Die kickquote:Op zondag 13 november 2011 19:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hallo
ja das een hele goeie mooie song ik wil die song ook hore ja op qlymax dnk dak dan al mn energy vfan die avond eruit ga gooie ja das nmlk egt een goeie song
Ik zou eigenlijk nog een iets langere intro gebruiken.quote:Op zondag 13 november 2011 19:49 schreef mstx het volgende:
egt een goeie liedje heel mooi deze wil ik op climax hore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Wat een verkrachting van het origineel (van Coldplay zelf dus)quote:Op zondag 13 november 2011 19:49 schreef mstx het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 19:49 schreef mstx het volgende:
quote:Wat een feest weerDe vorige indoor editie was vanzelfsprekend niet te overtreffen, maar deze kwam absoluut weer HEEEEEEEEEEL dicht in de buurt
![]()
Sets in volgorde van retevetstrakdikhelemaaluber tot fraai: Coldfusion - Jimmy The Sound - Deepack - Arne L2 vs. Pavo - Luna!
+punten:
Coldfusion (WAT een setOng-diggi-dong!!!!)
Geluid (Vanaf Coldfusion SNOEIhard)
Mensen (Ouder publiek wat er echt een feestje van maakt)
Sfeer
Aankleding
Lasers
Hotdogs
-punten:
Fouillering om 22u duurde wel erg lang, omdat er maar 1 man daar mee bezig was.
Bier wat op was bij de barren aan de zijkant.
Vrouwelijke MC die retegoed was, maar in dit feest niet echt tot haar recht kwam.
Te weinig opblaasdingen
Hahhaahhaahquote:Op zondag 13 november 2011 20:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hallo wouter hardy, hier scooter aus deutschland, mail me ff je kan direct tekenen![]()
http://soundcloud.com/hard-d/hard-d-feat-inhos-other-side#
dance!!! dance till the motherfucking sun comes up ?!!!!!!
Omdat het ook zo isquote:Op maandag 14 november 2011 11:11 schreef Esenes het volgende:
Je hoort wel echt dat het van g4h is inderdaad.
Dat vind ik ook met psyko punkz, lijkt zo onderhand ook allemaal op elkaar.
quote:Op maandag 14 november 2011 11:11 schreef Esenes het volgende:
Dat vind ik ook met psyko punkz 95% van de artiesten in de scene, het lijkt zo onderhand ook allemaal op elkaar.
Same shit, different day..quote:Op maandag 14 november 2011 09:05 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe Gunz For Hire plaat (dopeman):
Het is herkenbaar, dat zeker.. Maar in mijn ogen nu wel iets té herkenbaar. Ze spuwen nu wel een beetje teveel tracks te snel achter elkaar, en het is imo elke keer hetzelfde riedeltje: De vocals (oke, dat wilden ze per se zo), de kicks en de synths zijn elke keer hetzelfde.
En tja.. Ze zijn razend populair op deze manier, dus aan de ene kant snap ik het wel ("Don't fix something that isn''t broken"), maar aan de andere kant begint het wel een beetje saai te worden
Op het laatste moment nog een kaartje weten te fixen. leuk feestje, maar wel weer goed druk zegquote:Op zondag 13 november 2011 23:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Terug van mn Xxlerator weekendje, was heel vetNog wel fokkers op Xxl geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardcore daarna viel me wat tegen. alleen de set van daymar en catscan was lekker, maar had ook niet anders verwacht met deze line-up.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Op het laatste moment nog een kaartje weten te fixen. leuk feestje, maar wel weer goed druk zeg![]()
Werd verder wel leuk gedraaid tot theracords, maar niets verrasends. G4H is duidelijk over hun hoogtepunt heen als ze dat nog niet waren.
Set van theracords was echt vet, mooi om al die klappers in één set te horenalleen jammer dat het niet zo gewaardeerd werd door de rest van de zaal.
tracklist:Gruwelijk setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardcore daarna viel me wat tegen. alleen de set van daymar en catscan was lekker, maar had ook niet anders verwacht met deze line-up.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Present!quote:Op maandag 14 november 2011 16:06 schreef stoeltafel het volgende:
Kaartje is binnen voor Loudness. Ga er nog veel fokkers heen? Wordt mijn eerste keer in de Maassilo, ben erg benieuwd.
quote:
Het is gewoon zo simpel-hardcore-beuken-meer-niet-muziek inclusief de standaard sjappies die het vaak aantrekt, heb ik het idee, vind ik maar niks. Wat mij betreft kan hardstyle ook best hard maar alsnog diepgang bevatten hoorquote:Op maandag 14 november 2011 09:05 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe Gunz For Hire plaat (dopeman):
Het is herkenbaar, dat zeker.. Maar in mijn ogen nu wel iets té herkenbaar. Ze spuwen nu wel een beetje teveel tracks te snel achter elkaar, en het is imo elke keer hetzelfde riedeltje: De vocals (oke, dat wilden ze per se zo), de kicks en de synths zijn elke keer hetzelfde.
En tja.. Ze zijn razend populair op deze manier, dus aan de ene kant snap ik het wel ("Don't fix something that isn''t broken"), maar aan de andere kant begint het wel een beetje saai te worden
quote:Op maandag 14 november 2011 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ohhh, Brainkicker had 'm even geupload. Een oudje, maar zo lekker.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Set van theracords was echt vet, mooi om al die klappers in één set te horenalleen jammer dat het niet zo gewaardeerd werd door de rest van de zaal.
tracklist:Heb gemengde gevoelens over Theracords, het ene nummer vind ik heel vet, het andere juist helemaal niks. Maar deze TL ziet er precies uit als wat je op een XXlerator verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus? Laat je nakijken.. Wat een amateuristisch prulwerkje...quote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef Booomer het volgende:
Jammer dat er nog geen goede versie uit is van Call Your Life, op X-Qlusive voor het eerst gehoord en krijg er nog steeds kippevel van!
quote:Op maandag 14 november 2011 17:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Serieus? Laat je nakijken.. Wat een amateuristisch prulwerkje...
Zelfde niveau als:
hahaha hedde'n slechte dag kulleke?quote:Op maandag 14 november 2011 17:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Serieus? Laat je nakijken.. Wat een amateuristisch prulwerkje...
Zelfde niveau als:
Volgens mij wel, die David Sonar plaat is naar mijn mening toch wel lekker hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 17:43 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha hedde'n slechte dag kulleke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |