abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:09:49 #126
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104386817
Grappig, als ik aan Lientje vraag 'Heb je honger, wil je drinken bij mama?' Dan maakt ze altijd geluid als ze dat wil 'eheheh' zegt ze dan. Als ze bij mij op schoot zit en ze heeft honger dan draait en wurmt ze richting mijn borst en onder 'eheheh' zoekt ze dan mijn borst op.
Als ik haar eens neerleg op mijn schoot dan denkt ze meteen dat ze drinken krijgt.
Ik ben toch naast vermaak/zorg/knuffelmoeder voor haar ook vooral haar melkbron. :)

Al we aan tafel zitten te eten, 's ochtends of 's avonds dan zetten we haar erbij nu als ze wakker is, soms op schoot soms even in haar triptrap. Dan begint ze gewoon te schreeuwen, geef ik haar speelgoed en ze heeft honger, dan werpt ze het met kracht op de grond. Heeft ze geen honger dan gaat ze spelen. Met een rijstwafeltje of wat hapjes fruit of groente is het dan ook zo weer goed.

Ze ziet het ons doen en is blijkbaar heel nieuwsgierig en wil het ook.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:12:11 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104386872
Als ik aan Harry vraag of hij bij mama wil drinken dan komt er altijd een 'huh-huh-huh' geluid. Maar goed, als ik dat 6x op een dag vraag, dan drinkt hij 6x en als ik het niet vraag, vraagt hij ook niks...
Vanavond inderdaad maar een fotocamera mee naar bed.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:16:12 #128
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104386978
Aviva is altijd heel duidelijk als ze wil drinken.
Ze tikt met een vingertje op mijn borst en zegt dwingend "kinke!"
Kan niet missen :P

djmo, ik kan je foto niet zien vanaf werk...

twinkly, fijn dat het beter gaat!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104387720
Emma klimt op schoot en probeert zich voor het gemak gelijk in de voedingshouding te friemelen, voorzien van het commentaar 'mama dinke, emma mama dinke, lekka!'
pi_104387809
Leyla begraaft haar gezichtje tussen mn borsten, trekt aan mn kleding of bijt zachtjes...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104388136
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:19 schreef wickie het volgende:
Ja, uit de winkel.
Mij werd verteld dat die eigenlijk helemaal niet zo hypo is. Meer ter preventie dan dat het nog zin heeft als er al iets aan de hand is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:21:37 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104388599
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:47 schreef WupWup het volgende:
Emma klimt op schoot en probeert zich voor het gemak gelijk in de voedingshouding te friemelen, voorzien van het commentaar 'mama dinke, emma mama dinke, lekka!'
Wat cute! O+
pi_104388852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:47 schreef WupWup het volgende:
O+!!

Niels zegt nou wel eens "hmm" tijdens het drinken, maar als ik hem vraag of hij het lekker vindt lacht hij alleen maar. Nu ik hem veel vaker aanleg is hij wel weer super fanatiek in vragen om "drinken mama".

Toen hij kleiner was zei hij trouwens ook "uh uh uh", net als een kleine baby.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:01:37 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104389922
Oja dat doet Harry ook. Lachen (met tepel in mond O+ ) als je vraagt of het lekker is...
pi_104389963
Dottir begroet me tegenwoordig elke ochtend met Hehehe, haar muppetlachje. Ik zit hevig in dubio of dat vanmorgen voor het laatst was of morgenochtend.

Vrijdag laatste avondvoeding gegeven. Nu dus 4 dagen alleen ochtend. Mij lijkt het wel verantwoord om de stekker eruit te trekken, maar zeker weten doe ik het niet. Borsten voelen 's ochtends niet extreem vol en zeker niet gestuwd oid.
Ik weet in elk geval wel dat ik niet elke ochtend 'nog één keer' kan blijven zeggen ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:07:10 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104390093
Ach jawel hoor Vanyel. Ik was ook gestopt... :X
pi_104390294
Ik moet op dieet voor die ene voeding, dat maakt niet stoppen wat lastiger.
Bovendien voelt het krom dat we proberen haar schoon te krijgen op een extreem karig dieet, om er via mij nog allerlei gek spul in te stoppen alleen maar omdat ik het knus vind.
pi_104390708
Maar waarom ga je dan niet mee op dieet? Kijk even aan hoe het is, kun je altijd nog stoppen. Of zeg ik iets heel geks?
pi_104390802
Vanyel, ik dacht ook al, misschien is dat wat je erin stopt wel minder erg dan dat wat ze eruit haalt. Als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Ik vraag me al een tijdje iets af, als je bv geeft wordt je afgeraden om af te vallen vanwege gifstoffen die dan in de melk komen.
Maar hoe zit het met moeders die ongewild afvallen tijdens de bv? Dat hoor je ook vaak. Is de bv dan nog steeds beter dan geen bv geven? Of is het in dat geval beter om te stoppen?
Misschien slaat het nergens op maar het spookt door mijn hoofd. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104390888
oeke, volgens mij is het zo dat crashdieten etc afgeraden word omdat dan gifstoffen onstaan.
Ook dieten zoals atkins die je lichaam dwingen om op ketonen ipv suikers te functioneren zijn gevaarlijk als je bv geeft.

Geleidelijk afvallen terwijl je normale hoeveelheden eten vanwege de bv kan geen kwaad.
Meestal word ongeveer een pond per week als ongevaarlijk gezien.
pi_104390891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:33 schreef oeke het volgende:
Vanyel, ik dacht ook al, misschien is dat wat je erin stopt wel minder erg dan dat wat ze eruit haalt. Als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Ik vraag me al een tijdje iets af, als je bv geeft wordt je afgeraden om af te vallen vanwege gifstoffen die dan in de melk komen.
Maar hoe zit het met moeders die ongewild afvallen tijdens de bv? Dat hoor je ook vaak. Is de bv dan nog steeds beter dan geen bv geven? Of is het in dat geval beter om te stoppen?
Misschien slaat het nergens op maar het spookt door mijn hoofd. :P
Ik ben gewoon meer dan 10 kilo afgevallen met dieeten tijdens borstvoeding.. Volgens mij komen die gifstoffen pas als je extreem snel gaat afvallen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:40:00 #142
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_104390947
Mignonne ik heb nog een flesje GV staan. Als je het nodig hebt moet je me even aan mijn pm-jasje trekken.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:42:36 #143
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_104391009
Oeke, dan had ik allang moeten stoppen met voeden. Ik ben sinds de bevalling nu zo'n 25 kilo kwijt zonder dieet. Volgens mij mag je een pond per week afvallen voordat er afvalstoffen in de melk terecht komen. Dus geen crashdieëten, maar wel opletten wat je eet. Gewoon gezond en weinig zoete/vette tussendoortjes enz. Ik eet gewoon normaal en val alsnog af
pi_104391015
Omdat ik dat voor 1 voeding eigenlijk van de gekke vind. Wij gebruiken (realiseren we ons nu) heel veel producten waar melk in verwerkt is. Mee op dieet is (voor ons) teveel uitzoeken, veranderen en aanpassen voor wat het oplevert.

edit: spuit 11 moet de quoteknop gebruiken..
pi_104391105
Oh, dat is duidelijk! Inderdaad het verschil tussen crashen en gewoon gezond eten. Stom dat ik dat zelf niet had bedacht eigenlijk. :D

Maar Vanyel, heeft ze ook last van wat ze bij jou drinkt? Omdat het zich pas zo laat openbaarde vroeg ik me dat dus af, of de antistoffen en groeistoffen die in je bv zitten niet meer waard zijn dan de melksporen die er van jouw eten in terecht komen.
Ik heb geen idee hoor, ik vraag het me gewoon af.
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:48:50 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104391133
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:07 schreef Asyniur het volgende:
Hoezo? komt Harry weer voor voedingen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104391303
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:47 schreef oeke het volgende:
Maar Vanyel, heeft ze ook last van wat ze bij jou drinkt? Omdat het zich pas zo laat openbaarde vroeg ik me dat dus af, of de antistoffen en groeistoffen die in je bv zitten niet meer waard zijn dan de melksporen die er van jouw eten in terecht komen.
Ik heb geen idee hoor, ik vraag het me gewoon af.
Tja, achteraf gezien openbaarde het zich niet laat, wij hadden het laat door. Ze heeft altijd erg veel gespuugd en eczeem (wij dachten schimmel) gehad. Ook de eerste bvmaanden.
Huisarts dacht geen kma omdat ze weinig darmklachten heeft. Diëtiste zag dat anders, o.a. wegens het patroon van de uitslag.
pi_104391603
Oh, dat is naar zeg. :{
Fijn dat jullie er nu wel achter zijn gekomen.
Ja, ik begrijp je keus zo wel. :*
pi_104391710
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:07 schreef Asyniur het volgende:
_O- O+

Vervelend dat de huisarts het gemist heeft :{ Hopelijk gaat dottir zich gauw beter voelen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:10:16 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104391712
Het is ook anders hoor Vanyel, maar ik wilde er alleen maar mee zeggen dat je 'nog één keer' best wel langer kan uitstellen ;)
Hmm, dit komt ook niet over zoals ik wil...

Davinia, toen Harry van de week een blote borst spotte, hing hij er meteen aan en vanmorgen heeft hij ook nog bij mij 'gedronken'. Pff, ik vind stoppen terwijl je kind nog zo graag wil niet echt makkelijk :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')