sta ik ook beschikbaar, dan bel ik maandag wel om een uur of 5. Ben wel benieuwd of ik niks ga vergeten maar in principe spreekt alles voor zich :P
gewillig
pi_104482740
Mijn pc-auto van vandaag (Heb hem al vanaf 12 uur thuis staan, en hoef pas om 9 uur weer te vertrekken).

Nee.
pi_104483803
XC90! Ik was er afgelopen dinsdag bijzonder tevreden over, niks te klagen :) Ook al was ie 5 jaar oud met 180K op de teller.
pi_104484612
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:48 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Spoedje rotterdam Vianen? Dat is mijn rit. Wat een gedonder. Eerste rit ging prima, was ruim op tijd op Utrecht cs om naar rotterdam te gaan toen er werd omgeroepen dat er een spoorbrug was aangevaren. Advies; reis via Amsterdam naar Rotterdam. Ik in de trein naar Amsterdam, stopt de trein op Bijlmer omdat ie niet verder kon. Er was er iemand levensmoe geworden. Ik in een andere trein naar Schiphol om van daaruit naar Rotterdam te gaan. Die reed ook niet. Toen naar Amsterdam CS, hoorde ik dat de fyra toeslagvrij was. Maar toen was het al zo laat dat m'n rit gecanceld werd. Zit nu in de trein op weg naar huis. Gedoe ook altijd.
Rotterdam - Vianen inderdaad, vanaf de welbekende verhuurder in Charlois. Gingen trouwens meerdere auto's daarheen.
Was nog wel een gedoe. Ik was om 1 uur klaar met die Krimpen - Arnhem - Krimpen, dus ik belde of er nog wat was. Was er niet, dus ik naar huis. Letterlijk 1 minuut voordat ik thuis ben (half 3 was het inmiddels) word ik gebeld of ik nog een Rotterdam - Vianen wil rijden. Dus ik zeg dat ik dat wel wil. Ik stap m'n huis binnen, word ik gebeld dat het veranderd word in Rotterdam - Amsterdam (voor de verhuurder inderdaad). Ok, prima.
Ik snel naar Charlois (bij deze bedank ik meteen m'n moeder voor het brengen O+ ). Alle formulieren waren daar heen gemaild, dus ik kreeg daar te horen om welke auto het ging ed. Ik de sleutel gekregen, snel de auto checken en weer terug voor de handtekening. Sta ik daar, zegt die vrouw van de verhuurder: je gaat toch naar Vianen! Die moet bij een bedrijf afgeleverd worden, dus z.s.m. De andere chauffeur is hier pas rond 4 uur (het was 3 uur), dus die sturen we naar Amsterdam omdat dat minder urgent is.
Dezelfde auto (Polo BM, heb ik altijd als ik daar ben ;( ), alleen OV'en vanaf Vianen duurt veel langer. Maar ja, uurtjes!
pi_104485397
Ook ik ga morgen weer op pad. Toevallig ook een Mondeo 2.0.

Lekker geen schade controleren zie ik.. Daar houden we van.
pi_104488133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef BetweenTheRays het volgende:
XC90! Ik was er afgelopen dinsdag bijzonder tevreden over, niks te klagen :) Ook al was ie 5 jaar oud met 180K op de teller.
Ja klopt! Over dat duiken in de neus wat hiervoor ter sprake kwam.. Ik merk er niks van. Misschien is die andere er een met een zwaardere motor ofzo?
Deze is ook al een paar jaartjes oud, maar heeft nog maar 60k km gereden, echt nog als nieuw.
Nee.
pi_104488297
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dezelfde auto (Polo BM, heb ik altijd als ik daar ben ;( ), alleen OV'en vanaf Vianen duurt veel langer. Maar ja, uurtjes!
Ik moet vaak A3'tjes en A4'tjes van daar naar Barneveld brengen :9
pi_104490375
Morgen een kort dagje in een 508sw en een skoda superb. Prima auto's.
pi_104493444
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:16 schreef Panthera. het volgende:

[..]

In 90% van de gevallen gaat het bij mij om een nieuwe Polo BM van daar naar de vestiging in Amsterdam :P
En laatst nog een Crafter :')
  donderdag 17 november 2011 @ 23:16:11 #261
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104497715
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Dimitri_ het volgende:
Mijn pc-auto van vandaag (Heb hem al vanaf 12 uur thuis staan, en hoef pas om 9 uur weer te vertrekken).

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks bijzonders aan. Ook al twee keer een D5 gehad op een hiker-rit.

Ik werd om half tien gebeld door een onbekend nummer zo bleek later, maar ik kon niet opnemen omdat ik op dat moment te horen kreeg van de trainer dat ik mijn basisplaats kwijt ben. Zou me niks verbazen dat het Easyway was, aangezien de rest die mij altijd onbekend belt van niks wist.
#26 || Luciano da Silva
pi_104500228
XC90 een keer voor EW gereden, toen wel met de 4.4 V8, en dat reed heel leuk! Maar misschien iets vertrokken beeld door dat monsterblok wat voorin lag!

Gisteren nog olie moeten bijvullen bij een afgeragde Transporter.. Dat spul is duur trouwens, 15euro voor een litertje
pi_104500366
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Niks bijzonders aan. Ook al twee keer een D5 gehad op een hiker-rit.

Ik werd om half tien gebeld door een onbekend nummer zo bleek later, maar ik kon niet opnemen omdat ik op dat moment te horen kreeg van de trainer dat ik mijn basisplaats kwijt ben. Zou me niks verbazen dat het Easyway was, aangezien de rest die mij altijd onbekend belt van niks wist.
Ik zeg ook niet dat het een bijzondere auto is, je ziet ze echt overal. Is volgensmij wel een van de meestverkochte SUV's. Neemt niet weg dat ik het echt een bijzonder fijne reisauto vind, heb er vandaag zo'n 500km mee gereden. 4*125km.
Nee.
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:48:32 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104500890
Ik vind de XC90 saai. Zelfs het huidige model ziet er verouderd uit. Nee, dan de nieuwe X5 O+
#26 || Luciano da Silva
pi_104500943
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind de XC90 saai. Zelfs het huidige model ziet er verouderd uit. Nee, dan de nieuwe X5 O+
Dat ben ik met je eens, maar voor een spannend design moet je niet sowieso niet bij Volvo zijn.
Ik heb nog nooit met een X5 gereden, heb alleen ervaring met een X6. Die rijdt ook fijn, maar vond de besturing vrij vaag door de elektronische stuurbekrachtiging. Het sturen ging gewoon te licht, beetje onnatuurlijk. Verder wel een superbak hoor.
Nee.
pi_104502324
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:22 schreef Mallet het volgende:
Ook ik ga morgen weer op pad. Toevallig ook een Mondeo 2.0.

Lekker geen schade controleren zie ik.. Daar houden we van.
Hopelijk niet dezelfde als dat ik heb :P Ook een Mondeo 2.0 hierrrr.
pi_104503933
Sowieso SUV's :')
Neem dan meteen een Cadillac Escalade, dat is tenminste een auto!
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:35:54 #268
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104504178
Godsklere, krijg me daar toch even een spoedrit vandaag. Oude Pekela - Breda. Over uren maken gesproken.
#26 || Luciano da Silva
pi_104505181
Teringbedrijf. Voor de zoveelste keer dat een auto dubbel is geboekt. Kan ik weer naar huis.

Sorry voor het ongemak zegt ie :')
pi_104505200
Dat heb ik in ruim 2 jaar bij EW nog maar 1 keer gehad en uiteindelijk kreeg ik de auto nog mee ook :o
pi_104505478
Een dubbele boeking heb ik nog nooit gehad, wel vaak gehad dat de auto er gewoon niet was of niet opgehaald hoefde te worden.
pi_104505718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef enpe het volgende:
Een dubbele boeking heb ik nog nooit gehad, wel vaak gehad dat de auto er gewoon niet was of niet opgehaald hoefde te worden.
Ik 1 keer, toen stond ik er samen met een 65+'er van AR :D
pi_104505843
Ik heb mijn Mondeo net afgeleverd en nu op naar Amsterdam.
pi_104505887
Die nieuwe mondeo's zijn toch wel echt klassenwagentjes hoor. Ontzettend lekker om in te rijden en een heerlijk stuur.
pi_104506171
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:46 schreef Mallet het volgende:
Ik heb mijn Mondeo net afgeleverd en nu op naar Amsterdam.
Waar moest je die Mondeo ophalen? :P Mijne was dubbel geboekt.

Mailtje gestuurd en mijn ongenoegen geuit. Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door -tape- op 18-11-2011 11:14:48 ]
pi_104506668
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Verhaal
Pff.. Ik heb ook wel eens dat ik kort achter elkaar gebeld wordt omdat er iets kleins veranderd wordt maar dit is wel heel erg. Gelukkig dat je iig kon rijden, want..

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef -tape- het volgende:
Teringbedrijf. Voor de zoveelste keer dat een auto dubbel is geboekt. Kan ik weer naar huis.

Sorry voor het ongemak zegt ie :')
Heb ik zelf nog nooit gehad (gelukkig) want dat lijkt me toch best zuur.
Zei iemand hier pas niet dat hij ging opzoeken of dat wel zomaar mocht/kon?

quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:12 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja klopt! Over dat duiken in de neus wat hiervoor ter sprake kwam.. Ik merk er niks van. Misschien is die andere er een met een zwaardere motor ofzo?
Deze is ook al een paar jaartjes oud, maar heeft nog maar 60k km gereden, echt nog als nieuw.
Dat duiken had ik ook geen last van idd.
Het is idd een vrij saaie auto maar vind hem verder wel prima.
Heb ook 2x moeten chauffeuren in een C5. Echt niks bijzonder qua uiterlijk en motoriseren, maar rijdt echt heel erg fijn, had ik totaal niet verwacht.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:16 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Barneveld heeft best veel leuk spul staan! Heb er een keer vestigingswerk moeten doen, toen veel 3-series waaronder 335i, wat 5 series, ook XC 90, Opel GT etc. Prima te doen!
pi_104506927
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:17 schreef BetweenTheRays het volgende:
Heb ik zelf nog nooit gehad (gelukkig) want dat lijkt me toch best zuur.
Zei iemand hier pas niet dat hij ging opzoeken of dat wel zomaar mocht/kon?
Lijkt mij ook niet, maar daar heb ik geen verstand van. Ik wacht even het mailtje af, als dat een beetje fatsoenlijk is dan maak ik mij er niet druk om. Anders vraag ik het even in dit subforum.
pi_104507837
Net gebeld voor vestigingswerk. Van 3 tot half 12. Wut? :')
pi_104507917
Half 12 als in 23:30? Teringjantje, moet je ook maar net willen dan. Geaccepteerd?
pi_104508783
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:58 schreef Jorian29 het volgende:
Half 12 als in 23:30? Teringjantje, moet je ook maar net willen dan. Geaccepteerd?
Ja, als in 's avonds. Nee :) Had een rit (zie hierboven) en daar heb ik de rest van mijn dag omheen gepland. Heb dus al afspraken staan vanavond.
pi_104509730
Wat verstaan jullie eigenlijk onder vestigingswerk? Nog nooit hoeven doen.
Nee.
pi_104510169
Werken op locatie. Bijvoorbeeld het wassen/tanken/parkeren van auto's bij een garage. Kan van alles zijn eigenlijk.
pi_104510815
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:56 schreef -tape- het volgende:
Net gebeld voor vestigingswerk. Van 3 tot half 12. Wut? :')
Mooie tijden! Welke vestiging doet dat dan? Ik zou het wel geaccepteerd hebben als ik zou kunnen denk ik.
pi_104511389
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:33 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Mooie tijden! Welke vestiging doet dat dan? Ik zou het wel geaccepteerd hebben als ik zou kunnen denk ik.
Geen idee, had gelijk nee gezegd.

Autoreset hè.
pi_104511766
Ik heb dus gister heel veel gereisd voor een rit die uiteindelijk gecanceld werd. Aparte ritbon?

Ook al gebeld voor maandag. Aan de telefoon waren het twee ritjes, ik die bekeken en alvast de trafors geprint, krijg ik een smsje dat er nog een derde rit aan toe is gevoegd. Mooi uren maken dus!

[ Bericht 52% gewijzigd door Jorian29 op 18-11-2011 14:22:59 ]
pi_104512693
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:04 schreef Jorian29 het volgende:
Ik heb dus gister heel veel gereisd voor een rit die uiteindelijk gecanceld werd. Aparte ritbon?

Ook al gebeld voor maandag. Aan de telefoon waren het twee ritjes, ik die bekeken en alvast de trafors geprint, krijg ik een smsje dat er nog een derde rit aan toe is gevoegd. Mooi uren maken dus!
Als een rit niet doorgaat vul ik altijd een aparte ritbon in.
pi_104512871
Heb ik ook maar gedaan, met een mooi ingewikkeld verhaal erbij. Ach, als de uren maar betaald worden vind ik alles prima.
pi_104513090
Altijd een aparte ritbon invullen voor iedere rit, ook als hij geannuleerd is. Bij opmerkingen rit geannuleerd is echt voldoende.
pi_104513285
Ik wacht weer geduldig af voor maandag :Y
pi_104513788
Ik voor dinsdag, woensdag, donderdagavond en vrijdag :Y
pi_104513808
:D

Worden PC's al zo vroeg van te voren ingepland?
pi_104513851
Wisselt heel erg. Wordt meestal gewoon een dag van tevoren gebeld, maar ben ook wel eens een week van tevoren gebeld. Sowiezo reserveren klanten voor PC ritten eerder dus kunnen ze ook eerder inplannen.
pi_104514823
Oh fijn. Hoor net dat de tentameninzage op dinsdag is tussen 14.00 en 15.00. Wilde eigenlijk de hele dag gaan werken. Maar wie weet hebben ze een ritje met precies op die momenten wachttijd, zou wel heel ideaal zijn.
pi_104515023
Ik ga altijd alleen naar inzages als ik tussen de 5.0 en 5.4 heb om nog wat te sprokkelen voor een 5.5 :') Als ik het gehaald heb vind ik het allang best, als ik lager heb dan heb ik meestal niet goed genoeg geleerd :P
pi_104515144
Ik moet 1 deelcijfer omhoog praten van een 6.0 naar een 6.2 om overall een 7 te staan ipv een 6.
Voor een ander vak moet ik proberen het deelcijfer voor een opdracht met 0.075 te verhogen om een 8 te staan ipv een 7. Beide wel het proberen waard.
pi_104515510
Dat is inderdaad wel het proberen waard ja. Vooral die laatste. Ook een kutdocent eigenlijk, dat ie niet gelijk dat kleine beetje er bij doet :')
pi_104515651
Komt waarschijnlijk omdat het vak was opgesplitst in twee delen die totaal apart van elkaar werden gedoceerd..
pi_104515742
Ah, dan is het al beter te begrijpen ja.
pi_104515755
Ben nog steeds niet gebeld trouwens :'(
pi_104515797
Maandag Utrecht - Middelburg in een Insignia :)
pi_104516394
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Maandag Utrecht - Middelburg in een Insignia :)
En terug?

-en hier verder-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')