quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Fijn om te horen Klinker! Ik ben blij voor jullie.
Even naar de shoppa
Pretsjekkies draaien vanavond
quote:
You go girlquote:Op woensdag 9 november 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bijna klaarNog twee mini boekverslagen en iets verbeteren uit een ander verslag!
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef Tchock het volgende:
Ik verveel meIk wil dat het vrijdag is
Vrijdag zuipen, zaterdag lol hebben (grotendeels legaal) en electroconcert, zondag uitbrakken en drum and bass-concert. En nee in godsnaam geen carnavalquote:
Hehe, eens wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef leeell het volgende:
Carnaval
ThaTim-achtig volksfeest
Feest voor mensen die niet Nederlands beheersen
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrijdag zuipen, zaterdag lol hebben (grotendeels legaal) en electroconcert, zondag uitbrakken en drum and bass-concert. En nee in godsnaam geen carnaval
Deze man weet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef LompeHork het volgende:
Drum and bass concertjes zijn altijd tof!
Ook een optie om met wat FOK!kers een keer te doen (moeten ze er natuurlijk wel van houden, maar dat komt wel goed vermoed ik).quote:
[insert britt stem]quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook een optie om met wat FOK!kers een keer te doen (moeten ze er natuurlijk wel van houden, maar dat komt wel goed vermoed ik).
Mono in de playboyquote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[insert britt stem]
Ik hou wel van een fessie
[/britt stem]
focking vet!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[insert britt stem]
Ik hou wel van een fessie
[/britt stem]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |