Was trouwens lang geleden dat ik een topic in OUD geopend heb.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Lady, fijn dan zeg!!![]()
Mijn tntmeneer was er ook net. Met mn nieuwe iPhoneIk kan hem ook meteen gebruiken, ik heb blijkbaar eerst een tijdelijk nummer genomen. Wist ik niet.
hihi.
En ik heb ook al een iPad...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef amaranta het volgende:
Lekker iPhonen Diaantje! Gheghe, het is zó verslavend!!
Idd! Met je botten op het randje.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef snoopy het volgende:
Of hoe je moet voorlezenHeb ik ooit eens 2 uur voor op creche gezeten op zo'n klein kl*testoeltje
Ja, erg leuk. Gisterenavond alle apps erop gezet enz.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben je nog wakker Estrys?
Leuk Diaan! Ik heb met terugwerkende kracht spijt dat ik geen Iphone heb gekozen bij abo verlengen. Maar ja maar ja, het was ook zo duuuuuuuuuur! Ik belde iedere keer buiten de bundel. En dat klopte echt niet superraar, al een paar keer gebeld bleek vandaag ineens dat ze heel mijn bundel niet hadden aangezet!we betaalden er wel voor though, en dus al een maand of 4 extra. En ik maar volhouden dat ik bijna niet bel.
gelukkig is Buum heel ontspannen. Al vond hij het jammer dat ie niet tegen de klantenservicemevrouw heeft gezegd: heb ik mijn vrouw voor niks in elkaar geslagen.
![]()
![]()
Ik heb er geen minuut minder om geslapen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:21 schreef livelink het volgende:
Estrys, wat jammer zeg! Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:48 schreef Noli. het volgende:
Goedemorgen...
Tjong, ik had ook even een momentje hoor. Bij gebrek aan laptop (kon al alleen aan snoer worden gebruikt, snoer dood dus laptop dood) en gsm bijna leeg bedacht ik me gisteren dat ik de onderste ruiten (oud huis met van die spijltjes ramen) maar weer gedeeltelijk (i.v.m. Verf werkzaamheden) met van dat plakplastic moest gaan beplakken. De vitrage de hele dag dicht staat best mooi hoor maar dat neemt toch genoeg licht weg dat ik overdag met lampen aan moet zitten.
Leuk hip vogeltje in de middelste versie gefröbeld, klaar!
Hmmmmmm... Die vitrage's waren toch wel erg vies ehhhh.. zeg maar gerust GOOR!!! Dus wassen die handel. Ik probeerde de haakjes uit die plooi dingen te halen maar blijkbaar was dat er tussen genaaid, wist niet dat dat kon? Nou ja, dan alleen de haakjes er maar af....
Kom ik er dus achter dat die dingen in hoogte verstelbaar zijn.
En nu snap ik waarom de gordijnen hier al een jaar of zeven () schots en scheef en veeeeeeeeel te hoog hingen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik had vroeger ook altijd dezelfde bh van de Hunkemoller. Toen de bh's bij de Hema een keer 5 euro waren heb ik een paar modellen op de gok meegenomen, en die bleken wonderwel zo-goed-als te passen. De hunkemoller is altijd druk, je mag je moeder niet meenemen het pashokje in (. ) en er staan vrouwen met enorme jopen achter de balie die mijn problematiek toch niet begrijpen
. Niet echt mijn favo winkel
.
Joh, echt??quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahahaha Noli, ergens vind ik het erg bij je passenwel
Mijn moeder heeft er ook één en vindt hem ook geweldig zitten. Nu wil ze er meer!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nu twee bh's van Marlies Dekkers (en dan met niet te veel lintjes alle kanten op) en die zitten echt heerlijk. Ik geloof wel dat ik post-zwangerschap een tikje gekrompen ben, want de D-cup die ik heb wordt niet meer zo mooi volledig gevuld als voorheen
of dat je rimpelige schoonmoeder altijd nep marlies dekkers draagt, zo smerigquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb issues met Marlies Dekkerszo'n vrouw die zichzelf ' lekker stout' vindt, iedereen met een rolladenet uit z'n shirtvlaat lopen en praat met zo'n ik ben eigenlijk een meisje' stem
Ik ben het allemaal met je eens, maar ik heb er een keer eentje gepast, die zat als gegoten en dus gekocht en ik vind ze gewoon zo fijn. Dus ik zet me maar over mijn issues heen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb issues met Marlies Dekkerszo'n vrouw die zichzelf ' lekker stout' vindt, iedereen met een rolladenet uit z'n shirtvlaat lopen en praat met zo'n ik ben eigenlijk een meisje' stem
Zo waar!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal met je eens, maar ik heb er een keer eentje gepast, die zat als gegoten en dus gekocht en ik vind ze gewoon zo fijn. Dus ik zet me maar over mijn issues heen.
De mooiste bhs van Marlies hebben bandjes van achter en niet van voor. Op de voedingsbhs na draag ik sinds mijn eerste Marliesje niks anders meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het knap Miss! Ik ben dan zo'n stronteigenwijze die dan niet eens wil passen. En nou ja, al die bandjes enzo. Moet ik ook niet. Ik ben een decoletaat-purist
eensch.... ik weiger om daar iets van te kopen. en ik vind die bandjes ook zó stom.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:
ah, dat scheelt al! maar toch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:33 schreef Vanyel het volgende:
De mooiste bhs van Marlies hebben bandjes van achter en niet van voor. Op de voedingsbhs na draag ik sinds mijn eerste Marliesje niks anders meer.
Zie je van buiten niks van.
Ja, precies Trui, ik zou haar toch de hele tijd lekker stout voelen zijn ofzo. Of dat ze op mijn kosten een beetje loopt te sloeren en sletten...quote:
+1quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef k_i_m het volgende:
Potverdrie, ik zit al anderhalf uur op mijn derriere, terwijl ik eigenlijk had moeten schoonmaken
Principes principes...quote:
Ik heb er uiteraard niet een met veel bandjes, hoor. Vind ik ook niets. Ik heb twee eenvoudige modellen en ze zitten hemelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het knap Miss! Ik ben dan zo'n stronteigenwijze die dan niet eens wil passen. En nou ja, al die bandjes enzo. Moet ik ook niet. Ik ben een decoletaat-purist
Ja, dat! Ze zitten niet alleen heel fijn, maar het ziet er ook zoveel mooier uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Principes principes...
Mijn lief mag ook alleen maar Marliesjes aan. Doet zoveel fijns met haar decolleté en de rest
Heb jij les van hem gehad??quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef simmu het volgende:
na 30 jaar eindelijk gerechtigheid denk ik dan
Stijve kost leraar zijn baan
klootzak keek *altijd* over de deuren van de douches. 'om te controleren of jullie wel echt douchen'. vies mannetje wat het sommige meisjes heel erg zuur maakte
Die van tellsell? Die je 2 over elkaar heen kunt dragen??quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:05 schreef Macka66 het volgende:
Comfort bra hier, geen gezooi meer met beugels. En dat de boel dan niet meer meedoet als snoeptafel kan me niks schelen. Ik heb me al voldoende voortgeplant
jupquote:
Het artikel in het ed was iets uitgebreider dan dat van fok. Daar maak ik uit op dat hij niet altijd gymleraar is geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |