Dat stond ook in een totaal ander forum dan ROOquote:Op donderdag 10 november 2011 10:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Inspiratieloosen dat # durftevragen kwam het topic ervoor!
Ja dat is waarquote:Op donderdag 10 november 2011 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat stond ook in een totaal ander forum dan ROO
Ik heb er al een, maar bedankt!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
In mijn link staan een aantal gratis PDF editors![]()
moet om half 8 pasquote:
Kut is dat, ik zou dat liever zo snel mogelijk gehad hebben, aan de andere kant; je kunt de stof nog een keer doorlezenquote:
Waarom ben je zwart?quote:
Niet boos wordenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik las: waar we allemaal stoppen met Champagne
Ik wilde al boos worden
is allemaal programmeertaal, kan je niet echt doorlezenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kut is dat, ik zou dat liever zo snel mogelijk gehad hebben, aan de andere kant; je kunt de stof nog een keer doorlezen
gèèn ideequote:
true story half 8 tot half 11quote:
Ben je stout geweest?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:57 schreef leeell het volgende:
[..]
is allemaal programmeertaal, kan je niet echt doorlezen
[..]
gèèn idee
nooitquote:
Alsof ik dat geloofquote:
Ah, wat voor programmeertaal als ik vragen mag? In principe valt er natuurlijk wel wat droge stof door te lezen in dat geval, niet dat je daar blij van wordtquote:Op donderdag 10 november 2011 10:57 schreef leeell het volgende:
[..]
is allemaal programmeertaal, kan je niet echt doorlezen
Ik had gisteren op de terugweg weer geen files hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |