Mij werd verteld dat die eigenlijk helemaal niet zo hypo is. Meer ter preventie dan dat het nog zin heeft als er al iets aan de hand is.quote:
Wat cute!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:47 schreef WupWup het volgende:
Emma klimt op schoot en probeert zich voor het gemak gelijk in de voedingshouding te friemelen, voorzien van het commentaar 'mama dinke, emma mama dinke, lekka!'
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:47 schreef WupWup het volgende:
Emma klimt op schoot en probeert zich voor het gemak gelijk in de voedingshouding te friemelen, voorzien van het commentaar 'mama dinke, emma mama dinke, lekka!'
Ik ben gewoon meer dan 10 kilo afgevallen met dieeten tijdens borstvoeding.. Volgens mij komen die gifstoffen pas als je extreem snel gaat afvallen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:33 schreef oeke het volgende:
Vanyel, ik dacht ook al, misschien is dat wat je erin stopt wel minder erg dan dat wat ze eruit haalt. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik vraag me al een tijdje iets af, als je bv geeft wordt je afgeraden om af te vallen vanwege gifstoffen die dan in de melk komen.
Maar hoe zit het met moeders die ongewild afvallen tijdens de bv? Dat hoor je ook vaak. Is de bv dan nog steeds beter dan geen bv geven? Of is het in dat geval beter om te stoppen?
Misschien slaat het nergens op maar het spookt door mijn hoofd.
Hoezo? komt Harry weer voor voedingen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:07 schreef Asyniur het volgende:
Ach jawel hoor Vanyel. Ik was ook gestopt...
Tja, achteraf gezien openbaarde het zich niet laat, wij hadden het laat door. Ze heeft altijd erg veel gespuugd en eczeem (wij dachten schimmel) gehad. Ook de eerste bvmaanden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:47 schreef oeke het volgende:
Maar Vanyel, heeft ze ook last van wat ze bij jou drinkt? Omdat het zich pas zo laat openbaarde vroeg ik me dat dus af, of de antistoffen en groeistoffen die in je bv zitten niet meer waard zijn dan de melksporen die er van jouw eten in terecht komen.
Ik heb geen idee hoor, ik vraag het me gewoon af.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:07 schreef Asyniur het volgende:
Ach jawel hoor Vanyel. Ik was ook gestopt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |