abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104442337
Pff Liene huilt zoveel dat ik de huiltjes inmiddels wel herken...en regeldagen dus, hmm duurt inmiddels ook al drie dagen. Hoop dat het snel weer wat makkelijker gaat, heb zere borsten..

En dan vrijdag ook nog tweede ronde prikjes..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 16 november 2011 @ 17:23:38 #202
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104442504
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Pff Liene huilt zoveel dat ik de huiltjes inmiddels wel herken...en regeldagen dus, hmm duurt inmiddels ook al drie dagen. Hoop dat het snel weer wat makkelijker gaat, heb zere borsten..

En dan vrijdag ook nog tweede ronde prikjes..
Ja, das rot, dat komt dan allemaal tegelijk. Lientje kwam vanaf die regelweek ineens 3 keer per nacht ipv 1 keer al die tijd. Ik vond het een pittige week, bij mij duurde het dus ongeveer een week, met soms ook een brulbui.

Heb je hoop dat ze snel van haar Kiss af te helpen is, staat daar een bepaalde termijn voor?
Heb je al een idee hoe het met je werk zit, is het allemaal te regelen?
pi_104443359
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:23 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ja, das rot, dat komt dan allemaal tegelijk. Lientje kwam vanaf die regelweek ineens 3 keer per nacht ipv 1 keer al die tijd. Ik vond het een pittige week, bij mij duurde het dus ongeveer een week, met soms ook een brulbui.

Heb je hoop dat ze snel van haar Kiss af te helpen is, staat daar een bepaalde termijn voor?
Heb je al een idee hoe het met je werk zit, is het allemaal te regelen?
lief dat je er naar vraagt; ik heb gister een gesprek gehad op het werk... ik had deze maand vakantie staan, en die blijft zo staan, en de komende maand ziektedagen.. en dan hebben we in januari weer een gesprek om te kijken hoe het dan gaat. ben wel blij met deze regeling hoor... Ik zie het nu echt nog niet zitten om Liene achter te laten... En ze accepteert ook geen flesjes nog steeds. Gelukkig liet Liene tijdens het gesprek wel even zien waar het om gaat; ze heeft even laten horen hoe oorverdovend ze kan huilen. Niet leuk, maar wel heel duidelijk.

KISS is afwachten, de therapeut dacht zeker wel een aantal behandelingen te moeten verrichten, met name dr schouder en nek was wel problematisch jammer genoeg.

Liene heeft ook een paar weken doorgeslapen, maar het is nu dus bal met die regeldagen... pff van8 was echt niet lollig. En toen was er ook nog een of andere mafketel die midden in de nacht vuurwerk ging afsteken.. bleuh!!!

*wallen tot op knieen*

*komt wel goed schatje... ;)*
  woensdag 16 november 2011 @ 20:20:31 #204
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_104450162
Liene toch KISS -O- :*
pi_104464196
Met de fles in bed is ze ook supergezellig O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104464541
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:33 schreef Vanyel het volgende:
Met de fles in bed is ze ook supergezellig O+
O+
Fijn dat t zo goed is, geniet nog maar lekker van de momentjes met je kleine meiske <3
voordat ze niet meer 's morgens bij je in bed wil maar hysterisch bovenaan de trap staat met de mededeling Neeje? neeje? plop-plop kijken? ;(

BJ meen je dat? :o knap! ik kon er echt geen kaas meer van maken hier haha :D
bij oudste waren de huiltjes heel duidelijk dus dat hoorde ik wel, de eair en uh en eh en weet ik veel. Maar jongste had maar 1 stand en dat was *krijs* alsof ze dr cb-prikken kreeg. Die klonken voor mij echt allemaal hetzelfde :@ hoewel ze achteraf misschien ook wel allemaal hetzelfde aangaven (pijn! hellup!) dus dat klopt dan wel weer.
:)
pi_104465222
Wat fijn dat de overgang zo relaxed gaat Vanyel O+

Bij Niels was het meestal ook een pijnkrijs, maar hij zei ook "uh uh uh" voor honger.

En spruw? Check }:| Maar ik heb GV in huis.
Heb jij nog antibiotica gekregen Mignonne?

Vanmorgen zei Niels na het drinken "hmmmm mnom mnom mnom" O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 17 november 2011 @ 09:04:16 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104465296
Vanyel O+

Hè bah Twinkly, ook nog spruw erbij. Hoe is het met de ontsteking?
pi_104465359
Vanyel O+ ik heb Wiesje net ook heel gezellig de fles gegeven en nu ligt ze uitgeteld tussen mijn borsten (of beter gezegd theezakjes :') ) te slapen O+

Twinks spruw... Heb je er erg last van?
Je hebt ook GV in zalfvorm, die is erg fijn voor als je kind er geen last van heeft. Volgens mij heb ik mijn tune al weggegooid, ik kijk zo even.
Hoe gaat het de onsteking? Hopelijk een heel eind weg. Is het aanleggen al minder pijnlijk?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104466656
Wies O+

Mwah, valt mee. Maar ik had wel verwacht dat ik spruw zou krijgen :P
Ik gebruik nu de gewone GV, die is wel lastig op te brengen inderdaad omdat het zich in het wattenstaafje zuigt. Maar het lukt wel hoor :)
De ontsteking is geloof ik wel weg, maar de borst is nog erg gevoelig en aanleggen ook.
(Wat gaat je urine vreemd ruiken van AB zeg :D)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104469901
Welja, neem er nog spruw bij ook! Nou weer klaar hoor Twinkly, dat is wel weer zat ellende ;)

Klinkt gezellig wickie O+

Hihi mignonne, is het bij jullie ook plop-plop? Ik dacht dat dat een afwijking van de mijne was :')
pi_104473335
Ghihi die plopplop.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104473632
Niels lachte net mijn paarse tepels uit :')
pi_104473731
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Twinkly het volgende:
:D _O-
Dadelijk gaat ie klagen dat hij ook een paarse mond heeft.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104474004
Niels! _O- Als straf zet je hem straks maar voor de spiegel met z'n paarse mond ~O> ;)
pi_104474068
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Twinkly het volgende:
:D!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:14:29 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  donderdag 17 november 2011 @ 19:48:32 #218
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_104486875
Twinkly *)
pi_104489135
hihi Paars is anders heeeeeulll hip hoor ;) Alleen Mignonne vind het stom :D (toch???)

en we regelen hier nog ff door, ze drinkt veeeel en vaak, en mijn borsten voelen inderdaad al flink voller. Alleen begint ze nu ook te spugen ( geen enorme hoeveelheden, maar wat mondjes steeds, soms een klein golfje) gewoon zo laten? en wel op verzoek blijven voeden?
(heb het idee dat ze zichzelf nu aan het volproppen is en daarom spuugt, maar op zich kan dat geen kwaad? als het teveel is komt het er toch uit?)

deze dingen ken ik dus niet he? das ook weer een nadeel dat Evie de fles kreeg; die regelden we zelf ;)
geen ervaring mee dus...
pi_104489514
Mondjes spugen is geen probleem, slechts een teken dat je d'r goed hebt afgetankt :)
pi_104490305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef WupWup het volgende:
Mondjes spugen is geen probleem, slechts een teken dat je d'r goed hebt afgetankt :)
haha denk dat ze idd zichzelf goed voldrinkt nu ;) ik heb dr 1,5 uur geleden gevoed, en mijn ene borst voelt nu alweer vol.. dat regelen doet ze dus blijkbaar goed.
pi_104492252
Paars ;( :P

Niels :D groot gelijk jungske!

wie vroeg t nou? twinks?
ik heb niets van de huisarts gekregen, hij vond t een twijfelgeval, koorts was al voorbij, hij kon aan mn oren zien dat het ergste al achter de rug was en dat klopte ook wel met wat ik voelde. Hij vroeg of k het zag zitten om het uit te zingen met ibu's. Mij best. Dus zodoende.

Jongste heeft behoorlijk last van dr keel en ik merk dat ze echt meer last krijgt als ze drinkt. Logisch ook wel natuurlijk. Maar ze merkt het zelf ook en ze begint een beetje te weigeren weer :X ik geloof niet dat ik daar zin in heb nu... :{
pi_104492645
-O-
Is toch onlogisch juist? Als ik keelpijn heb wordt t minder als ik veel slik. Maar dan moet ze continu aangekoppeld zijn. Of je daar zin in hebt?
pi_104493530
Ik las laatst dat borstvoeding verzachtend is voor de keel, dus dan zou je kleine juist minder last moeten hebben..
pi_104493923
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
-O-
Is toch onlogisch juist? Als ik keelpijn heb wordt t minder als ik veel slik. Maar dan moet ze continu aangekoppeld zijn. Of je daar zin in hebt?
nee :P

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef Nirak het volgende:
Ik las laatst dat borstvoeding verzachtend is voor de keel, dus dan zou je kleine juist minder last moeten hebben..
ja dat zeiden ze over reflux ook :D ja borstvoeding is verzachtend, ja op het moment dat ze het drinkt wel, maar daarna brandt t weer net zo hard.
Mijn duo kreeg en krijgt altijd slijm na drinken bij mij en drinken van melk in t algemeen. Het zal vast verzachten op t moment zelf maar daarna moeten ze wat hoesten en dat doet zeer op t moment dat je keel al pijn doet. Dan moet je wat vanyel zegt hebben, dat ze continu aangekoppeld ligt. Maar meh...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')