Hmm daar ben ik nog niet goed in, krijg het ook niet elke keer voor elkaarquote:Op donderdag 10 november 2011 17:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon alchemy als je snel rijk wilt worden. Ik zit nu op 28k.
Same here en zelfs die datum is nog niet 100% zeker.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef Ensiferum het volgende:
Mijn pre-order is vertraagd tot 15-11
Ik denk dat het toch de razor versie wordt tot die tijd
Gewoon veel ingredienten verzamelen en dan zoveel mogelijk combinaties maken zodat je zoveel mogelijk eigenschappen van de ingredienten te weten komt. Dan kun je de echte winstgevende potions makenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik nog niet goed in, krijg het ook niet elke keer voor elkaar
Nja krijg vaak dat het mislukt is, dus kan wel alles gaan proberen maar dan ben ik ook alles kwijtquote:Op donderdag 10 november 2011 18:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon veel ingredienten verzamelen en dan zoveel mogelijk combinaties maken zodat je zoveel mogelijk eigenschappen van de ingredienten te weten komt. Dan kun je de echte winstgevende potions maken
Hoogste wat ik ben tegengekomen is 1500. Maar er is een perk waardoor alle merchs 1000 extra goud krijgen. Daarnaast moet ik nog een item tegenkomen wat meer dan 5k waard is en waarvoor je uiteindelijk maar zo'n 50-70% van de value krijgt.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben winkeliers trouwens een beetje geld of heb je weer dikke pech als je iets ter waarde van bijv 10k wil verkopen, en de winkelier heeft maar 500?
Zal je leren zo kort dag te preloadenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:20 schreef Thanatos45 het volgende:
"The Steam servers are too busy to handle any more preloads of The Elder Scrolls: Skyrim"
![]()
Muhahaha, nou doet ie het welquote:Op donderdag 10 november 2011 18:22 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zal je leren zo kort dag te preloaden
specs?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga 'em binnenkort ook maar eens scoren.
Weet alleen even niet of mijn PC helemaal voldoet aan de aanbevolen eisen, met name RAM en de videokaart.
Windows 7 (32 bits)quote:Op donderdag 10 november 2011 18:28 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Muhahaha, nou doet ie het wel![]()
Maar hopen dat ie om 24.00 uur daadwerkelijk geunlocked wordt, dan kan ik nog ff een sneak-peek doen vanavond, anders wordt het morgenochtend.
[..]
specs?
Videokaart?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Windows 7 (32 bits)
Quadcore 2.66 GHz
4096 MB RAM
Staat er intussen bij. Ik drukte verkeerd, waardoor hij werd gepostquote:
Moet wel lukken.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat er intussen bij. Ik drukte verkeerd, waardoor hij werd gepost![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Yep. Vos heeft het al gedaan, ikzelf ben het nu aan het proberen, maar het lukt me niet met VPNSecure Australië servers te connecten. Die vliegen er volgens hun status page ook om de haverklap uit. M.a.w., overloadedquote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef ems. het volgende:
Oh trouwens, valt de steam versie te vpn'nen of...?
't werkte bij Vosss dacht ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef ems. het volgende:
Oh trouwens, valt de steam versie te vpn'nen of...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Je moet niet hun volledige software downloaden, maar op de downloadpagina onderaan de AstrillDialer.exe downloaden.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:22 schreef Luchtkoker het volgende:
Oke, het is me gelukt me aan te melden voor Astrill, echter kan een trial account geen Australië kiezen, je moet upgraden naar een full account - m.a.w., je voor 3 maanden vastbinden aan $10 USD/mo - wil je Australie of NZ kunnen kiezen.
En gezien Skyrim 8 uurtjes eerder spelen me geen $30 waard is, pass.
Wachten tot morgen of om 1.00 spelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |