abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104494079
Trouwens nu k reflux zeg, ik zag een paar dagen terug een column van eurolac? of op eurolac. Over reflux en allergie en dat het vroeger niet voorkwam en dat het eigenlijk maar onzin is allemaal. Ik weet dat k me heus niet aangesproken hoef te voelen maar ik kreeg er toch best een beetje jeuk van.

Een beetje het "vroeger bestond er geen bekken-instabiliteit" gevoel zeg maar :r :X

Ik weet het niet, normaal kan ik zulke uitspraken prima naast me neerleggen maar dit schoot me wat verkeerd.
:)
pi_104494215
kan ik me voorstellen Mignonne, zelfde staat ook over KISS beschreven...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104494758
vroeger had dan ook elke huilbaby gewoon last van krampjes...toen waren ze nog simpel!

Lastig Mignonne, weigeren is natuurlijk even niet zo'n goed plan...hopelijk verwacht t gauw wat...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 17 november 2011 @ 22:14:51 #229
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104494950
Sterker nog een huilbaby werd opgenomen in het ziekenhuis na een aantal maanden, daar lieten ze hem/ haar huilen en werd er een strak eet/ slaap ritme aangebracht.... Blij dat we tegenwoordig iets meer kennis hebben.
pi_104494964
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:11 schreef Poppedein het volgende:
vroeger had dan ook elke huilbaby gewoon last van krampjes...toen waren ze nog simpel!
psies O+ waarom moeilijk doen als t nog moeilijker kan!

En de hardnekkige weigeraars zoals de mijne gingen gewoon dood op den duur. okay overdrijven is een kunst :P maar er zit vast een kern van waarheid in ergens :+
:)
pi_104495166
yups en heel veel oudere mensen geven dat advies nog steeds; een huilbaby gewoon laten huilen, zet dr maar een nachtje buiten/beneden (buiten gehoor).. echt pfffff... dat zou ik dus echt NOOIT doen.. (als ik dr aan denk vind ik het gewoon ook echt naar, dat doe je je kleine kindje toch niet aan..).
pi_104495236
He bah, niet van die akelige dingen zeggen mignonne...

Vraagje trouwens.. Al vanaf dag 1 borstvoeding heb ik voor en na een voeding "prikkelende" tepels.. De kraam zei dat dit vanzelf over zou gaan, maar heb er nu nog regelmatig last van...
Nu 3 weken aan het voeden, hoe lang nog vraag ik me af...
pi_104495363
Ik voel dat als toeschietreflex, maar das alleen voor (en in de trein, tijdens inparkeren, in vergaderingen etc).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 18 november 2011 @ 06:28:14 #234
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_104502313
Ik voelde dat tintelen in t begin ook regelmatig, had t gevoel dat alles dan aan het werk was met vullen etc.

Nu voel ik het vooral als het bijna kolf of etenstijd is.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 18 november 2011 @ 07:09:29 #235
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104502441
Bij mij duurde het maanden voordat het wegging.

Hier begint ook alles weer opnieuw, tandemen gaat goed, links drinken gaat goed, alleen bij rechts ga ik soms door de grond omdat die nogal gevoelig is en Ayden het nog niet allemaal goed weet... :( Ik vermoed ook een kloof, door een mislukt experiment met liggend voeden. :@ Links is veel makkelijker te pakken, dus dat gaat verder prima.

Heb veel mondjes melk terug gekregen, dus het begint te lopen. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 18 november 2011 @ 08:46:15 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104503264
GWS, fijn dat het goed gaat. Vindt Annicka het niet vreemd dat ze nu moet delen?

Harry 'vroeg' vanmorgen in bed zelf om drinken...
Misschien moet ik maar gewoon dentinox op mijn tepels smeren ;)
pi_104503343
Hier inmiddels 23 weken zwanger en meneertje drinkt nog steeds. Tenminste, of hij nog drinkt weet ik niet, maar aan de borst wil -ie nog meerdere keren per dag. En ja, wie ben ik dan.

Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:42:51 #238
12913 GreatWhiteSilence
pi_104504350
Annicka vind het wel gezellig, geloof ik. Ze aait de baby ook als ze drinkt, want meestal heb ik Ayden wel op mijn arm als ze drinkt. 's Avonds drinkt ze wel alleen, een beetje 'quality time' met mama, als het ware.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:47:20 #239
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_104504447
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bij mij duurde het maanden voordat het wegging.

Hier begint ook alles weer opnieuw, tandemen gaat goed, links drinken gaat goed, alleen bij rechts ga ik soms door de grond omdat die nogal gevoelig is en Ayden het nog niet allemaal goed weet... :( Ik vermoed ook een kloof, door een mislukt experiment met liggend voeden. :@ Links is veel makkelijker te pakken, dus dat gaat verder prima.

Heb veel mondjes melk terug gekregen, dus het begint te lopen. :)
Moet rechts nu ook weer helemaal opnieuw op gang komen? Aangezien Annicka alleen links dronk?
Jammer dat liggend voeden niet ging -O- ga je verder oefenen?
Wel tof dat je bent gaan tandemen :Y . Foto O-)

Tintelingen, inderdaad op de gekste momenten :')
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:28:08 #240
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_104505359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef Juud79 het volgende:
Sterker nog een huilbaby werd opgenomen in het ziekenhuis na een aantal maanden, daar lieten ze hem/ haar huilen en werd er een strak eet/ slaap ritme aangebracht.... Blij dat we tegenwoordig iets meer kennis hebben.
Wordt nog steeds gedaan, hoor (dat laten huilen weet ik niet, wel het strakke ritme)! Als ouders er helemaal doorheen zitten kan dat ook echt een oplossing zijn (ken 2 gevallen waarbij dit is gebeurd).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:25:06 #241
12913 GreatWhiteSilence
pi_104506871
Liggend voeden met links is geen probleem, maar omdat rechts moet 'wennen' en gewoon anders is, lukte het niet met die kant. Liggend voeden met links lukt zowel als ik op mijn linker- of rechterzij lig. Ik kan me dus gewoon omdraaien.

Er is trouwens al wat op gang gekomen, ik lekte daarnet toen Ayden dronk. De tijden van zindelijkheid zijn voorbij... ;(

Foto moet ik even voor op de computer zitten, ik zit nu op m'n telefoon te tikken. Hoop dat ik binnenkort kans zie om een foto te plaatsen.

(Het is trouwens wel een beer vergelijken met Annicka: 3925 gram. Annicka was 3140 gram) :o
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 november 2011 @ 12:20:29 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104508581
vraagje : Geert heeft vannacht volgens mij nauwelijks gedronken (hij was gisterenavond al koortsig) en de voeding van vanmorgen spoog hij meteen weer uit (waterig met witte vlokken). Hij heeft ook een heel klein beetje gal gespuugd vanmorgen. De voeding erna heeft hij tot op heden wel binnen gehouden, en ligt nu ook weer te drinken, maar kan ik hem gewoon laten drinken zoveel als hij zelf wil, of is het beter om na een x aantal minuten af te koppelen zodat hij niet meteen "overvoerd" wordt en hierdoor weer moet spugen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:50:15 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_104509450
mooie foto Webkim! heerlijk dat je mannetje nog wil drinken bij je.. O+

Tandemvoeden wat goed zeg GWS... fijn dat het je lukt O+

he bah arme Geert... sterkte ermee DJMO!

Ik heb ook een kloof in mijn linkertepel van het liggend voeden, ik was zoooooooo ontzettend moe door het gehuil, dat ik mezelf als fopspeen heb laten gebruiken in bed... fout fout fout... inmiddels al een week of wat geleden.. maar heb spijt als haren op mijn hoofd, want au au au... ;(

kijk we zijn weer op het CB geweest vanmorgen:

netjes toch?
pi_104509483
Dikke pijnlijke klont -O- en ik ben pas eind van de middag weer thuis dus kan er nu niks mee -O-
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104509496
Die lengte :D. Gaat lekker.
pi_104511812
Oh shit Vanyel, dat is vervelend. :( Hopelijk krijg je het snel weg als je thuis bent.
Hoe gaat het verder? Ik las dat het flesje in de ochtend net zo knus was? Heerlijk!

Ziet er goed uit BJ!

Nirak, door je opmerking herinnerde ik me ineens weer die priktepels! Alsof je ineens in een hele koude ruimte stapt? dat ze zo helemaal samenkrimpen?
Dat was bij mij inderdaad te toeschietreflex, die heb ik best lang gevoeld eigenlijk.
Als het meer steken zijn en echt pijnlijk, dan zou het spruw kunnen zijn, dat deed echt wat meer pijn en was heel naar.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:09:25 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104511943
Oi Vanyel, wel voorzichtig zijn hoor!
Desnoods wat eerder naar huis. Als je een borstontsteking oploopt, ben je verder van huis.

Mooi curves van Liene zeg! Auw van die kloof :X

DJMO, gewoon steeds aanleggen. Bv wordt heel snel opgenomen dus alle beetje zijn mooi meegenomen. En ik hanteer (ook voor mezelf): beter íets om over te geven dan niets...

Webkim, mooi hoor! O+
Heb jij geen last van je tepels?
  vrijdag 18 november 2011 @ 16:11:30 #248
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_104516799
Ik wil een gedeelte van de borstvoedingen gaan vervangen door flesvoeding. Nu heb ik ergens op borstvoeding.com gelezen dat je normale (koe)melk kunt geven ipv opvolgmelk?

Ik wil weten of ik dat nu al kan doen (Larissa is 6 maanden), want tot nu toe krijg ik normale flesvoeding er absoluut niet in (ook niet als papje).

Ik lees namelijk op andere websites weer dat je beter geen koemelk kan geven tot 1 jaar. Het is wel verwarrend zo, met die tegenstrijdige info :X

Het gaat mij meer om als backup, en om papjes mee te maken (i.p.v. borstvoeding).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_104516929
Volgens mij, maar er zijn vast mensen hier die er meer van weten, zit er in koemelk niet genoeg om kleine kindjes op te laten groeien. Opvolgmelk is toch pas met 1 jaar? In dat geval kun je idd ook koemelk geven.
Dus ik zou zeggen dat dat nie verstandig is...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 18 november 2011 @ 16:16:06 #250
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_104516999
Ik bedoel eigenlijk stap 2 van flesvoeding, heet dat niet opvolgmelk? :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')