abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2011 @ 14:36:26 #201
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104316478
Bedankt voor de adviezen :) fijn om te horen dat het vanzelf goed komt!
Trotse mamma :)
  zondag 13 november 2011 @ 14:39:01 #202
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104316564
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

niet meer bij H&M..

Lex ligt trouwens gewoon altijd bij mij in de buurt. of op mijn buik zoals nu O+ in de doek of wagen beneden.. en 's avonds bij mij , juhp bij mij in bed of in de co-sleeper.

ik lig muisstil en maak mijn eigen bed kort op..lex ligt op mijn hoofdhoogte, kan ik m de hele nacht ruiken O+
Verdulleme :( hij is heel cool!

Danne slaapt snachts gelukkig wel in z'n eigen bed :) tis nogal een kreunert O+ maar daar slapen wij niet doorheen. We gaan hem nu lekker in de wandelwagen leggen.. Als het omslagpunt toch vanzelf komt..
Trotse mamma :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 november 2011 @ 17:35:58 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104322383
Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Als tegenhanger voor de het komt vanzelf dat ze beter in hun bedje slapen dan beneden .. Geert slaapt nog steeds alleen in de doek, wandelwagen of op de bank (ingestopt tussen kussens) of in mijn bed wanneer het bedtijd is 's avonds :@ :') Nou vind ik dat hij vrij weinig slaapt overdag maar hij lijkt het ook niet te missen :? hij is altijd even vrolijk, altijd dezelfde lachebek. Behalve als hij een vieze broek of honger heeft. of moe is 's avonds, maar dan houd ik hem op schoot tot hij slaapt :@ :@ het ligt dus ook grotendeels aan mezelf dat hij z'n bed alleen als box beschouwt wanneer ik moet douchen ofzo :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104326129
En heel toevallig vanavond om 19.40 de eerste afl van Breingeheim op Nederland 2 :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 13-11-2011 19:33:08 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104326693
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 19:27 schreef Vanyel het volgende:
En heel toevallig vanavond om 19.40 de eerste afl van Breingeheim op Nederland 2 :)
aight!

ik vroeg net op facebook of er niet iets leuks op tv kwam vanavond, mn laatste "vrije" avond voor de komende 10 weken. :P je komt als geroepen :+
:)
pi_104327504
Komende 10 weken moet je studeren?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104327594
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 19:57 schreef Vanyel het volgende:
Komende 10 weken moet je studeren?
ye. en stage lopen en opdrachten maken.

en er was iets met kindjes en zorgen geloof ik :+
pi_104327648
Kinderen? Die moet je gewoon in bed mikken joh. Oordoppen in en klaar met het gezeik.
pi_104327757
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef Vanyel het volgende:
Kinderen? Die moet je gewoon in bed mikken joh. Oordoppen in en klaar met het gezeik.
ohja dat was het.

/fail
mn kind ligt nu tegen me aan :P

interessante docu!
pi_104327874
:D
Vette fail. De mijne ligt al uuuuren in bed.

Ik vind m ook tof. Leuk ook voor mensen die vinden dat je je kind moet laten huilen. Maar daar zijn ze vast nog niet.
pi_104327949
De mijne slaapt ook. Maar het ging niet van harte. Ze heeft het met vlagen zo benauwd.
pi_104328046
skills vanyel!

nee nog niet, maar ik heb de tendens en insteek wel al een beetje gezien. ik gok dat dat hun advies vast zal zijn dat dat heul goed is :')
pi_104328066
Wat zielig -O-
pi_104328088
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef mignonne het volgende:
skills vanyel!

nee nog niet, maar ik heb de tendens en insteek wel al een beetje gezien. ik gok dat dat hun advies vast zal zijn dat dat heul goed is :')
:Y
pi_104342682
:'( Mijn zoon kreeg gisteravond een sneeuwlaars van Leander tegen zijn hoofd :'( En nu dikke blauwe plek op zijn koppie. Had meteen de hapost gebelt omdat het heel hard aan kwam. Die gaf alleen maar via de telefoon een wekadvoes }:| Vanmiddag even naar onze eigen ha om te kijken hoe het gaat. Nu is ie de hele nacht wakker geweest en heel onrustig. Hij had natuurlijk hoofdpijn en geen kans om te slapen. :'( Nu heb ik hem net een zetpil gegeven en is ie van ellende in slaap gevallen. Arme ding. :'(
En heel goed natuurlijk dat ze er op letten maar ze stelden allemaal van die stomme vragen alsof ze dachten dat we hem geslagen hadden :'( . Vond het allemaal al erg genoeg en dan ook dat nog. Mijn kleine hummeltje O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104343028
ah arme jongen, MeNicole2!
Beterschap voor alle zieke kindjes.

Evan was zichzelf ook niet helemaal...
Gisteren eerst al met een speeltje zichzelf voor z'n hoofd geslagen...dat was niet zo leuk.
Ik kwam gisteravond bij hem om de laatste fles te geven, lag er overal in z'n bed melk. Die fles wilde hij ook niet. Hij was wat misselijk, maar geen koorts.
Vanochtend wilde hij gelukkig wel een fles, die hij bijna helemaal op had.

We zijn ook nog eens z'n lievelingsknuffel kwijt en het lijkt er op alsof ie meer tanden krijgt. De meeste van z'n broeken zitten te wijd, maar kloppen wel qua lengte.
Sinterklaas en de zwarte pieten vond ie maar raar, maar moest er niet van huilen.

Zo...kleine update met wat lijkt op random quotes :P
  maandag 14 november 2011 @ 10:06:41 #217
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104344454
Nicole :*

F_R hoest met je meisje?

DJMO, Alexa was er ook zo-eentje. Sliep overdag niet/moeilijk. Sliep 's nachts wel veel, al heel snel van 8-8. Maar overdag enkel hazeslaapjes in de auto, in de wandelwagen, oid. Eigenlijk had ze met een jaar pas een 'ritme'.

Hier lijkt Seth het goed te doen met de extra rijstebloem over de dag verdeeld. Hij krijgt nu 5*180 met overal een schep rijstebloem bij en bij de laatste (half elf) er twee. Dan trekt ie het tot 6, en meestal worden wij half zeven van hem wakker. Ben alleen benieuwd of die laatste fles echt nodig is, hij pakt die slapend. Maar goed, dat gaan we doordeweeks maar niet testen :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_104344609
Fijn dat hij het zo volhoudt takkembah!

Wat sneu menicole!
pi_104345560
Matthias heeft trouwens zijn handjes ondekt :D Hij schrikt zich alleen elke keer rot als ineens die handjes voor zijn neus zwaaien :') dus hij moet elke keer even huilen :o Daarna moet ie er wel om lachen en ligt ie er druk tegen te brabbelen O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104345788
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:13 schreef MeNicole2 het volgende:
:'( Mijn zoon kreeg gisteravond een sneeuwlaars van Leander tegen zijn hoofd :'( En nu dikke blauwe plek op zijn koppie. Had meteen de hapost gebelt omdat het heel hard aan kwam. Die gaf alleen maar via de telefoon een wekadvoes }:| Vanmiddag even naar onze eigen ha om te kijken hoe het gaat. Nu is ie de hele nacht wakker geweest en heel onrustig. Hij had natuurlijk hoofdpijn en geen kans om te slapen. :'( Nu heb ik hem net een zetpil gegeven en is ie van ellende in slaap gevallen. Arme ding. :'(
En heel goed natuurlijk dat ze er op letten maar ze stelden allemaal van die stomme vragen alsof ze dachten dat we hem geslagen hadden :'( . Vond het allemaal al erg genoeg en dan ook dat nog. Mijn kleine hummeltje O+
OOoo gosssie zo'n kleintje ;(
pi_104346296
Hebben jullie nog een goede tip, hoe je de nageltjes kunt "bijwerken".
Ze groeien als kool, vooral aan de vingers. In het begin heb ik ze gewoon afgescheurd, maar dat gaat nu niet meer zo makkelijk. Als ik een glasvijl gebruik, bleven van die gemene hoekjes. Nu gebruik ik mijn gewone nagelschaar, maar dat is verre van ideaal, want zo een schaar is bijzonder interessant. Ik probeer het altijd te doen, wanneer die een beetje slaperig is, maar hij zwaait en draait toch.
Die speciale babyschaartjes lijken mij niets, kom je daar wel dicht genoeg bij het randje? Bij zijn voetjes lijkt het soms alsof de nageltjes bij de kleinere tenen willen ingroeien, je moet dan goed onder de nagel kunnen komen.
Hoe doen jullie dat?
  maandag 14 november 2011 @ 11:30:10 #222
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104346556
Ik doe het met deze, van de Hema.

Ik vind het een ideaal schaartje en ik knip ze al vanaf een week of 4 zelf bij. Ieder weekend bij mijn kleine mup. Soms trekt ze haar handjes weg, maar ik merk dat ze nu ze iets ouder is er graag zelf naar kijkt en dat zit ze rustig totdat ik klaar ben.
Bij kindjes die het niet willen, is het handig om het te doen als ze slapen. Ook doe ik het niet net na het badje, dan zijn ze zo zacht, dan vind ik het lastiger om te knippen.
Wellicht kan je hem een doekje geven in de hand die je niet knipt?
pi_104347093
Ik heb het in liggen geprobeerd, tijdens de bv en laatst zat die op mijn schoot en had ik mijn armen zo over hem hen dat die minder kon bewegen, maar het blijft lastig, want zijn bewegingen zijn niet controleerbaar nog voorstelbaar.
Misschien nog eens proberen wanneer die dieper slaapt. Bedankt voor de tip!

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 14-11-2011 12:10:50 ]
pi_104351227
MeNicole je arme kleine mannetje :*

Zana wij gebruiken een babynagelknippertje, werkt perfect vind ik zelf en dan de hoekjes nog evne bijvijlen :) Ik hou haar vaak op schoot emt haar rug tegen mijn buik arm erom heen en knippen maar.

Kijk wat mijn kleine baby kan!

[ Bericht 25% gewijzigd door MamaPurk op 14-11-2011 14:33:25 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 14 november 2011 @ 14:28:45 #225
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104351891
Zana, wij gebruiken ook dat ding van de hema. Ik heb Seth altijd op schoot, met zijn rug naar me toe en in de houdgreep. De hoekjes bijt ik zelf bij :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')