Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik ga weer.
Lekker op tijd slapen vandaag
Slaap lekker jochies van me
Ik ben niet vergeten wat je gister tegen mij zeiquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ben niet vergeten wat je gister tegen mij zei
Daar verwen je me alleen maar mee.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En mij dan meteeen voor man uitmaken, wacht maar wagt maar jij ik pak je en verneder je waar iedereen bij is.
Wat precies moet iemand fout doen voor die treatment?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En mij dan meteeen voor man uitmaken, wacht maar wagt maar jij ik pak je en verneder je waar iedereen bij is.
Zwarte medemens spreek welke?quote:
Kom mij wat wiet brengen aubquote:
Het word een pretsjekkiequote:
Zo deed ik het ook altijdquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het word een pretsjekkie
Ik haat het om met lange vloei en tippie's te klooien.
Gewoon shag draaien met een extra'tje
Ik heb sowieso nog twee films die ik eerst wil zien. Maar ik kijk nooit films.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
CRANK, ga die film(s) kijken! NU!
o doe ik het de laatste tijd ook vaker, is helemaal niks verkeerds aan .quote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook altijdveel makkelijker!
Deze moet je zien!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog twee films die ik eerst wil zien. Maar ik kijk nooit films.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Daar verwen je me alleen maar mee.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat precies moet iemand fout doen voor die treatment?
Hoe duur is dat tegenwoordig dan voor hoeveel gram?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:49 schreef SpermaDonor het volgende:
Is godverdomme shag weer duurder geworden.
Ik maar denken dat het een rokende man met een sinterklaasmuts was.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze moet je zien!weet je ook meteen waar mijn UI vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |