abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 november 2011 @ 22:41:36 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104378011
foto is schuin van boven genomen Wup, lijkt echt meer dan het is _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104378235
Wup, nee ze is als een gek haar productie weer aan het opkrikken, zodat ze ook een goede kolfvoorraad kan gaan opbouwen. Ze heeft ook nog geen voedingsalternatief, dus eigenlijk is bv nu de enigste optie (vraag me nu ineens af waarom ze daar niet naar gekeken hebben in het ziekenhuis, morgen eens vragen aan haar).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104378289
Oh ik ben duf.
Ik had wel iets bedacht: Niels zet daar steeds zijn tanden in de borst en het lukt me niet hem anders aan te laten happen.
Ibuprofen was ik vergeten, nu wel genomen :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104378508
Och Twinks, wat stom zeg, een borstontsteking nu. :(
Hopelijk ben je snel beter!
En moest de assistente ook een beetje om de huisarts lachen of ging ze helemaal met hem mee?

Leuk dat hij drinkt onder de douche DjMO. Dat heeft Ko eigenlijk nooit gedaan. Komt door het ontbreken van het tepelhoedje schat ik zo in. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 november 2011 @ 22:57:38 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104378828
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef oeke het volgende:
Och Twinks, wat stom zeg, een borstontsteking nu. :(
Hopelijk ben je snel beter!
En moest de assistente ook een beetje om de huisarts lachen of ging ze helemaal met hem mee?

Leuk dat hij drinkt onder de douche DjMO. Dat heeft Ko eigenlijk nooit gedaan. Komt door het ontbreken van het tepelhoedje schat ik zo in. ;)
Geert hapt eigenlijk altijd wel een keer aan als we aan 't douchen zijn. (of ik leg 'm zelf aan) terwijl we op papa staan te wachten die hem afdroogt)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104378836
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef WupWup het volgende:

DJMO, mooie foto! en als dat een cup zero is, dan zit ik op min 1 ofzo }:|
ik wilde net zeggen :D
okay behalve die -1, das in mijn geval meer eh. +10 :+ hail to zeh zwabbertetten :')

maar lief ja djmo. ik moet ook nodig ns nieuwe foto's (laten) maken weer.

Wicks wat sneu!

Ik ga morgen langs de huisarts, ik vermoed dat ik een oorontsteking heb of twee ;(
Krijg je daar als volwassene nou ook AB voor? of is dat een kwestie van ibu's en uitzieken? En welke ab geeft de kleinste kans op spruw, en is het aan te raden om preventief miconazol te smeren bij mezelf?

vragen vragen vragen... op zich overweeg ik ook om eventueel helemaal geen ab te nemen maar ik ben op dit moment in staat om mn hoofd door de eettafel te rammen dus misschien is ab niet eens zo'n gek plan. :D
:)
pi_104379341
DJMO mooie foto O+

Mignonne, klinkt heel erg auw :X ik zou toch voor AB gaan. Ik heb de laatste ronde spruw ook miconazol gesmeerd, heeft wel gewerkt (werkte de laatste keer beter dan de gentiaan die de eerste keer weer juist hielp).
Over de AB geen idee. Maar je voelt het snel genoeg de spruw (bij mij begon het met licht beurs gevoel, toen kwamen pijn schuiten, daarna kwam de jeuk en daarna was alles verschrikkelijk, maar daar gingen wat dagen overheen. De 2de keer voelde ik het gelijk en ben toen ook gaan smeren Daktarin werkte niet toen micozanol wel), ben je gevoelig voor spruw?
pi_104379342
Toen ik naar de huisarts ging met mijn (uitwendige) oorontsteking kreeg ik druppels die volstrekt onschuldig waren en ik de hele dag mocht gebruiken. Die werkten bij mij fantastisch. Maar goed, ik had geen inwendige oorontsteking.

Vraagje: wanneer gingen jullie over naar alleen 's ochtends en 's avonds voeden? Mijn kolf gaf er vandaag de brui aan (ik moet nog even checken of ik 'em op kan lappen) én Lena vroeg niet om een fles. Dat leek een soort teken dat ik de middagvoeding (en het overdag kolven op het werk!) misschien wel eens zou kunnen laten vervallen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104379444
Claudia, als je echt omhoog zit toch. Ik heb nog een Medela swing die je kan lenen.
Ik zou het gewoon eens een aantal dagen proberen, maar ik heb er geen verstand van.
  maandag 14 november 2011 @ 23:13:42 #110
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104379673
Lidocaine druppels O+
Mignonne Ik heb pas inwendige oorontsteking gehad , Ik moest aan de AB ..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104379709
De reden dat ik een beetje twijfel is omdat ze nog niet zoveel water uit een beker drinkt. Maar goed, ze kan tussen de middag ook yoghurt eten. De middagvoeding werd al minder en minder. Ik kolfde met moeite 100 cc 's middags en inmiddels is dat 80 cc geworden.
  maandag 14 november 2011 @ 23:15:00 #112
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_104379759
Claudia, Eline is een week ouder dan Lena, maar ik kolf nu zo'n 2 weken niet meer op het werk. Tussen de middag krijgt ze een flesje kv op het kdv, maar thuis drinkt ze toch nog vaak meerdere keren overdag bij me.
Mijn borsten zijn nu zo flexibel dat ze na een dag werken (laatste voeding thuis om 6.30 en weer thuis om 18.00) wel heel vol voelen, maar niet gestuwd.
pi_104379844
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Lidocaine druppels O+
Mignonne Ik heb pas inwendige oorontsteking gehad , Ik moest aan de AB ..
Dit waren andere druppels. Volgens mij noemde ze ze 'zure druppels'.
pi_104379859
Bekertje karnemelk anders?
pi_104379924
oh wicks, ik ben niet echt schimmelgevoelig verder, dat scheelt onwijs. Maar ik ben wel een neuroot :+ beter voorkomen dan genezen enzo en ik heb hier nog miconazol liggen dus dacht van meh anders smeer ik preventief.

Nouja ik hoor het morgen wel. Is er nog AB die ik niet mag hebben of is alles ok? clavudingeszuur vast niet maar dat zal ook wel niet voorgeschreven worden :P ik ben te lui om de andere ab's op te zoeken :@

Claudia dan geef je haar een klein flesje gewone melk voor het slapen gaan? dus niet uit een beker?

ik heb geen idee van inwendig of uitwendig trouwens :') t doet verrekte zeer, doet me denken aan de ooronstekingen die ik vroeger wel eens had en ik ben momenteel zo doof als een dakduif :') t zou me ook niet verbazen als de huisarts zegt dat mn buis gewoon tijdelijk dicht zit maar dan wil ik wel weten hoe k em weer open krijg :+
pi_104379993
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:15 schreef Sugarsnap het volgende:
Claudia, Eline is een week ouder dan Lena, maar ik kolf nu zo'n 2 weken niet meer op het werk. Tussen de middag krijgt ze een flesje kv op het kdv, maar thuis drinkt ze toch nog vaak meerdere keren overdag bij me.
Mijn borsten zijn nu zo flexibel dat ze na een dag werken (laatste voeding thuis om 6.30 en weer thuis om 18.00) wel heel vol voelen, maar niet gestuwd.
Achja, we zien wel hoe het gaat! Lena lijkt niet zoveel behoefte te hebben aan drinken overdag. Ze eet goed van haar 'bijvoeding' en lijkt daar genoeg aan te hebben. Ik voed haar nu nog net voor haar middagslaap maar dat is altijd op mijn verzoek.

Ik vraag me sowieso af hoe jullie baby's 'vragen' om een voeding? Hier is honger gewoon honger en dan maakt het niet zoveel uit wat ik geef.
  maandag 14 november 2011 @ 23:21:34 #117
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104380085
Klinkt als mijn klachten , alleen de pijn viel me mee Maar goed dat is meer overheerst door andere pijn.
Ik kreeg amoxiceline en dan die lidocaine druppels. Neem aan als dat voor mij veilig kan , dan met BV ook?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104380140
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:18 schreef mignonne het volgende:

Claudia dan geef je haar een klein flesje gewone melk voor het slapen gaan? dus niet uit een beker?
Klinkt logisch, maar het schiet z'n doel een beetje voorbij. Uiteindelijk geven we dan toch gewoon een flesvoeding. Dan kan ik net zo goed even kolven. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Moet ik alleen de kolf even laten nakijken.

quote:
ik heb geen idee van inwendig of uitwendig trouwens :') t doet verrekte zeer, doet me denken aan de ooronstekingen die ik vroeger wel eens had en ik ben momenteel zo doof als een dakduif :') t zou me ook niet verbazen als de huisarts zegt dat mn buis gewoon tijdelijk dicht zit maar dan wil ik wel weten hoe k em weer open krijg :+
Uitwendige kunnen ook erg veel pijn doen, dus de pijn zelf hoeft niet veel te zeggen. Maar je hoort het wel van je huisarts! Ik kon ook geen klap verstaan, dus ik verzeilde van de ene ruzie in de andere met mijn lief. :+
pi_104380731
Zowel amoxicilline als lidocaine zijn geen probleem bij zwangerschap en borstvoeding. En clavulaanzuur ook niet, maar dat is geen antibioticum maar een geneesmiddel dat de werking van amoxiciline verbetert. Antibiotica staat niet gelijk aan spruw, dus kijk het gewoon even rustig aan. Zorg evt voor je eigen gemoedsrust dat je gentiaan in huis hebt. Ik zou zelf niet preventief gaan smeren als je er niet gevoelig voor bent. Ik weet ook niet of dat uberhaupt zin heeft.

quote:
Vraagje: wanneer gingen jullie over naar alleen 's ochtends en 's avonds voeden?
Na de tweede verjaardag :+
Nog niet dus.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 november 2011 @ 23:47:01 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104381108
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Achja, we zien wel hoe het gaat! Lena lijkt niet zoveel behoefte te hebben aan drinken overdag. Ze eet goed van haar 'bijvoeding' en lijkt daar genoeg aan te hebben. Ik voed haar nu nog net voor haar middagslaap maar dat is altijd op mijn verzoek.

Ik vraag me sowieso af hoe jullie baby's 'vragen' om een voeding? Hier is honger gewoon honger en dan maakt het niet zoveel uit wat ik geef.
Als Geert de borst wil dan issie echt met niets anders tevreden. Gewoon trek kan ik nog wel stillen met een rijstwafel of een tomaatje, maar als hij honger-honger heeft gaat normaal eten hem te langzaam en is het brullen. Ik moet ook echt eerst voeden voor 't eten anders eet ie geen klap en is het alleen maar jengelen van de honger :/

pi_104381186
ik heb geen gentiaan, dat kost geld en ik ben sloeber. Ik heb wel miconazol c_/ :+

maar thnx :)

Claudia dat begrijp ik wel dat uitwendig ook zeer doet enzo :D ik gaf alleen aan dat ik geen idee heb wát ik heb, maar dat t verrekte pijn doet, of t nou inwendig of uitwendig zit heb k geen idee van.

ohja en over ochtend en avondvoeding nog, daar zijn wij echt nog lang niet haha, maar wij zijn sowieso niet zo heel gestructureerd met eten geloof ik.
Jongste komt wel bij me staan en een beetje staan piepen en mieren en zeuren als ze wil drinken. Het is echt te schattig, trekt ze zich omhoog aan mn knie en dan dat hoofdje op mn knie en dan net zo lang huu-huu-huu'en tot ze mag drinken :D En als ik dan haar op schoot heb en mn shirt voedingsklaar wil maken gooit ze zichzelf voor het gemak alvast even achterover en opzij zodat ze negen van de tien keer eerst vier stukken stof te pakken heeft voor ze kan drinken. Arm kind :D
pi_104385327
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef wickie het volgende:
Hij heeft 2 nachten overgegeven. Toen overgestapt op hypo, toen kreeg hij rode bulten, dat werden plekken en dat werden plakkaten, en alleen maar zielig huilen.
Was dat hypo uit de winkel?

Claudia, heeft Lena nog maar 3 flesvoedingen op een dag?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104385610
Ja, uit de winkel.
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:29:38 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104385824
Nou Twinks, ik hoop dat je er met de AB snel vanaf bent :*

mignonne, auw (dubbele) oorontsteking! :X

DJMO, wat een lieve foto! O+

Claudia, Harry vraagt eigenlijk nooit om eten :N Als baby zette hij het wel op een brullen als hij echt echt écht honger had, maar verder niet. Nu nog steeds niet.

Hier heeft vanmorgen nog iemand lekker liggen tutten aan de borst. Jammer dat ik niks bij de hand had om een foto te maken. Hij kan dan zo lekker liggen en genietend kijken O+
pi_104386505
Harry O+ Vanavond fototoestel mee naar bed dus Asy :)

Au Mignonne :X Daarvan had je dus die hoge koorts? Beterschap, hopelijk heeft de HA iets waarvan je snel opknapt! :*

Claudia, Niels vraagt pas sinds hij 18 maanden was om borstvoeding, daarvoor ging hij wel jengelen, maar wist je pas wanneer je de oplossing gevonden had dat het om borstvoeding ging. Om eten vraagt hij nooit, maar als het avondeten wat later is dan normaal springt hij wel op wanneer hij de wekker van de oven (kookwekker) af hoort gaan "eten is klaar!".

Wickie, ik bedenk me steeds hoe ongelooflijk veel pijn het bij jou moet hebben gedaan wanneer ik Niels moet voeden aan die kant :X En ik heb alleen maar een (denk ik lichte) ontsteking.

Het gaat hier al een stuk beter gelukkig. De harde plek zit er nog steeds, maar het doet steeds minder pijn. Zou mijn lichaam de harde plek zelf op kunnen ruimen, of moet het er koste wat kost uit? Het lukt me niet met de kolf en ik krijg Niels niet anders aangelegd zodat hij ook die kant van de borst leeg kan drinken, zelfs halfslapend wordt hij daar heel boos van.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:09:49 #126
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104386817
Grappig, als ik aan Lientje vraag 'Heb je honger, wil je drinken bij mama?' Dan maakt ze altijd geluid als ze dat wil 'eheheh' zegt ze dan. Als ze bij mij op schoot zit en ze heeft honger dan draait en wurmt ze richting mijn borst en onder 'eheheh' zoekt ze dan mijn borst op.
Als ik haar eens neerleg op mijn schoot dan denkt ze meteen dat ze drinken krijgt.
Ik ben toch naast vermaak/zorg/knuffelmoeder voor haar ook vooral haar melkbron. :)

Al we aan tafel zitten te eten, 's ochtends of 's avonds dan zetten we haar erbij nu als ze wakker is, soms op schoot soms even in haar triptrap. Dan begint ze gewoon te schreeuwen, geef ik haar speelgoed en ze heeft honger, dan werpt ze het met kracht op de grond. Heeft ze geen honger dan gaat ze spelen. Met een rijstwafeltje of wat hapjes fruit of groente is het dan ook zo weer goed.

Ze ziet het ons doen en is blijkbaar heel nieuwsgierig en wil het ook.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:12:11 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104386872
Als ik aan Harry vraag of hij bij mama wil drinken dan komt er altijd een 'huh-huh-huh' geluid. Maar goed, als ik dat 6x op een dag vraag, dan drinkt hij 6x en als ik het niet vraag, vraagt hij ook niks...
Vanavond inderdaad maar een fotocamera mee naar bed.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:16:12 #128
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104386978
Aviva is altijd heel duidelijk als ze wil drinken.
Ze tikt met een vingertje op mijn borst en zegt dwingend "kinke!"
Kan niet missen :P

djmo, ik kan je foto niet zien vanaf werk...

twinkly, fijn dat het beter gaat!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104387720
Emma klimt op schoot en probeert zich voor het gemak gelijk in de voedingshouding te friemelen, voorzien van het commentaar 'mama dinke, emma mama dinke, lekka!'
pi_104387809
Leyla begraaft haar gezichtje tussen mn borsten, trekt aan mn kleding of bijt zachtjes...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104388136
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:19 schreef wickie het volgende:
Ja, uit de winkel.
Mij werd verteld dat die eigenlijk helemaal niet zo hypo is. Meer ter preventie dan dat het nog zin heeft als er al iets aan de hand is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:21:37 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104388599
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:47 schreef WupWup het volgende:
Emma klimt op schoot en probeert zich voor het gemak gelijk in de voedingshouding te friemelen, voorzien van het commentaar 'mama dinke, emma mama dinke, lekka!'
Wat cute! O+
pi_104388852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:47 schreef WupWup het volgende:
O+!!

Niels zegt nou wel eens "hmm" tijdens het drinken, maar als ik hem vraag of hij het lekker vindt lacht hij alleen maar. Nu ik hem veel vaker aanleg is hij wel weer super fanatiek in vragen om "drinken mama".

Toen hij kleiner was zei hij trouwens ook "uh uh uh", net als een kleine baby.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:01:37 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104389922
Oja dat doet Harry ook. Lachen (met tepel in mond O+ ) als je vraagt of het lekker is...
pi_104389963
Dottir begroet me tegenwoordig elke ochtend met Hehehe, haar muppetlachje. Ik zit hevig in dubio of dat vanmorgen voor het laatst was of morgenochtend.

Vrijdag laatste avondvoeding gegeven. Nu dus 4 dagen alleen ochtend. Mij lijkt het wel verantwoord om de stekker eruit te trekken, maar zeker weten doe ik het niet. Borsten voelen 's ochtends niet extreem vol en zeker niet gestuwd oid.
Ik weet in elk geval wel dat ik niet elke ochtend 'nog één keer' kan blijven zeggen ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:07:10 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104390093
Ach jawel hoor Vanyel. Ik was ook gestopt... :X
pi_104390294
Ik moet op dieet voor die ene voeding, dat maakt niet stoppen wat lastiger.
Bovendien voelt het krom dat we proberen haar schoon te krijgen op een extreem karig dieet, om er via mij nog allerlei gek spul in te stoppen alleen maar omdat ik het knus vind.
pi_104390708
Maar waarom ga je dan niet mee op dieet? Kijk even aan hoe het is, kun je altijd nog stoppen. Of zeg ik iets heel geks?
pi_104390802
Vanyel, ik dacht ook al, misschien is dat wat je erin stopt wel minder erg dan dat wat ze eruit haalt. Als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Ik vraag me al een tijdje iets af, als je bv geeft wordt je afgeraden om af te vallen vanwege gifstoffen die dan in de melk komen.
Maar hoe zit het met moeders die ongewild afvallen tijdens de bv? Dat hoor je ook vaak. Is de bv dan nog steeds beter dan geen bv geven? Of is het in dat geval beter om te stoppen?
Misschien slaat het nergens op maar het spookt door mijn hoofd. :P
pi_104390888
oeke, volgens mij is het zo dat crashdieten etc afgeraden word omdat dan gifstoffen onstaan.
Ook dieten zoals atkins die je lichaam dwingen om op ketonen ipv suikers te functioneren zijn gevaarlijk als je bv geeft.

Geleidelijk afvallen terwijl je normale hoeveelheden eten vanwege de bv kan geen kwaad.
Meestal word ongeveer een pond per week als ongevaarlijk gezien.
pi_104390891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:33 schreef oeke het volgende:
Vanyel, ik dacht ook al, misschien is dat wat je erin stopt wel minder erg dan dat wat ze eruit haalt. Als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Ik vraag me al een tijdje iets af, als je bv geeft wordt je afgeraden om af te vallen vanwege gifstoffen die dan in de melk komen.
Maar hoe zit het met moeders die ongewild afvallen tijdens de bv? Dat hoor je ook vaak. Is de bv dan nog steeds beter dan geen bv geven? Of is het in dat geval beter om te stoppen?
Misschien slaat het nergens op maar het spookt door mijn hoofd. :P
Ik ben gewoon meer dan 10 kilo afgevallen met dieeten tijdens borstvoeding.. Volgens mij komen die gifstoffen pas als je extreem snel gaat afvallen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:40:00 #142
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_104390947
Mignonne ik heb nog een flesje GV staan. Als je het nodig hebt moet je me even aan mijn pm-jasje trekken.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:42:36 #143
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_104391009
Oeke, dan had ik allang moeten stoppen met voeden. Ik ben sinds de bevalling nu zo'n 25 kilo kwijt zonder dieet. Volgens mij mag je een pond per week afvallen voordat er afvalstoffen in de melk terecht komen. Dus geen crashdieëten, maar wel opletten wat je eet. Gewoon gezond en weinig zoete/vette tussendoortjes enz. Ik eet gewoon normaal en val alsnog af
pi_104391015
Omdat ik dat voor 1 voeding eigenlijk van de gekke vind. Wij gebruiken (realiseren we ons nu) heel veel producten waar melk in verwerkt is. Mee op dieet is (voor ons) teveel uitzoeken, veranderen en aanpassen voor wat het oplevert.

edit: spuit 11 moet de quoteknop gebruiken..
pi_104391105
Oh, dat is duidelijk! Inderdaad het verschil tussen crashen en gewoon gezond eten. Stom dat ik dat zelf niet had bedacht eigenlijk. :D

Maar Vanyel, heeft ze ook last van wat ze bij jou drinkt? Omdat het zich pas zo laat openbaarde vroeg ik me dat dus af, of de antistoffen en groeistoffen die in je bv zitten niet meer waard zijn dan de melksporen die er van jouw eten in terecht komen.
Ik heb geen idee hoor, ik vraag het me gewoon af.
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:48:50 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104391133
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:07 schreef Asyniur het volgende:
Hoezo? komt Harry weer voor voedingen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104391303
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:47 schreef oeke het volgende:
Maar Vanyel, heeft ze ook last van wat ze bij jou drinkt? Omdat het zich pas zo laat openbaarde vroeg ik me dat dus af, of de antistoffen en groeistoffen die in je bv zitten niet meer waard zijn dan de melksporen die er van jouw eten in terecht komen.
Ik heb geen idee hoor, ik vraag het me gewoon af.
Tja, achteraf gezien openbaarde het zich niet laat, wij hadden het laat door. Ze heeft altijd erg veel gespuugd en eczeem (wij dachten schimmel) gehad. Ook de eerste bvmaanden.
Huisarts dacht geen kma omdat ze weinig darmklachten heeft. Diëtiste zag dat anders, o.a. wegens het patroon van de uitslag.
pi_104391603
Oh, dat is naar zeg. :{
Fijn dat jullie er nu wel achter zijn gekomen.
Ja, ik begrijp je keus zo wel. :*
pi_104391710
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:07 schreef Asyniur het volgende:
_O- O+

Vervelend dat de huisarts het gemist heeft :{ Hopelijk gaat dottir zich gauw beter voelen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:10:16 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104391712
Het is ook anders hoor Vanyel, maar ik wilde er alleen maar mee zeggen dat je 'nog één keer' best wel langer kan uitstellen ;)
Hmm, dit komt ook niet over zoals ik wil...

Davinia, toen Harry van de week een blote borst spotte, hing hij er meteen aan en vanmorgen heeft hij ook nog bij mij 'gedronken'. Pff, ik vind stoppen terwijl je kind nog zo graag wil niet echt makkelijk :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')