Je kan het wel goedmaken!quote:
Nee, hij is fucking episch:quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het een rokende man met een sinterklaasmuts was.
Ik weet niet of ik dat nog wel wil. Nare man.quote:
He wat?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja KB, gr aan Jan de piraat.
Ik hou van hem. Dikke kus.
quote:
Ik heb geen idee of het een leuke film is maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik het verpest als ik eerst de tien beste scenes kijkquote:
Als je een foto post van je tieten maakt dat alles weer goedquote:Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nog wel wil. Nare man.
[..]
He wat?
[..]
Nah, verpest het niet, heb het even gepreviewed, maar de film is toch echt in een geheel beter! Deze dan:quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het een leuke film is maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik het verpest als ik eerst de tien beste scenes kijk
Zal ik eens een tepel op je gezicht maken schoremquote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Als je een foto post van je tieten maakt dat alles weer goed
Niet tegen een grapje kunnenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zal ik eens een tepel op je gezicht maken schorem
Trailer heb ik wel gezien. Speelt die kale net zo slecht als het in de trailer lijkt?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, verpest het niet, heb het even gepreviewed, maar de film is toch echt in een geheel beter! Deze dan:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jawel ik moet gewoon mijn mannelijkheid even tonen toch
Arr!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee, Statham is een baas.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trailer heb ik wel gezien. Speelt die kale net zo slecht als het in de trailer lijkt?
Jij, mannelijkheid.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maringoquote:
Ik weet, ik denk nietquote:Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat Jan een man is.Ik haat alles wat een piemel heeft.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kom juist hier om in aanraking te komen met mn vrouwelijke kant.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |