Verdullemequote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niet meer bij H&M..
Lex ligt trouwens gewoon altijd bij mij in de buurt. of op mijn buik zoals nuin de doek of wagen beneden.. en 's avonds bij mij , juhp bij mij in bed of in de co-sleeper.
ik lig muisstil en maak mijn eigen bed kort op..lex ligt op mijn hoofdhoogte, kan ik m de hele nacht ruiken
aight!quote:Op zondag 13 november 2011 19:27 schreef Vanyel het volgende:
En heel toevallig vanavond om 19.40 de eerste afl van Breingeheim op Nederland 2
ohja dat was het.quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef Vanyel het volgende:
Kinderen? Die moet je gewoon in bed mikken joh. Oordoppen in en klaar met het gezeik.
quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef mignonne het volgende:
skills vanyel!
nee nog niet, maar ik heb de tendens en insteek wel al een beetje gezien. ik gok dat dat hun advies vast zal zijn dat dat heul goed is
OOoo gosssie zo'n kleintjequote:Op maandag 14 november 2011 08:13 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn zoon kreeg gisteravond een sneeuwlaars van Leander tegen zijn hoofd
En nu dikke blauwe plek op zijn koppie. Had meteen de hapost gebelt omdat het heel hard aan kwam. Die gaf alleen maar via de telefoon een wekadvoes
Vanmiddag even naar onze eigen ha om te kijken hoe het gaat. Nu is ie de hele nacht wakker geweest en heel onrustig. Hij had natuurlijk hoofdpijn en geen kans om te slapen.
Nu heb ik hem net een zetpil gegeven en is ie van ellende in slaap gevallen. Arme ding.
![]()
En heel goed natuurlijk dat ze er op letten maar ze stelden allemaal van die stomme vragen alsof ze dachten dat we hem geslagen hadden. Vond het allemaal al erg genoeg en dan ook dat nog. Mijn kleine hummeltje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |