Ja, daarom zijn mannen ook beter in exacte vakken. Bitch please.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef Philosopheraptor het volgende:
Dat heeft niks met feminisering te maken maar met slechte onderwijzers. Begrijpen is juist vrouwelijker dan koude feiten, dus stil maar.
Nou, hier dan. Kutstudent heeft niet geneukt deze week, daarom haat hij vrouwen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Reageer dan op mij en niet op hem, meid.
Nee, op mijn uitleg en niet de zijne. Kutstudent snap het zelf ook allemaal even niet meer.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:17 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
Nou, hier dan. Kutstudent heeft niet geneukt deze week, daarom haat hij vrouwen.
Dat komt niet door de vrouwen maar de verlaagde eisendrempelquote:Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
Dat tegenwoordig het niveau omlaag is gegaan, en de stof verschuift van begrijpen naar stampen.
Ik haat vrouwen niet. Ik haat feministen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:17 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
Nou, hier dan. Kutstudent heeft niet geneukt deze week, daarom haat hij vrouwen.
Ik zweer het, maanden lang droogstaan wil jij nooit meemaken. Part-Time werken is trouwens niet zo heel erg, als je het kind gewoon duidelijk maakt dat het voor 6 uur thuis komt, is er niet veel aan de hand.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:17 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
http://www.livescience.co(...)cientist-claims.html
in combinatie met dit:
http://www.livescience.com/3862-bigger-brains-smarter-people.html
[..]
Dat tegenwoordig het niveau omlaag is gegaan, en de stof verschuift van begrijpen naar stampen.
Zal het vanavond of morgen even bekijken. Pagina 5. Opslaan in linkerkant van geheugen. Fixedquote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker een man-vrouw discussie want het is grotendeels de schuld van de feministen dat deze tendens ontstaan is.
Alle vrouwen wilden namelijk ineens het huis uit en dat kind bij de dementerende oppas of kinderdagverblijf neerplempen.
Kut voor je man, dat je al maanden droog staat.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:21 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ik zweer het, maanden lang droogstaan wil jij nooit meemaken. Part-Time werken is trouwens niet zo heel erg, als je het kind gewoon duidelijk maakt dat het voor 6 uur thuis komt, is er niet veel aan de hand.
Maar nee, de meeste ouders weten blijkbaar niet eens wat DUIDELIJK MAKEN is...
Non dingen? Waar dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
[..]
Zal het vanavond of morgen even bekijken. Pagina 5. Opslaan in linkerkant van geheugen. Fixed
Verder discussies met jouje haalt er altijd van die non-dingen bij, maar je bent dan ook nog jong dus ik vergeef het je.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:17 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
Wel leuk deze typische reacties. Persoonlijk worden, een teken dat je niks meer weet te zeggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
[..]
Zal het vanavond of morgen even bekijken. Pagina 5. Opslaan in linkerkant van geheugen. Fixed
Verder discussies met jouje haalt er altijd van die non-dingen bij, maar je bent dan ook nog jong dus ik vergeef het je.
M'n zak zit vol...Wacht elke dag zielig totdat ik weer ga fappen, met het gevoel dat hij jarenlang geen echt kutje meer heeft gevoelt...quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kut voor je man, dat je al maanden droog staat.
inb4 deze, had ik erbij moeten zetten in een spoilertje.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Wel leuk deze typische reacties. Persoonlijk worden, een teken dat je niks meer weet te zeggen.
Maargoed, internet discussies.... Ik heb m'n punt gemaakt en kap ermee.
Haha klopt, helaas zit ik me hier te vervelen tot m'n maten klaar zijn met school.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
inb4 deze, had ik erbij moeten zetten in een spoilertje.
Ik heb een sociaal leven mien vriendprioriteiten stellen. Fok! < Vrienden.
* Phantomesse houdt het weer voor gezien.
Heb je geen eigen hobbies ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha klopt, helaas zit ik me hier te vervelen tot m'n maten klaar zijn met school.
Fok wordt zelfbewust en neemt de wereld over.quote:
Dat moet jij zeggen, jij woont in de kelder van je dochter en schoonzoon.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen met kinderen
Mij niet gezien, dan is je leven voorgoed voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |