Ghehe mijn moeder kennende gebeurt dit morgen gewoon weerquote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dit alvast een deal voor als je weer geen boodschappen kan doen?
Omgquote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe mijn moeder kennende gebeurt dit morgen gewoon weer
Ach er is wel eten in huis alleen niet dat wat ik moest halen vandaagquote:
Als dat zo'n dag was bij ons thuis vroegah, zorgde ik dat ik ergens anders kon eten. Want dan werd gegarandeerd alles wat in de koelkast gevonden werd wat nog niet over datum was, in een pan of ovenschaal gemikt samen met aardappelen of rijst.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach er is wel eten in huis alleen niet dat wat ik moest halen vandaag
Oh ja ook herkenbaar!!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als dat zo'n dag was bij ons thuis vroegah, zorgde ik dat ik ergens anders kon eten. Want dan werd gegarandeerd alles wat in de koelkast gevonden werd wat nog niet over datum was, in een pan of ovenschaal gemikt samen met aardappelen of rijst.![]()
En dan kreeg je de meest kansloze combinaties. Zonder kruiden ook![]()
Ik ben zo blij dat mijn ouders dit niet doen/dedenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als dat zo'n dag was bij ons thuis vroegah, zorgde ik dat ik ergens anders kon eten. Want dan werd gegarandeerd alles wat in de koelkast gevonden werd wat nog niet over datum was, in een pan of ovenschaal gemikt samen met aardappelen of rijst.![]()
En dan kreeg je de meest kansloze combinaties. Zonder kruiden ook![]()
Binnenkort?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja ook herkenbaar!!
Ik eet vanavond kipsate en patat bij een bekende dus ik maak me geen zorgen![]()
Maarre wanneer ga je koken voor me?
Just say when!!quote:
Mijn eigen ouders deden dit gelukkig ook niet. Iets met het welbekende sprookje van de boze stiefmoederquote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn ouders dit niet doen/deden
Arme jijquote:Op donderdag 10 november 2011 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mijn eigen ouders deden dit gelukkig ook niet. Iets met het welbekende sprookje vande boze stiefmoeder
IK KOM MORGEN LANGS!!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef Maringo het volgende:
Maar over eten gesproken, ik ga eten koken! Overheerlijke macaroniVoor twee dagen, want morgen issie nog lekkerder als alle kruiden erin zijn getrokken
Welkquote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan dat liedje
Gotye - Somebody that I used to knowquote:
Ah, die. Ik zou er niet snel naar luisteren, maar het is wel een leuk liedje. Goed dat dat soort muziek veel op de radio wordt gedraaid.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gotye - Somebody that I used to know
Ik hoorde hem dan ook op de radio. Is wel een nummer dat je keihard op moet zettenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, die. Ik zou er niet snel naar luisteren, maar het is wel een leuk liedje. Goed dat dat soort muziek veel op de radio wordt gedraaid.
Dan vind je deze vast ook leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde hem dan ook op de radio. Is wel een nummer dat je keihard op moet zetten
Ik luister nu eerst ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |