Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!
Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!! -Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval niet per se de namen van de leasemaatschappijen, maar van bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: rond de 1250 Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als hikers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Ik lurk ook weer wat mee De laatste tijd maak ik lange dagen (12 uur of langer / privé chauffeur), verdient wel lekker natuurlijk, maar dan is zo'n dag toch best zwaar. Vooral als je geconcentreerd de ochtend- en avondspits doorrijdt. In de OP zie ik trouwens vooral hikers, hangen hier geen privé chauffeurs rond?
Op donderdag 10 november 2011 19:02 schreef Dalliance het volgende: Ik lurk ook weer wat mee De laatste tijd maak ik lange dagen (12 uur of langer / privé chauffeur), verdient wel lekker natuurlijk, maar dan is zo'n dag toch best zwaar. Vooral als je geconcentreerd de ochtend- en avondspits doorrijdt. In de OP zie ik trouwens vooral hikers, hangen hier geen privé chauffeurs rond?
BetweenTheRays of zoiets is ook PC, maar die staat niet in de OP.
Wat een toepasselijke ad trouwens onder dit topic (van 'de grote oranje leasemaatschappij').
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2011 19:28:18 ]
Op donderdag 10 november 2011 19:02 schreef Dalliance het volgende: Ik lurk ook weer wat mee De laatste tijd maak ik lange dagen (12 uur of langer / privé chauffeur), verdient wel lekker natuurlijk, maar dan is zo'n dag toch best zwaar. Vooral als je geconcentreerd de ochtend- en avondspits doorrijdt. In de OP zie ik trouwens vooral hikers, hangen hier geen privé chauffeurs rond?
Morgen een ritje Keulen-Meerkerk in een V50 1.6. Helaas niet echt knallen op de Autobahn dus. Wel knallen in de trein. 200km/h met de ICE. Helaas ook hier geen topsnelheid.
Wel een hoop geregel zeg, trein reserveren en zulks. En flink wat voorschieten. Maar ik ga wel een aantal uren maken gelukkig!
Haha als ze dat er bij zetten moet het wel heel erg zijn.
En, hoe vies was ie?
quote:
Alle andere berichten op de laatste pagina van vorige topic.
quote:
Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef Irritatie100 het volgende: Wordt net gesmst voor vestigingswerkzaamheden voor morgen in Rotterdam. Misschien dat ik dat wel ga doen, anders vraag ik wel of er andere ritjes zijn. Heb ze dan toch aan de lijn.
Ik ook, maar dan voor maandag in Nieuwegein. Mooi niet!
quote:
Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef Irritatie100 het volgende: Weet niet of iemand mij kan helpen, maar de ritinfo voor m'n 2e rit is een beetje vaag. Ze hebben het over een auto afleveren bij DL of ophalen bij DL. Voor beiden heb je een ander transportformulier nodig. Alleen ik haal de auto op bij een bedrijf en lever hem af bij een Audi-dealer. Wat dan?
Je moet ze beide meenemen. Eén invullen en tekenen bij ophalen, de ander bij afleveren. Als het goed is is je schadenotatie hetzelfde.
[ Bericht 23% gewijzigd door Hojdhopper op 10-11-2011 20:23:10 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Morgen een ritje Keulen-Meerkerk in een V50 1.6. Helaas niet echt knallen op de Autobahn dus. Wel knallen in de trein. 200km/h met de ICE. Helaas ook hier geen topsnelheid.
Wel een hoop geregel zeg, trein reserveren en zulks. En flink wat voorschieten. Maar ik ga wel een aantal uren maken gelukkig!
[..]
Je moet ze beide meenemen. Eén invullen en tekenen bij ophalen, de ander bij afleveren. Als het goed is is je schadenotatie hetzelfde.
Nice Dat zijn wel de leukere dagen
[..]
Als hij het over het bedrijf heeft waar ik denk dat hij het over heeft is dat niet het geval. Voor het inleveren in Oldenzaal heb je daar een transportformulier van een ander bedrijf nodig die de schadecontrole doet. Als je voor dat bedrijf zelf rijdt heb je het formulier van DL zelf nodig (volgens mij is er daar maar één van).
Morgen lekker weer een 5 serie mee, daarna een opel corsa. Ook prima. Eindelijk weer een iPhone, dus snel even navi erop zetten en geen gezeik meer met routebeschrijvingen enzo
Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Chapelle het volgende: Morgen lekker weer een 5 serie mee, daarna een opel corsa. Ook prima. Eindelijk weer een iPhone, dus snel even navi erop zetten en geen gezeik meer met routebeschrijvingen enzo
Nice, beetje motor?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Nice vanuit Keulen. Daar heb ik een keer een V50 1.6 gebracht, moet je naar Meerkerk snelweg? Want dan zou het zomaar dezelfde kunnen zijn En ik heb Hojd en Panthera even een PM gestuurd over het bedrijf
Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Irritatie100 het volgende: Nice vanuit Keulen. Daar heb ik een keer een V50 1.6 gebracht, moet je naar Meerkerk snelweg? Want dan zou het zomaar dezelfde kunnen zijn En ik heb Hojd en Panthera even een PM gestuurd over het bedrijf
Er is trouwens ook een nieuwe telefoniste. Ik dacht al zoiets toen ik haar aan de lijn had (kon de naam niet goed verstaan) maar we hebben een nieuwe collega op de centrale
Op donderdag 10 november 2011 23:03 schreef joppie_saus het volgende: Doordeweekse vrijdag? Maar ik heb het inderdaad wel eens rustiger gehad. Ik werd nu om kwart voor 5 overigens pas gebeld, had het niet meer verwacht.
Doordemaandse vrijdag eigenlijk Geen maandwissel dus.
Jij word nooit later dan kwart voor vijf gebeld? ik werd vandaag om vijf over half 6 gebeld en vaak genoeg ook na vijven.
Stond morgen reserve, mag morgen ook weer opdraven Blijft voor mij altijd spannend wat de ritten worden, krijgen ze pas op de vestiging. Moesten speciaal mij hebben, dus zal wel weer inwerken worden ofzo
Mensen van Autoreset; Dat stukje over dat vergeten van die sleutels Dit krijg je toch te horen als je die rit aangeboden krijgt? Hoe kun je alsnog zo stupide zijn om dan die sleutel in je auto te laten liggen.
Gister trouwens een lekke band met mijn eigen auto, ik ga toch echt maar even oefenen met het banden wisselen, want wachten op de ANWB (gelukkig wel thuis) is ook niet echt prettig als je langs de weg staat.
Op vrijdag 11 november 2011 07:51 schreef -tape- het volgende: Mensen van Autoreset; Dat stukje over dat vergeten van die sleutels Dit krijg je toch te horen als je die rit aangeboden krijgt? Hoe kun je alsnog zo stupide zijn om dan die sleutel in je auto te laten liggen.
Gister trouwens een lekke band met mijn eigen auto, ik ga toch echt maar even oefenen met het banden wisselen, want wachten op de ANWB (gelukkig wel thuis) is ook niet echt prettig als je langs de weg staat.
Haha ja, heb ik gelezen. Zou me niks verbazen als een senior dat heeft gedaan. Studenten krijgen vaak de naam niet netjes te zijn, maar bij AR heb ik al meerdere keren meegemaakt dat juist die senioren en onverzorgd bij lopen en zich niet aan de opdracht houden..
Sta bij een tankstation op te warmen. Wat is het irritant als je op hetzelfde industrieterrein moet zijn maar anderhalf uur wachttijd hebt. En de enige bus naar het centrum reed ook net voorbij.
Heb nog geluk dat hier een bemand station zit, want buiten is het koud.
Nice, kon meerijden met iemand die toevallig naar Emmen moest. Scheelt een uur! Kreeg koffie enzo, toffe mensen. Alle busaansluitingen kwamen ook precies uit.. dus ben heeeeeeeel snel weer thuis Kort dagje dus
Meh. Moest voor het bedrijf waarvoor je naar EW moet bellen na controle rijden. Kreeg op de snelweg een steentje tegen de ruit, klein putje. En ook nog een krasje op het dak over het hoofd gezien. Verder wel echt 10 miniscule krasjes en gebruikssporen genoteerd, werden ook allemaal nagelopen... Benieuwd of ik daar nog wat van hoor.
Ik zit in een lekker warme bus en pas nu gps fix op mijn telefoon.... Lexus Ct was lekker wagentje om te rijden. Nu nog 3,5 uur ov naar huis, geen ritje meer gekregen vanaf hier.
Nog even over de ranzige auto van gister, ik had geen tijd meer om het hier te posten... Het bleek uiteindelijk goddank wel mee te vallen allemaal. De stoelen, het stuur en de pook waren iig nog schoon. Maar voor de rest leek de eigenaar het bos mee de auto in genomen te hebben ... Ik moet trouwens zeggen dat die auto behoorlijk zenuwachtig reed, en als ik op de rem trapte begon ie te hobbelen
Was een moeizaam dagje. Het begon allemaal goed en was netjes op tijd in rdv. Misschien Pizzabodem tegengekomen, stond jij toevallig achter mij in de portocabin? Ik had een bruine jas aan en was er rond 10.40! Toen naar mijn 2e adres in Houten. Adres bleek niet te kloppen en ben zowel door de receptie als de planning van AR wel 3x een andere kant opgestuurd Toen net de bus gemist, dus een half uur moeten wachten bij de Vleugelboot. Dat is met deze kou geen pretje, je kunt niet eens ergens zitten.. Ondertussen nog een spoedje gekregen Nieuwegein - Meerkerk in een A4. Kentekenpapieren waren niet aanwezig, dus heb daar ook nog een half uur staan wachten en bellen. Nu eindelijk in de bus naar huis
Op vrijdag 11 november 2011 13:27 schreef Panthera. het volgende: Meh. Moest voor het bedrijf waarvoor je naar EW moet bellen na controle rijden. Kreeg op de snelweg een steentje tegen de ruit, klein putje. En ook nog een krasje op het dak over het hoofd gezien. Verder wel echt 10 miniscule krasjes en gebruikssporen genoteerd, werden ook allemaal nagelopen... Benieuwd of ik daar nog wat van hoor.
Dat had ik dus ook een keer. Gelukkig was het een afmelding, maar bij die leasemaatschappij ligt de verantwoordelijkheid dus echt bij de chauffeurs. Heb ze heel soms, ik heb dan liever de maatschappijen waar je geen schades hoeft te noteren.
Vanaf volgende week weer lekker veel werken tot en met m'n stage, rooster is ideaal. Bijna altijd 4 dagen in de week vrij. $$$
Dat had ik dus ook een keer. Gelukkig was het een afmelding, maar bij die leasemaatschappij ligt de verantwoordelijkheid dus echt bij de chauffeurs. Heb ze heel soms, ik heb dan liever de maatschappijen waar je geen schades hoeft te noteren.
Vanaf volgende week weer lekker veel werken tot en met m'n stage, rooster is ideaal. Bijna altijd 4 dagen in de week vrij. $$$
Heb je er nog wat van gehoord?
Ik kan echt boos worden om zulk soort dingen. Ik vind het prima om schade te controleren en snap waarom we het moeten doen, maar we zijn toch helemaal niet opgeleid voor een expert schade controle?
Maar goed, de man die de auto innam was wel aardig, heeft me nog een lift gegeven naar het station zelfs. Denk dat het wel losloopt, maar wel weer een waarschuwing voor als je voor dat bedrijf moet rijden...
Nee, ik heb nog nooit iets gehoord over enige schade die ik over het hoofd zou hebben gezien. Dus maak je niet teveel zorgen, jij kan er niks aan doen dat dat steentje op je voorruit komt. Als je nou je hele voorkant in de prikkelbosjes had geragd, tja, ander verhaal. Bovendien staat de handtekening van die meneer toch op je trafor? Dan was het ook wel een beetje zijn verantwoordelijkheid om te kijken of de schades overeenkomen, tenzij je die schades nog snel hebt opgeschreven en er dus een verschil zit tussen de trafor bij vertrek en de trafor bij aankomst.
Maar volgens mij is het meer bangmakerij, ik hoor weinig verhalen dat er eigen risico's aangeboord moeten worden.
Had vanochtend een megane van 8 maanden jong mee. Dat ding leek wel een zwijnenstal. Overal zand, beide achterlichten misten glas, krass. en buiten en in interieur. En plakkend stuur+pook. Hele tijd de melding 'onderhoud' tussen de tellers
Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Pizzabodem het volgende: Ik was er ook rond die tijd. Had ook een bruine leren jas aan. Voor mij stond idd ook iemand met een bruine jas, volgens mij met gmail(uu) printjes...
Klopt, dat was ik! Had ook wel zo'n vermoeden dat jij het was, maar om nou te vragen "hee, ben jij toevallig Pizzabodem op Fok!" is ook een beetje
Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef Jorian29 het volgende: Nee, ik heb nog nooit iets gehoord over enige schade die ik over het hoofd zou hebben gezien. Dus maak je niet teveel zorgen, jij kan er niks aan doen dat dat steentje op je voorruit komt. Als je nou je hele voorkant in de prikkelbosjes had geragd, tja, ander verhaal. Bovendien staat de handtekening van die meneer toch op je trafor? Dan was het ook wel een beetje zijn verantwoordelijkheid om te kijken of de schades overeenkomen, tenzij je die schades nog snel hebt opgeschreven en er dus een verschil zit tussen de trafor bij vertrek en de trafor bij aankomst.
Maar volgens mij is het meer bangmakerij, ik hoor weinig verhalen dat er eigen risico's aangeboord moeten worden.
Hij heeft het volgens mij wel op zijn kopie gezet. Maar ja, het zal ook wel. Ga me er niet meer druk om maken.
Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Irritatie100 het volgende: Nice vanuit Keulen. Daar heb ik een keer een V50 1.6 gebracht, moet je naar Meerkerk snelweg? Want dan zou het zomaar dezelfde kunnen zijn En ik heb Hojd en Panthera even een PM gestuurd over het bedrijf
Hahaha wat toevallig. Die was het inderdaad.
Alles ging flink soepel! De trein, de metro.. het sloot allemaal aan dus alles volgens schema. Op de Autobahn op zijn staart getrapt dus dat ging ook vlot. Maarr... rij ik verdomme 10 km voor Meerkerk verkeerd. Ik kwam vanaf de A15 en het zat in mijn hoofd dat Meerkerk tussen Gorinchem en Breda lag. Stomme fout, dus ik keer om. Staat er file. Hierdoor dus drie kwartier langer erover gedaan. Dat was best een faal! Verder een lekker dagje. Waren alle treinen in NL maar zoals de ICE.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Lekker dagje gehad. De Passat was heerlijk. Full option volgens mij met beige lederen bekleding, DSG-bak, stoelverwarming en Adaptive Cruise Control. Dat laatste was echt heerlijk, heb maar één keer moeten remmen omdat ik dacht dat de ACC niet ging ingrijpen maar dat deed hij zelfs alsnog, heerlijk systeem. Stoelverwarming was ook wel lekker met dit koude weer.
De Mégane die ik daarna moest ophalen viel weer wat tegen. Hele kale auto was het met een onbegrijpelijke achteraf ingebouwde cruisecontrol. Maar goed wel lekker dagje met +/- 450 KM en geen enkele trein van binnen gezien.
Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef RangeRover het volgende: Lekker dagje gehad. De Passat was heerlijk. Full option volgens mij met beige lederen bekleding, DSG-bak, stoelverwarming en Adaptive Cruise Control. Dat laatste was echt heerlijk, heb maar één keer moeten remmen omdat ik dacht dat de ACC niet ging ingrijpen maar dat deed hij zelfs alsnog, heerlijk systeem. Stoelverwarming was ook wel lekker met dit koude weer.
De Mégane die ik daarna moest ophalen viel weer wat tegen. Hele kale auto was het met een onbegrijpelijke achteraf ingebouwde cruisecontrol. Maar goed wel lekker dagje met +/- 450 KM en geen enkele trein van binnen gezien.
Lekker zo'n Passat. Ik heb nog nooit een auto met Adaptive Cruise Control gehad helaas.
Was iemand van hier vandaag rond 14:45 in Meerkerk? ik kwam namelijk 3 hikers tegen maar niemand zei ook maar hoi.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Begonnen in Rotterdam met een Trafic van het welbekende telecombedrijf. Alleen er zat een of ander wazig alarmsysteem in dat ik niet uitgeschakeld kreeg Zelfs toen ik de motor gestart had en al 30 reed ging ie luid toeterend af Uiteindelijk bleek er ergens in het handschoenenkastje een kastje te liggen met een knopje waarmee ik het uit kon zetten dus dat ging toen goed. Daarna Waalwijk - Krimpen a/d IJssel met een Peugeot 407, prima auto wel.
Lekker zo'n Passat. Ik heb nog nooit een auto met Adaptive Cruise Control gehad helaas.
Was iemand van hier vandaag rond 14:45 in Meerkerk? ik kwam namelijk 3 hikers tegen maar niemand zei ook maar hoi.
Het zijn niet voor niks hikers
Ik had net zoiets als jij, moest van Veenendaal naar Zwolle. Bij Arnhem dus de A50 op richting het noorden. Ik had de navigatie aan vanwege onbekend eindadres, die zei niks, maar ik ging met m'n nog slaperige kop zo vanaf de A12 de A50 op richting het zuiden (die afslag is een paar km eerder)
Vandaag in een C4 Picasso gereden, rijdt ook verrassend lekker.
Pff. Om 1723u een voicemail ingesproken door EW dat ze ritten voor me hadden maandag met de mededeling dat ze vastgehouden worden, dus ik bel terug om 1735u zijn de ritten alweer vergeven
Was een 520d dus instappertje. Maar reed prima hoor! Ook grappig die blikken van afgunst als je als 'broekie' ergens uitstapt om wat te eten in een dikke auto
Op vrijdag 11 november 2011 17:39 schreef joppie_saus het volgende: Pff. Om 1723u een voicemail ingesproken door EW dat ze ritten voor me hadden maandag met de mededeling dat ze vastgehouden worden, dus ik bel terug om 1735u zijn de ritten alweer vergeven
Mja ze willen er voor het weekend vanaf hé, half 6 gaan ze meestal dicht geloof ik.
Op vrijdag 11 november 2011 10:51 schreef -tape- het volgende: Moet nu wachten bij mijn garage/dealer.. Ach er is koffie en mooie 2e hands auto's.
Er staat hier een 650i 2007, 45.000¤. Als ik toch geld had gehad
Nice. Ik moest gisteren een auto afleveren bij zo'n automuseum o.i.d. in Raamsdonksveer. Kom ik binnenlopen staat er een lexus lfa van 7 ton. Als ik het geld toch had
Alles ging flink soepel! De trein, de metro.. het sloot allemaal aan dus alles volgens schema. Op de Autobahn op zijn staart getrapt dus dat ging ook vlot. Maarr... rij ik verdomme 10 km voor Meerkerk verkeerd. Ik kwam vanaf de A15 en het zat in mijn hoofd dat Meerkerk tussen Gorinchem en Breda lag. Stomme fout, dus ik keer om. Staat er file. Hierdoor dus drie kwartier langer erover gedaan. Dat was best een faal! Verder een lekker dagje. Waren alle treinen in NL maar zoals de ICE.
Klinkt goed. En zo'n fout van verkeerd rijden heb ik ook wel eens gemaakt. Heb je vaak bij plekken waar je vaak komt. Dan ga je op de autopilot en krijg je dat. Hoop dat ik binnenkort ook een naar het buitenland wordt gestuurd of voor een meerdaagse PC-rit (komende week wel vaak 2 dagen achter elkaar werken)
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef RangeRover het volgende: Lekker dagje gehad. De Passat was heerlijk. Full option volgens mij met beige lederen bekleding, DSG-bak, stoelverwarming en Adaptive Cruise Control. Dat laatste was echt heerlijk, heb maar één keer moeten remmen omdat ik dacht dat de ACC niet ging ingrijpen maar dat deed hij zelfs alsnog, heerlijk systeem. Stoelverwarming was ook wel lekker met dit koude weer.
Klinkt ideaal! Zou ik ook best wel eens willen uitproberen. Denk dat het het wel wat relaxeter maakt
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef Jorian29 het volgende: Nee, ik heb nog nooit iets gehoord over enige schade die ik over het hoofd zou hebben gezien. Dus maak je niet teveel zorgen, jij kan er niks aan doen dat dat steentje op je voorruit komt. Als je nou je hele voorkant in de prikkelbosjes had geragd, tja, ander verhaal. Bovendien staat de handtekening van die meneer toch op je trafor? Dan was het ook wel een beetje zijn verantwoordelijkheid om te kijken of de schades overeenkomen, tenzij je die schades nog snel hebt opgeschreven en er dus een verschil zit tussen de trafor bij vertrek en de trafor bij aankomst.
Maar volgens mij is het meer bangmakerij, ik hoor weinig verhalen dat er eigen risico's aangeboord moeten worden.
Als de CP op aankomst eenmaal zijn krabbel zet kunnen ze je volgens mij niks meer maken.
Als de CP op aankomst eenmaal zijn krabbel zet kunnen ze je volgens mij niks meer maken.
Ik weet niet. De schadeopname die je maakt is niet bindend (staat onderaan het formulier altijd). Dus als zij dat aan mij laten zien hebben en opgeschreven hebben weet ik niet hoe het zit.
Dat adaptive CC lijkt me trouwens ontzettend irritant. Ten eerste krijg je dus altijd remlichten en op de snelweg rem je niet. Ten tweede vertrouw je volledig op techniek, weet niet of ik dat durf
Op vrijdag 11 november 2011 14:06 schreef Pizzabodem het volgende: Ik groet jullie vanaf een winderig bedrijven terrein in groningen. Nu de bus vinden. Bij deze halte komt de bus pas 15.04...
Kon je de 73 niet nemen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ik was onderweg naar de halte van 73 (Osloweg) en toen bij de rotonde 200meter vanaf de halte kwam de bus voorbij gereden...
Toen maar 2 minuten doorgelopen naar PR Euroborg en daar de bus genomen. 13:50 vertrokken vanaf afleveradres, en 14:34 zat ik pas in een bus. Maar vertraging door verkeerde bus heb ik niet opgelopen, kwam gewoon binnen de door 9292ov (via een andere route) opgegeven tijd thuis aan.
Goed, laatst mail gekregen, 1 december sollicitatiegesprek in Breda. Maar nu de hamvraag: Wat zijn de do's en don't's in zo'n sollicitatiegesprek bij EW? Aangezien jullie de meeste ervaring hebben vraag ik het maar hier;)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef Kevindinhinho het volgende: Goed, laatst mail gekregen, 1 december sollicitatiegesprek in Breda. Maar nu de hamvraag: Wat zijn de do's en don't's in zo'n sollicitatiegesprek bij EW? Aangezien jullie de meeste ervaring hebben vraag ik het maar hier;)
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.
Edit: wie heeft de OP geschreven? Een gigantische taalfout, of ben ik nou gek
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.
Edit: wie heeft de OP geschreven? Een gigantische taalfout, of ben ik nou gek
dat stond ook in de mail die ik kreeg, maar ik ben op zoek naar inside information Gewoon over het rijden bijvoorbeeld. Waar moet je heen, wat moet je doen, wat wordt er van je verwacht etc.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
dat stond ook in de mail die ik kreeg, maar ik ben op zoek naar inside information Gewoon over het rijden bijvoorbeeld. Waar moet je heen, wat moet je doen, wat wordt er van je verwacht etc.
Veel te hard rijden, afsnijden en nooit richting aangeven.
Dan nemen ze je niet aan.
Nee serieus, als je gewoon fatsoenlijk rijdt en een goede indruk maakt tijdens het gesprek is er niks aan de hand. Ik vergat een keer vrij dom voorrang te verlenen van rechts, zag dat pas heel laat, was totaal geen probleem.
Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef Kevindinhinho het volgende: Goed, laatst mail gekregen, 1 december sollicitatiegesprek in Breda. Maar nu de hamvraag: Wat zijn de do's en don't's in zo'n sollicitatiegesprek bij EW? Aangezien jullie de meeste ervaring hebben vraag ik het maar hier;)
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.
Edit: wie heeft de OP geschreven? Een gigantische taalfout, of ben ik nou gek
Sorry....!!! Ik zal het verbeteren voor de volgende!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Komt vanzelf, ik had in mijn eerste maanden ook niks bijzonders. Op een gegeven moment had ik elke dag dat ik werkte een Audi of BMW of een keer een Mercedes en Alfa GT. Nu ben ik weer terug bij de Citroëns, Peugeots en Mitsubishus.
Van mijn laatste 6 auto's waren er 3 een 3-cilinder en de maximale motorinhoud was 1.6
Op zaterdag 12 november 2011 11:33 schreef Irritatie100 het volgende: Ik heb wel al een aantal Audi's gehad. Paar A6'en met de 2.0T, A5 2.0T ( ), A3 1.8T met DSG ( ), paar kale A4'en.
Audi's zijn ondertussen routine voor me, heb ondertussen denk ik een stuk of 15 gehad. 3 of 4 keer A6, stuk of 5 keer A4 en een hele rits A3'tjes.
Naast het feit dat er misschien nog mensen in de OP bijgeplaatst moeten worden, lijkt mij dat er nog wel meer aan de OP veranderd kan worden. Zo kan het kopje met overige chauffeursdiensten, zoals Brussaard en ABAZ wel helemaal weg, want niemand werkt hiervoor. In plaats daarvan zou ik graag een kopje met Autoreset zien, aangezien er inclusief ik er al 3 users van dit topic werken. Ik maak alvast de info voor je, dan hoef je het alleen nog maar te kopieren naar de OP
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Ook iets moois meegemaakt. Kom ik bij de klant na een tijdje lopen in de kou, doe ik mijn EasyWay mapje open, breekt de hele voorkant af. Door de kou is dat plastic dus zo hard geworden dat het bij beweging breekt
Op zaterdag 12 november 2011 14:32 schreef roflkartoffel het volgende: Ook iets moois meegemaakt. Kom ik bij de klant na een tijdje lopen in de kou, doe ik mijn EasyWay mapje open, breekt de hele voorkant af. Door de kou is dat plastic dus zo hard geworden dat het bij beweging breekt
Nu is mijn mooie EasyWay mapje stuk
Ik heb niet eens een mapje gekregen. En ook geen tas.
De zin bovenaan in subscript. Dit heb ik al een keer eerder aangegeven en volgens mij heeft hij er wel een tijdje goed gestaan. Klantnamen zijn wel degelijk de namen van de leasemaatschappijen. Puur vanuit ons perspectief zijn de leasemaatschappijen onze klanten en de bedrijven waar we komen de klanten van de leasemaatschappij (maar indirect ook weer van ons aangezien we namens de leasemij werken).
Lelijk idd. Door die bijtellingzooi kiezen de meeste voor die 'eco' en 'groene' auto's.. zo lelijk!
doe mij een dikke Mondeo Sport met automaat.. of een gloednieuwe VW Passat met die DSG, of de VW Sharan... die heb ik ook gehad, die zou ik wel elke dag willen! lekker telefoon via de bluetooth koppelen en de navi gebruiken die in de auto zit.
rijden voor easyway is nog nooit zo makkelijk geweet!
helaas hebben de Opel Astra's 1.6 die ik ook vaak moet rijden dit allemaal niet. mag al blij zijn dater uberhaupt een radio in zit zowat
Tja, logisch toch dat men voor eco-modellen kiest, scheelt nogal onder de streep. Je kan ze ook gewoon allemaal 25% bijtelling geven, dit is alleen maar mooi mee genomen.
Ach, als je altijd in leuke auto's zou rijden zou het ook minder 'speciaal' worden. Polo's zijn inderdaad oersaai, maar brengen je wel zonder problemen van A naar B. Tussendoor dan een keertje iets moois is dan des te leuker.
Een keertje als eerste rit een Polo BM met een driepittertje om vervolgens in een Porsche Cayenne te stappen, dat voelt fijn!
Ik neem aan dat je als privé chauffeur altijd in dikke auto's rijdt. Dan alsnog heb je in die categorie 'dure' en 'goedkope' modellen, dus ik denk dat je altijd wel een onderscheid kan maken, in welk segment je ook rijdt. Ik denk zeker niet dat het gaat vervelen als je alleen maar duurdere auto's zal rijden.
Het is dan altijd wel zo jammer als je weer in je eigen auto moet gaan stappen.
Aankomende periode heb ik maar 1 doordeweekse dag vrij, dus dat wordt wat minder werken. Ik ben niet echt van het skippen van school om te werken, dus het zal gewoon wat zuiniger moeten gaan.
Op zondag 13 november 2011 13:14 schreef -tape- het volgende: Ik neem aan dat je als privé chauffeur altijd in dikke auto's rijdt. Dan alsnog heb je in die categorie 'dure' en 'goedkope' modellen, dus ik denk dat je altijd wel een onderscheid kan maken, in welk segment je ook rijdt. Ik denk zeker niet dat het gaat vervelen als je alleen maar duurdere auto's zal rijden.
Nope, je rijdt zeker niet altijd in dure auto's. ik heb ook wel eens in een Fiat 500 gereden. Ik sprak een PC die regelmatig een klant in een of ander oude Daihatsu naar Duitsland rijdt en heb ook best wel regelmatig een middenklasser zoals een C5. Daarnaast veel A4/A6 in de prijsklasse wat je als hiker ook nog tegen kan komen. Natuurlijk is het over het algemeen wel duurder dan wat je als hiker rijdt maar je hebt ook best wel diverse auto's waar je in komt te rijden.
[ Bericht 5% gewijzigd door BetweenTheRays op 13-11-2011 13:41:39 ]
Nope, je rijdt zeker niet altijd in dure auto's. ik heb ook wel eens in een Fiat 500 gereden. Ik sprak een PC die regelmatig een klant in een of ander oude Daihatsu naar Duitsland rijdt en heb ook best wel regelmatig een middenklasser zoals een C5. Daarnaast veel A4/A6 in de prijsklasse wat je als hiker ook nog tegen kan komen. Natuurlijk is het over het algemeen wel duurder dan wat je als hiker rijdt maar je hebt ook best wel diverse auto's waar je in komt te rijden.
Oké verrassend! Had wel gedacht dat je toch minstens een A4 prijssegement reed. Maar de standaard ligt uiteraard wel een stuk hoger, gemiddeld gezien dan. Uitschieters heb je altijd.
Oké verrassend! Had wel gedacht dat je toch minstens een A4 prijssegement reed. Maar de standaard ligt uiteraard wel een stuk hoger, gemiddeld gezien dan. Uitschieters heb je altijd.
Oh en Autoreset
Nee, het kan nog best wisselen. Er zijn namelijk bedrijven die een etentje voor een aantal werknemers organiseren en ook chauffeurs daarvoor huren zodat er gewoon gedronken kan worden. Bij dat soort etentjes rij je nog wel eens middenmanagers die vrij standaard auto's rijden.
Ergens irriteert het me ook dat er best veel 65+ers zijn die dit gewoon doen om niet thuis te zitten en om bezig te zijn terwijl er weer een aantal EWers thuiszitten omdat er geen werk is die de centen gewoon hard(er) nodig hebben.
Op zondag 13 november 2011 23:31 schreef Mallet het volgende: Ergens irriteert het me ook dat er best veel 65+ers zijn die dit gewoon doen om niet thuis te zitten en om bezig te zijn terwijl er weer een aantal EWers thuiszitten omdat er geen werk is die de centen gewoon hard(er) nodig hebben.
Nou, meestal is een pensioen maar karig. Voor hen betekent dit misschien ook een (extra) vakantie of vaker uit eten. Prima toch
Zij zullen het ook niet altijd even leuk vinden dat wij onze OV kaart die we voor studie gekregen hebben gebruiken om geld mee te verdienen
Ik had voor de zomer een retourtje vanaf de oranje in Groningen. Toen ik terug kwam, kwam er ook net een 65+er aan die naar het station moest. Aangezien ik daar ook heen moest om iemand op te halen heb ik hem een lift gegeven. Hij vertelde toen dat hij wegens omstandigheden niet een volledig pensioen op gebouwd had, en dit werk dus nog echt nodig had. AR was ook één van de weinigen die mensen van zijn leeftijdsgroep aan nam.
Verder zei hij dat veel collega's het deden om uit de dagelijkse sleur te komen na hun pensioen, dus in die zin vind ik het vrij logisch dat ook ouderen nog in de auto stappen. Anders zitten ze thuis ook maar te zitten.
Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef joppie_saus het volgende: Ik had voor de zomer een retourtje vanaf de oranje in Groningen. Toen ik terug kwam, kwam er ook net een 65+er aan die naar het station moest. Aangezien ik daar ook heen moest om iemand op te halen heb ik hem een lift gegeven. Hij vertelde toen dat hij wegens omstandigheden niet een volledig pensioen op gebouwd had, en dit werk dus nog echt nodig had. AR was ook één van de weinigen die mensen van zijn leeftijdsgroep aan nam.
Verder zei hij dat veel collega's het deden om uit de dagelijkse sleur te komen na hun pensioen, dus in die zin vind ik het vrij logisch dat ook ouderen nog in de auto stappen. Anders zitten ze thuis ook maar te zitten.
Ik stond een keer op het station in Barneveld waar ook 2 oudere hikers stonden. Die waren echt overal over aan het klagen, over de auto's waarin ze reden, over AR, over de bedrijven waar ze kwamen, over het OV en dat ze soms zover moesten lopen.
Sinds wanneer houden ze je transportformulieren bij zich in Vianen? Had dat laatst ineens, stond er niet eens bij stil dat ik daarna nog dat autotransportformulier moest invullen Uiteindelijk wist ik het nog ongeveer wel omdat ik er net toen ik in de bus stapte aan dacht.
Ik stond een keer op het station in Barneveld waar ook 2 oudere hikers stonden. Die waren echt overal over aan het klagen, over de auto's waarin ze reden, over AR, over de bedrijven waar ze kwamen, over het OV en dat ze soms zover moesten lopen.
Ik woon vlak naast een begin- en eindpunt van een buslijn, maar daar komt maar 1 lijn. Daar moet ik altijd 15-20 minuten inzitten voordat ik bij een station ben, dus elke dag een ruime 30 minuten onbetaald werken. Nou hoorde ik laatst een buschauffeur tegen z'n collega zeggen dat er een andere lijn wordt ingekort en iets wordt omgeleid waardoor dat begin- en eindpunt ook bij "mijn" halte komt te liggen Elke dag een ruim half uur extra werktijd dus
Op maandag 14 november 2011 10:54 schreef Irritatie100 het volgende: Sinds wanneer houden ze je transportformulieren bij zich in Vianen? Had dat laatst ineens, stond er niet eens bij stil dat ik daarna nog dat autotransportformulier moest invullen Uiteindelijk wist ik het nog ongeveer wel omdat ik er net toen ik in de bus stapte aan dacht.
Al best lang, hoewel dat grietje in Vianen dan zegt dat zij er niks aan heeft en je dus vervolgens alsnog met die papiertjes de deur uitloopt. EW hoeft ze niet, Vianen hoeft ze niet, dus ik tyf ze altijd tussen de andere trafor's.
Laatste paar weken ben ik 3 keer in Vianen geweest, heb gewoon een notitie in m'n telefoon gemaakt van de kilometerstanden voor het autotransportding en de formulieren achter gelaten.
Hoop ik ook.. Van het allerlaatste geld op mijn rekening heb ik net genoeg kunnen tanken om de auto bij een Esso te kunnen krijgen vanmiddag. Maar ik ga uit van de 16e, zoals gewoonlijk.
Nog niet gebeld voor morgen. Vandaag leuk ritje gehad, in een oranje TNT bus inclusief versiering van de chauffeur. Knuffels, kentekenplaten met namen erop, etc etc
Ik vind Bleiswijk echt kut om te komen. Ligt hemelsbreed 15km van m'n huis, maar doe er 2.5 uur om er te komen Hoewel ik er al een tijdje niet geweest ben. Schijnt nu wel verbeterd te zijn. Ik ging altijd met bus 173 (dacht ik) vanaf Rotterdam Centraal, die doet er ongeveer een uur over. Nu schijn je vanaf Rotterdam Centraal met de metro naar Berkel Westpolder te moeten gaan en daar een andere bus te moeten nemen, wat een stuk sneller gaat.
Ben wel gebeld voor morgen, vestigingswerk weer in Nieuwegein. Maar ik heb geweigerd en heb gevraagd of ze me van de lijst af wil halen. Helaas niks anders maar ach, dat is het risico.
Vorige week in Nieuwegein was er ook zo'n jongen, zie ik die vandaag op mijn studie/bij mijn studievereniging. Best grappig!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Hojdhopper het volgende: Ben wel gebeld voor morgen, vestigingswerk weer in Nieuwegein. Maar ik heb geweigerd en heb gevraagd of ze me van de lijst af wil halen. Helaas niks anders maar ach, dat is het risico.
Ook gebeld voor vestigingswerkzaamheden, en ook geaccepteerd. Ik vind het prima werken daar... Of is dat heel gek?
Over Nieuwegein hoor ik eigenlijk vrij weinig positieve verhalen.... Ik woon gelukkig te ver weg daarvoor en word alleen gebeld voor de oranje rental service hier in Rotterdam en dat doe ik graag.
Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef MuurStraat het volgende: Vind dat de XC90 flink duikt als je remt, wat het lastig maakt om comfortabel te rijden voor de persoon achterin Jullie geen last van?
Bedankt voor de tip, ik ga het morgen ondervinden want heb nog nooit een XC90 gereden.
De keus is als volgt: een halfuur te vroeg én 20 minuten in de kou over Driebond lopen óf een kwartier eerder vertrekken, de bus die voor de deur stopt en een uur te vroeg.
die dealer is toch wel open, en ik denk dat de auto er ook al staat. heb al vaker gehad dat ik ergens tussen 10-1030 moest zijn, en dat de dealer zegt; je had ook wel eerder mogen komen hoor, we zijn open vanaf 0800
kies ik voor gemak, of kies ik voor zo dicht mogelijk bij de easywaytijden arriveren?
Op maandag 14 november 2011 23:08 schreef roflkartoffel het volgende: De keus is als volgt: een halfuur te vroeg én 20 minuten in de kou over Driebond lopen óf een kwartier eerder vertrekken, de bus die voor de deur stopt en een uur te vroeg.
die dealer is toch wel open, en ik denk dat de auto er ook al staat. heb al vaker gehad dat ik ergens tussen 10-1030 moest zijn, en dat de dealer zegt; je had ook wel eerder mogen komen hoor, we zijn open vanaf 0800
kies ik voor gemak, of kies ik voor zo dicht mogelijk bij de easywaytijden arriveren?
Gemak. En als de auto er nog niet is kun je lekker binnen wachten met een warm kopje koffie.
Tuurlijk. altijd kiezen voor het minste lopen als het significant is.
Vooral bij autodealers maakt het helemaal niks uit vaak. Die auto staat daar en de receptioniste tekent af. Bij gewone bedrijven of prive adressen is het soms nog wat anders, maar ook daar gewoon proberen.
Ik moest laatst ook bij een dealer zijn, volgens de gegevens om 10.00. Was er om 9.00, auto was er wel, maar moest nog op naam gezet worden (was een hele nieuwe).
Op dinsdag 15 november 2011 00:17 schreef Irritatie100 het volgende: Ik moest laatst ook bij een dealer zijn, volgens de gegevens om 10.00. Was er om 9.00, auto was er wel, maar moest nog op naam gezet worden (was een hele nieuwe).
En weer richting huis. Auto stond er gewoon, dus maar goed dat ik een uurtje eerder met de bus ben gegaan zodat ik letterlijk voor de deur kon uitstappen :p
Nu maar wachten op de trein in den haag cs. Aanrijding met een persoon ergens onderweg lees ik net dus hopelijk niet al te veel vertraging :p
Wat een fijne bak toch die 525i. De actieradius stond toen ik hem startte op 25km.. Toen ik de parkeergarage uitkwam op 13 en toen ik begon te rijden op 8.. Gelukkig was er een Esso na 5min rijden want ik zag het doemscenario al voor me.
Op dinsdag 15 november 2011 14:59 schreef Chapelle het volgende: Iemand zijn loon al binnen? Mallet, jij hebt toch ook ABN jij kan het me wel vertellen. Heb hier geen toegang tot mijn e-banking.
Wat een fijne bak toch die 525i. De actieradius stond toen ik hem startte op 25km.. Toen ik de parkeergarage uitkwam op 13 en toen ik begon te rijden op 8.. Gelukkig was er een Esso na 5min rijden want ik zag het doemscenario al voor me.
Haha maar als hij eenmaal vol zit is het heerlijk rijden Sowieso met afstand de snelste, duurste en meest luxueuze auto die ik voor EW gereden heb. Maar dat motorgeluid is echt lekker, heb de radio niet aangehad in die auto
Afijn, ik ben weer thuis. Werkdag van acht uur en maar liefst twee uur in de auto gezeten
Kom om negen uur aan vanochtend in Sappemeer, was de auto gisteren al opgehaald door een bergingsbedrijf. Dubbele boeking van de opdrachtgever dus Volgens het formulier, waar ik een kopie van meekreeg, was die wel naar Almere gebracht in plaats van Nieuwegein. Nou goed, het zal mij ook een rotzorg zijn.
Daarna door naar Amsterdam. Was de bedoeling. Ik in Amersfoort aangekomen, kon ik eerst niet verder omdat er weer iemand voor de trein moest springen. Liggen er geen blaadjes op de rails, dan liggen er wel weer mensen op. Idioten. Uiteindelijk om kwart over één in plaats van half één aangekomen in Amsterdam na een pleuris eind lopen, stonden daar vijftig identieke zwarte Polo Bluemotion's te wachten om opgehaald te worden. Zeker een keer zoveel waren al opgehaald. En allemaal vrouwelijke hikers daar om de één of andere reden .
Uiteindelijk was ik net voor vier uur terug in Groningen. Stervenskoud dat het is. Niet te doen in pantalon dit .
Op dinsdag 15 november 2011 17:01 schreef Jorian29 het volgende: Nog niet gebeld, wil wel graag werken morgen. Denk dat het nu al wel te laat is om te bellen?
Op dinsdag 15 november 2011 14:59 schreef Chapelle het volgende: Iemand zijn loon al binnen? Mallet, jij hebt toch ook ABN jij kan het me wel vertellen. Heb hier geen toegang tot mijn e-banking.
Nog niet, ABN ook.
Die ophaallocatie in Nieuwegein was een straat verder dan de grote blauwe, waarvoor ze me gisteren nog belden voor vestigingswerk. Heb maar even symbolisch gezwaaid. :bye:
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik zit in de auto van de klant te wachten. Maar vast even goed stoken. Fijn dat ik van tevoren al de auto mocht pakken. Lekker op het gemak alles instellen enzo.
Ondertussen verwarming op max zodat de klant in een lekkere voorverwarmde auto stapt
Op dinsdag 15 november 2011 16:42 schreef Franknfurter het volgende: Zo, morgen twee ritjes. Amersfoort - Deventer en daarna Deventer - Apeldoorn. Dat wordt een kort dagje dus.
Muahaha! Ik heb wachttijd die 1 à 2 uur blijkt te zijn ipv 4. Maakt verder niet uit. Ik zit in de lobby van een hotel. Laptop, wifi en gratis cappuchino. Bring it!!
Wel weer de keerzijde van het chauffeurswerk ervaren. Ik moest hier in 55 minuten heenrijden (in de spits, vanuit Amsterdam) terwijl Google Maps er 1u10 voor geeft. Maar het is wel gelukt, ondanks 15 minuten filerijden
Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef BetweenTheRays het volgende: Muahaha! Ik heb wachttijd die 1 à 2 uur blijkt te zijn ipv 4. Maakt verder niet uit. Ik zit in de lobby van een hotel. Laptop, wifi en gratis cappuchino. Bring it!!
Wel weer de keerzijde van het chauffeurswerk ervaren. Ik moest hier in 55 minuten heenrijden (in de spits, vanuit Amsterdam) terwijl Google Maps er 1u10 voor geeft. Maar het is wel gelukt, ondanks 15 minuten filerijden
hoe doe je dat, dan moet je echt flink te hard rijden lijkt me.
Liggen er geen blaadjes op de rails, dan liggen er wel weer mensen op. Idioten.
Voor beide voorvallen geldt dat het zeker niet voor het eerst is dat ik het hoor. Vooral bij Naarden-Bussum liggen er regelmatig mensen op het spoor. Wel weer extra uurtjes maken.
Koud is het zeker. Maarja, Groningen is dan ook meteen het hoge noorden..
Voor beide voorvallen geldt dat het zeker niet voor het eerst is dat ik het hoor. Vooral bij Naarden-Bussum liggen er regelmatig mensen op het spoor. Wel weer extra uurtjes maken.
Koud is het zeker. Maarja, Groningen is dan ook meteen het hoge noorden..
Heb vandaag acht uur gemaakt, terwijl ik met een kloppende planning op zes was uitgekomen. Not bad.
Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Panthera. het volgende: Meh. Vijf minuten nadat ik wat anders had afgesproken voor vandaag werd ik gebeld voor spoedje. Had het geld goed kunnen gebruiken...
Dat kon je niet meer afzeggen?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Morgen 1 rit. In Krimpen aan den IJssel een VW Transporter ophalen met winterbanden, winterbanden in Arnhem afgeven en zonder winterbanden die Transporter weer terug naar Krimpen brengen. Wat voor transportformulier zou ik dan eigenlijk mee moeten nemen? Want de auto gaat in principe nergens heen, het gaat puur om die banden.
Staat er niks bij? Dan zou ik gewoon dat standaard formulier van EasyWay pakken, daarop invullen dat het om winterbanden ging en eventueel schade aan de bus noteren om jezelf in te dekken in geval van schade.
Er staat verder niks bij, alleen iets over als je bij desbetreffende dealer een huurauto ophaalt dat je een huurovereenkomst en retourenvelop meekrijgt. Maar ik bel EW gewoon maar even, better safe than sorry!
EDIT: ik heb EW gebeld en moet idd doen wat joppie zegt. Gewoon een transportformulier meenemen voor de schades, maar dat hoeft niet getekend te worden.
En ook ik heb mijn loon binnen! Ondanks dat ik nog altijd mijn vog moet aanvragen. Kon het goed gebruiken dus ben erg blij dat ze daar niet moeilijk over doen!
Ze zijn goed bezig bij de administratie van easyway weer. Klopt tot op de cent alweer. Morgen 4 ritten. Paar korte en een lange. In een panda, polo, 120d en een touran.
EDIT: ik heb EW gebeld en moet idd doen wat joppie zegt. Gewoon een transportformulier meenemen voor de schades, maar dat hoeft niet getekend te worden.
Vandaag spoedje gehad van Breda naar Veenendaal. In Breda van hot naar her gestuurd omdat het verhuurbedrijf 'net' verhuisd was. Achja, goed voor de uren en conditie. Morgen twee ritjes, Arnhem Meerkerk in een C1 ( ) en van Rotterdam naar Vianen in een Polo. Bij elkaar 137 paardjes. Wel pas om 10 uur in Arnhem zijn, dus niet heel vroeg m'n bed uit gelukkig.
[ Bericht 12% gewijzigd door Jorian29 op 16-11-2011 17:31:50 ]
Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef Jorian29 het volgende: Vandaag spoedje gehad van Breda naar Veenendaal. In Breda van hot naar her gestuurd omdat het verhuurbedrijf 'net' verhuisd was. Achja, goed voor de uren en conditie. Morgen twee ritjes, Arnhem Meerkerk in een C1 ( ) en van Rotterdam naar Vianen in een Polo. Bij elkaar 137 paardjes. Wel pas om 10 uur in Arnhem zijn, dus niet heel vroeg m'n bed uit gelukkig.
Hoe laat kreeg je die en in welke auto? Misschien was dat de spoed waar ik nee op had gezegd, mocht het zo zijn, graag gedaan
ik raad jullie allemaal aan om precies bij te houden in excel wat je gewerkt hebt..
Naja ik denk dus dat ik vorige maand 11,- te weinig uitbetaald heb gekregen. Maar ik denk dat dat komt omdat het m'n eerste maand was en dan die 11,- verzekering eraf gaat. Nu heb ik 3 euro te weinig gekregen. Waar kan ik eigenlijk de salarisspecificatie zien?
Morgen ook twee ritjes. In een Citroën Berlingo van Hillegom naar Almere en in een Opel Corsa van Almere naar Amsterdam. Kort maar krachtig zeg ik dan maar.
Loonstrookje komt per e-mail. Die drie euro komt waarschijnlijk omdat je reistijd binnen je eigen woonplaats hebt meegerekend, iets wat je niet vergoed krijgt.
Zo, na een paar maanden niets van mij te hebben laten horen hier ook weer terug. Binnenkort weer eens het werk hier oppakken. In september nog 2 keer vestigingswerk gedaan in Amsterdam, relaxed werken is dat:P En nu hopelijk volgende week weer is.
Op donderdag 17 november 2011 09:59 schreef ajaxcruijff het volgende: Zo, na een paar maanden niets van mij te hebben laten horen hier ook weer terug. Binnenkort weer eens het werk hier oppakken. In september nog 2 keer vestigingswerk gedaan in Amsterdam, relaxed werken is dat:P En nu hopelijk volgende week weer is.
Toepasselijke naam heb je om hier dan vandaag terug te keren
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op donderdag 17 november 2011 11:29 schreef JMagus het volgende: Nou toenet naar het 'beruchte' Meerkerk gereden. Wat was hier nou zo speciaal aan? Alleen naar de bus lopen is redelijk ver....
Een paar weken terug is het verbouwd en het is nu een stuk beter dan dat het was. Het lopen blijft maar dat vind ik zelf nooit echt een probleem.
Volgende week trouwens 3 dagen en een avond beschikbaar \O/ $$$
Op donderdag 17 november 2011 12:48 schreef mothergoose het volgende: nou over 3 of 11 euro zou ik niet zeuren.. maar het is wel eens voorgekomen dat er een bedrag van bijna 3 cijfers miste..
Hoezo niet? Je hebt er toch voor gewerkt, is weer 2 pakjes sigaretten haha. Als ze dat 10x doen is het toch al 110¤.
Ja inderdaad; geld is geld 11 euro zou betekenen dat ik bijna 2 uur onbetaald gewerkt zou hebben.
Word hopelijk vandaag nog gebeld voor een ritje. Denk dat ik rond 3 uur zelf al ga bellen, dat ik een mooie rit krijg. Doelstelling is een auto van minimaal ¤30.000,-; ik laat weten of dat gaat lukken.
Ik heb afgelopen maand het tanken zelf voorgeschoten, maar op het strookje is daar niets van te zien. Heb uiteraard een bon opgestuurd, maar staat dit normaliter expliciet aangegeven?
Zie wel onkostenvergoeding staan, dat is 2,45 Wat houdt dat in?
Ik ben net thuis van Krimpen aan den IJssel - Arnhem - Krimpen aan den IJssel. Was wel een relaxte rit. In Krimpen een busje met winterbanden ophalen, in Arnhem die banden dumpen en met het busje weer terug. Word net nog gebeld voor een spoedje, dus ik ga ook meteen weer weg
Ik ben net thuis van Krimpen aan den IJssel - Arnhem - Krimpen aan den IJssel. Was wel een relaxte rit. In Krimpen een busje met winterbanden ophalen, in Arnhem die banden dumpen en met het busje weer terug. Word net nog gebeld voor een spoedje, dus ik ga ook meteen weer weg
Spoedje rotterdam Vianen? Dat is mijn rit. Wat een gedonder. Eerste rit ging prima, was ruim op tijd op Utrecht cs om naar rotterdam te gaan toen er werd omgeroepen dat er een spoorbrug was aangevaren. Advies; reis via Amsterdam naar Rotterdam. Ik in de trein naar Amsterdam, stopt de trein op Bijlmer omdat ie niet verder kon. Er was er iemand levensmoe geworden. Ik in een andere trein naar Schiphol om van daaruit naar Rotterdam te gaan. Die reed ook niet. Toen naar Amsterdam CS, hoorde ik dat de fyra toeslagvrij was. Maar toen was het al zo laat dat m'n rit gecanceld werd. Zit nu in de trein op weg naar huis. Gedoe ook altijd.
Hehe ik had er ook last van maar dan op Rotterdam. Als ik dat geweten had, had ik die rit wel even kunnen doen... had me heel wat tijd gescheeld.
Maar mijn salaris dat valt even goed mee. Ruim boven de 500. En zo te zien hebben ze de tankkosten ook weer eens meteen meegestort. Staan op de strook als voorkosten tbv klant.
Net terug van mijn ritjes. Moest overstappen op schiphol na m'n laatste ritje dus ik denk, hmm lekker over een kwartier thuis. NOT, wil de trein instappen, "door een aanrijding met een persoon is er naar Leiden geen treinverkeer meer mogelijk". Dus terug en via Sloterdijk en Haarlem met een uur en drie kwartier vertraging toch nog in Leiden gekomen. Voor de uren, zeggen we dan maar.
En na de Opel Corsa van vandaag, nog steeds... wat maakt Opel een kutstoelen zeg.
Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef Riddah het volgende: Ik heb laatst mijn rijtest gehad in Breda, en ben nu ook aangenomen als hiker voor EW. Ik woon in de omgeving Apeldoorn.
Ik heb morgen mn eerste dag gepland. Nu maar zien of ik wordt gebeld. Wellicht is het nog wel heel kort dag, maar ik ben benieuwd.
(wat een vertragingen trouwens weer vandaag, echt beroerd )
En anders kun je zelf ook nog bellen he Heb je meer kans dat je een beetje een leuke rit krijgt. Ben je de hele dag beschikbaar of één dagdeel?
Gelukt Ford Mondeo 2.0 van Alkmaar naar Den Bosch. Wel een relaxte rit! Gaat alleen niet heel veel tijd in zitten, maar heb ik ook niet echt behoefte aan. Als ik het een beetje fatsoenlijk plan kan ik vanaf Den Bosch naar Alkmaar Noord (Waar ik woon) blijven zitten in de trein. Ideaal.
Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef RangeRover het volgende: Net terug van mijn ritjes. Moest overstappen op schiphol na m'n laatste ritje dus ik denk, hmm lekker over een kwartier thuis. NOT, wil de trein instappen, "door een aanrijding met een persoon is er naar Leiden geen treinverkeer meer mogelijk". Dus terug en via Sloterdijk en Haarlem met een uur en drie kwartier vertraging toch nog in Leiden gekomen. Voor de uren, zeggen we dan maar.
En na de Opel Corsa van vandaag, nog steeds... wat maakt Opel een kutstoelen zeg.
Hoe was de test? Wat kan ik de eerste van december zoal verwachten? Mag anders ook via pm;)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Heb ik ook gedaan. Werd bij bij zelfs aangeraden bij het gesprek. Dan laat je meteen even van je horen en weten ze dat je er bent.
Werd mij ook aangeraden maar heb de test echt deze week gehad. Dinsdag sta ik ook beschikbaar, dan bel ik maandag wel om een uur of 5. Ben wel benieuwd of ik niks ga vergeten maar in principe spreekt alles voor zich
Spoedje rotterdam Vianen? Dat is mijn rit. Wat een gedonder. Eerste rit ging prima, was ruim op tijd op Utrecht cs om naar rotterdam te gaan toen er werd omgeroepen dat er een spoorbrug was aangevaren. Advies; reis via Amsterdam naar Rotterdam. Ik in de trein naar Amsterdam, stopt de trein op Bijlmer omdat ie niet verder kon. Er was er iemand levensmoe geworden. Ik in een andere trein naar Schiphol om van daaruit naar Rotterdam te gaan. Die reed ook niet. Toen naar Amsterdam CS, hoorde ik dat de fyra toeslagvrij was. Maar toen was het al zo laat dat m'n rit gecanceld werd. Zit nu in de trein op weg naar huis. Gedoe ook altijd.
Rotterdam - Vianen inderdaad, vanaf de welbekende verhuurder in Charlois. Gingen trouwens meerdere auto's daarheen. Was nog wel een gedoe. Ik was om 1 uur klaar met die Krimpen - Arnhem - Krimpen, dus ik belde of er nog wat was. Was er niet, dus ik naar huis. Letterlijk 1 minuut voordat ik thuis ben (half 3 was het inmiddels) word ik gebeld of ik nog een Rotterdam - Vianen wil rijden. Dus ik zeg dat ik dat wel wil. Ik stap m'n huis binnen, word ik gebeld dat het veranderd word in Rotterdam - Amsterdam (voor de verhuurder inderdaad). Ok, prima. Ik snel naar Charlois (bij deze bedank ik meteen m'n moeder voor het brengen ). Alle formulieren waren daar heen gemaild, dus ik kreeg daar te horen om welke auto het ging ed. Ik de sleutel gekregen, snel de auto checken en weer terug voor de handtekening. Sta ik daar, zegt die vrouw van de verhuurder: je gaat toch naar Vianen! Die moet bij een bedrijf afgeleverd worden, dus z.s.m. De andere chauffeur is hier pas rond 4 uur (het was 3 uur), dus die sturen we naar Amsterdam omdat dat minder urgent is. Dezelfde auto (Polo BM, heb ik altijd als ik daar ben ), alleen OV'en vanaf Vianen duurt veel langer. Maar ja, uurtjes!
Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef BetweenTheRays het volgende: XC90! Ik was er afgelopen dinsdag bijzonder tevreden over, niks te klagen Ook al was ie 5 jaar oud met 180K op de teller.
Ja klopt! Over dat duiken in de neus wat hiervoor ter sprake kwam.. Ik merk er niks van. Misschien is die andere er een met een zwaardere motor ofzo? Deze is ook al een paar jaartjes oud, maar heeft nog maar 60k km gereden, echt nog als nieuw.
Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Dimitri_ het volgende: Mijn pc-auto van vandaag (Heb hem al vanaf 12 uur thuis staan, en hoef pas om 9 uur weer te vertrekken).
Niks bijzonders aan. Ook al twee keer een D5 gehad op een hiker-rit.
Ik werd om half tien gebeld door een onbekend nummer zo bleek later, maar ik kon niet opnemen omdat ik op dat moment te horen kreeg van de trainer dat ik mijn basisplaats kwijt ben. Zou me niks verbazen dat het Easyway was, aangezien de rest die mij altijd onbekend belt van niks wist.
XC90 een keer voor EW gereden, toen wel met de 4.4 V8, en dat reed heel leuk! Maar misschien iets vertrokken beeld door dat monsterblok wat voorin lag!
Gisteren nog olie moeten bijvullen bij een afgeragde Transporter.. Dat spul is duur trouwens, 15euro voor een litertje
Niks bijzonders aan. Ook al twee keer een D5 gehad op een hiker-rit.
Ik werd om half tien gebeld door een onbekend nummer zo bleek later, maar ik kon niet opnemen omdat ik op dat moment te horen kreeg van de trainer dat ik mijn basisplaats kwijt ben. Zou me niks verbazen dat het Easyway was, aangezien de rest die mij altijd onbekend belt van niks wist.
Ik zeg ook niet dat het een bijzondere auto is, je ziet ze echt overal. Is volgensmij wel een van de meestverkochte SUV's. Neemt niet weg dat ik het echt een bijzonder fijne reisauto vind, heb er vandaag zo'n 500km mee gereden. 4*125km.
Dat ben ik met je eens, maar voor een spannend design moet je niet sowieso niet bij Volvo zijn. Ik heb nog nooit met een X5 gereden, heb alleen ervaring met een X6. Die rijdt ook fijn, maar vond de besturing vrij vaag door de elektronische stuurbekrachtiging. Het sturen ging gewoon te licht, beetje onnatuurlijk. Verder wel een superbak hoor.
Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef enpe het volgende: Een dubbele boeking heb ik nog nooit gehad, wel vaak gehad dat de auto er gewoon niet was of niet opgehaald hoefde te worden.
Ik 1 keer, toen stond ik er samen met een 65+'er van AR
Pff.. Ik heb ook wel eens dat ik kort achter elkaar gebeld wordt omdat er iets kleins veranderd wordt maar dit is wel heel erg. Gelukkig dat je iig kon rijden, want..
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef -tape- het volgende: Teringbedrijf. Voor de zoveelste keer dat een auto dubbel is geboekt. Kan ik weer naar huis.
Sorry voor het ongemak zegt ie
Heb ik zelf nog nooit gehad (gelukkig) want dat lijkt me toch best zuur. Zei iemand hier pas niet dat hij ging opzoeken of dat wel zomaar mocht/kon?
Ja klopt! Over dat duiken in de neus wat hiervoor ter sprake kwam.. Ik merk er niks van. Misschien is die andere er een met een zwaardere motor ofzo? Deze is ook al een paar jaartjes oud, maar heeft nog maar 60k km gereden, echt nog als nieuw.
Dat duiken had ik ook geen last van idd. Het is idd een vrij saaie auto maar vind hem verder wel prima. Heb ook 2x moeten chauffeuren in een C5. Echt niks bijzonder qua uiterlijk en motoriseren, maar rijdt echt heel erg fijn, had ik totaal niet verwacht.
Ik moet vaak A3'tjes en A4'tjes van daar naar Barneveld brengen
Barneveld heeft best veel leuk spul staan! Heb er een keer vestigingswerk moeten doen, toen veel 3-series waaronder 335i, wat 5 series, ook XC 90, Opel GT etc. Prima te doen!
Op vrijdag 18 november 2011 11:17 schreef BetweenTheRays het volgende: Heb ik zelf nog nooit gehad (gelukkig) want dat lijkt me toch best zuur. Zei iemand hier pas niet dat hij ging opzoeken of dat wel zomaar mocht/kon?
Lijkt mij ook niet, maar daar heb ik geen verstand van. Ik wacht even het mailtje af, als dat een beetje fatsoenlijk is dan maak ik mij er niet druk om. Anders vraag ik het even in dit subforum.
Ik heb dus gister heel veel gereisd voor een rit die uiteindelijk gecanceld werd. Aparte ritbon?
Ook al gebeld voor maandag. Aan de telefoon waren het twee ritjes, ik die bekeken en alvast de trafors geprint, krijg ik een smsje dat er nog een derde rit aan toe is gevoegd. Mooi uren maken dus!
[ Bericht 52% gewijzigd door Jorian29 op 18-11-2011 14:22:59 ]
Op vrijdag 18 november 2011 14:04 schreef Jorian29 het volgende: Ik heb dus gister heel veel gereisd voor een rit die uiteindelijk gecanceld werd. Aparte ritbon?
Ook al gebeld voor maandag. Aan de telefoon waren het twee ritjes, ik die bekeken en alvast de trafors geprint, krijg ik een smsje dat er nog een derde rit aan toe is gevoegd. Mooi uren maken dus!
Als een rit niet doorgaat vul ik altijd een aparte ritbon in.
Wisselt heel erg. Wordt meestal gewoon een dag van tevoren gebeld, maar ben ook wel eens een week van tevoren gebeld. Sowiezo reserveren klanten voor PC ritten eerder dus kunnen ze ook eerder inplannen.
Oh fijn. Hoor net dat de tentameninzage op dinsdag is tussen 14.00 en 15.00. Wilde eigenlijk de hele dag gaan werken. Maar wie weet hebben ze een ritje met precies op die momenten wachttijd, zou wel heel ideaal zijn.
Ik ga altijd alleen naar inzages als ik tussen de 5.0 en 5.4 heb om nog wat te sprokkelen voor een 5.5 Als ik het gehaald heb vind ik het allang best, als ik lager heb dan heb ik meestal niet goed genoeg geleerd
Ik moet 1 deelcijfer omhoog praten van een 6.0 naar een 6.2 om overall een 7 te staan ipv een 6. Voor een ander vak moet ik proberen het deelcijfer voor een opdracht met 0.075 te verhogen om een 8 te staan ipv een 7. Beide wel het proberen waard.