Bijna thuis, dan gaat de kolf erop.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef Asyniur het volgende:
Oi Vanyel, wel voorzichtig zijn hoor!
Desnoods wat eerder naar huis. Als je een borstontsteking oploopt, ben je verder van huis.
Ik was niet op werkquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kan je op je werk niet kolven vanyel???
Maar ja, ik denk dat Larissa dan misschien nog meer vast voedsel moet krijgen voordat we hiermee kunnen beginnenquote:Als je je baby een ander soort melk wilt geven, kun je vanaf de leeftijd van zes maanden gewone koemelk geven, zolang dit niet zijn enige voedsel is. Sterker nog, als de baby aanzienlijke porties gevarieerd vast voedsel eet, en drie tot vier keer per dag borstvoeding krijgt en goed groeit, volstaat volle of halfvolle koemelk wel, maar is niet noodzakelijk. Dat we denken dat baby's tot negen of twaalf maanden kunstvoeding moeten krijgen is een gevolg van de succesvolle marketing van de kunstvoedingsfabrikanten. Aanbevelingen van de Canadese Vereniging van Kinderartsen en de Amerikaanse Academie van Kinderartsen om baby's tot hun eerste verjaardag kunstvoeding zouden moeten krijgen, zijn te beperkt. Ze zijn vergeten dat baby's ook na zes maanden borstvoeding -kunnen- krijgen.
Nee, helemaal niet gehad ook. Er is borstgewijs (groei, uiterlijk, whatever) nog niks veranderd sinds ik zwanger ben en ik voed ook nog pijnloos.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef Asyniur het volgende:
Webkim, mooi hoor!
Heb jij geen last van je tepels?
idd, een spijkerbroek trek ik 'm meestal wel uit. Maar op dit moment draagt hij nog meest stoffen broekjes .. En dan, als ik naar boven ga met hem, word hij bij neerleggen onherroepelijk wakker, dus dan heb ik sowieso nog de tijd om 'm uit te kleden tot rompertje ...quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:46 schreef mignonne het volgende:
Pyjama's zitten nog niet helemaal in ons systeem
ze valt zo vaak s avonds op schoot in slaap, dat het regelmatig voorkomt dat ze dan nog niet omgekleed is. Zolang ze iets comfortabels aanheeft vind ik het best
zelfde hierquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef Ssserpente het volgende:
Ik had tijdens mn zwangerschap altijd twee verschillende substanties: geel en doorzichtig. Het was dus echt zo dat er een druppel doorzichtige en een druppel gele vloeistof naast elkaar uit mn tepel kwamen.
De emulgator miste nog of zo.
Volgens mij weet ik waar je op doelt, maar Ayden weigert nietquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef mignonne het volgende:
GWS misschien zeg ik iets heel raars nu, maar is je rechterborst ooit wel eens nagekeken door de huisarts?
Ik heb wel eens gelezen dat stelselmatig eenzijdig borstweigeren wel wat aandacht van de huisarts verdient. Niet altijd zozeer voor het kind, maar wel voor jou en je borst.
Misschien ben je allang ervoor bij de huisarts geweest, in dat geval heb k niets gezegd. En ik wil je zeker niet bang maken ofzoiets maar ik zou het toch aanraden voor de zekerheid.
verrek je hebt gelijkquote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik waar je op doelt, maar Ayden weigert niet
oh dan heb ik het gewoon helemaal verkeerd begrepen, ik dacht dat Annicka nooit rechts had willen drinken. my bad.quote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het was trouwens niet zo dat Annicka weigerde van rechts te drinken, maar ze ontwikkelde wel een voorkeur voor links. En aangezien ik dat óók had, heb ik weinig gedaan om het tegen te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |