Ja vergeleken met volwassen katten wel jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:49 schreef Laysa het volgende:
Ik vind haar gewoon nog schattig ieniemienie
Ik vind het koppie juist niet kittenachtigquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:06 schreef Croli het volgende:
Ik vind Izzy ook veels te snel groot geworden. Qua rughoogte is ze al even groot als Misty. Nu de rest nog. Heel grappig is dat het kopjes nog wel klein en kitten-achtig is. Dat duurde bij Misty ook heel lang voordat dat echt volwassen werd!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het koppie juist niet kittenachtig
Nou goed, meningen verschillen zullen we maar zeggen
Inderdaad volwassen koppie op een kittenlijfjequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het koppie juist niet kittenachtig
Nou goed, meningen verschillen zullen we maar zeggen
12 wekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Puala het volgende:
Hoe oud is ze op het moment oognip? Wat een schatje zeg
Geen commentaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
12 weken
Perfect voor Noortje toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen commentaar
Ik snap hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:17 schreef Puala het volgende:
Zodra ik mogelijkheden heb laat ik het je weten![]()
* Puala gaat denk ik heel brutaal toch de huurbaas mailen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Niet gaan twijfelen, je hebt je steentje wel bijgedragen dit jaar![]()
Hoeveel kittens heb je opgevangen? Heel wat hè?
Waarvan twee zeer tevreden banjers hier in huisIk liep net langs Odie die in de krabpaal lag, hij krijgt een bolle kop
21! Ga jij eens heel snel stoppen met je schuldig voelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:31 schreef Oognip het volgende:
[..]Foto van Odie please
![]()
Vorig jaar heb ik 8 kittens opgevangen en dit jaar 13 dus 21 in totaal
Ik geloof dat als het mag ik voor de kosten wel een geniale uitvinding ga doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:50 schreef Oognip het volgende:
[..]haha maar dat lost nog het probleem van de kosten niet op
Zal ik dan maar hele vervelende verhalen over Evi vertellen zodat je haar toch niet leuk meer vindt?
Haha wil je die uitvinding dan ook aan mij doorgeven? Ik kan ook wel iets extra's gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat als het mag ik voor de kosten wel een geniale uitvinding ga doen
Zal meer wat schuiven inhouden. Dus echt geniaal is het niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha wil je die uitvinding dan ook aan mij doorgeven? Ik kan ook wel iets extra's gebruiken
Neequote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal meer wat schuiven inhouden. Dus echt geniaal is het niet.
Riep je mij?quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 17:06 schreef HRs het volgende:
Kan Evi in een appartement zonder soort genootje? Ik woon op 60 m2 en ben me aan het orienteren op een kat als huisdier. Heb regelmatig tijdens vakantie van vrienden een oppas kat gehad. Poes kan wel op het balkon. De foto's en verhalen van Evi zijn heel schattig.
Wat leuk dat je erover nadenkt om Evi in huis te nemen!quote:Op zondag 27 november 2011 17:06 schreef HRs het volgende:
Kan Evi in een appartement zonder soort genootje? Ik woon op 60 m2 en ben me aan het orienteren op een kat als huisdier. Heb regelmatig tijdens vakantie van vrienden een oppas kat gehad. Poes kan wel op het balkon. De foto's en verhalen van Evi zijn heel schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |