Dan is het toch automatisch de leukste van ROOquote:
Dat is correct. Ik zie nog geen probleem?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het toch automatisch de leukste van ROO
quote:
Helemaal niet!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woops i see. Nouja, daar wordt mijn TT alleen maar beter van.
Succes. Kijk anders eerst even waar ze staan, dan hoef je niet te zoekenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga kijken of ik files tegen kom
Ja normaal staan ze echt wel over zo'n beetje de hele route die ik zo ga rijden.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Succes. Kijk anders eerst even waar ze staan, dan hoef je niet te zoeken
Aww hebben ze jou nooit een geboortekaartje gestuurd?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme. Of je komt er even via Facebook achter dat je nog een nichtje en 3 neefjes hebt.
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww hebben ze jou nooit een geboortekaartje gestuurd?
Have fun. Ik kijk editie.nl af en dan ga ik files zoekenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee.
Mijn nichtje voegt mij opeens toe. Ik zit haar nu eens even uit te horen.
Uhu! ! Vanmiddag belde ik ook met hem en toen zei hij dat hij weer beter was en alles. Zo'n poeperdje is het.quote:
It sure is! Hoe is het daar?quote:
Nice. Just nice.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn vader gaat zo weer naar mn broertje (en mama). Hij mag morgen waarschijnlijk weer naar huis!
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Fijn om te horen Klinker! Ik ben blij voor jullie.
Even naar de shoppa
Pretsjekkies draaien vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |