Oke, prima ik laat het hierbij.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is niet wetenschappelijk bewezen dat het werkt, net zoals zoveel natuurlijke producten die pretenderen tegen allerlei kwalen te werken. Maar ach, als men er in wil geloven, dan vind ik dat prima.
Mijn lichaam zit op het moment in survivalmode, overigens niet bewust gecreëerd. Ben de afgelopen week 2 kilo afgevallen en not amused... Kan niet eens de zoldertrap op lopen, zonder te hijgen als een paard. Maar dat alles is wel toe te wijzen aan mijn longontsteking. Volgende week weer normaal eten en eens kijken of we conditie kunnen terugkrijgen.
de sint is hier nog niet langs geweestquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef Sjeen het volgende:
Hier een weekenddagje:
O - koffie verkeerd
T - niets
L - Italiaanse bol, halve avocado, gekookt eitje, lenteuitje, citroenmayo
T - koffie verkeerd, wat pepernoten
D - gegrilde bietjes en uien, buikspek, krieltjes uit oven, sausje van bouillon, rode wijnazijn, sinaasappelsap
T - thee, 2 taaitaaitjes
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Even boksen met je kussen!!
O dr gebeurde prive het 1 en ander dat de planning in de war schopte. Niks ergs gelukkig
Naja ik raad gewoon aan om zo mager mogelijk te eten, dus veel vis/kip en daarbij brocolli, wortels, appel, zilvervlies rijst, volkoren brood, tomaten, komkommer, bakken in olijfolie etc. etc.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef Sjeen het volgende:
Hier een weekenddagje:
O - koffie verkeerd
T - niets
L - Italiaanse bol, halve avocado, gekookt eitje, lenteuitje, citroenmayo
T - koffie verkeerd, wat pepernoten
D - gegrilde bietjes en uien, buikspek, krieltjes uit oven, sausje van bouillon, rode wijnazijn, sinaasappelsap
T - thee, 2 taaitaaitjes
@Yuri_Boyka Er zweven in deze topics vrij veel lijstjes van mij.
Aan je lijstje te zien zit er geen van allen in.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMGGGGGG Vertel ons iets nieuwwwwwwwwwwwwwwwwws!!!!!![]()
![]()
En nu opbokken.
Definieer bodybuilding aub, je snapt er geen hol van blijkt wel weer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Go Sjeen, go Sjeen!
Echt, die gast doet aan bodybuilding en denkt dat ie gezond bezig is, te grappig dit.
Getroll? Motiveren? Elkaar motiveren?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ga lekker terug naar je eigen topic met je getroll. Wij kunnen elkaar hier prima motiveren, daar hebben we jou niet bij nodig.
Dagdag! Dikke kusjes!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Getroll? Motiveren? Elkaar motiveren?
Je moet jezelf motiveren snol.
Maarja ik blijf wel weg hier, want jullie snappen niet eens waar je mee bezig bent.
net de aflevering gezien en...quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anyway, kennen jullie mensen waarbij een maagband tot een fatsoenlijk, blijven en gezond gewicht heeft geleidt?
Wat een onzin, een maagbandje serieus? Je bent gewoon lui, beter op je voeding letten en meer trainen, zo kom je er natuurlijk nooit. Een maagbandje gaat je niet helpen om op gewicht te blijven of om minder te eten, dat doe je zelf.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anyway, kennen jullie mensen waarbij een maagband tot een fatsoenlijk, blijven en gezond gewicht heeft geleid?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja ik raad gewoon aan om zo mager mogelijk te eten, dus veel vis/kip en daarbij brocolli, wortels, appel, zilvervlies rijst, volkoren brood, tomaten, komkommer, bakken in olijfolie etc. etc.
Geen snacks, suikers (koolhydraten), wit brood, sausjes, veel zout etc etc.
Daarbij nog cardio en krachttraining en je bent zo op je streefgewicht met wat discipline.
hier twijfel ik nog tussen body balance en pump.. maar ga denk ik toch maar voor de balancequote:Op zondag 13 november 2011 07:28 schreef Silmarwen het volgende:
Jammer dat er geen ignore functie is op FOK!. Er is een aantal users die absoluut op mijn ignore lijst zouden komen.
Zo Bodybalance en ik val om van de slaap. Onze jongste heeft ons vanacht opgehouden. *gaap*
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMGGGGGG Vertel ons iets nieuwwwwwwwwwwwwwwwwws!!!!!![]()
![]()
En nu opbokken.
Go barriequote:Op zondag 13 november 2011 08:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier twijfel ik nog tussen body balance en pump.. maar ga denk ik toch maar voor de balance
Pheebs! Je zei dik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |