Oh zo werkt datquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In itunes bij je iphone naar applicaties gaan. Dan naar beneden scrollen en dan krijg je een overzicht van de applicaties waarbij je bestanden toe kunt voegen. Als je zo'n player hebt, staat die er tussen, en kun je gewoon op "bestanden toevoegen" klikken om bestanden toe te voegen.
Iedereen roept wel graag meteen "Handbrake", maar dat is niet de oplossing die je vraagt. Met Handbrake moet je elk bestand omzetten naar een iPhone-compatible formaat. Als je het doet zoals ik zeg, hoeft dat helemaal niet. Omzetten is helemaal niet nodig.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef -tape- het volgende:
Dat kan. Gewoon je iPhone koppelen aan de computer waar die iTunes op staat, en synchroniseren. Klaar
Neem aan early renewal bij T-Mobile ofzoiets?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Estolan het volgende:
?? Wat bedoel je met ¤100 bijbetalen
Linkermuisknop: aankopen overzetten. Maar je vraagt nu dingen over illegaal gedownloade apps, niet over jailbreak apps. En dat mag niet. Betaal gewoon die 79 cent.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:57 schreef otterbalzak het volgende:
Ik heb een vraag i.v.m. m'n jailbreak, ik heb nu dus een tethered jailbreak voor mn iPhone 4 voor iOS 5, en ja ik weet dat hij niet mag uitvallen of herstarten ofzo, want dan start hij gewoon niet meer op en blijft het Apple logo er een tijd staan.. maar mijn vraag is, als ik mn iPhone sync met iTunes, dan komt er de vraag of ik m'n nieuwe apps (van de jailbreak dus) wil syncen met iTunes, als ik op nee duw dan verwijdert hij ze allemaal van mn iPhone 4, maar als ik op ja duw dan verwijdert hij alsnog al mijn apps die ik heb gedownload.. iemand enig idee wat ik hier moet doen, want kan dus geen nieuwe muziek meer erop zetten nu
Betaal 100 euro voor t toestelquote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Estolan het volgende:
?? Wat bedoel je met ¤100 bijbetalen
Ik zie hem alleen in iTunes, nog geen delta-update...quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef Q. het volgende:
Ik wacht wel tot ie OTA is, anders moet ik opstaan.
Over-the-air: updaten zonder dat je iTunes hoeft te gebruiken, maar gewoon via wifi. Zie je iPhone:quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eh? Staat gewoon op iTunes, wat bedoel je met OTA?
Over The Air, één van de grootste vernieuwingen van iOS 5, daar wil ik natuurlijk wel gebruik van maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eh? Staat gewoon op iTunes, wat bedoel je met OTA?
Same here, vermijd iTunes zoveel mogelijk, al heb ik nu een MBA.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef Q. het volgende:
Ik wacht wel tot ie OTA is, anders moet ik opstaan.
Zijn we dan eindelijk van jouw gezeur af?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here, vermijd iTunes zoveel mogelijk, al heb ik nu een MBA.
relekst wel zo'n 4S?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, iPhone in herstelmodus tijden het updaten. Lekker is dat.
Thx. Ook maar ff doen. Handig dat je dat nu zonder iTunes kan.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Over-the-air: updaten zonder dat je iTunes hoeft te gebruiken, maar gewoon via wifi. Zie je iPhone:
Instellingen -> algemeen -> softwareupate.
Bij deze bevestigd.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
iPhone 4 (niet 4S) gebruikers die kunnen bevestigen dat de 4 NIET in herstelmodus gaat? Anders hedddik doar meui geen zin in nu
Haal hem voor de zekerheid anders gewoon uit je computer, dan kan ie niet ineens in herstel/DFU-modus.quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Betaal 100 euro voor t toestel
Iemand een iPhone 4 kopen?
OTA is perfect gelukt hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haal hem voor de zekerheid anders gewoon uit je computer, dan kan ie niet ineens in herstel/DFU-modus.
Volgens mij werkt OTA ook alleen via WiFi en niet 3G. Dacht dat dat ook niet de bedoeling wasquote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Downloads over 3G zijn nog steeds gelimiteerd tot 20MB, dus ik kan niet eens OTA updaten. Wat een faal van Apple
Kan niet wachten tot er een jailbreak is, en ik My3G weer heb.
Gast, wat snap je er niet aan? Hij heeft z'n abonnement verlengd, en moest 100 euro bijbetalen om een iPhone 4S te krijgen.quote:
Dat vind ik dus een faal. Wat heb je aan 2GB mobiel internet als alles gelimiteerd is? Slechte kwaliteit YouTube, applicaties niet kunnen downloaden/updaten, OTA updates niet uit kunnen voeren. Dat het limiet er in iOS 3 was kan ik begrijpen, en dat het in iOS 4 nog steeds niet uitgebreid werd, valt misschien nog recht te praten. Maar anno 2011, met de huidige downloadsnelheden van mobiel internet, is het echt belachelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Volgens mij werkt OTA ook alleen via WiFi en niet 3G. Dacht dat dat ook niet de bedoeling was
Dacht dat de goedkoopste ¤129,95 was ipv 100quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gast, wat snap je er niet aan? Hij heeft z'n abonnement verlengd, en moest 100 euro bijbetalen om een iPhone 4S te krijgen.
Heeft dat niet gewoon met de providers te maken? Dat staat buiten Applequote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een faal. Wat heb je aan 2GB mobiel internet als alles gelimiteerd is? Slechte kwaliteit YouTube, applicaties niet kunnen downloaden/updaten, OTA updates niet uit kunnen voeren. Dat het limiet er in iOS 3 was kan ik begrijpen, en dat het in iOS 4 nog steeds niet uitgebreid werd, valt misschien nog recht te praten. Maar anno 2011, met de huidige downloadsnelheden van mobiel internet, is het echt belachelijk.
Nee, dat is een beperking in iOS. Het was eerst 10MB, maar sinds iOS 4 werd het "maar liefst" 20MB. Waardeloos, aangezien vrijwel elke app tegenwoordig groter is dan dat.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heeft dat niet gewoon met de providers te maken? Dat staat buiten Apple
Btw Apple beweert dat de iphone al lang ( sinds 3gs ) klaar is voor snel inet naast wifi
Ja en dat komt doordat providers de knip erop houdtquote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat is een beperking in iOS. Het was eerst 10MB, maar sinds iOS 4 werd het "maar liefst" 20MB. Waardeloos, aangezien vrijwel elke app tegenwoordig groter is dan dat.
Volgens mij zijn mijn meest gebruikte apps kleiner dan 20 MB.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat is een beperking in iOS. Het was eerst 10MB, maar sinds iOS 4 werd het "maar liefst" 20MB. Waardeloos, aangezien vrijwel elke app tegenwoordig groter is dan dat.
Ze hebben al zat capaciteitsproblemen, dit wordt een beetje gereduceerd doordat mensen worden gekort op hun downloadgrootte. Wel logisch, maar belachelijk als je dit vergelijkt met de prijzen die je betaalt voor mobiel internet.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja en dat komt doordat providers de knip erop houdt
Als ze dat niet doen, zitten mensen ineens aan hun max vd bundel
Dat heeft er niets mee te maken. Ik heb 2GB die ik zo niet op krijg, omdat ik amper wat via 3G kan doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja en dat komt doordat providers de knip erop houdt
Als ze dat niet doen, zitten mensen ineens aan hun max vd bundel
Whatever you say, Apple heeft er al caak fenoeg wat over gezegd. De toestellen zijn klaar voor de toekomst, de providers nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Ik heb 2GB die ik zo niet op krijg, omdat ik amper wat via 3G kan doen.
Want? Werkt perfect hierquote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Zo, dat was kort wachten.
Ik wacht wel op de jb. No way dat ik update.
Nogmaals: het is Apple die het limiteert tot 20MB per bestand, niet de providers.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
Whatever you say, Apple heeft er al caak fenoeg wat over gezegd. De toestellen zijn klaar voor de toekomst, de providers niet
5.0.1 tethered?quote:
Ik zeg ook niet dat dat niet zo isquote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nogmaals: het is Apple die het limiteert tot 20MB per bestand, niet de providers.
Onder druk van de providers, ja. Anders trekken de netwerken het niet en gaat het publiek zeiken dat hun 'iPhone zo traag is'. Eén van de implicaties van een telefoon maken voor domme mensen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nogmaals: het is Apple die het limiteert tot 20MB per bestand, niet de providers.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Onder druk van de providers, ja. Anders trekken de netwerken het niet en gaat het publiek zeiken dat hun 'iPhone zo traag is'. Eén van de implicaties van een telefoon maken voor domme mensen.
Ik dacht uit je vorige opmerking op te maken dat je jailbreak goed werkte op 5.0.1.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zal ik zelf toch niet gebruiken
Omdat ik juist een JB wilquote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef Estolan het volgende:
Bedoelde de update werktdus waarom wachten op JB
Omdat ik dan al mijn JB spul kwijt ben. Obvious.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef Estolan het volgende:
Bedoelde de update werktdus waarom wachten op JB
Toen ik in NYC was had praktisch nergens gratis WiFI. Waarom zegt iedereen toch dat je overal altijd WiFi hebt, ik maak het echt zelden meequote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Estolan het volgende:
Yupen helemaal als je steeds meer wifi spots krijgt
Toen ik in NYC was had ik zga de hele dag vrij WiFi door de stad. Ideaal
Mensen moeten altijd wat te klagen hebben. Eerst zeggen dat de beta ineens veel beter is, dan komt het uiteindelijk uit en dan zeuren dat het niet goed is.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eerste berichten op het Apple forum geven te kennen dat de update totaal geen verschil heeft gemaakt.
Typisch dat ze dat na een uur al kunnen stellen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eerste berichten op het Apple forum geven te kennen dat de update totaal geen verschil heeft gemaakt.
Dat was ook mijn ervaring in 2010. En als je dan al een open WiFi tegenkwam kreeg je alsnog een inlogpagina voor je neus. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk (Bryant Park).quote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toen ik in NYC was had praktisch nergens gratis WiFI. Waarom zegt iedereen toch dat je overal altijd WiFi hebt, ik maak het echt zelden mee. Alleen bij de McDonald's.
Misschien een te streng dichtgetimmerd thuisnetwerk ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij vindt mijn iPhone 1x en daarna nooit meer.
WiFi werkt prima. WiFi sync niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:32 schreef Estolan het volgende:
Ik heb hier niks gedaan
Wpa code in tel en knallen maar
Je iPhone moet dan aan de lader hangen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:55 schreef Albert86 het volgende:
Waarom staat bij mij de optie 'synchroniseer nu' in het grijs? Dus dat ik deze niet kan aanklikken. Pc en iPhone gewoon op zelfde WiFi maar kan hem niet synchroniseren...Alleen als ik hem aan de pc hang.
En heb het hier over synchroniseren met iTunes he. Update naar 5.0.1 ging zonder problemen over de lucht.
Dat heb ik totaal niet gemerkt. Hoe dan? Alleen bij wat koffietentjes oid, maar voor de rest bijna alles WPA2 beveiligd.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Estolan het volgende:
Yupen helemaal als je steeds meer wifi spots krijgt
Toen ik in NYC was had ik zga de hele dag vrij WiFi door de stad. Ideaal
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toen ik in NYC was had praktisch nergens gratis WiFI. Waarom zegt iedereen toch dat je overal altijd WiFi hebt, ik maak het echt zelden mee. Alleen bij de McDonald's.
Ah meer met mij dus. Ik was er ook in 2010.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ervaring in 2010. En als je dan al een open WiFi tegenkwam kreeg je alsnog een inlogpagina voor je neus. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk (Bryant Park).
Gelukkig had ik een prepaid AT&T sim met 100 MB data, daar kon ik prima mee uit de voeten voor een week.
Had ik ook. En zelfs toen wou het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:04 schreef DenS het volgende:
[..]
Je iPhone moet dan aan de lader hangen.
Nu met 5.0.1 in ongeveer hetzelfde tijdsbestek nog 98% op de teller. Best ok dus!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:54 schreef Jarno het volgende:
Ik heb op mijn iPhone 4 nog maar weinig last van batterij issues gelukkig. Ik gebruik echt ál die Apple shit, ook Find Friends, lokatiereminders, naast de standaard zut als Whatsapp en alles en push, etc en sinds vanochtend 6 uur is de accu van 100% naar 93% gegaan. En dan heb ik het ding dus echt vaak in m'n handen..
Had toen gewoon WiFi aan staan, en kwam toen genieg connecties tegenquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat heb ik totaal niet gemerkt. Hoe dan? Alleen bij wat koffietentjes oid, maar voor de rest bijna alles WPA2 beveiligd.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Ah meer met mij dus. Ik was er ook in 2010.
NYC
Zit hij aan de oplader?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar staat het allebei nog op 0 minuten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:03 schreef Jarno het volgende:
Je kunt NIET binnen een halve dag na uitrol van zo'n update bepalen of het succesvol is geweest of niet. Kán gewoon niet. Al is het alleen maar omdat je binnen zo'n termijn nog maar net 1 of 2 cycle's haalt.
Same.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:29 schreef remlof het volgende:
Vannacht OTA geupdate, was binnen tien minuten gefixt.
iPhone 4.
Voor joú heeft de update niet geholpen wellicht nee. Maar er zijn hordes mensen (oa op Macrumors) die enorm blij zijn met de update. Om dan als groot nieuws op Nu.nl te gaan roepen dat de update niks oplost, is onzin.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:27 schreef matthijst het volgende:
[..]![]()
Als een accu in 6 uur alweer 20% leger is, dan weet je dus dat die update geen effect heeft gehad, hoe moeilijk kan het zijn
20% in 6 uur standbyquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Skv het volgende:
20% in 6 uur? Dat valt toch best mee?
Plus dat hercalibratie van de batterij misschien nodig is.
Nadenken: hoe moeilijk kan het zijn?
Dat vooral.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Skv het volgende:
20% in 6 uur? Dat valt toch best mee?
Plus dat hercalibratie van de batterij misschien nodig is.
Nadenken: hoe moeilijk kan het zijn?
Bij mij ook... nu 80% naar 1 uur en 32 minuten gebruik en 3 uur, 7 minuten standby. Ik heb hem max. 15 minuten gebruikt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef matthijst het volgende:
D'r hangt iets in dat ding: staat nu gewoon standby, geen internet en toch loopt het "gebruik" op.
De grote vraag is wat ie doet op de achtergrond.
En als ie wel online is dan zie ik in system status dat ie de hele tijd verbinding heeft met 17.171.232.81![]()
Dat had eerder wel eens te maken met mailaccounts. Helpt het uitzetten van push?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef matthijst het volgende:
D'r hangt iets in dat ding: staat nu gewoon standby, geen internet en toch loopt het "gebruik" op.
En als ie wel online is dan zie ik in system status dat ie de hele tijd verbinding heeft met 17.171.232.81![]()
Niet echt een oplossing maar wel info...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef matthijst het volgende:
Of het verwijderen en opnieuw aanmaken van de mailaccounts.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat had eerder wel eens te maken met mailaccounts. Helpt het uitzetten van push?
En als je je wifi en bluetooth uitzet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef matthijst het volgende:
Dacht ik ook aan idd, maar push staat uit. Enige dat ik niet uit krijg is de smtp server van de iCloud account waar dat @me emailadres aanhangt...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef Skv het volgende:
Dat had eerder wel eens te maken met mailaccounts. Helpt het uitzetten van push?
Dat zal van toestel tot toestel verschillen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:19 schreef Estolan het volgende:
Nogmaals:
Weet iemand hier eigenlijk de juiste gegevens als het gaat om verbruik?
Redelijk waardeloos dan, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan idd, maar push staat uit. Enige dat ik niet uit krijg is de smtp server van de iCloud account waar dat @me emailadres aanhangt...
@remlof: bluetooth staat uit.
En wifi op dit moment ook.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:33 schreef remlof het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn iPhone twee keer in iCloud's "find my" staat.
Dat komt waarschijnlijk doordat ik een nieuwe iPhone heb gekregen nadat van de eerste de luidspreker defect ging. Maar hoe kan ik die oude iPhone nou verwijderen uit iCloud? Hij kan 'm ook niet locaten.
Staat wel ergens op Apple.comquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:19 schreef Estolan het volgende:
Nogmaals:
Weet iemand hier eigenlijk de juiste gegevens als het gaat om verbruik?
Bedoel dus wat Apple als gem rekent, dus niet maximaal haalbaar ( dat is als zga alles uit staat )quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal van toestel tot toestel verschillen.
In de "Zoek iPhone" app horizontaal swipen over het betreffende apparaat, dan verschijnt er een "verwijder" knop. Of via icloud.com zou het ook moeten kunnen.quote:
Ok, via icloud.com gedaan, maar hij zegt wel "this iPhone will reappear when it connects to the internet and findmyiphone is turned on". Maar goed, hij zal wel gesloopt zijn voor de onderdelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de "Zoek iPhone" app horizontaal swipen over het betreffende apparaat, dan verschijnt er een "verwijder" knop. Of via icloud.com zou het ook moeten kunnen.
Alleen de mute knop zit iets lager bij de 4s voor de rest dezelfde afmetingenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef koei het volgende:
Ik krijg binnenkort mijn eerste Apple, een iPhone 4S. In hoeverre zijn beschermcases en screenprotectors voor de iPhone 4 ook geschikt voor de 4S? Op het oog lijken ze er hetzelfde uit te zien, maar volgens mij was de dikte net wat anders. Is iemand die dat weet? iPhone 4S cases hebben ze namelijk nog amper op deal extreme.
Waar zit de mute knop ergens? Op een plek dat je er met een standaard case last van zou hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:25 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Alleen de mute knop zit iets lager bij de 4s voor de rest dezelfde afmetingen
Hier in 1 nacht stdb maar 5% minder en alles staat aan op maximaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef Rainesz het volgende:
Ik zeg al jaren tegen mezelf iets wat goed werkt niet aanpassen.
Maar gisteren toch graag OTA willen updaten
Dus 5.0.1 erop gezet,met minimalistisch gebruik afgelopen nacht van 95% naar vanmorgen half acht 2%. Hele dikke fail dus.
En als ik het goed begrijp kan ik niet terug naar de vorige versie?
cases waar de uitsparingen voor de volume knoppen en mute knop apart zijn uitgesneden kunnen problemen gevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef koei het volgende:
[..]
Waar zit de mute knop ergens? Op een plek dat je er met een standaard case last van zou hebben?
Dat zeg je nu, tot het zover isquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi hoor! 1e keer dat ik bijna een case zou aanschaffen.
Maar m'n iPhone krast toch niet dus waarom zou je
Wow, heb jij 4G? Bijzonder!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:31 schreef Tourniquet het volgende:
Gebruik: 1 uur, 46 minuten
Stand-by: 7 uur, 13 minuten
Batterijpercentage: 73%
Ik zeg: prima!
(4GS/5.0.1)
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:00 schreef otterbalzak het volgende:
Ik heb ook een superhandige case, gekocht in de Londense Apple-shop op de dag dat Jobs doodging. Ik zocht een case die de achterkant toch nog redelijk zichtbaar liet (omdat ik echt geil op dat Apple logo nzo, jwz) en toen vond ik deze voor £19,95. Misschien is het wel leuk als iedereen even z'n case post ofzo, aangezien je toch wel een uitgebreid gamma hebt met (al dan niet heel originele) cases
[ afbeelding ]
Ik heb ongeveer wel dezelfde van dealextreme voor 2 dollar
[ afbeelding ]
Bljkbaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
De mensen die het niet vermelden, zijn meestal mensen met een 4S
Maar gaat elk topic nu vol staan met mensen die hun accuduur posten?
Waar staat die dan? Terwijl beltoon wel ingesteld staat. Bedoel je de knop aan de zijkant van de iPhone?quote:
Dat blijft leuk. Toen ik nog in een APR werkte hadden we bij de introductie van de iPhone 3G elke dag wel iemand die woedend een nieuwe iPhone eiste om die redenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:51 schreef Merkie het volgende:
Straks gaan men ook nog beweren dat maar één van de twee speakertjes het doet.
4S 32gb white ( staat ook un mn andere posts )quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Leuk hoor het vermelden van je gebruiksduur, maar zonder aan te geven of dit een 4S of een andere toestel betreft, heb je hier vrij weinig aan.
Hey dat heb ik ook! Valt dat buiten garantie dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:51 schreef Merkie het volgende:
Straks gaan men ook nog beweren dat maar één van de twee speakertjes het doet.
Jailbreak voegt functionaliteit toe, dat kan nog relevant zijn. Ik kan niet wachten tot ik SBSettings weer heb. En MxTube, MyWi, My3G, SBRotator, infinitolder, RemoveBackground en de andere tweaks die ik dagelijks gebruikte.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Estolan het volgende:
Tot nu toe ging het vaak over JB, en dat heeft ook weinig met een Iphone te maken
Weinig? Alles wat je met jailbreaken kan heeft alles met de iphone te maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Estolan het volgende:
Tot nu toe ging het vaak over JB, en dat heeft ook weinig met een Iphone te maken
Toen ik het merkte dacht ik ook. Wat is deze!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat blijft leuk. Toen ik nog in een APR werkte hadden we bij de introductie van de iPhone 3G elke dag wel iemand die woedend een nieuwe iPhone eiste om die reden
Zoals wat dan wat meer fuctionaliteit geeft aan de de dingen die ik doe?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
En ik zie niet in waarom je niet zou jailbreaken. Je krijgt er alleen maar extra functionaliteit mee en verliest er niets door.
- Met MxTube kun je YouTube-video's downloaden, en krijg je ook de video's te zien die in de standaard app geblokkeerd wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zoals wat dan wat meer fuctionaliteit geeft aan de de dingen die ik doe?
Ik gebruik:
Camera soms
Sms
Bellen
Inet naar 5 vaste sites
Youtube
Apps:
Hyves
Imdb
Amazon.com
Nu.nl
Wiki
En voor de rest muziek luisteren
Dus wat zou ik aan een JB hebben?
Het is wel een hoop geouwekankerhoer de hele tijd met die JB omdat je bv niet meteen je iOS kunt updaten omdat je dan al je JB dingetjes niet kunt gebruiken en laat nou net het gebrek aan dat gezeur voor mij een belangrijke reden zijn om vast te blijven houden aan de iPhone. De tijd van tweaken en overal altijd het maximale uit willen halen heb ik gehad. Zelfde geldt voor m'n pc. Ik heb geen tijd en zin meer in al die onzin. Kan m'n tijd leuker invullen. Als een ander het wél leuk vindt en tijd voor heeft, prima, maar doe liever wat anders.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
En ik zie niet in waarom je niet zou jailbreaken. Je krijgt er alleen maar extra functionaliteit mee en verliest er niets door.
Ik heb mn iPhone een tijdje gejailbreakt gehad, maar nooit van de extra mogelijkheden gebruik gemaakt. Nu ben ik er weer vanaf en ik vind het eigenlijk wel prima. Ik heb liever de laatste versie van iOS zonder gezeur dan dat ik Cydia erbij heb, waar ik toch niks mee doe.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Handig, dat ga ik even derop gooienquote:- Met RemoveBackground kun je alle openstaande applicaties in 1 keer verwijderen, in plaats van een voor een
Hoe sluit je 3 dingen tegelijk dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:58 schreef Estolan het volgende:
Mee eens
- Youtube kijk ik meestal thuis ( met wifi )
- Ik sluit zelden alles op de achtergrond, en als ik dat wel doe, dan is het niet 1 voor 1 maar 3 tegelijk ( dat kan namelijk )
- en de overige dingen, zoals OTA, is ook niet boeiend, want heb maar een aantal apps, allemaal geen wifi nodig voor update
Waarom de 4S?
Had een 3gs, abbo liep af en neem dan een andere. Alsof het nu nog uitmaakt wat je neemt. Het kost toch altijd geld. De tijd van gratis toestellen is voorbij
Daarnaast is de Iphone het beste toestel op de markt, en helemaal de beste mp3 speler
Ditquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:22 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het is wel een hoop geouwekankerhoer de hele tijd met die JB omdat je bv niet meteen je iOS kunt updaten omdat je dan al je JB dingetjes niet kunt gebruiken en laat nou net het gebrek aan dat gezeur voor mij een belangrijke reden zijn om vast te blijven houden aan de iPhone. De tijd van tweaken en overal altijd het maximale uit willen halen heb ik gehad. Zelfde geldt voor m'n pc. Ik heb geen tijd en zin meer in al die onzin. Kan m'n tijd leuker invullen. Als een ander het wél leuk vindt en tijd voor heeft, prima, maar doe liever wat anders.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:22 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het is wel een hoop geouwekankerhoer de hele tijd met die JB omdat je bv niet meteen je iOS kunt updaten omdat je dan al je JB dingetjes niet kunt gebruiken en laat nou net het gebrek aan dat gezeur voor mij een belangrijke reden zijn om vast te blijven houden aan de iPhone. De tijd van tweaken en overal altijd het maximale uit willen halen heb ik gehad. Zelfde geldt voor m'n pc. Ik heb geen tijd en zin meer in al die onzin. Kan m'n tijd leuker invullen. Als een ander het wél leuk vindt en tijd voor heeft, prima, maar doe liever wat anders.
Oke. Als jij extra wilt betalen voor dingen die je toch nooit gebruikt, moet je dat inderdaad zelf weten. Ik vind het zonde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:58 schreef Estolan het volgende:
Waarom de 4S?
Had een 3gs, abbo liep af en neem dan een andere. Alsof het nu nog uitmaakt wat je neemt. Het kost toch altijd geld. De tijd van gratis toestellen is voorbij
Daarnaast is de Iphone het beste toestel op de markt, en helemaal de beste mp3 speler
Uhm een JB is niet iets wat er op hoort. Dus ik gebruik mijn toestel gewoon hoe het hoortquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke. Als jij extra wilt betalen voor dingen die je toch nooit gebruikt, moet je dat inderdaad zelf weten. Ik vind het zonde.
Mijn iphone update nu elke dag automatisch via icloud en via wifi naar itunesquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Veel mensen vergeten na een tijdje toch om te updaten. Hoe vaak zie je in dit topic niet mensen voorbij komen die hun iPhone na de eerste synchronisatie nooit meer aan de computer gehangen hebben?
Ja, je raakt je jailbreak dingen kwijt als je update. Maar als je aan die dingen toch niet zoveel waarde hechtte, wat maakt het dan uit? Jailbreaken biedt alleen maar extra's; het haalt niets weg. Je zou het dus ook zo moeten zien, niet als een noodzakelijk kwaad.
Dat is een backup, geen update.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
Mijn iphone update nu elke dag automatisch via icloud en via wifi naar itunes
Voor veel mensen wel ja. Maar als jij graag geld weg gooit, mag dat van mij hoor. Ik probeer je ook niet te vertellen dat je een andere telefoon had moeten nemen; ik probeer je te vertellen dat je veel meer met je toestel kunt doen dan je nu doetquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:20 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm een JB is niet iets wat er op hoort. Dus ik gebruik mijn toestel gewoon hoe het hoort
En alsof geld een issue is als je een telefoon nodig hebt
True.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:52 schreef Estolan het volgende:
Als ik een nieuw toestel kan nemen bij verlenging abbo, dan is het geen weggegooid geld. Beter dan los kopen
Ja allemaal onzin dusquote:Op zondag 13 november 2011 15:53 schreef Skv het volgende:
Om even aan te geven hoeveel ik gebruik maak van mijn JB, hierbij mijn lijst met apps:
List of installed packages::
* 7-zip (POSIX)
* Activator
* AdBlocker
* afc2add
* Airplane SBSettings Toggle
* AllMail
* AppList
* APR (/usr/lib)
* APT 0.6 Transitional
* APT 0.7 (apt-key)
* APT 0.7 HTTPS Method
* APT 0.7 Strict
* APT 0.7 Strict (lib)
* AptBackup
* basic-cmds
* BatteryLogger Plus
* Berkeley DB
* BigBoss Icon Set
* biteSMS
* Bourne-Again SHell
* Bug Fix: Duplicate Icons
* Bug Fix: Stuck Pages
* bzip2
* Core Utilities
* Core Utilities (/bin)
* cURL
* Darwin Tools
* dba-tech Common
* Debian Packager
* Debian Utilities
* Default HD SBSettings
* Diff Utilities
* diskdev-cmds
* Erica Utilities
* Essential
* FakeClockUp
* file-cmds
* file:// for MobileSafari
* Find Utilities
* Five Icon Dock
* Five Icon Switcher
* FolderEnhancer
* FullDrop
* FullScreen for Safari
* Gawk
* gettext
* glib
* GNU Privacy Guard
* gremlin
* grep
* Gridlock
* gzip
* Hackulous Resources
* Hackulous Security
* HTC Plugin for LockInfo (Native)
* IconSupport
* iFile
* ImageMagick
* Insomnia
* Insomnia Toggle
* IntelliStatusBarIcons
* iRetina+
* iSHSHit
* iWOOWIZ Cydia Icons
* libdisplaystack
* libgpod
* libhide
* libid3tag
* libjpeg
* libplist
* libstatusbar
* LibWeather
* libxml2
* libxml2 Library
* ListLauncher
* Location Spoofer
* Lockdown (Pro) SBSettings Toggle
* Lockdown Pro
* LockInfo
* LZMA Utils
* Mail Enhancer
* ManualCorrect Pro
* MetadataRemovr
* MFMusicLibrary.framework
* Mobile Substrate
* My3G
* MyWi 4.0
* network-cmds
* New Curses
* OpenSSH
* OpenSSL
* PAM (Apple)
* PAM Modules
* pcre
* PdaNet
* PDANet Toggle
* PDF Patcher 2
* PhotoMail
* pincrush
* png
* PocketMode
* PodMail
* Popup Blocker
* PreferenceLoader
* Profile Directory
* Pull To Refresh Safari
* Push Notifications Toggle
* readline
* Remove Background
* Remove Background SBSettings
* Repo Icons
* RepoSetup
* Safari Download Manager
* sandcastle
* Saurik's Source
* SBSetting Tethering Toggle
* SBSettings
* sbsettingstoggles
* sed
* Serious SBSettings HD
* shell-cmds
* SilentPatcher (TrueSilent)
* SMS Vibration Boost
* SnoozeOrStop
* Source GUI
* SpringBoardAccess
* SpringFlash
* Springflash SBSettings Toggle
* SQLite 3.x Library
* Substrate Safe Mode
* Synchronicity
* system-cmds
* Tab+
* Tape Archive
* TetherMe
* The Book of Useless Information - Botham_ Noel - iBook
* TIFF
* TruPrint
* UIKit Tools
* unrar
* User Agent Faker
* VideoLock
* WeekInCal by Swirly
* wget
* WiFi Passwords
* xSellize Security
* YourTube 2
Want jij weet wat alles is ;')quote:Op zondag 13 november 2011 15:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja allemaal onzin dus
Niet iets wat ik mis
quote:Op zondag 13 november 2011 15:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja allemaal onzin dus
Niet iets wat ik mis
Serieus.quote:Op zondag 13 november 2011 15:58 schreef Estolan het volgende:
Nee, maar ik heb nu in 4jaar iphone nog geen 1keer gehad van
Mmmm ik mis iets
Of
Shit dat kan ik niet doen met mijn iphone
Misschien nuttig om iets minder van jezelf uit te gaan en ook te beseffen dat andere mensen een iPhone anders gebruiken dan jij.quote:Op zondag 13 november 2011 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
[..]
Serieus.
Wat voor opleiding heb je genoten? MBO-2 ofzo?
Dit. Eindeloze jailbreak gejammer.quote:Op zondag 13 november 2011 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Er is verschil tussen 'gemis' en een 'toevoeging'. Overigens verschilt het blijkbaar per gebruiker wat ze met hun mobiel willen/kunnen. Duidelijk. Kunnen we stoppen met die non-discussie?
Hangt ervanaf, wat houdt het allemaal in? + wat bedoel je precies met "een verzekering van 11e ofzo pm"quote:Op zondag 13 november 2011 15:55 schreef Zynthor het volgende:
[..]
serieus? (kheb echt nog nooit een abbo gehad, dus heb echt geen idee van de noodzaak)
Op een internet-testje zeker? Want je zegt toch behoorlijk domme dingen.quote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Estolan het volgende:
Hoe dat?
Nee, mavo-d, havo en toen gaan werken
En dat was omdat ik geld wilde verdienen
En nee niet dom, IQ van 125
De witte en de zwarte zijn volledig hetzelfde, dus het komt echt aan op persoonlijke voorkeur. Beiden zijn van gehard glas, dus ook de witte zal niet vlekken of verkleuren, en beiden krassen niet snel.quote:Op zondag 13 november 2011 17:30 schreef sofiaaaaa het volgende:
Mijn huidige gsm ik stuk gegaan en wil graag een iphone.
Wil dus tijdens mijn abo desnoods een 2e abo afsluiten om de telefoon maar te krijgen.
Ik zie dat de 4s uit is, is dit de moeite waard? En waar kan ik de gewone 4 goedkoper krijgen? Of komt dit qua bedrag op hetzelfde uit?
Tot slot wat adviseren jullie qua kleur? Vind zwart een stuk stijlvoller, wit lijkt me snel vies worden? Of zie je de krassen daar juist minder op?
Nog andere bezwaren die aan de kleuren kleven die niets te maken hebben met "mooi vinden"?? Ben niet zon meisje dat perse een witte wil
Je weet dat je dit uit kan zetten?quote:Op zondag 13 november 2011 17:43 schreef psychosomatic het volgende:
Ik ben klaar met iMessage. Gebeurt mij te vaak dat berichten uiteindelijk toch als sms/mms worden verstuurd terwijl de ontvanger ook iMessage heeft.
Instellingen > Berichten > 'Stuur als SMS' uitzetten.quote:Op zondag 13 november 2011 17:43 schreef psychosomatic het volgende:
Ik ben klaar met iMessage. Gebeurt mij te vaak dat berichten uiteindelijk toch als sms/mms worden verstuurd terwijl de ontvanger ook iMessage heeft.
Wow, ook maar eens updaten. Tijdens een nachtje slapen ben ik al een groter percentage kwijt.quote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef braddofiel het volgende:
Ik was al tevreden over de batterij op mijn iPhone 4 met iOs 5, maar sinds de update naar 5.0.1 lijkt het nog iets beter te zijn geworden.
[ afbeelding ]
Dank u.quote:Op zondag 13 november 2011 17:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Instellingen > Berichten > 'Stuur als SMS' uitzetten.
Wist het ook niet.
quote:Op zondag 13 november 2011 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Op een internet-testje zeker? Want je zegt toch behoorlijk domme dingen.
Alles wordt naar iCloud gebackupt. Als je "backup" aan hebt staan dan.quote:Op zondag 13 november 2011 18:17 schreef ScarFace- het volgende:
Worden smsjes ook naar de iCloud ge backupped?
Hij brengt zijn 'mening' als feit, en ook een mening kan op debiele gronde gevormd worden, zoals bij estolan het geval is.quote:Op zondag 13 november 2011 18:17 schreef ScarFace- het volgende:
[..]![]()
Gast.
Estolan geeft zijn mening.
En dan het niet meer weten en gaan meimeren, het "persoonlijk" maken
Dit bedoel ik dus. Hoe de fuck weet je dat het allemaal onzin is als je GEEN FLAUW IDEE hebt wat alles is of doet?quote:
Heb jij 3G altijd aan staan?quote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef braddofiel het volgende:
Ik was al tevreden over de batterij op mijn iPhone 4 met iOs 5, maar sinds de update naar 5.0.1 lijkt het nog iets beter te zijn geworden.
[ afbeelding ]
Er is een verschil tussen jailbreaken niet nodig vinden, en zeggen dat bepaalde tweaks onzin zijn, terwijl je geen flauw benul hebt wat die tweaks doen. Dan kun je beter gewoon je bek houden.quote:Op zondag 13 november 2011 18:37 schreef Estolan het volgende:
Ik heb het toch over mij persoonlijk, ik vind het onzin. Ik mis niks op mijn 4S, en heb ook niet meer nodig
Nuff said pt. 2
Ga je weer. Waar wordt gezegd dat je niets hebt aan een iPhone zonder jailbreak? Waarom kun je alleen in uitersten denken, en is het alles of niets?quote:Op zondag 13 november 2011 18:46 schreef Estolan het volgende:
Waarom een toestel kopen waar je dus niks aan hebt zonder een JB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijwel alles. Kun je niet lezen? Of ben je op je hoofd gevallen en is je geheugen aan gisteren verdwenen?quote:
Uhm volgens mij staat er nergens wat er beter isquote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vrijwel alles. Kun je niet lezen? Of ben je op je hoofd gevallen en is je geheugen aan gisteren verdwenen?
Je noemt het geval dat plaatsvindt in dit topic een discussie?quote:Op zondag 13 november 2011 18:18 schreef Skv het volgende:
Oké. We stoppen met de jailbreakdiscussie. gaan we weer lekker met z'n allen onze batterijpercentages posten.
Wat een topreeks.
Dan kan je of niet lezen, of ben je gewoon een beetje debiel.quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm volgens mij staat er nergens wat er beter is
Jezus, kijk dan gewoon twee pagina's terug ofzo. Of trek je kop uit je reet en gebruik Google of YouTube.quote:Op zondag 13 november 2011 19:15 schreef Estolan het volgende:
Jezus, leg dan uit waarom het beter is
Hij heeft anders wel gelijk, JB voegt alleen maar extra's toe zonder nadeel. Als je daar niet voor kiest, prima.quote:
Ik heb geen jailbreak, hoor. En bovendien; betekent dat dat ik mezelf op elke pagina moet herhalen, omdat jij te dom bent om te schijten?quote:
Dit dus.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk, JB voegt alleen maar extra's toe zonder nadeel. Als je daar niet voor kiest, prima.
Ik lees een hoop nadelen hoorquote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk, JB voegt alleen maar extra's toe zonder nadeel. Als je daar niet voor kiest, prima.
Ditquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:22 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Geen idee, vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertelquote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok.
[..]
Je kan wel lezen? Waarom vertik je het dan in dit topic?
Verdomme man, LEER EENS LEZEN!!quote:Op zondag 13 november 2011 19:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Geen idee, vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel
De iPhone 4 (8GB) is ¤100 goedkoper.quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef sofiaaaaa het volgende:
Maar nogmaals mijn vraag
Ben ik zo blind of slecht in zoeken??
Ik zie overal de iphone 4 nog net zo duur of bijna net zo duur als de 4s?!
Er zou toch een goedkopere versie komen na uitkomen van de 4s??
Waarom anders nog een 4 nemen??
Kijk je voor losse toestellen of icm abonnement? Je hebt kans dat veel providers nog steeds de 16 en 32gb versie van de iPhone 4 aanbieden, en dat die inderdaad maar een beetje goedkoper zijn dan de 4S. De goedkopere versie van de iPhone 4 heeft nog maar 8GB geheugen, en is ongeveer 100 euro goedkoper dan de 16GB versie van de iPhone 4S.quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef sofiaaaaa het volgende:
Maar nogmaals mijn vraag
Ben ik zo blind of slecht in zoeken??
Ik zie overal de iphone 4 nog net zo duur of bijna net zo duur als de 4s?!
Er zou toch een goedkopere versie komen na uitkomen van de 4s??
Waarom anders nog een 4 nemen??
Mee eensquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef otterbalzak het volgende:
Op een paar pagina's tijd is dit echt een kankertopic geworden
Wat zei je ook alweer over vloeken?quote:Op zondag 13 november 2011 19:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Verdomme man, LEER EENS LEZEN!!
Misschien hier:quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef sofiaaaaa het volgende:
[..]
iemand tips waar die goedkoop is dan, zie de bomen door t bos niet zo op internet
Ach gut, is het andere topic gesloten?quote:Op zondag 13 november 2011 20:41 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer over vloeken?
Wat zei je ook alweer over vloeken?quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach gut, is het andere topic gesloten?
Sta je op repeat?quote:Op zondag 13 november 2011 20:47 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer over vloeken?
Je had zo'n mooie uitspraak over mensen die vloeken. Iets met dat ze dom zijn ofzo. Vertel het ons nog een keer.quote:
Ik voel niet de drang mezelf te blijven herhalen voor trolls als jij.quote:Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Je had zo'n mooie uitspraak over mensen die vloeken. Iets met dat ze dom zijn enzo. Vertel het ons nog een keer.
"Te blijven herhalen" impliceert dat je jezelf al eens herhaald hebt. Misschien heb ik een herhaling van je gemist?quote:Op zondag 13 november 2011 20:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik voel niet de drang mezelf te blijven herhalen voor trolls als jij.
Misschien. Je mist wel veel, dus het zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
"Te blijven herhalen" impliceert dat je jezelf al eens herhaald hebt. Misschien heb ik een herhaling van je gemist?
We missen hier voornamelijk argumenten en bronnen voor elke mening die je neerplempt als waarheid.quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Misschien. Je mist wel veel, dus het zou mij niets verbazen.
Zoals?quote:Op zondag 13 november 2011 20:57 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
We missen hier voornamelijk argumenten en bronnen voor elke mening die je neerplempt als waarheid.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |