Jij bent echt erg bezig vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
Ik heb dus vandaag even een draadloos netwerkje aangelegd. Moeders weet dat nog niet. Ze zit nu naast de printer.
Ik ga even iets uitprinten, ze gaat zo hard schrikken
Film het.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
Ik heb dus vandaag even een draadloos netwerkje aangelegd. Moeders weet dat nog niet. Ze zit nu naast de printer.
Oh balen.quote:
Hahaha nohquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef Maringo het volgende:
En dan zo'n soort plaatje:
[ afbeelding ]
Andere keer ga ik hem luisteren mijn laptop faalt namelijkquote:
Bing.. De wannabe Google variant van Microsoft?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef Tchock het volgende:
Echt haat aan BingSterf toch een eind weg man, kutzooi
Ja. Eén keer per ongeluk met een download meegekomen en dat was al koppijn om te verwijderen (standaard zoekmachines terugzetten, programma van de pc af werken, startpagina's en werkbalken terugzetten) maar nu is er niets meer te vinden en nog steeds gaat bing in pagina's tekst vertalenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bing.. De wannabe Google variant van Microsoft?
Google is your friend:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef Tchock het volgende:
En de bing-add on kan niet meer weg uit Firefox. Hij staat uit, maar er is geen verwijderoptie.
Here's Johnny!!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef Maringo het volgende:
En dan zo'n soort plaatje:
[ afbeelding ]
Ja, dat werkt dus niet. Ik maak even een screenshot.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Google is your friend:
http://support.mozilla.co(...)n%20and%20Bing%20Bar
Then again, dat zoeken via Bing is natuurlijk ironisch
Huh? Ok..quote:Op donderdag 10 november 2011 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat werkt dus niet. Ik maak even een screenshot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitgeschakelde add-ons kan ik niet meer verwijderen. De toolbar zelf is al weg. Nu ik er over nadenk kan dat vertalen ook een functie binnen facebook zijn, trouwens. Maar dan nog.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitgeschakelde add-ons kan ik niet meer verwijderen. De toolbar zelf is al weg. Nu ik er over nadenk kan dat vertalen ook een functie binnen facebook zijn, trouwens. Maar dan nog.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]Ah het is op Facebook. Ja, dat is daarzo een optie. Ik zag het laatst ook staan. Maar ik zou ff niet weten waar je dat uit kan zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitgeschakelde add-ons kan ik niet meer verwijderen. De toolbar zelf is al weg. Nu ik er over nadenk kan dat vertalen ook een functie binnen facebook zijn, trouwens. Maar dan nog.
Je faalt gewoon in het admin zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het nog raar dat ik mijn eigen add-ons niet mag beheren
Ik faal in alles computer-gerelateerd. Maar dat doet er verder niet toe.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je faalt gewoon in het admin zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |