Was trouwens lang geleden dat ik een topic in OUD geopend heb.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Lady, fijn dan zeg!!![]()
Mijn tntmeneer was er ook net. Met mn nieuwe iPhoneIk kan hem ook meteen gebruiken, ik heb blijkbaar eerst een tijdelijk nummer genomen. Wist ik niet.
hihi.
En ik heb ook al een iPad...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef amaranta het volgende:
Lekker iPhonen Diaantje! Gheghe, het is zó verslavend!!
Idd! Met je botten op het randje.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef snoopy het volgende:
Of hoe je moet voorlezenHeb ik ooit eens 2 uur voor op creche gezeten op zo'n klein kl*testoeltje
Ja, erg leuk. Gisterenavond alle apps erop gezet enz.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben je nog wakker Estrys?
Leuk Diaan! Ik heb met terugwerkende kracht spijt dat ik geen Iphone heb gekozen bij abo verlengen. Maar ja maar ja, het was ook zo duuuuuuuuuur! Ik belde iedere keer buiten de bundel. En dat klopte echt niet superraar, al een paar keer gebeld bleek vandaag ineens dat ze heel mijn bundel niet hadden aangezet!we betaalden er wel voor though, en dus al een maand of 4 extra. En ik maar volhouden dat ik bijna niet bel.
gelukkig is Buum heel ontspannen. Al vond hij het jammer dat ie niet tegen de klantenservicemevrouw heeft gezegd: heb ik mijn vrouw voor niks in elkaar geslagen.
![]()
![]()
Ik heb er geen minuut minder om geslapen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:21 schreef livelink het volgende:
Estrys, wat jammer zeg! Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:48 schreef Noli. het volgende:
Goedemorgen...
Tjong, ik had ook even een momentje hoor. Bij gebrek aan laptop (kon al alleen aan snoer worden gebruikt, snoer dood dus laptop dood) en gsm bijna leeg bedacht ik me gisteren dat ik de onderste ruiten (oud huis met van die spijltjes ramen) maar weer gedeeltelijk (i.v.m. Verf werkzaamheden) met van dat plakplastic moest gaan beplakken. De vitrage de hele dag dicht staat best mooi hoor maar dat neemt toch genoeg licht weg dat ik overdag met lampen aan moet zitten.
Leuk hip vogeltje in de middelste versie gefröbeld, klaar!
Hmmmmmm... Die vitrage's waren toch wel erg vies ehhhh.. zeg maar gerust GOOR!!! Dus wassen die handel. Ik probeerde de haakjes uit die plooi dingen te halen maar blijkbaar was dat er tussen genaaid, wist niet dat dat kon? Nou ja, dan alleen de haakjes er maar af....
Kom ik er dus achter dat die dingen in hoogte verstelbaar zijn.
En nu snap ik waarom de gordijnen hier al een jaar of zeven () schots en scheef en veeeeeeeeel te hoog hingen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik had vroeger ook altijd dezelfde bh van de Hunkemoller. Toen de bh's bij de Hema een keer 5 euro waren heb ik een paar modellen op de gok meegenomen, en die bleken wonderwel zo-goed-als te passen. De hunkemoller is altijd druk, je mag je moeder niet meenemen het pashokje in (. ) en er staan vrouwen met enorme jopen achter de balie die mijn problematiek toch niet begrijpen
. Niet echt mijn favo winkel
.
Joh, echt??quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahahaha Noli, ergens vind ik het erg bij je passenwel
Mijn moeder heeft er ook één en vindt hem ook geweldig zitten. Nu wil ze er meer!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nu twee bh's van Marlies Dekkers (en dan met niet te veel lintjes alle kanten op) en die zitten echt heerlijk. Ik geloof wel dat ik post-zwangerschap een tikje gekrompen ben, want de D-cup die ik heb wordt niet meer zo mooi volledig gevuld als voorheen
of dat je rimpelige schoonmoeder altijd nep marlies dekkers draagt, zo smerigquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb issues met Marlies Dekkerszo'n vrouw die zichzelf ' lekker stout' vindt, iedereen met een rolladenet uit z'n shirtvlaat lopen en praat met zo'n ik ben eigenlijk een meisje' stem
Ik ben het allemaal met je eens, maar ik heb er een keer eentje gepast, die zat als gegoten en dus gekocht en ik vind ze gewoon zo fijn. Dus ik zet me maar over mijn issues heen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb issues met Marlies Dekkerszo'n vrouw die zichzelf ' lekker stout' vindt, iedereen met een rolladenet uit z'n shirtvlaat lopen en praat met zo'n ik ben eigenlijk een meisje' stem
Zo waar!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal met je eens, maar ik heb er een keer eentje gepast, die zat als gegoten en dus gekocht en ik vind ze gewoon zo fijn. Dus ik zet me maar over mijn issues heen.
De mooiste bhs van Marlies hebben bandjes van achter en niet van voor. Op de voedingsbhs na draag ik sinds mijn eerste Marliesje niks anders meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het knap Miss! Ik ben dan zo'n stronteigenwijze die dan niet eens wil passen. En nou ja, al die bandjes enzo. Moet ik ook niet. Ik ben een decoletaat-purist
eensch.... ik weiger om daar iets van te kopen. en ik vind die bandjes ook zó stom.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:
ah, dat scheelt al! maar toch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:33 schreef Vanyel het volgende:
De mooiste bhs van Marlies hebben bandjes van achter en niet van voor. Op de voedingsbhs na draag ik sinds mijn eerste Marliesje niks anders meer.
Zie je van buiten niks van.
Ja, precies Trui, ik zou haar toch de hele tijd lekker stout voelen zijn ofzo. Of dat ze op mijn kosten een beetje loopt te sloeren en sletten...quote:
+1quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef k_i_m het volgende:
Potverdrie, ik zit al anderhalf uur op mijn derriere, terwijl ik eigenlijk had moeten schoonmaken
Principes principes...quote:
Ik heb er uiteraard niet een met veel bandjes, hoor. Vind ik ook niets. Ik heb twee eenvoudige modellen en ze zitten hemelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het knap Miss! Ik ben dan zo'n stronteigenwijze die dan niet eens wil passen. En nou ja, al die bandjes enzo. Moet ik ook niet. Ik ben een decoletaat-purist
Ja, dat! Ze zitten niet alleen heel fijn, maar het ziet er ook zoveel mooier uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Principes principes...
Mijn lief mag ook alleen maar Marliesjes aan. Doet zoveel fijns met haar decolleté en de rest
Heb jij les van hem gehad??quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef simmu het volgende:
na 30 jaar eindelijk gerechtigheid denk ik dan
Stijve kost leraar zijn baan
klootzak keek *altijd* over de deuren van de douches. 'om te controleren of jullie wel echt douchen'. vies mannetje wat het sommige meisjes heel erg zuur maakte
Die van tellsell? Die je 2 over elkaar heen kunt dragen??quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:05 schreef Macka66 het volgende:
Comfort bra hier, geen gezooi meer met beugels. En dat de boel dan niet meer meedoet als snoeptafel kan me niks schelen. Ik heb me al voldoende voortgeplant
jupquote:
Het artikel in het ed was iets uitgebreider dan dat van fok. Daar maak ik uit op dat hij niet altijd gymleraar is geweest.quote:
Zal wel een fijn gevoel voor je zijn dat hij nu zijn 'verdiende loon' krijgt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:31 schreef simmu het volgende:
klopt, hij gaf o.a. ook biologie vroeger. is nog mijn klasseleraar geweest. dikke pret was dat. lekker leuk dingen insinueren tijdens de les over persoonlijke hygiene. gast had er ook het handje van om wanneer er iemand gepest werd, dan openlijk partij te kiezen voor de pesters![]()
pas in de 3de was ik er van af toen er een stel krengen een keertje net te ver ging en mijn inner haagse viswijf bovenkwam. waardevolle les geleerd toen: pesters, leraar incluus, zijn niks dan een stel grote lafaards die heus wel oprotten als je voor jezelf opkomt. ben nooit meer gepest daarna. ook niet door die lamstraallul
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zal wel een fijn gevoel voor je zijn dat hij nu zijn 'verdiende loon' krijgt.
Mijn vel is pas 34. En mijn lijf voelt zich lekkerder als er geen wiebelende onderdelen aan hangenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:26 schreef Macka66 het volgende:
Buuv, ik wel, soort vanZorg en aandacht voor mezelf betekent voor mij tegenwoordig dat ik niet meer tegen de zwaartekracht inga met dingen die me ongemak bezorgen. Ik hoef niet meer zo pront te lijken, zit liever ontspannen in mijn 45-jarige vel.
Racisme? serious?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:21 schreef livelink het volgende:
Kom op buurvrouw, je gaat toch niet ook jeukwoorden creeeren nu?
Je bent normaliter mijn jeukwoordenradar.
Trui, hij is leuk. Ik heb mijn onderschrift laatst veranderd. Ik werd beticht van racisme met mijn oude onderschrift![]()
Er zijn dus echt mensen die de regel: "Als je goed om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is" op die manier uitleggen![]()
Mijn nieuwe onderschrift past ook iets meer bij mijn huidige gemoedstoestand.
dat is die van tell sellquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:02 schreef Macka66 het volgende:
Heftig, simmu!
Amaranta, deze heb ik. http://www.groupdeal.nl/6(...)-korting-van-65.html
ik heb ook een Sapph, maar ik vind die minder goed zitten, en dus draag ikhem nauwelijk. Best zonde, eigenlijk, maar ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb drie Sapph's. Zitten heerlijk, met en zonder bandjes en zelfs bandjes van achteren en het zal me werkelijk aan mijn derriere roesten wat men daar wel of niet van vind.
Ik heb het geld niet (over) voor MD's en deze zitten prima en doen veel goeie dingen voor mijn meestal niet echt aanwezige/interessante 'boezem'.
Nah ja zegquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:21 schreef livelink het volgende:
Er zijn dus echt mensen die de regel: "Als je goed om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is" op die manier uitleggen![]()
Je moet fondant heel dun uitrollen op een speciale sheet, die voer je in die machine in, en dan snijdt hij patronen/figuren uit het fondant. Dus met een ongelooflijke precisie krijg je de mooiste figuren die je op de taart kunt maken. Voorbeeldje:quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:30 schreef lady-wrb het volgende:
gefeliciteerd met de mooie deal spuuglokje, maar wat kan je dr nou precies mee?
taarten bedrukken?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:56 schreef Chan het volgende:
Jakkes simmu, ik had ook een gymleraar die ik niet helemaal vertrouwde op dat punt..
En amaranta, volgens mij staat er dat hij dit jaar alleen gymles gaf, andere jaren dus naast gymles misschien ook nog wel andere vakken. Niet dat hij alleen dit jaar gymles gaf..
Delen wij een schoonmoeder?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:44 schreef trui het volgende:
maak je het daarmee niet kapot, je haar?
ik kan jullie meedelen dat een avocado in pompoensoep geen verbetering is.
schoonmoeder had me om een recept voor pompoensoep gevraagd, zodat we op sintmaarten snel een lekker soepje konden eten alvorens de lampionnen-snoep-bedel tocht te aanvaarden. dat recept had ik haar keurig gemaild. maar ze herinnerde zich van een vorige keer dat ik er soms ook wat extra´s door deed, dus dat had ze er dit keer ook door gedaan. avocado, toch? eh....?? nee, dat was courgette, schoonmoeder!
Wij stonden gelukkig binnen terwijl er een hele meute kindertjes stond te zingen voor ze los mochten op de bak snoep (en mandarijntjes: door 2 kindjes gekozen) en Soneal zat bij papa op de arm naar de kindjes te zwaaienquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
euh.. dat moet wel een heel bizarre combinatie zijnbah, denk ik?
zo, wat was het koud zeg, tijdens snoep bedelen. mijn kindjes zijn vrijwillig afgehaakt rond kwart over 7
quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
@ leandra, ja, vanmorgen vroeg al, want mijn voetbalkind moest uit naar het randje van de wereld. En toen mijn grote wakker werd kreeg ik een (zeer royaal) ontbijt op bed met verse tijdschriftenhoe lief is dat! Zelf bedacht, geregeld em gekocht. Te lief gewoon.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
@ leandra, ja, vanmorgen vroeg al, want mijn voetbalkind moest uit naar het randje van de wereld. En toen mijn grote wakker werd kreeg ik een (zeer royaal) ontbijt op bed met verse tijdschriftenhoe lief is dat! Zelf bedacht, geregeld em gekocht. Te lief gewoon.
Bij de instantie waar ik werk hebben we het 'gewoon' over een downerquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:03 schreef simmu het volgende:
bij mijn weten niet gaoxing. alleen de echte scheldnamen zijn een nogo. dus liever niet downers, mongolen, dat soort termen.
tsja. mij maakt het eigenlijk allemaal weinig uit, maar ik heb wel andere ouders erover horen klagen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij de instantie waar ik werk hebben we het 'gewoon' over een downer
Buurvrouw gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:47 schreef debuurvrouw het volgende: En toen mijn grote wakker werd kreeg ik een (zeer royaal) ontbijt op bed met verse tijdschriften
hoe lief is dat! Zelf bedacht, geregeld em gekocht. Te lief gewoon.
Ach ja, zo was ik aan het collecteren voor het 'fonds verstandelijk gehandicapten' en was er ook iemand die het vervelend vond dat ik het zo noemde (tja, ik kan er ook niets aan doen dat het fonds zo heet). Hij was zelf lichtelijk verstandelijk beperkt, maar had daar dan weer een andere naam voor (hij gaf trouwens wel geldquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:41 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. mij maakt het eigenlijk allemaal weinig uit, maar ik heb wel andere ouders erover horen klagen.
/haalt schouders op
Mja, en nu staat ie weer goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef Noli. het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de Sint zijn mijter achterstevoren op?
Dat miste ik!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, en nu staat ie weer goedbovendien was het shot van het weghalen van de vlag te vroeg!
Ik vind dat best een beetje gezeur eigenlijk. Ik heb werkelijk geen idee meer welke term ik moet gebruiken; het verandert met de dag.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:57 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ach ja, zo was ik aan het collecteren voor het 'fonds verstandelijk gehandicapten' en was er ook iemand die het vervelend vond dat ik het zo noemde (tja, ik kan er ook niets aan doen dat het fonds zo heet). Hij was zelf lichtelijk verstandelijk beperkt, maar had daar dan weer een andere naam voor (hij gaf trouwens wel geld).
Nee, geen scheldwoord, maar het argument zou in dit geval zijn dat die downer heel wat meer is dan alleen z'n beperking, terwijl je 'm alleen daarmee benoemd. Dus een mens met een beperking heeft allerlei karakteristieken, en de beperking is daar toevallig eentje van.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:22 schreef Ssserpente het volgende:
Is downer ook een scheldwoord dan? Ik vind het meer een synoniem voor 'iemand met down' en gebruik het júist om het woord 'mongool' te vermijden. Want dat vind ik wél een scheldwoord.
Nee, het hele 'mental' is alweer uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:17 schreef livelink het volgende:
Hier speelt het meer met de benaming voor allochtonen vs autochtonen volgens mij. Niet zozeer bij mensen met een beperking. Mentally challenged is volgens mij ook redelijk ingeburgerd in de VS.
Autist wordt tegenwoordig als emotie gebruikt. Zo van dat je lekker autistisch in de trein zat met je koptelefoon op. Rare verschijning ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef lady-wrb het volgende:
misschien omdat autist tegenwoordig een hipper scheldwoord is dan mongool?
dat is wat mij in ieder geval opvalt. het lijkt wel of het dan ineens een soort van " vriendelijker" moet klinken.
' iemand met autisme' klinkt heel anders dan 'een autist'
mag die uitdrukking nog wel?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een kind met een vlekje vind ik ook een achterlijke benaming![]()
Je zal toch sproeten hebben...quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een kind met een vlekje vind ik ook een achterlijke benamingWie verzint zoiets?
gratin met knakworstquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:29 schreef Asyniur het volgende:
heeft er iemand toevallig nog een recept (of meer) voor een ovenschotel?
En dan niet dat je eerst nog bijv het gehakt moet rullen want ik heb dus geen keuken mer, alleen een combimagnetron...
1. Aardappelschijfjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:29 schreef Asyniur het volgende:
heeft er iemand toevallig nog een recept (of meer) voor een ovenschotel?
En dan niet dat je eerst nog bijv het gehakt moet rullen want ik heb dus geen keuken mer, alleen een combimagnetron...
jawel, dat mag je best zeggen, maar dan mag de ander ook iets zeggen over jouw leeftijd ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar achterlijke mongool, doe niet zo autistisch, dat mag zeker niet? Of, achterlijke homonegermongool, die niet zo autistisch. Dat mag op zeker niet
Oeh, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:55 schreef Cooki het volgende:
grijs, er is zelf een soort van onderwereld in facebook
Dat klinkt wel heel duisterquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:55 schreef Cooki het volgende:
grijs, er is zelf een soort van onderwereld in facebook
binnen facebook kun je nog groepjes aanmaken, vb je familie, zodat je familiezaken apart houdt van je kennissen enzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, wat moet ik me daarbij voorstellen?
*facebooknoob is
Ah, zo. Dus dan kun je Fok! nog altijd veilig gescheiden houden van de rest van je fokhatende omgevingquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
binnen facebook kun je nog groepjes aanmaken, vb je familie, zodat je familiezaken apart houdt van je kennissen enzo
Center parcs?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan in januari een weekendje naar het meerdal
Dat moet ik nog allemaal uitzoeken hoe dat werkt...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
binnen facebook kun je nog groepjes aanmaken, vb je familie, zodat je familiezaken apart houdt van je kennissen enzo
Ik weet niet eens of ik of hoe ik fok!-ers kan toevoegen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, zo. Dus dan kun je Fok! nog altijd veilig gescheiden houden van de rest van je fokhatende omgeving
quote:Op zondag 13 november 2011 00:00 schreef krijtlijk het volgende:
Ieuw! Maar je had tenminste geen dooie rat achter de wasmachine liggen.
Zo fijn is datquote:Op zondag 13 november 2011 09:28 schreef simmu het volgende:
zo. ik heb even selene's antiallergiedrankje gepikt![]()
gisteravond geprikt door een beest en nu een hand van dubbel formaat
Hierquote:Op zondag 13 november 2011 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Een tijdje terug vroeg iemand naar Freecell, weet iemand waar ze gebleven is? Of alles goed is met haar?
Ja, It was I!quote:Op zondag 13 november 2011 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Een tijdje terug vroeg iemand naar Freecell, weet iemand waar ze gebleven is? Of alles goed is met haar?
Bijna had ik hem gekocht samen met mijn zus, om cupcakes te versieren, maar hoewel het een superdeal is vonden we de verzendksten te hoog voor een soort van hebbeding.quote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooi die draagtas BE, maar dat apparaat gaat nergens heen.Hoewel ik vanmorgen nog zat te denken dat ik die machine ook wel kon gaan verhuren als ik hem zelf niet gebruikte. Dan heb ik hem zo terugverdiend!
Maar dat doe ik toch niet, want ik durf niemand anders ermee te laten werken. Straks gaat ie misschien kapot, en dan wil ik alleen mezelf de schuld kunnen geven.
Het is echt een superdeal, maar voor af en toe een keer wat cupcakes of een taart maken voor de leuk, blijft het natuurlijk prijzig. En ik zou niet weten waar ik hem zou moeten opruimenquote:Op zondag 13 november 2011 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, daar ben je! Fijn om te lezen dat het goed gaat! Beterschap voor je jongste!
[..]
Bijna had ik hem gekocht samen met mijn zus, om cupcakes te versieren, maar hoewel het een superdeal is vonden we de verzendksten te hoog voor een soort van hebbeding.
Jij maakt superveel taarten, dan snap ik het helemaal.
Da's wel apart idd...quote:Op zondag 13 november 2011 08:12 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb het wel eens meegemaakt waar ik werkte dat het huishoudmeisje een bungalow gewoon, normaal had schoongemaakt, en we er pas toen de volgende gasten kwamen achter kwamen dat de vorige gast ze toch nog wat minder op een rijtje had dan we dachten. Huishoudmeisje had gewoon even in de kastjes gekeken. Pannen en borden schoon.... ok dan.... De volgende gasten kwamen erachter dat er troep in de theepot zat, steentjes op de bovenste plank van de kledingkast, allemaal dat soort rare dingen.
Het valt op zich wel mee (afgezien van de gebruikte maandverbandjes dan..... en de gebruikte wcpapiertjes die je niet door de wc mag spoelen omdat anders de boel verstopt), het went best snel.quote:Op zondag 13 november 2011 17:21 schreef freecell het volgende:
Brrrr
Ik zit hier wel goed. Reis maar naar China zonder mij
Ja, cool hè? Ik heb zelf ook van beide kinderen een geboortekaarttegeltjequote:Op zondag 13 november 2011 17:35 schreef Gaoxing het volgende:
Wat heb jij trouwens een vreselijk leuke pottenbakzus! Als ik een beetje in de buurt woonde had ik nu van alles besteld, een serie lessen en een kinderfeestje afgesproken
Nee, dat heb je niet verkeerd begrepen...theoretisch kan dat dus inderdaad het geval zijn. De verwachting is wel dat er geen reactie zal komen. Maar je weet het nooit.quote:Op maandag 14 november 2011 09:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Huh? En dan kan het dus zo zijn dat er nog iemand belangstelling heeft, en dat jullie dan vergeleken worden en je het zelfs, eventueel, in het ergste geval, niet krijgt?? Of snap ik het nu verkeerd?
Mèn.
Onbestaand emailadres nemen voor de reactie?quote:Op maandag 14 november 2011 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga hem zo zelf uitzetten met een week reactietermijn... zal wel goedkomen, denk ik. Alleen wat uitgesteld. Ik zou vanmorgen beginnen met inwerken..
zo, da's mooi klote!quote:Op maandag 14 november 2011 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet verkeerd begrepen...theoretisch kan dat dus inderdaad het geval zijn. De verwachting is wel dat er geen reactie zal komen. Maar je weet het nooit.
Leuke verjaardag gehad?
quote:Op maandag 14 november 2011 09:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Onbestaand emailadres nemen voor de reactie?
De OR was wel ingelicht en wilden vrijdagmiddag laat toch nog dat er een belangstellingsregistratie werd gedaan... op zich is het nl. een tijdelijke vacature. Op die plek zit nu een uitzendkracht... en er zou eigenlijk ook een andere uitzendkracht komen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo, da's mooi klote!maar ook slordig dat dit niet eerder gedaan is. Was de vacature wel openbaar gemaakt? Of was het zo 'onderhands' geregeld?
Ja, was leuk. Gister heel de dag visite, dus nu kan ik ff bijkomen. En de winterdekbedden opsnorren. Net mijn nieuwe laarzen al even getest. Zoooooolekker zeg!mdaar wordt die koude mist haast dragelijk van.
Peace is ontzettende koukleum... en hij had een deel van het winterdekbed al over. Ik niet... vandeweek gaat alles weer in 1 dekbed hoes.quote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar het was vorige week nog 15 graden! Dan ga ik echt niet onder het winterdek liggen. Maar nu ken het wel.![]()
Ik kan alleen niet van mijn stoel komen. Geeeeeeen zin. En het is nog wel een beestebende
Onze bakker gaf aan dat het verstandiger was om de bovenlaag opnieuw te bestellen toentertijdquote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Misschien weten jullie het hier.
Wij zijn aanstaande vrijdag een jaar getrouwd en we hebben de bovenlaag van onze taart in de vriezer, nu willen we die vrijdag opeten, maar hoelang van de voren moet hij uit de vriezer?
Dat zou ik ook zeggen als ik bakker was.quote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Onze bakker gaf aan dat het verstandiger was om de bovenlaag opnieuw te bestellen toentertijd
Mjah, zo'n taart die 's ochtends vroeg gemaakt wordt, dan een hele tijd opgesteld staat en waar iedereen ooh en aahhh overheen hoest en die je dan 's avonds nog eens gaat invriezen? En dan heb ik het nog niet eens over de ruimte die je een jaar lang in je vriezer kwijt bentquote:Op maandag 14 november 2011 14:27 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik bakker was.![]()
In -18 zou ik het ook wel aandurven, warmer niet.
Ben mn wenkbrauwen aan het verven. Blegh.
Ach joh, daar krijg je weerstand van.quote:Op maandag 14 november 2011 14:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Mjah, zo'n taart die 's ochtends vroeg gemaakt wordt, dan een hele tijd opgesteld staat en waar iedereen ooh en aahhh overheen hoest en die je dan 's avonds nog eens gaat invriezen? En dan heb ik het nog niet eens over de ruimte die je een jaar lang in je vriezer kwijt bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met wenkbrauwverf, Takkenbah.![]()
Hoezo? Voor z`n autohobby?quote:Op maandag 14 november 2011 14:14 schreef amaranta het volgende:
En anders staat de belastingdienst aan je deur of je man ff aangifte wil doen
quote:Op maandag 14 november 2011 15:16 schreef livelink het volgende:
Oh Moussy, dan was René dus een maand te vroeg geboren?![]()
Dat hebben wij ook bij P. gedaanquote:Ik heb eens samen met mijn zus van alle ooms en tantes (mijn ouders komen allebei uit een gezin van 6, dus dat zijn er best veel) uitgerekend hoeveel maanden het 1e kind na de bruiloft is geboren. Daar kwamen ook wel leuke resultaten uit
Het bedrijf dat hij heeft wat daarmee te maken heeft ja.quote:Op maandag 14 november 2011 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoezo? Voor z`n autohobby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |