Doet me gelijk denken aan Mirrors, en zo verliefd waren die spiegelbeelden nietquote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.
Die film downloadde ik toen eens en heb echt dertig seconden gekeken en toen weer weggeklikt.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:13 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Mirrors, en zo verliefd waren die spiegelbeelden niet
That's how I roll. Weettoch.quote:
Speciaal voor jou Klinkertjequote:Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die film downloadde ik toen eens en heb echt dertig seconden gekeken en toen weer weggeklikt.
[..]
That's how I roll. Weettoch.![]()
komt me bekend voor dit, waar is het van?quote:
ik ga niet klikken hoorquote:
The Kinksquote:Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt me bekend voor dit, waar is het van?
Dat nummer isquote:
Hmm, saai. Oh, tieten. Huh, spiegel. HUH WAT AAH WAT DUDE AAH WAT DUDEquote:
Ja, precies! En dan moeten uitleggen aan anderen enzo!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt irritant is dat.Dan opeens een bult op je hoofd.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadDe versie van Van Halen is ook ziek vet, die heb ik nog op originele plaat
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan moeten uitleggen aan anderen enzo!
Jij bent echt erg bezig vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
Ik heb dus vandaag even een draadloos netwerkje aangelegd. Moeders weet dat nog niet. Ze zit nu naast de printer.
Ik ga even iets uitprinten, ze gaat zo hard schrikken
Film het.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
Ik heb dus vandaag even een draadloos netwerkje aangelegd. Moeders weet dat nog niet. Ze zit nu naast de printer.
Oh balen.quote:
Hahaha nohquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef Maringo het volgende:
En dan zo'n soort plaatje:
[ afbeelding ]
Andere keer ga ik hem luisteren mijn laptop faalt namelijkquote:
Bing.. De wannabe Google variant van Microsoft?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef Tchock het volgende:
Echt haat aan BingSterf toch een eind weg man, kutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |