Qua ruimte maakt het niet zoveel uit of je er 1 of 2 hebt hoorquote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef HRs het volgende:
Door de ruimte. Ik wil ze niet in de slaapkamer dus die ruimte valt al af. Ik denk er nog even over na. Misschien is een oudere asielkat die al gewend is alleen te zijn beter. Anders is het een beetje zielig voor Evi.
Is goedquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef HRs het volgende:
2 katten bakken, 2x zoveel haar ;-). En waar vind ik een leuk vriendje voor Evi? Hier zijn weinig kittens meer en in het asiel ook niet. Met een oudere kat is het toch af wachten. Wil er liever 1.
Laat je morgen weten of ik Evi een x in het echt wil bewonderen.
Jammer dat het Evi niet wordt, maar begrijpelijk hoor. Ik ben benieuwd met wat voor maatje je thuis komtquote:Op maandag 28 november 2011 22:01 schreef Puala het volgende:
Wat lief![]()
![]()
Noortje is gegroeid zegt iedereen die langs komt. Wel leuk om te horenEn ik heb nagedacht, maar Evie gaat het niet worden. Dit ivm de afstand (ophalen, castratie). Ik ga hier in de buurt bij het Asiel langs en ga daar een maatje halen voor Noortje. Wil waarschijnlijk ook vrijwilligerswerk gaan doen bij het Asiel, dus dan kan ik vast kennis maken en kijken hoe het werkt hier
Weet je al wat?quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef HRs het volgende:
2 katten bakken, 2x zoveel haar ;-). En waar vind ik een leuk vriendje voor Evi? Hier zijn weinig kittens meer en in het asiel ook niet. Met een oudere kat is het toch af wachten. Wil er liever 1.
Laat je morgen weten of ik Evi een x in het echt wil bewonderen.
Dank jequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat is balenIk hoop dat jullie gauw een fijn huisje voor ze vinden, als ik iets hoor vanuit jullie buurt dan zal ik aan ze denken.
Hier staat wat en ik zal ook nog even kijken of ik een betere hebquote:
Er moet er een de baas zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef Oognip het volgende:
Gelukkig heeft Evi nog wel een klein beetje respect voor PingooEvi ligt veel bovenin de krabpaal te slapen, maar toen Pingoo er in wilde besloot Evi maar bovenop de paal te gaan liggen.
[ afbeelding ]
Verder niks nieuws te melden
Ze mag blijven tot ze een baasje heeftquote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Er moet er een de baas zijnen Evi is een slimme meid die heeft dat snel door
![]()
Nog geen bericht over een baasje voor Evi, hoe lang mag ze bij jullie blijven?
We gaan er een nachtje over slapen en maken dan ons besluit of we Evi gaan ophalen in Enschedequote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:
Ze mag blijven tot ze een baasje heeft
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Ruzy het volgende:
[..]
We gaan er een nachtje over slapen en maken dan ons besluit of we Evi gaan ophalen in Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |