Ik wil net hetzelfde postenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:59 schreef MadBear1983 het volgende:
[..]
Inmiddels lukt het wel zie ik. NA rekent 99,95 per maand en 79,12 bij vrijwillig eigen risico van 500.
Valt beetje tegen imho. Volgens mij zijn nu wel alle premies bekend.
Dat is wel aanzienlijk hoger dan dit jaar. Dan ga ik ook maar eens kijken naar een andere verzekeraar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:59 schreef MadBear1983 het volgende:
[..]
Inmiddels lukt het wel zie ik. NA rekent 99,95 per maand en 79,12 bij vrijwillig eigen risico van 500.
Valt beetje tegen imho. Volgens mij zijn nu wel alle premies bekend.
Als je student bent is het overigens lager, volgens mij 89,90 per maand. Wel kan je dan niet het eigen risico verhogen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is wel aanzienlijk hoger dan dit jaar. Dan ga ik ook maar eens kijken naar een andere verzekeraar.
Hmm, je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Die site werkt nog niet optimaal wat mij betreft en ik kan momenteel niet inloggen. Nog maar eens even goed uitzoeken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef MadBear1983 het volgende:
[..]
Als je student bent is het overigens lager, volgens mij 89,90 per maand. Wel kan je dan niet het eigen risico verhogen.
Ik hoef alleen een basisverzekering, dus dat is in mijn geval niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Belangrijkste is dat je nog geen overzicht van de vergoedingen krijgt. Dus je hebt geen idee hoe het aanbod zich verhoudt tot de prijs.
Niets, maar de tandartskosten wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat kan de verzekering er aan doen dat het eigen risico omhoog is gegaan?
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef rubje het volgende:
Vraagje aan de anderen.Ik heb gemerkt dat ik de afgelopen 3 jaren geen gebruik heb gemaakt van mijn zorgverzekering en heb naast de basis ook een 3 sterren aanvullende maar aangezien de eigen bijdrage al vrij hoog is,en ik altijd binnen die grens val als ik iets moet betalen,vraag ik mij af of ik niet gewoon die aanvullende eventjes laat vallen zodat ik alleen een basisverzekering heb gezien mijn goede gezondheid en daarmee dus ook mijn premiekosten druk.
Iemand?
Huh afgelopen jaar was het anders 98,75, een stijging van 1,20 is zo gek duur niet tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is wel aanzienlijk hoger dan dit jaar. Dan ga ik ook maar eens kijken naar een andere verzekeraar.
Ik ging ervan uit dat dat bedrag ook voor studenten was, zoals ik later al zei is het blijkbaar slechts 89.90 en dat is natuurlijk meer dan prima.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Huh afgelopen jaar was het anders 98,75, een stijging van 1,20 is zo gek duur niet toch
Gewoon kijken wat voor dingen er gedekt worden door die aanvullende zekering en vervolgens bepalen of die dingen voor jou belangrijk zijn. Waarschijnlijk niet, anders had je er de afgelopen paar jaar wel gebruik van gemaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:33 schreef eight het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.
Ik betaal nu 17 euro p.m. voor een uitgebreid aanvullende verzekering waar ik al ruim 2 jaar geen aanspraak op heb gemaakt.
Enerzijds ben ik er een beetje huiverig voor omdat alleen een basispakket zo kaal is maar het zijn wel 200 euro die ik kan besparen op iets waar ik (waarschijnlijk) geen gebruik van maak.
Ik wil sowieso verlagen naar beperkt aanvullend (8.50) maar volgens mij heb ik dat niet eens nodig.
Echt aantrekkelijk zijn die aanvullende verzekeringen ook niet nu er steeds minder vergoed wordt..
Ik zie niet wat er aan fysio in basis zit. Ze laten alleen aanvullend als informatie zien. Ze schieten daar een béétje te kortquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Nette prijs van promovendum! Ook aanvullend goed te doen en de voor mij belangrijke dingen (kraam en fysio) zitten er in. Ik blijf lekker zitten dus
Dit is niet waar. Even goed de voorwaarden lezen voordat je wat plaatst:quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:46 schreef MadBear1983 het volgende:
[..]
Voor de duurdere behandelingen geldt een wachttijd van 6 maanden, je zult dus minimaal 6 maanden die verzekering moeten houden zonder dat je er aanspraak op kan maken (tenzij je dit jaar ook al bij FBTO zit).
Fysio zit, zoals overal, vanaf de 21e behandeling in de basis. Dat is dus niet iets waar een verzekering het verschil mee kan maken. Moet ik je het principe uitleggen van de basisverzekering?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er aan fysio in basis zit. Ze laten alleen aanvullend als informatie zien. Ze schieten daar een béétje te kort
Dan nog. Normale verzekeringswebsites hebben een goed tabelletje waarin alles staat. Maar NA laat alleen maar aanvullend zien. Ik wil overwegen of ik wel of niet aanvullend wilt...quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Fysio zit, zoals overal, vanaf de 21e behandeling in de basis. Dat is dus niet iets waar een verzekering het verschil mee kan maken. Moet ik je het principe uitleggen van de basisverzekering?
We hadden het over Promovendum. Die hanteren zover ik heb gezien andere tarieven. Vorig jaar was er een heel duidelijk verkort overzicht, zit nu via de iPhone dus ik kijk straks even voor je op de PC.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan nog. Normale verzekeringswebsites hebben een goed tabelletje waarin alles staat. Maar NA laat alleen maar aanvullend zien. Ik wil overwegen of ik wel of niet aanvullend wilt...
Ok. Ik bedoel NA.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
We hadden het over Promovendum. Die hanteren zover ik heb gezien andere tarieven. Vorig jaar was er een heel duidelijk verkort overzicht, zit nu via de iPhone dus ik kijk straks even voor je op de PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |