Oh zo werkt datquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In itunes bij je iphone naar applicaties gaan. Dan naar beneden scrollen en dan krijg je een overzicht van de applicaties waarbij je bestanden toe kunt voegen. Als je zo'n player hebt, staat die er tussen, en kun je gewoon op "bestanden toevoegen" klikken om bestanden toe te voegen.
Iedereen roept wel graag meteen "Handbrake", maar dat is niet de oplossing die je vraagt. Met Handbrake moet je elk bestand omzetten naar een iPhone-compatible formaat. Als je het doet zoals ik zeg, hoeft dat helemaal niet. Omzetten is helemaal niet nodig.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef -tape- het volgende:
Dat kan. Gewoon je iPhone koppelen aan de computer waar die iTunes op staat, en synchroniseren. Klaar
Neem aan early renewal bij T-Mobile ofzoiets?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Estolan het volgende:
?? Wat bedoel je met ¤100 bijbetalen
Linkermuisknop: aankopen overzetten. Maar je vraagt nu dingen over illegaal gedownloade apps, niet over jailbreak apps. En dat mag niet. Betaal gewoon die 79 cent.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:57 schreef otterbalzak het volgende:
Ik heb een vraag i.v.m. m'n jailbreak, ik heb nu dus een tethered jailbreak voor mn iPhone 4 voor iOS 5, en ja ik weet dat hij niet mag uitvallen of herstarten ofzo, want dan start hij gewoon niet meer op en blijft het Apple logo er een tijd staan.. maar mijn vraag is, als ik mn iPhone sync met iTunes, dan komt er de vraag of ik m'n nieuwe apps (van de jailbreak dus) wil syncen met iTunes, als ik op nee duw dan verwijdert hij ze allemaal van mn iPhone 4, maar als ik op ja duw dan verwijdert hij alsnog al mijn apps die ik heb gedownload.. iemand enig idee wat ik hier moet doen, want kan dus geen nieuwe muziek meer erop zetten nu
Betaal 100 euro voor t toestelquote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Estolan het volgende:
?? Wat bedoel je met ¤100 bijbetalen
Ik zie hem alleen in iTunes, nog geen delta-update...quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef Q. het volgende:
Ik wacht wel tot ie OTA is, anders moet ik opstaan.
Over-the-air: updaten zonder dat je iTunes hoeft te gebruiken, maar gewoon via wifi. Zie je iPhone:quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eh? Staat gewoon op iTunes, wat bedoel je met OTA?
Over The Air, één van de grootste vernieuwingen van iOS 5, daar wil ik natuurlijk wel gebruik van maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eh? Staat gewoon op iTunes, wat bedoel je met OTA?
Same here, vermijd iTunes zoveel mogelijk, al heb ik nu een MBA.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef Q. het volgende:
Ik wacht wel tot ie OTA is, anders moet ik opstaan.
Zijn we dan eindelijk van jouw gezeur af?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here, vermijd iTunes zoveel mogelijk, al heb ik nu een MBA.
relekst wel zo'n 4S?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, iPhone in herstelmodus tijden het updaten. Lekker is dat.
Thx. Ook maar ff doen. Handig dat je dat nu zonder iTunes kan.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Over-the-air: updaten zonder dat je iTunes hoeft te gebruiken, maar gewoon via wifi. Zie je iPhone:
Instellingen -> algemeen -> softwareupate.
Bij deze bevestigd.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
iPhone 4 (niet 4S) gebruikers die kunnen bevestigen dat de 4 NIET in herstelmodus gaat? Anders hedddik doar meui geen zin in nu
Haal hem voor de zekerheid anders gewoon uit je computer, dan kan ie niet ineens in herstel/DFU-modus.quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Betaal 100 euro voor t toestel
Iemand een iPhone 4 kopen?
OTA is perfect gelukt hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haal hem voor de zekerheid anders gewoon uit je computer, dan kan ie niet ineens in herstel/DFU-modus.
Volgens mij werkt OTA ook alleen via WiFi en niet 3G. Dacht dat dat ook niet de bedoeling wasquote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Downloads over 3G zijn nog steeds gelimiteerd tot 20MB, dus ik kan niet eens OTA updaten. Wat een faal van Apple
Kan niet wachten tot er een jailbreak is, en ik My3G weer heb.
Gast, wat snap je er niet aan? Hij heeft z'n abonnement verlengd, en moest 100 euro bijbetalen om een iPhone 4S te krijgen.quote:
Dat vind ik dus een faal. Wat heb je aan 2GB mobiel internet als alles gelimiteerd is? Slechte kwaliteit YouTube, applicaties niet kunnen downloaden/updaten, OTA updates niet uit kunnen voeren. Dat het limiet er in iOS 3 was kan ik begrijpen, en dat het in iOS 4 nog steeds niet uitgebreid werd, valt misschien nog recht te praten. Maar anno 2011, met de huidige downloadsnelheden van mobiel internet, is het echt belachelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Volgens mij werkt OTA ook alleen via WiFi en niet 3G. Dacht dat dat ook niet de bedoeling was
Dacht dat de goedkoopste ¤129,95 was ipv 100quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gast, wat snap je er niet aan? Hij heeft z'n abonnement verlengd, en moest 100 euro bijbetalen om een iPhone 4S te krijgen.
Heeft dat niet gewoon met de providers te maken? Dat staat buiten Applequote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een faal. Wat heb je aan 2GB mobiel internet als alles gelimiteerd is? Slechte kwaliteit YouTube, applicaties niet kunnen downloaden/updaten, OTA updates niet uit kunnen voeren. Dat het limiet er in iOS 3 was kan ik begrijpen, en dat het in iOS 4 nog steeds niet uitgebreid werd, valt misschien nog recht te praten. Maar anno 2011, met de huidige downloadsnelheden van mobiel internet, is het echt belachelijk.
Nee, dat is een beperking in iOS. Het was eerst 10MB, maar sinds iOS 4 werd het "maar liefst" 20MB. Waardeloos, aangezien vrijwel elke app tegenwoordig groter is dan dat.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heeft dat niet gewoon met de providers te maken? Dat staat buiten Apple
Btw Apple beweert dat de iphone al lang ( sinds 3gs ) klaar is voor snel inet naast wifi
Ja en dat komt doordat providers de knip erop houdtquote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat is een beperking in iOS. Het was eerst 10MB, maar sinds iOS 4 werd het "maar liefst" 20MB. Waardeloos, aangezien vrijwel elke app tegenwoordig groter is dan dat.
Volgens mij zijn mijn meest gebruikte apps kleiner dan 20 MB.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat is een beperking in iOS. Het was eerst 10MB, maar sinds iOS 4 werd het "maar liefst" 20MB. Waardeloos, aangezien vrijwel elke app tegenwoordig groter is dan dat.
Ze hebben al zat capaciteitsproblemen, dit wordt een beetje gereduceerd doordat mensen worden gekort op hun downloadgrootte. Wel logisch, maar belachelijk als je dit vergelijkt met de prijzen die je betaalt voor mobiel internet.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja en dat komt doordat providers de knip erop houdt
Als ze dat niet doen, zitten mensen ineens aan hun max vd bundel
Dat heeft er niets mee te maken. Ik heb 2GB die ik zo niet op krijg, omdat ik amper wat via 3G kan doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja en dat komt doordat providers de knip erop houdt
Als ze dat niet doen, zitten mensen ineens aan hun max vd bundel
Whatever you say, Apple heeft er al caak fenoeg wat over gezegd. De toestellen zijn klaar voor de toekomst, de providers nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Ik heb 2GB die ik zo niet op krijg, omdat ik amper wat via 3G kan doen.
Want? Werkt perfect hierquote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Zo, dat was kort wachten.
Ik wacht wel op de jb. No way dat ik update.
Nogmaals: het is Apple die het limiteert tot 20MB per bestand, niet de providers.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
Whatever you say, Apple heeft er al caak fenoeg wat over gezegd. De toestellen zijn klaar voor de toekomst, de providers niet
5.0.1 tethered?quote:
Ik zeg ook niet dat dat niet zo isquote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nogmaals: het is Apple die het limiteert tot 20MB per bestand, niet de providers.
Onder druk van de providers, ja. Anders trekken de netwerken het niet en gaat het publiek zeiken dat hun 'iPhone zo traag is'. Eén van de implicaties van een telefoon maken voor domme mensen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nogmaals: het is Apple die het limiteert tot 20MB per bestand, niet de providers.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Onder druk van de providers, ja. Anders trekken de netwerken het niet en gaat het publiek zeiken dat hun 'iPhone zo traag is'. Eén van de implicaties van een telefoon maken voor domme mensen.
Ik dacht uit je vorige opmerking op te maken dat je jailbreak goed werkte op 5.0.1.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zal ik zelf toch niet gebruiken
Omdat ik juist een JB wilquote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef Estolan het volgende:
Bedoelde de update werktdus waarom wachten op JB
Omdat ik dan al mijn JB spul kwijt ben. Obvious.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef Estolan het volgende:
Bedoelde de update werktdus waarom wachten op JB
Toen ik in NYC was had praktisch nergens gratis WiFI. Waarom zegt iedereen toch dat je overal altijd WiFi hebt, ik maak het echt zelden meequote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Estolan het volgende:
Yupen helemaal als je steeds meer wifi spots krijgt
Toen ik in NYC was had ik zga de hele dag vrij WiFi door de stad. Ideaal
Mensen moeten altijd wat te klagen hebben. Eerst zeggen dat de beta ineens veel beter is, dan komt het uiteindelijk uit en dan zeuren dat het niet goed is.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eerste berichten op het Apple forum geven te kennen dat de update totaal geen verschil heeft gemaakt.
Typisch dat ze dat na een uur al kunnen stellen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eerste berichten op het Apple forum geven te kennen dat de update totaal geen verschil heeft gemaakt.
Dat was ook mijn ervaring in 2010. En als je dan al een open WiFi tegenkwam kreeg je alsnog een inlogpagina voor je neus. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk (Bryant Park).quote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toen ik in NYC was had praktisch nergens gratis WiFI. Waarom zegt iedereen toch dat je overal altijd WiFi hebt, ik maak het echt zelden mee. Alleen bij de McDonald's.
Misschien een te streng dichtgetimmerd thuisnetwerk ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij vindt mijn iPhone 1x en daarna nooit meer.
WiFi werkt prima. WiFi sync niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:32 schreef Estolan het volgende:
Ik heb hier niks gedaan
Wpa code in tel en knallen maar
Je iPhone moet dan aan de lader hangen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:55 schreef Albert86 het volgende:
Waarom staat bij mij de optie 'synchroniseer nu' in het grijs? Dus dat ik deze niet kan aanklikken. Pc en iPhone gewoon op zelfde WiFi maar kan hem niet synchroniseren...Alleen als ik hem aan de pc hang.
En heb het hier over synchroniseren met iTunes he. Update naar 5.0.1 ging zonder problemen over de lucht.
Dat heb ik totaal niet gemerkt. Hoe dan? Alleen bij wat koffietentjes oid, maar voor de rest bijna alles WPA2 beveiligd.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Estolan het volgende:
Yupen helemaal als je steeds meer wifi spots krijgt
Toen ik in NYC was had ik zga de hele dag vrij WiFi door de stad. Ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |