Je kent me, ik mag graag een klein beetje overdrijven...quote:Op maandag 14 november 2011 17:43 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha hedde'n slechte dag kulleke?
ben ik t niet mee eens, vind de plaat juist NIET simpel, het is geen simpele intro - 2min break met vocals waarin de plaat helemaal stilvalt - opbouw - climax - outro als zoveeeel platen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je kent me, ik mag graag een klein beetje overdrijven...
Maar feit blijft dat ik die van Davide echt heel simpel vind...
quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Niice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen 'Do you want heavy' heb ik inmiddels te vaak gehoord, maar dat is mierenneuken
Hardclassics was trouwens weer ongelooflijk
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Hoort die haper-shit erin?quote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef Booomer het volgende:
Jammer dat er nog geen goede versie uit is van Call Your Life, op X-Qlusive voor het eerst gehoord en krijg er nog steeds kippevel van!
x2quote:Op maandag 14 november 2011 17:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Serieus? Laat je nakijken.. Wat een amateuristisch prulwerkje...
Zelfde niveau als:
doet me aan kuthardcore denkenquote:
Ab-so-fucking-luutquote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
weet je hoe vet dat klinkt in het donker op de fiets!!![]()
![]()
het kan maar niet vaak genoeg gezegd worden
twitter:DjZany twitterde op maandag 14-11-2011 om 18:12:00Started a new remix today! From a great older track!! Update soon 😄 reageer retweet
Intro doet me een beetje aan early denken. En early is NIZE!quote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Koepert het volgende:
Die track is weer tof.. maar die 'foto's' in de clip
I LIKEquote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef Levitas het volgende:
[..]
Intro doet me een beetje aan early denken. En early is NIZE!
quote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Koepert het volgende:
Die track is weer tof.. maar die 'foto's' in de clip
De man is werkelijk briljant. Een aanwinst voor de inmiddels schrale scenequote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef Koepert het volgende:
Nummer twee ook nog ff van de release dan maar?
Minder als Haunter of the Dark maar wel weer stukje beter als de laatste G4H tracksquote:
Haha ja, Sten had inderdaad een ijsberen-muts opquote:Op maandag 14 november 2011 23:35 schreef Utca het volgende:
Geen tijd/zin in een uitgebreid verslag maar wat heb ik me goed vermaakt op Hardclassics! Erg lekkere setjes gehoord en lekker los gegaan. T-Force en Krullie een keer langs zien lopen volgens mij (met iemand met muts op?) maar voor ik het door had waren jullie al weer weg.
Die muts leek mij btw al erg warm maar het kon nog gekker, er heeft iemand gewoon het hele feest met een winterjas aan rondgelopen... "Wanne gek zeg!"
Op naar Reset!
Vette trackquote:
Aanwezigquote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Welke FOK!kers gaan er komend weekend naar Hardnation?
Heeft ie die muts vaker opquote:Op maandag 14 november 2011 23:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
Haha ja, Sten had inderdaad een ijsberen-muts opDie kerel is echt geweldig! Volgende keer wel meteen aanspreken he! Reset gaan we ook heen. Voornamelijk ook de early zaal waarschijnlijk
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:56 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Heeft ie die muts vaker op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |