SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wel veelquote:Op donderdag 10 november 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand net alsof jij alles van de wereld al hebt gezien
Jij hebt Stalin en Kuala Lumpur gezien ja?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:11 schreef bijdehand het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/songs/scampi/
Kuala Lumpur, Nairobi, Madagascar, Stalin, Mao, Pol Pot, noem het maar op!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij hebt Stalin en Kuala Lumpur gezien ja?
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kuala Lumpur, Nairobi, Madagascar, Stalin, Mao, Pol Pot, noem het maar op!
Waar dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Butsers heb jij toevallig zwaar overgewicht en gisteren een roze rok aangedaan? Dan heb ik je namelijk gezien.
Oh god je was het echtquote:
Ja die van achter was een beetje raarquote:Op donderdag 10 november 2011 17:21 schreef opgebaarde het volgende:
Maar je hebt best een lief gezichtje
Als je van voren kijkt
ik lachte hardop!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Butsers heb jij toevallig zwaar overgewicht en gisteren een roze rok aangedaan? Dan heb ik je namelijk gezien.
Barrie is maagd???quote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt wel meer dingen nog nooit gezien![]()
Alleen qua dierenseksquote:
Binnenkort niet meer dan als ik langs geweest ben, want ik ben een echte dekhengst.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer dan als ik langs geweest ben, want ik ben een echte dekhengst. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Met je pielemuis zekerquote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer dan als ik langs geweest ben, want ik ben een echte dekhengst. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Beter een pielemuisje hebben dan er een zijn.quote:
maar barrie heeft toch benen kut?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar barrie heeft toch benen kut?
Haha ik vraag me echt af hoe lang je dat verhaal over chicks zonder benen nog aan moet horen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar barrie heeft toch benen kut?
Heb je het tegen mij of tegen KK?quote:
+1quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh god je was het echt
Vanuit school richting busstation. wel via die opengebroken poort.
Eensquote:Op donderdag 10 november 2011 17:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oeteldonk, Oeteldronk, Oeteldonkerrrrrrss
Hoi Tuxquote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
You almost killed the topic.
Die wil ook altijd binnen 2 minuten een reactie.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
What the fuck lul jij stom.
Nou, dan zit ie in Drunen ook wel goed hoor. Met dat paupergat Nieuwkuijk ernaast.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
roep om aandacht. Binennkort is TM een Vughteraar vrees ik
Mensen die andere mensen belachelijk maken om een pauperdorp wat naast hun dorp zitquote:Op donderdag 10 november 2011 17:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, dan zit ie in Drunen ook wel goed hoor. Met dat paupergat Nieuwkuijk ernaast.
Plus jij woont in delftquote:Op donderdag 10 november 2011 17:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, dan zit ie in Drunen ook wel goed hoor. Met dat paupergat Nieuwkuijk ernaast.
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja dat klopt ja, hoi ik ben tux en heb een wijde kut die jullie allemaal opslokt, vergeet overigens de beerputlucht die er uit komt niet van al dat bier. Ik zit in nu in mijn kelder een pizza naar binnen te schrokken maar niet via mijn mond maar ik probeer het eens via mijn kont. dan kan ik het dalijk makkelijker uitpoepen als het uit mijn mond komt, want ik heb zo een speciaal bakje naast mijn monitor staan waar ik altijd in schijt.
Overigens kan ik de rekening niet betalen dus spring ik nu van een brug af. Maar eerst moet ik proberen van mijn stoel af te komen en mijn keldertrap te beklimmen, dat word me toch wat zeg.
Poe poe die pizza zit erin, ben benieuwd of het natte schijt word of een solide staaf die door mijn mond naar buiten kruipt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja dat klopt ja, hoi ik ben tux en heb een wijde kut die jullie allemaal opslokt, vergeet overigens de beerputlucht die er uit komt niet van al dat bier. Ik zit in nu in mijn kelder een pizza naar binnen te schrokken maar niet via mijn mond maar ik probeer het eens via mijn kont. dan kan ik het dalijk makkelijker uitpoepen als het uit mijn mond komt, want ik heb zo een speciaal bakje naast mijn monitor staan waar ik altijd in schijt.
Overigens kan ik de rekening niet betalen dus spring ik nu van een brug af. Maar eerst moet ik proberen van mijn stoel af te komen en mijn keldertrap te beklimmen, dat word me toch wat zeg.
Poe poe die pizza zit erin, ben benieuwd of het natte schijt word of een solide staaf die door mijn mond naar buiten kruipt.
Een wijk in Vught en een plaats in Noord Holland.quote:
Voorburg is vooral de psychiatrische instelling Voorburg, dacht ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een wijk in Vught en een plaats in Noord Holland.
Kloptquote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voorburg is vooral de psychiatrische instelling Voorburg, dacht ik.
quote:Voorburg is een wijk binnen de gemeente Vught. Voorburg bestaat uit het psychiatrisch ziekenhuis Voorburg en het verpleeghuis Boswijk.
Ook het dorp naast Den Haag.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voorburg is vooral de psychiatrische instelling Voorburg, dacht ik.
Favorietje van Ceased geloof ik.quote:
Ok van mijquote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Favorietje van Ceased geloof ik.
Wat een juweeltjequote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Of dezeKleinkeinder is sowieso opperbaas.
En niet te vergeten:
quote:
Zuid holland dus nog altijdquote:Op donderdag 10 november 2011 18:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een wijk in Vught en een plaats in Noord Holland.
Yikesquote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Voorburg is nog groot genoeg voor alle soorten wijken hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zuid holland dus nog altijd
Je zal dr wonen, dan heb je geld als water.. Beejte een soort Vught, maar dan bij Den Haag.
Daar herken je het nieuw geld aan.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
De wijken in Voorburg waar ik kwam vond ik in iedergeval altijd erg 'kijk-mij-geld-hebben' overkomen
Is een sousafoon ofwel bas. Geen trompet gekkie hihihih.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kijk hier een trompet neger:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Is een sousafoon ofwel bas. Geen trompet gekkie hihihih.
hihihihi gekke ik tochquote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Is een sousafoon ofwel bas. Geen trompet gekkie hihihih.
Mallertquote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hihihihi gekke ik toch
Weer eens wat anders dan die gangbangmeets waar jij komt.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nounou dat wordt een kinderfeestje op de meet met die pubertjes hier.Met sinas en snoepzakjes en om 7 uur thuis zijn.
Ik denk dat dat wel goedkomt, aangezien iedereen in dit topic stuk voor stuk intelligenter is dan jij, al zegt dat nog steeds niet echt veel.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nounou dat wordt een kinderfeestje op de meet met die pubertjes hier.Met sinas en snoepzakjes en om 7 uur thuis zijn.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan die gangbangmeets waar jij komt.
Sinasquote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Neem jij snoepzakjes mee voor ons?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel goedkomt, aangezien iedereen in dit topic stuk voor stuk intelligenter is dan jij, al zegt dat nog steeds niet echt veel.
Fuck yeahquote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
We kunnen ook met zn alle naar Avonturenland gaan
Ja en dan iedereen zien vallenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
Die skatehal was overigens wel toffer vruuger i.p.v. Avonturenland.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond zuipen in de lalalaa
Flink zuipen inderdaad!quote:
That's how we roll.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
[..]
Flink zuipen inderdaad!
Dat zou pas een feestje zijnquote:
Maar wie is dan jarig...?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen als we zingen voor de jarige.
Ook eens gedaan in de Silva, vond die vriend alleen niet zo tof.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We kunnen ook doen alsof natuurlijk.
Stomme vriendquote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ook eens gedaan in de Silva, vond die vriend alleen niet zo tof.
Altijd als we in uden gaan stappen dan is een van ons jarigquote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ook eens gedaan in de Silva, vond die vriend alleen niet zo tof.
Pics van je outfit.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige mensen
''wat trek je aan? hoe doe je je make-up? trek je hakken aan? een jurkje?''
Ik las het altijd van verhalen maar ze blijken werkelijk te bestaan.![]()
Jij met je roze rokquote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige mensen
''wat trek je aan? hoe doe je je make-up? trek je hakken aan? een jurkje?''
Ik las het altijd van verhalen maar ze blijken werkelijk te bestaan.![]()
Dat vroegen die wijven net ook. Zodat we op elkaar afgestemd waren. Like wtf.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat vroegen die wijven net ook. Zodat we op elkaar afgestemd waren. Like wtf.
Omfgquote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat vroegen die wijven net ook. Zodat we op elkaar afgestemd waren. Like wtf.
Dat vroegen vriendinnen van mij ook toen ik die date had. Toen ik zei: 'kleren' werden ze boosquote:
Hun zijn ernstigquote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat vroegen vriendinnen van mij ook toen ik die date had. Toen ik zei: 'kleren' werden ze boos
Nee iets jonger.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Zag je deze gisteren TM?
[ afbeelding ]
Jij was het niet of durf je dat niet toe te geven?quote:
Jupquote:
Net alsof ik ooit naar het station zou lopen. Dat kan mn hart niet aanquote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij was het niet of durf je dat niet toe te geven?
Toen had ik een date. Ik date niet met jongens (sorry TM).quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom ga je altijd uit met meisjes?
Waarom word ik er hier bij betrokkenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen had ik een date. Ik date niet met jongens (sorry TM).
Omdat we het over daten met jongens hadden.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Waarom word ik er hier bij betrokken
Ik date niet met jongens stop met pestenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat we het over daten met jongens hadden.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen had ik een date. Ik date niet met jongens (sorry TM).
daar is niks grappigs AAN!! IK BEN HETERO GODVERDOMMEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
daar is niks grappigs AAN!! IK BEN HETERO GODVERDOMME
AAAAHAHAHAHAAAGAREIRHNEOGKbidnhsbknmnhmdthkoj35q4-56t5gp
|
VWeet je dat wel zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wil je nu een serieus antwoord of een 'grappig' antwoord?quote:
Jij mag kiezen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wil je nu een serieus antwoord of een 'grappig' antwoord?
Aangezien ik niet op commando iets 'grappigs' kan bedenken.quote:
Oke fijn dat je dat zo zeker weetquote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Aangezien ik niet op commando iets 'grappigs' kan bedenken.
hier het serieuze: Ja ik weet zeker dat ik hetero ben
Ben er zelf ook wel blij meequote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke fijn dat je dat zo zeker weet
Ik bood alleen m'n excuses aan. Ik zei nergens dat je met jongens date... wil je ons iets zeggen soms?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik date niet met jongens stop met pesten
Jammerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Aangezien ik niet op commando iets 'grappigs' kan bedenken.
hier het serieuze: Ja ik weet zeker dat ik hetero ben
waar??quote:
Wat was er dan?quote:
Niks natuurlijk, want jij was er niet.quote:
Nee, jij?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef shifto het volgende:
Iemand vanavond nog iets doen? (Behalve naar de time out)
Ik twijfel nog wat te doen, vandaar dat ik even inspiratie op kwam doenquote:
Het is 11/11 dus er zal sowieso wel zat te doen zijn toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat te doen, vandaar dat ik even inspiratie op kwam doen
Oh oke, tofquote:
Ehm Time-Outquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef shifto het volgende:
Iemand vanavond nog iets doen? (Behalve naar de time out)
Ja moet wel tochquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is 11/11 dus er zal sowieso wel zat te doen zijn toch?
Hoe oud ben jij?quote:
Denk dat er ook zat uitgaanspubliek overal is, dus rustig zal het niet zijnquote:
Lichamelijk 17 Geestelijk 11quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja moet wel toch
[..]
Hoe oud ben jij?
Ff kijken in de stad dan denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat er ook zat uitgaanspubliek overal is, dus rustig zal het niet zijn
Ooooh dan mag het nog!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Lichamelijk 17 Geestelijk 11
De gedachten dat we misschien samen kunnen gaan haalt je niet over?quote:
Nee niet echtquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:13 schreef shifto het volgende:
[..]
De gedachten dat we misschien samen kunnen gaan haalt je niet over?
Dit vind ik leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef Kutstudent het volgende:
Gisteren mezelf weer ouderwets hard onder tafel gezopen.
[ afbeelding ]
kanker oudquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef Muisraket het volgende:
<zeur>Ik ga vanavond alleen maar mijn bed in vrees ik. Vandaag naar de kaakchirurg geweest namelijk. Ik kan mijn mond niet goed dicht doen en maar half opendoen, heb ondanks de horse tranquilizers nog best wat pijn en volgens mij blijft mijn verdoving iets langer hangen dan gepland.
Oh en de volgende keer wordt pas echt kut, aangezien er dan een risico is dat ik (tijdelijk) niet meer kan dwarsfluiten.
</zeur>
Awhquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef Muisraket het volgende:
<zeur>Ik ga vanavond alleen maar mijn bed in vrees ik. Vandaag naar de kaakchirurg geweest namelijk. Ik kan mijn mond niet goed dicht doen en maar half opendoen, heb ondanks de horse tranquilizers nog best wat pijn en volgens mij blijft mijn verdoving iets langer hangen dan gepland.
Oh en de volgende keer wordt pas echt kut, aangezien er dan een risico is dat ik (tijdelijk) niet meer kan dwarsfluiten.
</zeur>
Het lijkt in de tekst erger dan het is, maar ik bedoel meer te zeggen dat ik met zo'n hoofd niet uit ga vanavond.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AwhBalen dat je er zoveel last van hebt.
Pics van je kaak.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef Muisraket het volgende:
</zeur>
Nog wel iets ouder zelfsquote:
Klopt, maar dan zou ik ook gewoon cola kunnen drinken, ik drink namelijk nooit erg veel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef bijdehand het volgende:
Je mag toch ook geen alcohol na zoiets?
Hehe, ik had toen gewoon gezopen en op een gegeven moment droop het bloed zo m'n bek uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou ik ook gewoon cola kunnen drinken, ik drink namelijk nooit erg veel.
Aww nasty.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe, ik had toen gewoon gezopen en op een gegeven moment droop het bloed zo m'n bek uit
Tijdelijk stoppen met dwarsfluit is opzich nog wel te overzien toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het lijkt in de tekst erger dan het is, maar ik bedoel meer te zeggen dat ik met zo'n hoofd niet uit ga vanavond.
Dat laatste vind ik dan wel weer balen, alhoewel die kans niet enórm is en die verstandskies er toch echt uit moet aangezien ik er al last van heb. (Niet preventief dus)
Je zuipt gewoon altijd veel?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou ik ook gewoon cola kunnen drinken, ik drink namelijk nooit erg veel.
Ja dat wel, zou het wel jammer vinden. Maar het is meer dat bij mensen die bijv. dwarsfluiten ze het normaal laten zitten aangezien er een risico is dat je, als je verstandskies erg dicht bij een zenuw ligt, de helft van één van je lippen niet meer kunt gebruiken. Bij mij gaan ze hem echter wel weghalen, omdat ik er af en toe al last van heb gehad (dacht dat ik gewoon een gaatje hadquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tijdelijk stoppen met dwarsfluit is opzich nog wel te overzien toch?
Nee, ben zelfs nog nooit dronken geweest. Erg hè?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zuipt gewoon altijd veel?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ben zelfs nog nooit dronken geweest. Erg hè?Wil het wel één keer proberen, gewoon om te weten hoe het is.
Wel heftigquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat wel, zou het wel jammer vinden. Maar het is meer dat bij mensen die bijv. dwarsfluiten ze het normaal laten zitten aangezien er een risico is dat je, als je verstandskies erg dicht bij een zenuw ligt, de helft van één van je lippen niet meer kunt gebruiken. Bij mij gaan ze hem echter wel weghalen, omdat ik er af en toe al last van heb gehad (dacht dat ik gewoon een gaatje had).
Haha hoezo vindt je dat erg?quote:[..]
Nee, ben zelfs nog nooit dronken geweest. Erg hè?Wil het wel één keer proberen, gewoon om te weten hoe het is.
Dat dacht ik al. Nee maar ik merk ook gewoon weinig van alcohol, behalve dat ik duizelig word (als ik meer drink dan normaal), dus daarom drink ik vaak wel iets, maar niet veel.quote:
De kans is best klein, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat/een evt. uitval niet blijvend is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel heftigHopelijk pakt het bij jou wel gewoon goed uit.
[..]
Haha hoezo vindt je dat erg?Echt dronken zijn is toch weinig aan
Als je te weinig merkt, drink je te weinigquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Nee maar ik merk ook gewoon weinig van alcohol, behalve dat ik duizelig word (als ik meer drink dan normaal), dus daarom drink ik vaak wel iets, maar niet veel.
Gewoon van het beste uit gaan inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De kans is best klein, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat/een evt. uitval niet blijvend is.
Erg: nouja ik vind het niet zo erg, maar ik weet wel dat heel veel mensen dat heel raar vinden. Zoals Shifto dus.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:54 schreef Muisraket het volgende:
Fokken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef shifto het volgende:
No Use For A Name dadelijk in w2Ik denk dat ik weet wat ik ga doen.
quote:
Have funquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
OP NAAR TIME OUT!
LAATAAAAAH EN VEEL PLEZIER VANAVOND!
Have fun!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
OP NAAR TIME OUT!
LAATAAAAAH EN VEEL PLEZIER VANAVOND!
Bwhahahaquote:
Thuis chillenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef shifto het volgende:
Maar ik ben er zo ook vandoor, wat ga jij doen BB?
Puur en alleen fokken? Of komen je matties nog chillen?quote:
Heb je een date kunnen fixxen hier in de buurt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de leukste plekken in den bosch om een drankje te doen?
Alleen, gewoon muziek luisteren en internetten. Scheelt weer 70 euro.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Puur en alleen fokken? Of komen je matties nog chillen?
En thanks
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de leukste plekken in den bosch om een drankje te doen?
Chill, maar drink je alleen maar wijven cocktails ofzo? GVD 70 euro. Daar heb je een hoop bier voorquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen, gewoon muziek luisteren en internetten. Scheelt weer 70 euro.
Nee alleen bier, shotjes of sinas maar dat kost allemaal net zo duur als bier. Lijkt wel alsof ik mn geld door de plee spoel als ik zat ben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Chill, maar drink je alleen maar wijven cocktails ofzo? GVD 70 euro. Daar heb je een hoop bier voor
Ja,.. gaat wel rap dan héquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee alleen bier, shotjes of sinas maar dat kost allemaal net zo duur als bier. Lijkt wel alsof ik mn geld door de plee spoel als ik zat ben.
Ja. Erg eigenlijk. Maarja je moet wat tochquote:
Yep! Nou, mocht je je toch vervelen, de w2 is nooit ver wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Erg eigenlijk. Maarja je moet wat toch
Haha, adiosquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Yep! Nou, mocht je je toch vervelen, de w2 is nooit ver weg
Adieu!
Dat bedoel ik niet. Jij wilt graag als 16jarige naar een alimentatiebar? Of als veertiger naar een tent waar alleen 16jarige komen?quote:
Moest serieus even zoeken naar wat een alimentatiebar is... maar heb het gevonden http://www.seelaavie.nl/pivot_new/pivot/entry.php?id=576 . Nee, gewoon een plek waar je elkaar nog kunt verstaan terwijl je niet omringt wordt door 16 jarigen en 40 jarigenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Jij wilt graag als 16jarige naar een alimentatiebar? Of als veertiger naar een tent waar alleen 16jarige komen?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moest serieus even zoeken naar wat een alimentatiebar is... maar heb het gevonden http://www.seelaavie.nl/pivot_new/pivot/entry.php?id=576 . Nee, gewoon een plek waar je elkaar nog kunt verstaan terwijl je niet omringt wordt door 16 jarigen en 40 jarigen.
Heb er echt geen verstand van, ik kom altijd in dezelfde tent en daar staat de muziek wel hard.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou jah, misschien iets wat dat het dichts benaderd?
Daar zijn ook veel cafe's inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Die ken ik al, vroeg me eigenlijk af wat er in die zijstraat zit net voorbij de abn... daar ziet het er altijd redelijk druk uit.
Denk niet dat er een café bovenuit springt. Ligt er maar net aan wat voor muziek/mensen toch? En gelukkig gaat niet iedereen naar dezelfde cafe's toe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
maar wat is nu het cafe van den bosch, maar waar ga jezelf dan naar toe?
Ja ik dacht misschien ben je gewoon een echte fokker die nooit de deur uitkomt.quote:
Oh, dat wel hoor...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien ben je gewoon een echte fokker die nooit de deur uitkomt.
JAAA TOOGG AHAHAHHAHA BOtSSSSquote:
TIK EM AAN OUWEEEEquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
JAAA TOOGG AHAHAHHAHA BOtSSSS
haha dalijk lekker feestsaaaahhhhh
VEEL PLEZIER VIRTUELE MATTIESSSS
Ga weg schavuit, butsers is gvd geen 40quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat doet iemand van de jaren 60s trouwens met een lil wayne icoon?
Thanks meidquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TIK EM AAN OUWEEEE
Have fun pik!
Omdat ik eigenlijk uit de jaren 90 kom. Maar niet doorvertellen hequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat doet iemand van de jaren 60s trouwens met een lil wayne icoon?
Nee wij terroriseren die school toch, jwzzquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ga weg schavuit, butsers is gvd geen 40
JA TOG pure terror op t konings huisquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wij terroriseren die school toch, jwzz
one lovequote:
Juisttt jij snapt hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
JA TOG pure terror op t konings huis
Mijn grootste angstquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef Muisraket het volgende:
De kans is bijna 0, maar het lijkt me zo raar als iemand van de mensen die elkaar op de meet voor het eerst zien, elkaar achteraf wél bleken te kennen of elkaars gezicht herkennen.
100% no dronken talkquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Juisttt jij snapt hetIk stel voor om op mijn laatste schooldag iets te flikken daar. Doe je mee dan?
Oke dan hebben we een dealquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
100% no dronken talk
Ja maar jij kent hen al.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn grootste angst![]()
![]()
![]()
![]()
Al denk ik Bijdehand en Fed hun gezichten wel herkennen gok ik zo.
ik wacht op mn matties dan gaan we naar time out en daar gaan we alles doen wat god verboden heeftquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dan hebben we een dealWaarom ga je niet verder zuipen in plaats van fokken?
![]()
Aight aight nice. Wel die chickies fixen hequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik wacht op mn matties dan gaan we naar time out en daar gaan we alles doen wat god verboden heeft![]()
op een HS/HC feest?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aight aight nice. Wel die chickies fixen he
Je moet toch altijd je ogen open hebben? Wie weet wat er rond loopt onder invloed van een paar pillenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
op een HS/HC feest?
DOE MN BEST MN VRIND
Veel lekkers dat weet ik wel,quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet toch altijd je ogen open hebben? Wie weet wat er rond loopt onder invloed van een paar pillen
Houdoe virtuele maatquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Veel lekkers dat weet ik wel,
achja ze zijn er ik ga weg, jongens veel plezier vanavond ik vermaak me wel EN DUIM VOOR ME DAT IK EEN CHICKAH VIND!
Virtuele bro boks!
Echte bazen kunnen zelfs na bier nog typenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
aids, het is hier vet. maar kan nog typen dus need moar beer.
5
Goed bezig danquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef shifto het volgende:
feitelijk win ik dan, want ik heb menig biertje verslonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |