Op aanraden van M$quote:Op donderdag 10 november 2011 16:48 schreef Maringo het volgende:
Ik vind het wel geweldig dat Firefox Bing al heeft uitgeschakeld vanwege veiligheidsredenen
Ik doe meestal alsof ik faal met computersquote:Op donderdag 10 november 2011 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik faal in alles computer-gerelateerd. Maar dat doet er verder niet toe.
Oh uh, ik bedoel, ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe meestal alsof ik faal met computers
Ghehequote:
hoe kun je dat nou zeggenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Maar ik ben veel beter in het doen alsof ik een hulpeloos dom blondje ben dan jij gok ik zo
Heb je tieten?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou zeggenJE KENT ME NIET EENS
![]()
![]()
Dus ik moet of toegeven dat jij gelijk hebt, of dat ik manboobs heb? *zoekt uitweg*quote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je tieten?
Zo ja, bah manboobs!
Zo nee, dan win ik het gewoon met dom blondje spelen
Either way, I winquote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus ik moet of toegeven dat jij gelijk hebt, of dat ik manboobs heb? *zoekt uitweg*
PICS!!quote:
Dat mag!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer ok?
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Als je geen man bent... Wat ben je dan wel!?!
OMG!!quote:
Even quoten hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Tchock het volgende:
Oké oké tering. Huppel wint. Ik heb geen tieten
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Tchock het volgende:
Oké oké tering. Huppel wint. Ik heb geen tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |