abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104517073
Opvolgmelk is vanaf zes maanden en onder een jaar zou ik het niet vervangen wegens te weinig voedingsstoffen. Voor larissa zijn het echt nog maaltijden nu.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 18 november 2011 @ 16:34:27 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104519738
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef Asyniur het volgende:
Oi Vanyel, wel voorzichtig zijn hoor!
Desnoods wat eerder naar huis. Als je een borstontsteking oploopt, ben je verder van huis.
Bijna thuis, dan gaat de kolf erop.
In de auto net al zitten masseren. Krijg ik 2x een tintelende tepel en een enorm toeschietgevoel. Lijkt me een goed teken :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:46:53 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_104519993
Kan je op je werk niet kolven vanyel???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104520205
Ik geloof niet dat er op borstvoeding.com staat dat je een baby van zes maanden koemelk kan geven. Dat mag pas vanaf 10 maanden en zelfs dan zou ik het niet als vervangende voeding geven, maar als extra drinken. Om de reden die eerder al werd genoemd. Toen ik zelf niet genoeg kolfde en Emma wat kunstvoeding moest hebben op 8 of 9 maanden, hebben we gewoon hypo-allergene nr 1 gegeven. Niet van Nutrilon, dat dan weer niet :')
pi_104520879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kan je op je werk niet kolven vanyel???
Ik was niet op werk :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104525637
Oei Vanyel, heb je de plek nog weggekregen?

Ik haat spruw :( Voeden doet zo'n pijn, ik zie op tegen iedere voeding. Ik moet telkens denken aan alle moeders die last hebben van spruw en kleine baby'tjes hebben die nog heel vaak drinken, auch.
Ik merk ook nog niet dat de GV werkt, dus ik ben nu ook maar begonnen met tussendoor smeren met antischimmelcreme.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104526176
Boh Twinks :{
Bij mij ging de spruw snel weg toen de AB was gestopt. Ik smeerde ongeveer 6x per dag.
En inderdaad wat doet spruw bij jezelf toch pijn, die messteken in je borsten. Vooral 's nachts dat pijnlijke beurse gevoel. En de jeuk en branderige gevoel aan je tepels :X
Hoe gaat het met de BO?

Vanyel, heb je de plek weggekregen?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104526495
De plek is een stuk minder, maar ik hou het wel nog even in de gaten.
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:12:06 #260
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_104528940
BJ wat een mooie curves! *O*

Twinkly, rot, nu ook nog spruw erachteraan -O-

Vanyel, ik hoop dat je een BO kunt vermijden :*

Sommige kindjes hoeven geen pap he? Nathan vind pap (ook brinta) echt smerig. Vanaf dat hij 6 maanden was kreeg hij wel eens een korst brood en vanaf 7 maanden gewoon stukjes brood met boter of roomkaas oid. (Nu eet ie helaas alleen nog maar zoet beleg -O- ach t'is vast een faaaaase).
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:39:00 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104530563
Hè bah Twinks. Stomme spruw. Bo wel over?

Vanyel, fijn dat het bij jou ook wat beter gaat!
pi_104531994
Pessie, Mette heeft nooit pap op. Dat heb ik er nooit ingekregen. Het hoeft niet hoor.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 19 november 2011 @ 07:34:34 #263
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_104543102
Ah ik heb het stukje gevonden :)
http://www.borstvoeding.com/kolvenenwerken/buitenshuis.html

quote:
Als je je baby een ander soort melk wilt geven, kun je vanaf de leeftijd van zes maanden gewone koemelk geven, zolang dit niet zijn enige voedsel is. Sterker nog, als de baby aanzienlijke porties gevarieerd vast voedsel eet, en drie tot vier keer per dag borstvoeding krijgt en goed groeit, volstaat volle of halfvolle koemelk wel, maar is niet noodzakelijk. Dat we denken dat baby's tot negen of twaalf maanden kunstvoeding moeten krijgen is een gevolg van de succesvolle marketing van de kunstvoedingsfabrikanten. Aanbevelingen van de Canadese Vereniging van Kinderartsen en de Amerikaanse Academie van Kinderartsen om baby's tot hun eerste verjaardag kunstvoeding zouden moeten krijgen, zijn te beperkt. Ze zijn vergeten dat baby's ook na zes maanden borstvoeding -kunnen- krijgen.
Maar ja, ik denk dat Larissa dan misschien nog meer vast voedsel moet krijgen voordat we hiermee kunnen beginnen -O-
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 19 november 2011 @ 08:32:46 #264
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104543299
Ik denk dat ik voor de rechterkant een lk laat komen ofzo, want ik snap écht niet wat er mis is met die kant. Ik ga door de grond van pijn als hij daar aanhapt (en de pijn gaat niet echt weg ook), kan dat echt alleen van die kloven komen? Ik zat ook nog te denken aan spruw, ook al is het maar één kant die last geeft.

Ik zie trouwens niets bijzonders aan die borst, dus ik weet niet eens of er wel echt kloven zitten, heb ze nog niet eerder gehad. Links gaat van een leien dakje, geen enkel probleem... *zucht*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104543435
Bijzonder en tegenstrijdig met het introductieschema van Kleintjes zelf, waar hij zegt pas koemelkzuivel aan te bieden vanaf 7-9 maanden. Maar goed, je moet zelf je afweging maken, dat kunnen wij niet :)

Wijs, GWS, om een lk om hulp te vragen.
pi_104555878
Vervelend GWS, heb je inmiddels contact gehad met iemand?

Nachtvoedingen O+
ik ben er niet altijd blij mee, maar op t moment zelf is t zó knus <3

:)
pi_104556901
Mooi plaatje.
Heb je je mini nou een gebreid vest aangetrokken voor de nacht? ;)
pi_104557061
Pyjama's zitten nog niet helemaal in ons systeem :@
ze valt zo vaak s avonds op schoot in slaap, dat het regelmatig voorkomt dat ze dan nog niet omgekleed is. Zolang ze iets comfortabels aanheeft vind ik het best :P
:)
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:47:31 #269
12913 GreatWhiteSilence
pi_104557090
Nog geen contact gehad, ik probeer het eerst met gv, kijken of dat verlichting geeft. Ik weet dat er door lk's ook in het weekend gewerkt wordt, maar ik hou toch al niet zo van bellen... :@

Ik leg 's nachts aan (ik lijd liever alleen) en kolf overdag een paar keer. Door niet aan te leggen wordt de pijn gedurende de dag minder, en 's nachts wordt het weer erger, waarschijnlijk door het drinken natuurlijk.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 19 november 2011 @ 19:57:37 #270
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_104561710
GWS, ik durf het eigenlijk niet te noemen omdat jij echt zo ontzettend veel meer ervaring hebt dan ik, maar zou het aan je aanlegtechniek kunnen liggen?
pi_104561828
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef Asyniur het volgende:

Webkim, mooi hoor! O+
Heb jij geen last van je tepels?
Nee, helemaal niet gehad ook. Er is borstgewijs (groei, uiterlijk, whatever) nog niks veranderd sinds ik zwanger ben en ik voed ook nog pijnloos.
Hardloper.
IG @webkim
pi_104562457
Mignonne die foto is zo O+

GWS :X!! Het zou heel goed spruw kunnen zijn denk ik. Ik heb nu ook last van spruw en je ziet, behalve roodheid, niets. Misschien dat er toch een beschadiging zich op die tepel waardoor je de spruw daar toe kon slaan?
Maar toch zou ik wel een LK laten meekijken, misschien dat je toch niet helemaal goed aanlegt en met een simpele tip pijnloos kunt voeden. Iedere nieuwe moeder-kind combinatie is toch weer anders waardoor je toch weer nieuwe problemen kunt krijgen, denk ik.

Wat fijn Webkim dat je helemaal geen last hebt van pijnlijke tepels!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 19 november 2011 @ 20:21:25 #273
12913 GreatWhiteSilence
pi_104562766
@pessie: nou, dat is dus het probleem: links geeft dus totaal geen enkele klachten. Rechts des te meer, maar dat was pas vanaf dag twee, na de mislukte poging tot liggend voeden. Ik denk dat er op dat moment een kloof is ontstaan, die dus voor problemen blijft zorgen. Misschien omdat er spruw bij is gekomen, misschien door verkeerd aanleggen door de pijn. Maar zo op het op het eerste zicht lijkt Ayden goed aangelegd: grote hap, etc. Dus het is me een mysterie hoe links geen centje pijn geeft, en rechts mij miljonaire maakt... :(

Al is het natuurlijk waarschijnlijk niet voor niets dat Annicka sinds jaar en dag niets meer van rechts wil weten...

Daarnet ging het trouwens wel redelijk pijnloos (in vergelijking met eerst dan) door eerst de tsr op te wekken met de kolf en dáárna pas aan te leggen.
  zaterdag 19 november 2011 @ 21:20:59 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104565530
Webkim, wat fijn zeg! Heerlijk...
  zaterdag 19 november 2011 @ 21:58:48 #275
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104567080
Vraagje:

Net door film.. Ineens jeuk aan borsten en die begonnen te druppen, normaal komt er dan een doorzichtig spul uit nu cremegelig , is toch ok of niet?
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')