quote:
Op vrijdag 11 november 2011 11:28 schreef PierreBetfair het volgende:[..]
Was wel de bedoeling, al kan ik me voorstellen dat mensen de reden(en) waarom zij de bonnen willen ontvangen, liever prive houden.
Iemand een idee hoe dit aan te pakken. Een hele bulk PM's lezen doe ik liever niet, maar als het niet anders kan, dan moet dat maar.
Suggesties welkom

Ok

Voor mij is het geen probleem omdat de kans dat degene die ik wil verrassen dit leest, vrijwel 0% is.
Een tijdje geleden zat ik dus echt niet lekker in mijn vel: Sociaal isolement, verleden kwam weer bovendrijven en ik vond mezelf niks waard. Samengevat dan, want er waren ook nog andere dingen gebeurd.
Korte tijd later leerde ik iemand kennen, via internet en op msn praatten we verder. Het klikte, en dat is sowieso al een wonder bij mij. En ja, hoe zeg je dat. Hij zei na een aantal gesprekken: Ik heb sterk het vermoeden dat je je niet goed voelt. Wtf, gozer, je hebt gelijk. Nadat hij me heeft overgehaald om alles eruit te gooien (nooit gedaan, ik dacht wat ik meemaakte dat dat normaal was), heb ik dat gedaan, ook al wilde ik hem er niet mee lastigvallen. Het heeft best lang geduurd, maar deze jongen heeft me zeker geholpen met verwerken van al die shit. Bijna elke dag gingen we steeds verder. Bijna elke dag praatten we erover, en om mij uit m'n isolement te halen gingen we meeten. Meerdere keren. Zelfs de grootste chagrijn wordt vrolijk van hem. Die meets hebben me echt zoveel gedaan.
Langzaam maar zeker ging het beter met me, met behulp van hem. Hij is de enige die me geholpen heeft, en ik heb ook anderen gesproken, die ook zijn geholpen door hem. Mede door hem heb ik weer vrienden, sociale contacten. Alleen wilde hij nooit iets terug. De ander staat op 1, hij staat op 2. Nu wil ik dat omdraaien door hem op 1 te zetten

Sorry voor als het nogal bot en droog overkomt, maar hij heeft me superveel geholpen