quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Veel plezier @ de Harde Klassiekers en XXleratoren van vanavond
Ik ga naar Hardnoize... en nu?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Veel plezier @ de Harde Klassiekers en XXleratoren van vanavond
Actiquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef T-Force het volgende:
Line-up nieuwe Hardclassics
Zany, Activator, Pila, Luna, Pavo, Coldfusion en Toyax!
Lose my mind (blabla edit).. Omfgquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Haha Hhz en WS gaan lekker met hun blabla
Optie!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef T-Force het volgende:
Line-up nieuwe Hardclassics
Zany, Activator, Pila, Luna, Pavo, Coldfusion en Toyax!
Krullie niet (stage in buitenland), maar ik sowieso welquote:Op zondag 13 november 2011 05:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De volgende Hardclassics gaat hem hier zeker weer worden, wat een line-up![]()
16m, krullie, t-force jullie ook weer aanwezig??
Jawel hoor, ik moest alleen heel even nadenken! Inderdaad leuk je te ontmoeten, je ging goed losquote:Op zondag 13 november 2011 06:15 schreef Spaulding het volgende:
Oh en T force & vriendin, leuk jullie een keer te zien en ontmoeten, ook al zegt jullie mijn nickname niks
quote:
Was je dronken?quote:
Ik vind hem ook leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben hem nu aant luisteren aangezien die is opgenomen. Misschien binnenkort online![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 18:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Avond!![]()
Hardnoize was zeer goed te doen gisteravond
Hoe kom jij aan Adaro - No time to sleep?! IK WIL IK WIL IK WIL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben hem nu aant luisteren aangezien die is opgenomen. Misschien binnenkort online
halloquote:Op zondag 13 november 2011 19:49 schreef mstx het volgende:
egt een goeie liedje heel mooi deze wil ik op climax hore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |