Bijna thuis, dan gaat de kolf erop.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef Asyniur het volgende:
Oi Vanyel, wel voorzichtig zijn hoor!
Desnoods wat eerder naar huis. Als je een borstontsteking oploopt, ben je verder van huis.
Ik was niet op werkquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kan je op je werk niet kolven vanyel???
Maar ja, ik denk dat Larissa dan misschien nog meer vast voedsel moet krijgen voordat we hiermee kunnen beginnenquote:Als je je baby een ander soort melk wilt geven, kun je vanaf de leeftijd van zes maanden gewone koemelk geven, zolang dit niet zijn enige voedsel is. Sterker nog, als de baby aanzienlijke porties gevarieerd vast voedsel eet, en drie tot vier keer per dag borstvoeding krijgt en goed groeit, volstaat volle of halfvolle koemelk wel, maar is niet noodzakelijk. Dat we denken dat baby's tot negen of twaalf maanden kunstvoeding moeten krijgen is een gevolg van de succesvolle marketing van de kunstvoedingsfabrikanten. Aanbevelingen van de Canadese Vereniging van Kinderartsen en de Amerikaanse Academie van Kinderartsen om baby's tot hun eerste verjaardag kunstvoeding zouden moeten krijgen, zijn te beperkt. Ze zijn vergeten dat baby's ook na zes maanden borstvoeding -kunnen- krijgen.
Nee, helemaal niet gehad ook. Er is borstgewijs (groei, uiterlijk, whatever) nog niks veranderd sinds ik zwanger ben en ik voed ook nog pijnloos.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef Asyniur het volgende:
Webkim, mooi hoor!
Heb jij geen last van je tepels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |