abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104299583
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is niet wetenschappelijk bewezen dat het werkt, net zoals zoveel natuurlijke producten die pretenderen tegen allerlei kwalen te werken. Maar ach, als men er in wil geloven, dan vind ik dat prima.

Mijn lichaam zit op het moment in survivalmode, overigens niet bewust gecreëerd. Ben de afgelopen week 2 kilo afgevallen en not amused... Kan niet eens de zoldertrap op lopen, zonder te hijgen als een paard. Maar dat alles is wel toe te wijzen aan mijn longontsteking. Volgende week weer normaal eten en eens kijken of we conditie kunnen terugkrijgen.
Oke, prima ik laat het hierbij.

Tevens jammer dat je in survivalmode zit, wat eet je zoal normaal op een dag?
If not now, then when.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 22:33:09 #77
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104299588
Hier een weekenddagje:
O - koffie verkeerd
T - niets
L - Italiaanse bol, halve avocado, gekookt eitje, lenteuitje, citroenmayo
T - koffie verkeerd, wat pepernoten
D - gegrilde bietjes en uien, buikspek, krieltjes uit oven, sausje van bouillon, rode wijnazijn, sinaasappelsap
T - thee, 2 taaitaaitjes

@Yuri_Boyka Er zweven in deze topics vrij veel lijstjes van mij.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_104299639
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef Sjeen het volgende:
Hier een weekenddagje:
O - koffie verkeerd
T - niets
D - gegrilde bietjes en uien, buikspek, krieltjes uit oven, sausje van bouillon, rode wijnazijn, sinaasappelsap
T - thee, 2 taaitaaitjes
de sint is hier nog niet langs geweest -O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 22:36:01 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104299701
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Even boksen met je kussen!!

O dr gebeurde prive het 1 en ander dat de planning in de war schopte. Niks ergs gelukkig :)
:*

Ik ga zo maar weer in bed liggen, morgen weer een dag om door te komen :+
pi_104299839
Trusten Sjeenbeeb!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104299915
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef Sjeen het volgende:
Hier een weekenddagje:
O - koffie verkeerd
T - niets
T - thee, 2 taaitaaitjes

@Yuri_Boyka Er zweven in deze topics vrij veel lijstjes van mij.
Naja ik raad gewoon aan om zo mager mogelijk te eten, dus veel vis/kip en daarbij brocolli, wortels, appel, zilvervlies rijst, volkoren brood, tomaten, komkommer, bakken in olijfolie etc. etc.

Geen snacks, suikers (koolhydraten), wit brood, sausjes, veel zout etc etc.

Daarbij nog cardio en krachttraining en je bent zo op je streefgewicht met wat discipline.
If not now, then when.
pi_104300364
OMGGGGGG Vertel ons iets nieuwwwwwwwwwwwwwwwwws!!!!!

:o :o :o

En nu opbokken. }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_104300399
Go Sjeen, go Sjeen!

Echt, die gast doet aan bodybuilding en denkt dat ie gezond bezig is, te grappig dit.
Spoilers!
pi_104300444
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

Aan je lijstje te zien zit er geen van allen in. :') Ga jij maar lekker vet aanzetten. En je eet veeeel te weinig, afvallen = meer eten lees: gezond eten lees: op onderhoud eten met cardio (6 maaltijden per dag) en niet minder eten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Go Sjeen, go Sjeen!

Echt, die gast doet aan bodybuilding en denkt dat ie gezond bezig is, te grappig dit.
Definieer bodybuilding aub, je snapt er geen hol van blijkt wel weer.
If not now, then when.
pi_104300556
Ga lekker terug naar je eigen topic met je getroll. Wij kunnen elkaar hier prima motiveren, daar hebben we jou niet bij nodig.
Spoilers!
pi_104300603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ga lekker terug naar je eigen topic met je getroll. Wij kunnen elkaar hier prima motiveren, daar hebben we jou niet bij nodig.
Getroll? Motiveren? Elkaar motiveren?

Je moet jezelf motiveren snol.

Maarja ik blijf wel weg hier, want jullie snappen niet eens waar je mee bezig bent.
If not now, then when.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 23:07:04 #87
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104300992
Ik begrijp prima waar ik mee bezig ben :)
pi_104301027
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Getroll? Motiveren? Elkaar motiveren?

Je moet jezelf motiveren snol.

Maarja ik blijf wel weg hier, want jullie snappen niet eens waar je mee bezig bent.
Dagdag! Dikke kusjes!
pi_104301076
Wow, wat mis ik bepaalde functies als ik mobiel fok. Komt wel goed wanneer ik straks achter mn desktop kruip ;)
Spoilers!
pi_104301154
Anyway, kennen jullie mensen waarbij een maagband tot een fatsoenlijk, blijven en gezond gewicht heeft geleid?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 12-11-2011 23:32:45 ]
Spoilers!
pi_104301365
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anyway, kennen jullie mensen waarbij een maagband tot een fatsoenlijk, blijven en gezond gewicht heeft geleidt?
net de aflevering gezien en... :|W 8)7 o|O
hoe dom kan je zijn???

* Barretje80 is blij met hoe ze het nu doet.. (ook al moet ik er veel moeite voor doen en gaat het niet razendsnel :P )

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_104301397
-O-
ook echt nu een cote d'or reclame op tv :X

pi_104305695
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anyway, kennen jullie mensen waarbij een maagband tot een fatsoenlijk, blijven en gezond gewicht heeft geleid?
Wat een onzin, een maagbandje serieus? Je bent gewoon lui, beter op je voeding letten en meer trainen, zo kom je er natuurlijk nooit. Een maagbandje gaat je niet helpen om op gewicht te blijven of om minder te eten, dat doe je zelf.

Kijk maar naar dat programma Obese.
If not now, then when.
  zondag 13 november 2011 @ 07:28:25 #94
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_104309314
Jammer dat er geen ignore functie is op FOK!. Er is een aantal users die absoluut op mijn ignore lijst zouden komen.

Zo Bodybalance en ik val om van de slaap. Onze jongste heeft ons vanacht opgehouden. *gaap*

O: 3 wasa crackers met beleg + koffie
T: 2 rijstwafels
L: 1 pistoletje met geen idee wat + koffie
T: KLEIN stukje zelfgemaakte zwarte woud taart (mijn vader is jarig) en thee
D: Chicken roast met gepofte aardappelen en ui, paprika, tomaat, winterpeen en champignons.
  zondag 13 november 2011 @ 08:03:03 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104309367
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Naja ik raad gewoon aan om zo mager mogelijk te eten, dus veel vis/kip en daarbij brocolli, wortels, appel, zilvervlies rijst, volkoren brood, tomaten, komkommer, bakken in olijfolie etc. etc.

Geen snacks, suikers (koolhydraten), wit brood, sausjes, veel zout etc etc.

Daarbij nog cardio en krachttraining en je bent zo op je streefgewicht met wat discipline.
:D jij lurker in Slank!
Overigens is dit hier ook gewoon bekend ern valt iedereen gewoon af op de manier die bij hem of haar past. Leven ern laten leven enzo. Je vergeet m.i. trouwens noten, vis e.n eiwitten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_104309479
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 07:28 schreef Silmarwen het volgende:
Jammer dat er geen ignore functie is op FOK!. Er is een aantal users die absoluut op mijn ignore lijst zouden komen.

Zo Bodybalance en ik val om van de slaap. Onze jongste heeft ons vanacht opgehouden. *gaap*

hier twijfel ik nog tussen body balance en pump.. maar ga denk ik toch maar voor de balance ;)

pi_104309541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

:D _O-
sorry ik moest lachen :@
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 08:33 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hier twijfel ik nog tussen body balance en pump.. maar ga denk ik toch maar voor de balance ;)
Go barrie *O*
  zondag 13 november 2011 @ 10:08:15 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104310105
Wat heb ik weer een heerlijke discussie gemist.... Go Sjeen!

Hier heb ik gisteravond niet gedaan wat ik gepland had *de spelletjesavond, ik zou 2 stokbroodjes eten en verder de gezonde snacks nemen.

Heb besloten dat ik niet, zoals vroeger, het weekend dan maar opgeef, maar dat ik nu weer normaal ga doen. Ik heb genoten en me nu schuldig voelen heeft weinig zin. Vandaag weer een nieuwe dag, terug gezond doen!

In ieder geval de hele dag lopen in de kou *winterefteling, woehoej!* en dus flink wat kcal's verbranden. Heb bruine broodjes met kipfilet en pesto mee en dat vind ik zo lekker dat ik ook niet de neiging ga voelen om frietjes te eten ofzo.

Tot vanavond! :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_104310211
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dagdag! Dikke kusjes!
Pheebs! Je zei dik! :o

Anyways.. ik kom me na een absolute baggerperiode met veel persoonlijk shitzooi weer melden. Ik ben een emo-eter en ik durf na de afgelopen maanden niet meer op de weegschaal te staan, maar ga dat vanaf morgen toch weer doen. Moedig mij aan, allen.. want ik heb het nodig!

Ik zag wel ergens dat M@x erg goed ging, dat Flugel zwanger is ( *O* ), dat Mala nog steeds weg is en dat de rest eigenlijk wel goed gaat.. (toch?).

Ik heb er weer zin in in ieder geval en dat is al een hele verbetering tov de vorige periode zullen we maar zeggen... *O*
pi_104310295
Go ladies, go ladies! *O*

Nieuwe ronde, nieuwe kansen PB! Ga je ook weer lekker milen? Je kon volgens mij een tijdje terug de 5 volhouden, kan je dat nog steeds?

Ik ga lekker een middagje in de keuken staan om een liter of 10 rode saus te maken c_/ . 't Kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat.

Ik moet zoooooo mijn best doen om die mafkees van gisteren niet te vertellen dat ik never een maagband zou nemen.... Kan het niet uitstaan dat iemand zo over me denkt, ook al is het zo'n dwaas
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')