Dat was die van 97,7%quote:
Heerlijk vooral op het moment dat ze "harder" zingenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gotye - Somebody that I used to know
Ja echt hequote:Op donderdag 10 november 2011 18:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Heerlijk vooral op het moment dat ze "harder" zingen![]()
Kan gebeuren. Ik vind dat niksquote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Nu deze:
Die van T vond ik (nu even) niks
Smaken verschillen hequote:Op donderdag 10 november 2011 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik vind dat niksFranz Ferdinant voor mij!
Ja mijn god gelukkig welquote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smaken verschillen he![]()
Gelukkig wel
is vetquote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Nu deze:
Die van T vond ik (nu even) niks
Ja, want ik heb ook een levenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
140 posts zonder LH in de SC van ROO
(tering wat een afkortingen)
Eetzakquote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een levenen nu ga ik eten.
Ben ik het niet mee eens!!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een levenen nu ga ik eten.
Je moeder is ook al van de oude stempel, tegenwoordig hebben we The voice of hollandquote:Op donderdag 10 november 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit hier met oordopjes in mn netbook mee te zingen. Staat mn ma opeens voor me: ALS JE NU NIET OPHOUDT GEEF IK JE OP VOOR IDOLS ZODAT JE VOOR HEEL NL VOOR LUL STAAT!!
Welkom thuis, alvast/alsnog trouwensquote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Je moeder is ook al van de oude stempel, tegenwoordig hebben we The voice of holland![]()
Verder wel passende woorden om je mond te snoeren
Daar kom ik sowieso al niet de voorrondes doorquote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Je moeder is ook al van de oude stempel, tegenwoordig hebben we The voice of holland![]()
Verder wel passende woorden om je mond te snoeren
CHEATER!!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef leeell het volgende:
heb internet gefixt tijdens tentamen, kan iemand eventueel java hulp bieden?
Whahaquote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kom ik sowieso al niet de voorrondes door
Joh ik kom het dorp waar ze de audities houden niet eens inquote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Vincpod het volgende:
[..]
WhahaMet een meetje geluk niet eens de voordeur
Laat staan het landquote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh ik kom het dorp waar ze de audities houden niet eens in
Wat gaafquote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef Tchock het volgende:
Heilige tering wat is dit eng. Ik kreeg serieus bezweten handpalmen aan het eind.
Ik ben geen Mauro!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |