SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Och ik vond haar altijd wel grappig en niet onaardig.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haar kon ik niet zo goed hebbenIk kan me werkelijk niet voorstellen dat je zo raar bent
En als ze dat inderdaad niet is, dat ze zo raar doet
soms zit het mee soms zit het tegenquote:
helemaal nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik hem had gemaakt was ie vast niet mooi geweest?
nounou knul niet zo over jezelf hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik hem had gemaakt was ie vast niet mooi geweest?
Ja jullie horen bij elkaar, liefde en alles.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms zit het mee soms zit het tegen
[..]
helemaal niet
Ohhquote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nounou knul niet zo over jezelf hoordan was ie ook mooi
HELDIN!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
Oh Cosmo? Ik heb met de hogere machten overlegd en de locatie is beschikbaar.
Ja, hier ookquote:Op woensdag 9 november 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lijkt me raar als het uit gaat tussen mij en jan
heel awkward alles
Voor mij leek het ook onmogelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lijkt me raar als het uit gaat tussen mij en jan
heel awkward alles
Hemeltje neequote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, hier ookMaar gaat niet uit, want trouwen en kinderen maken en dan op elkaars kinderen passen enzo toch?
![]()
Waarschuwing: laat Klips niet alleen op je kinderen passen. Hij raakt ze kwijt.
heheheh jij die die afbeelding gebruiktquote:
Ik ook wel een beetje toch dus we laten het maar niet gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja is beter want ik ben te verslaafd
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Voor mij leek het ook onmogelijk.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje toch dus we laten het maar niet gebeuren![]()
Goedzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben er voor een groot deel alweer overheen.
Dat is mooiquote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben er voor een groot deel alweer overheen.
Oh jazeker. Alle details uithameren.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nu moeten wij zeker een Eurotop houden.
Ik heb sinds kort een kleine 9gag verslavingquote:Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
H
[..]
Hemeltje neeJeetje die Klips toch
[..]
heheheh jij die die afbeelding gebruikt
Ja?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/530821_460s_v1.jpg
OHWATVET.
Helegaar niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je lacht erom omg omg je gaat het uitmaken whyyyy![]()
Kom op du messenger.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vind alweer iemand anders leuk.
Ik zou serieus ja zeggen danquote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?Ik zou Jan uitlachen wel.
[..]
Helegaar niet.
Pics om te keuren.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vind alweer iemand anders leuk.
Ik heb geen pics maar is te aanschouwen in de Albert Heijn.quote:
Okee ik zal morgen bij de plaatselijke AH kijken.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb geen pics maar is te aanschouwen in de Albert Heijn.
Vrijdag dan is ze er weer (inclusief ik)quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee ik zal morgen bij de plaatselijke AH kijken.
Ik al meer dan een jaarquote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb het gehad.. 2 weken.
.
Je weet de dagen? Daar word ik sip vanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Oceanview het volgende:
Dat van mij duurde 7 maanden en 14 dagen.
Mis er ook vrij weinig aan moet ik zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Beach het volgende:
Ik heb nooit een Fokker gehad als liefje.
Nou de relatie begon op de 15e en ging uit op de 29e dus zo moeilijk rekenen is het niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je weet de dagen? Daar word ik sip van
Ahwquote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou de relatie begon op de 15e en ging uit op de 29e dus zo moeilijk rekenen is het niet.
Ik ben niet sip.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahwniet sip zijn. Denk aan je nieuwe meisje
Doe niet sippe smileys dan gekkiequote:
sorry.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe niet sippe smileys dan gekkie
Pixs.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb al 4 maanden en 6 dagen met mijn fokliefjon
Nou ga ik ook de dagen uitrekenen. Moment.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Okidoki.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
JajaokeDoe jij dan plan maken. Totzo!
Die met </3quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Over welke had je het? ik heb hem 3x gechanged.
Ik ken iemand die als socios is, maar dan voor bussenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Op Nederland 3, een Socios maar dan voor bussen..
Een brievenbus?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hij zag net een bus die helemaal niet op het busstation mocht komen. Hemeltjelief.
quote:
Ik weet dat ik gevat en grappig ben, maar toch bedankt voor deze bevestiging.quote:
Groningenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het is trouwens in Groningen voor Rene en Patrick.
Jong.quote:
Wel handig nooit meer op het bordje kijken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jong.
En die busspotter ken ook de hele dienstregeling van Groningen en Drenthe uit zijn hoofd..
Ew... Doe niet zo gay.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij klopt in mijn wijk de helft van de tijd niet eens.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ook lullig als de dienstregeling weer eens veranderd.
Bij mij in de wijk komt ie soms niet opdagen, of 10 min. te laat of veel te vroegquote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij klopt in mijn wijk de helft van de tijd niet eens.
Sooow wat is die busspotter een autist zegquote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jong.
En die busspotter ken ook de hele dienstregeling van Groningen en Drenthe uit zijn hoofd..
Mijn telefoon trilt ervanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Facebook spamt me dood met meldingen. Hou op..
He? Geen last vanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Facebook spamt me dood met meldingen. Hou op..
....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn telefoon trilt ervanVind het daarom niet zo erg dat mensen facebook volspammen
Ik hoef niet zo nodig te trillen, ik bedank vriendelijk.quote:
Wat nou als ik mijn neus in jouw anus snuit?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig te trillen, ik bedank vriendelijk.
Waarom moet ik in ene denken aan dat ene gifje met dat chinese/japanse jochiequote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat nou als ik mijn neus in jouw anus snuit?
Dat is gewoon liefde toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom moet ik in ene denken aan dat ene gifje met dat chinese/japanse jochie
Wil je stoppen met die smerige taal?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat nou als ik mijn neus in jouw anus snuit?
Zoetsappige woordjes zijn het. Ik was me in jouw liefdessappen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil je stoppen met die smerige taal?
ennn ik klik op een kruisjequote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoetsappige woordjes zijn het. Ik was me in jouw liefdessappen.
Neem je me niet eens eerst mee uit eten?quote:
Sloap lekker wichtquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
Dames
En homofielen
En Bob, die er wat tussenin zit:
Trusten
Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
Dames
En homofielen
Trusten
Ik voel mij zo alleenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
Dames
En homofielen
Trusten
Awww, we houden wel van je hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel mij zo alleen![]()
Slaap zacht, lieve jongen
Je bent als een warme zon.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Awww, we houden wel van je hoor
Ik ken mensen die slechter dansenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:56 schreef HappyBob het volgende:
hihi lijkt net alsof ze danst
[ afbeelding ]
[..]
Je bent als een warme zon.
Bobverdommequote:
Ik helaas ookquote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die slechter dansen
Ook goedquote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bobverdomme
[..]
Ik helaas ookVreselijk als vrouwen achterlijk dansen.
Maar dat is voor mij niet zo'n afknapper. Bij vrouwen is het toch een flinke domper als ze als een idioot op de dansvloer staat. Als je er niet zoveel aanleg voor hebt, hou het dan bij de basis. Lekker groep 8 stijl! Rechtervoet rechts, linkervoet rechts, linkervoet links, rechtervoet links, en zo verder..quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook goed
Nou mannen kunnen er ook iets van
Daar bakte ik dus weer niets vanquote:Op woensdag 9 november 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dat is voor mij niet zo'n afknapper. Bij vrouwen is het toch een flinke domper als ze als een idioot op de dansvloer staat. Als je er niet zoveel aanleg voor hebt, hou het dan bij de basis. Lekker groep 8 stijl! Rechtervoet rechts, linkervoet rechts, linkervoet links, rechtervoet links, en zo verder..
En hoe gaat dat nu?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar bakte ik dus weer niets van
Hoeft ook niet, kom al klaar zonder.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Plaatje is kapot, ik hoor geen geluid.
Wetende dat jij Justin Bieber luistert, verbaast mij dit nietsquote:Op woensdag 9 november 2011 23:10 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, kom al klaar zonder.
Mja ach, ik mag het. Ik luister genoeg goede muziek, maar ik vind Bieber niet per definitie slecht.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wetende dat jij Justin Bieber luistert, verbaast mij dit niets
Ik moet bekennen dat ik zijn film met veel plezier heb gekeken.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Mja ach, ik mag het. Ik luister genoeg goede muziek, maar ik vind Bieber niet per definitie slecht.
Die heb ik dan weer niet gezien, voel ook niet echt de behoefte. Maar z'n nummers zijn over het algemeen aardig geproduceerd en af en toe kan ik er nog best wel naar luisteren.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik zijn film met veel plezier heb gekeken.
Nee hij is zwanger.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zit je nou alweer te fappen ?
Ik was vanmorgen om half 7 klaar wakkerquote:
Behquote:
Ja zoiets had ik ook vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 7 klaar wakkerWekker ging om half 9 pas. Ik had echt een FML momentje
Kom op, je bent al bijna op de helft man!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beh
8:30 > naar zernike 20min fietsen
10:45> naar huis
11:05> thuis
12:25> bus
13:00> college
15:00> lopen 20min naar garage
Jaajaaaaaquote:Op donderdag 10 november 2011 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook vandaagEcht neuk, kon niet meer in slaap vallen door het licht van buiten en de geluiden en alles.
[..]
Kom op, je bent al bijna op de helft man!
Zul je altijd zien he als je uitslapen kanquote:Op donderdag 10 november 2011 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook vandaagEcht neuk, kon niet meer in slaap vallen door het licht van buiten en de geluiden en alles.
Komt goed schatjequote:
Ik ben sowieso geen uitslaper en dan zulke dingen inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zul je altijd zien he als je uitslapen kan
Roep keihard door de klas; MEISJE IK BEN BOOOS.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nederlandse les. De docente kan er niets van.
Ik ook niet, al heb ik wel behoefte aan een bepaald aantal uur per nacht. Stel ik ga pas om 4 uur slapen, en ik word om 12 uur wakker, ziet de een het als uitslapen en ik zie het gewoon net zolang slapen tot ik genoeg uren heb gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt goed schatje
[..]
Ik ben sowieso geen uitslaper en dan zulke dingen inderdaad.Tssktssk.
Oh, dat is wel een optie ja. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Roep keihard door de klas; MEISJE IK BEN BOOOS.
BOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een optie ja. Bedankt voor de tip.
Gezallig!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi, ik kom je zo even knuffelen, oké. Groetjes.
wat is een zernike ?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beh
8:30 > naar zernike 20min fietsen
10:45> naar huis
11:05> thuis
12:25> bus
13:00> college
15:00> lopen 20min naar garage
Universiteitscomplex buiten het centrum. Had ik college van 9-11.quote:
Dan met zn allen toetsenborden naar haar gooien terwijl ze wegrend hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 12:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En hoe!
Ik denk dat ze huilend weg zal rennen.
Oké ik sta met mijn armen open op je te wachten.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi, ik kom je zo even knuffelen, oké. Groetjes.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan met zn allen toetsenborden naar haar gooien terwijl ze wegrend hoor
Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MN BROERTJE IS ONTSLAGEN UIT HET ZIEKENHUIS.
Wat geweldig zegquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah wat fijn om te lezenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PARTY TIME IN HUIZE KLINKERquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, hoop het ook! Awww ik kan niet wachten om hem te knuffelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!![]()
Hopelijk gaat het nu gewoon voor aaaaltijd goed.
Ja!quote:
Echt wel! Hoe gaat het met je oom?quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
PARTY TIME IN HUIZE KLINKER![]()
supertof
Wat fijn voor hemquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeker fijn ja en ik neem aan van welquote:Op donderdag 10 november 2011 12:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat fijn voor hem![]()
Gaat het ook weer helemaal goed met hem?
Als ik ontslagen word gaat het niet altijd zo goed met mequote:Op donderdag 10 november 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker fijn ja en ik neem aan van welAnders ontslaan ze hem toch niet zomaar?
Weet ik niet :p ik hoop van wel natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker fijn ja en ik neem aan van welAnders ontslaan ze hem toch niet zomaar?
stomme vrouwen altijdquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net nog tosti's gemaakt. Gewoon lekker in de pan. Daar kan een tosti ijzer niet tegenop.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef dralion13 het volgende:
Tosti ijzer is kapot
Snel maar een nieuwe halen, het leven zonder tosti's is zwaar
Ik denk ook niet dat nog veel mensen koken op een vuurtje hier. Probeer het eens in Burundi,quote:Op donderdag 10 november 2011 13:42 schreef dralion13 het volgende:
Klopt, maar tosti ijzer is wel zo makkelijk
Bij mijn ouders hebben we een tosti ijzer dat je op het vuur moet zetten, dat is eigenlijk het aller handigste, maar die zijn niet meer te koop volgens mij
*psst: je zit in de verkeerde bus!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
De bus rijdt de verkeerde kant op.
Alweer.
Nee, ik weet echt 100% zeker dat ik in de goede bus zit.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*psst: je zit in de verkeerde bus!
toch zal de chauffeur dat niet met jou eens zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 13:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, ik weet echt 100% zeker dat ik in de goede bus zit.
Gekke buschauffeur.
Dude, ik zit serieus in de goede bus.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch zal de chauffeur dat niet met jou eens zijn
lieverd, je hoeft mij niet te overtuigen, maar de buschauffeurquote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dude, ik zit serieus in de goede bus.
Hij heeft het nu wel door, volgens mij. Hij slaat gewoon haltes over om tijd in te halen.
Ja maar ja maar, heus niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef dralion13 het volgende:
En de buschauffeur is de eindbaas van die bus, dus sorry appeltje, je hebt pech
hebben ze misschien de route een beetje verandert en ben je nu een beetje autistje aan het spelen?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, heus niet.Nu rijden we weer enigszins normaal.
Ok, sorry, doeg.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef Beach het volgende:
Zeg het tegen de chauffeur ipv tegen ons
je mag best blijven hoorquote:
Vanochtend was ie nog zoals ie hoooort.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze misschien de route een beetje verandert en ben je nu een beetje autistje aan het spelen?
ga eens naar de chauffeur:quote:Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vanochtend was ie nog zoals ie hoooort.
hij leest mee hier..quote:Op donderdag 10 november 2011 14:07 schreef Omdatappel het volgende:
Hij reed ook nog door, terwijl ik had gedrukt voor de halte. Die man pestte me gewoon.
Oh, te laat om te controleren, maar ik vermoed nu zwaar van wel. Hij reed ook steeds over stoepranden enzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga eens naar de chauffeur:
ruik je alcohol
zie je ergens een zakje met groen kruiden?
zitten er restanten wit poeder op zn tafeltje?
als minstens 1 van de 3 vragen met ja wordt beantwoord: stap uit! en snel!
*knuffel voor appeltjequote:
Lolwhut. Dat is wel erg praktisch ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn
school
Werken aan de schoolsite
als
iedereen
verslagen in moet leveren.
![]()
![]()
ECHT WAT IS ER MIS MET HUN!
weet ikquote:
Stomme mensen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lolwhut. Dat is wel erg praktisch ja.
Zit je alleen in de bus ? zoja hij rijdt nu naar zn huis met jequote:Op donderdag 10 november 2011 14:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, te laat om te controleren, maar ik vermoed nu zwaar van wel. Hij reed ook steeds over stoepranden enzo.
Iemand? M/V? Leeftijd? Kledingmaat? Vertel?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:13 schreef Renesite het volgende:
Padampadam...
Sta ik leuk te praten met iemand, moet ik weg omdat de bus komt. Perfect op tijd bij de halte, heeft dat droevige ding 7min vertraging... zucht, had ik langer kunnen praten! Had meer willen weten en zo.
oud collega van stage waar momenteel ontslagen dreigden. Had dus daar meer over willen wetenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iemand? M/V? Leeftijd? Kledingmaat? Vertel?
Carlo?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
oud collega van stage waar momenteel ontslagen dreigden. Had dus daar meer over willen weten
Ik zie je glimmenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, en nog 2 opdrachten met een voldoende afgesloten, cijfer volgt later
oh, heerlijk uitslapen dus..quote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
Morgen half negen beginnen. Dat kan ik niet meer hoor
Ogen dicht doen, in slaap vallen, weet ik waar belanden en een avontuur beleven.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik zit in een dilemma. Mijn ogen dicht doen zodat geen hoofdpijn maar kans op in slaap vallen en ik zit in de bus dus straks beland ik weet ik veel waar. Of geen ogen dicht doen en dan nog meer last van hoofdpijn krijgen.
IB ach meid reacties
Gewoon ogen dicht doenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik zit in een dilemma. Mijn ogen dicht doen zodat geen hoofdpijn maar kans op in slaap vallen en ik zit in de bus dus straks beland ik weet ik veel waar. Of geen ogen dicht doen en dan nog meer last van hoofdpijn krijgen.
IB ach meid reacties
Kwart over zes is niet uitslapen lambalquote:
9 uur. Vroegste begintijd op uniiiiiiquote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
Morgen half negen beginnen. Dat kan ik niet meer hoor
half 9 beginnen zou voor mij wel uitslapen zijn..quote:Op donderdag 10 november 2011 15:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kwart over zes is niet uitslapen lambal
serieus? ik heb de verkeerde uni gehad dus..quote:Op donderdag 10 november 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
9 uur. Vroegste begintijd op uniiiiii
Als ik moet werken begin ik ook half acht hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
half 9 beginnen zou voor mij wel uitslapen zijn..
ik begin om half 8 (en sta elke dag om 6:15 op)
wie is hier nou de lambal?
Jij doet verpleegkunde he?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef Bloempje. het volgende:
Ja tjemig. Mijn hbo faalt dus. Maar dat wist ik al.
mijn school begon vaker om 8:15 daar was ik het ook niet echt mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als ik moet werken begin ik ook half acht hoormaar voor naar school is dat vroeg
Jupquote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij doet verpleegkunde he?Mn zusje wil dat misschien ook doen!
quote:
Hihihi dat zei ik ook al tegen haarquote:Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jupen tof! Voor interviews/brandende vragen is mijn pm beschikbaar.
Over 5 minuten op te halen in Wageninenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ham, dubbel kaas, jalapenos aub
Waarom niet dan eerst?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi dat zei ik ook al tegen haar
En dat wilde ze eigenlijk al vanaf het begin doenMaar mn ouders zeiden NEE! En nu vinden ze het opeens wel goed.
oew, dat ga ik niet halenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Over 5 minuten op te halen in Wageninen
Ja oke, dat wist ik. Ik ben op het moment op Hoofddorp station. Waar het altijd koud is.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee.Mijn ouders zijn vreemd maar dat wist je al eh?
Waar hang je nu uit meid?
Ooooh oke.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja oke, dat wist ik. Ik ben op het moment op Hoofddorp station. Waar het altijd koud is.
Het is overal koud ik ben aan het doodvriezen op station rotterdamquote:Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja oke, dat wist ik. Ik ben op het moment op Hoofddorp station. Waar het altijd koud is.
Jaquote:Op donderdag 10 november 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooooh oke.Ga je richting huis?
Niet doodgaan!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het is overal koud ik ben aan het doodvriezen op station rotterdam
Oh niks.quote:
Oké oké ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet doodgaan!
[..]
Oh niks.Ik vond het leuk op msn gisteren heheh.
Hihiquote:Op donderdag 10 november 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet doodgaan!
[..]
Oh niks.Ik vond het leuk op msn gisteren heheh.
Precies dit wilde ik over de bus zeggen, maar geen zin om plaatje te zoekenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Furdinand het volgende:
Warme trein is warm.
[ afbeelding ]
HALFquote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? ik heb de verkeerde uni gehad dus..
Vertel een spannend verhaal, snel, dat heb ik het niet doodgemaakt.quote:
heuquote:Op donderdag 10 november 2011 17:01 schreef Beach het volgende:
Bloemie is de leukste hier op fok met die username.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |