Ja, das rot, dat komt dan allemaal tegelijk. Lientje kwam vanaf die regelweek ineens 3 keer per nacht ipv 1 keer al die tijd. Ik vond het een pittige week, bij mij duurde het dus ongeveer een week, met soms ook een brulbui.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Pff Liene huilt zoveel dat ik de huiltjes inmiddels wel herken...en regeldagen dus, hmm duurt inmiddels ook al drie dagen. Hoop dat het snel weer wat makkelijker gaat, heb zere borsten..
En dan vrijdag ook nog tweede ronde prikjes..
lief dat je er naar vraagt; ik heb gister een gesprek gehad op het werk... ik had deze maand vakantie staan, en die blijft zo staan, en de komende maand ziektedagen.. en dan hebben we in januari weer een gesprek om te kijken hoe het dan gaat. ben wel blij met deze regeling hoor... Ik zie het nu echt nog niet zitten om Liene achter te laten... En ze accepteert ook geen flesjes nog steeds. Gelukkig liet Liene tijdens het gesprek wel even zien waar het om gaat; ze heeft even laten horen hoe oorverdovend ze kan huilen. Niet leuk, maar wel heel duidelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, das rot, dat komt dan allemaal tegelijk. Lientje kwam vanaf die regelweek ineens 3 keer per nacht ipv 1 keer al die tijd. Ik vond het een pittige week, bij mij duurde het dus ongeveer een week, met soms ook een brulbui.
Heb je hoop dat ze snel van haar Kiss af te helpen is, staat daar een bepaalde termijn voor?
Heb je al een idee hoe het met je werk zit, is het allemaal te regelen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 06:33 schreef Vanyel het volgende:
Met de fles in bed is ze ook supergezellig
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Twinkly het volgende:
Niels lachte net mijn paarse tepels uit
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Twinkly het volgende:
Niels lachte net mijn paarse tepels uit
haha denk dat ze idd zichzelf goed voldrinkt nuquote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef WupWup het volgende:
Mondjes spugen is geen probleem, slechts een teken dat je d'r goed hebt afgetankt
neequote:Op donderdag 17 november 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Is toch onlogisch juist? Als ik keelpijn heb wordt t minder als ik veel slik. Maar dan moet ze continu aangekoppeld zijn. Of je daar zin in hebt?
ja dat zeiden ze over reflux ookquote:Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef Nirak het volgende:
Ik las laatst dat borstvoeding verzachtend is voor de keel, dus dan zou je kleine juist minder last moeten hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |