quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:17 schreef Puala het volgende:
Zodra ik mogelijkheden heb laat ik het je weten![]()
* Puala gaat denk ik heel brutaal toch de huurbaas mailen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Niet gaan twijfelen, je hebt je steentje wel bijgedragen dit jaar![]()
Hoeveel kittens heb je opgevangen? Heel wat hè?
Waarvan twee zeer tevreden banjers hier in huisIk liep net langs Odie die in de krabpaal lag, hij krijgt een bolle kop
21! Ga jij eens heel snel stoppen met je schuldig voelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:31 schreef Oognip het volgende:
[..]Foto van Odie please
![]()
Vorig jaar heb ik 8 kittens opgevangen en dit jaar 13 dus 21 in totaal
Ik geloof dat als het mag ik voor de kosten wel een geniale uitvinding ga doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:50 schreef Oognip het volgende:
[..]haha maar dat lost nog het probleem van de kosten niet op
Zal ik dan maar hele vervelende verhalen over Evi vertellen zodat je haar toch niet leuk meer vindt?
Haha wil je die uitvinding dan ook aan mij doorgeven? Ik kan ook wel iets extra's gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat als het mag ik voor de kosten wel een geniale uitvinding ga doen
Zal meer wat schuiven inhouden. Dus echt geniaal is het niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha wil je die uitvinding dan ook aan mij doorgeven? Ik kan ook wel iets extra's gebruiken
Neequote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal meer wat schuiven inhouden. Dus echt geniaal is het niet.
Riep je mij?quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 17:06 schreef HRs het volgende:
Kan Evi in een appartement zonder soort genootje? Ik woon op 60 m2 en ben me aan het orienteren op een kat als huisdier. Heb regelmatig tijdens vakantie van vrienden een oppas kat gehad. Poes kan wel op het balkon. De foto's en verhalen van Evi zijn heel schattig.
Wat leuk dat je erover nadenkt om Evi in huis te nemen!quote:Op zondag 27 november 2011 17:06 schreef HRs het volgende:
Kan Evi in een appartement zonder soort genootje? Ik woon op 60 m2 en ben me aan het orienteren op een kat als huisdier. Heb regelmatig tijdens vakantie van vrienden een oppas kat gehad. Poes kan wel op het balkon. De foto's en verhalen van Evi zijn heel schattig.
Qua ruimte maakt het niet zoveel uit of je er 1 of 2 hebt hoorquote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef HRs het volgende:
Door de ruimte. Ik wil ze niet in de slaapkamer dus die ruimte valt al af. Ik denk er nog even over na. Misschien is een oudere asielkat die al gewend is alleen te zijn beter. Anders is het een beetje zielig voor Evi.
Is goedquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef HRs het volgende:
2 katten bakken, 2x zoveel haar ;-). En waar vind ik een leuk vriendje voor Evi? Hier zijn weinig kittens meer en in het asiel ook niet. Met een oudere kat is het toch af wachten. Wil er liever 1.
Laat je morgen weten of ik Evi een x in het echt wil bewonderen.
Jammer dat het Evi niet wordt, maar begrijpelijk hoor. Ik ben benieuwd met wat voor maatje je thuis komtquote:Op maandag 28 november 2011 22:01 schreef Puala het volgende:
Wat lief![]()
![]()
Noortje is gegroeid zegt iedereen die langs komt. Wel leuk om te horenEn ik heb nagedacht, maar Evie gaat het niet worden. Dit ivm de afstand (ophalen, castratie). Ik ga hier in de buurt bij het Asiel langs en ga daar een maatje halen voor Noortje. Wil waarschijnlijk ook vrijwilligerswerk gaan doen bij het Asiel, dus dan kan ik vast kennis maken en kijken hoe het werkt hier
Weet je al wat?quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef HRs het volgende:
2 katten bakken, 2x zoveel haar ;-). En waar vind ik een leuk vriendje voor Evi? Hier zijn weinig kittens meer en in het asiel ook niet. Met een oudere kat is het toch af wachten. Wil er liever 1.
Laat je morgen weten of ik Evi een x in het echt wil bewonderen.
Dank jequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat is balenIk hoop dat jullie gauw een fijn huisje voor ze vinden, als ik iets hoor vanuit jullie buurt dan zal ik aan ze denken.
Hier staat wat en ik zal ook nog even kijken of ik een betere hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |