psiesquote:Op donderdag 17 november 2011 22:11 schreef Poppedein het volgende:
vroeger had dan ook elke huilbaby gewoon last van krampjes...toen waren ze nog simpel!
Moet rechts nu ook weer helemaal opnieuw op gang komen? Aangezien Annicka alleen links dronk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bij mij duurde het maanden voordat het wegging.
Hier begint ook alles weer opnieuw, tandemen gaat goed, links drinken gaat goed, alleen bij rechts ga ik soms door de grond omdat die nogal gevoelig is en Ayden het nog niet allemaal goed weet...Ik vermoed ook een kloof, door een mislukt experiment met liggend voeden.
Links is veel makkelijker te pakken, dus dat gaat verder prima.
Heb veel mondjes melk terug gekregen, dus het begint te lopen.
Wordt nog steeds gedaan, hoor (dat laten huilen weet ik niet, wel het strakke ritme)! Als ouders er helemaal doorheen zitten kan dat ook echt een oplossing zijn (ken 2 gevallen waarbij dit is gebeurd).quote:Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef Juud79 het volgende:
Sterker nog een huilbaby werd opgenomen in het ziekenhuis na een aantal maanden, daar lieten ze hem/ haar huilen en werd er een strak eet/ slaap ritme aangebracht.... Blij dat we tegenwoordig iets meer kennis hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |